Vain elämää

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja mirian » 19 Joulu 2012 01:24

Mä toivoisin seuraavalle kaudelle Jukkapoikaa tai jotain muuta reggae-artistia. Tarja Turunen vois myös olla hyvä. Edustais samalla sekä klassista että metallia... Tulis siis jotain muitakin musiikkigenrejä edustavia kuin mitä jo oli ensimmäisellä kaudella.

Anita Hirvonen vois kans olla hyvä lisä, jos halutaan joku vanhempi iskelmäkonkari toisellekin kaudelle. Olis ainakin pirtee tapaus.

Ismo Alanko olis myös jees saada mukaan. Samuli Putro kelpaisi myös. [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja scorchio » 01 Tammi 2013 22:05

Heräsin tossa viiden tienoilla ja edelleen on yhdistetty mandoliini-, banjo- ja balaikkakrapula, eikä tasoittavatkaan tunnu auttavan, niin tulen tänne rähisemään, ehkä se helpottaa...

siis vttu, ettei ihmisten makua voi aliarvioida tarpeeksi, paskimmista paskin "reality" pitkään aikaan sai melkoisen yleisön ja ne paskalevytkin möi vtusti euroja! Vain elämää, ei sen enempää...voi yökötys.

Idea blokattu Linnan tähteet roskiksesta ja päälle vain liimattiin myötähäpeää lähinnä aiheuttaneita covereita. Ja kavereita - julkkis kun on julkkiksen paras ystävä, siinä missä Linnan tähteissä itkettiin kovaa julkisuutta, tässä vollotettiin ihan mille tahansa. Tää tunteiden lypsäminen on niin perseestä - tullut jenkkiformaateista tännekin (tietysti jenkkifanit apinoi kaiken USA:sta, ilmeisesti ilon kautta sen talouden totaaliromahtamisen ja sisältäpäin mätänemisenkin vrt Rooman valtakunnan tuho ja ja ja ja (toisaalta mä tykkään BB:stä, tuosta älyn tonavasta ja yksi suosikeista on Ade, tuo belsepuubi...).

No jo se tästä alkaa helpottaa. Pääsin roskatv:stä Rooman valtakunnan tuhoon! Kyllä se tästä...tv:stä tuleekin Napapiirin sankarit ja ehana Juzzi Vatanen (ihan vaan Ancalagon sun kiusaksi [smilie=a_teeth.gif] ).

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Tammi 2013 20:24

Toiselle kaudelle on tarjolla valtavasti halukkaita artisteja IL:n mukaan. Suurinpiirtein kaikki haluavat mukaan. Unelmatilanne ohjelman tekijöille. Mielenkiinnolla odotan minkälainen tähtisikermä saadaan kasaan.

Toivelista:

Chisu
Paula Vesala (PMMP)
A. W. Yrjänä (CMX)
Toni Wirtanen (Apulanta)
Juha Tapio
Asa
Ville Valo (HIM)

Veikkaus:

Paula Koivuniemi
Jenni Vartiainen
Hector
Olli Lindholm (Yö)
Ismo Alanko
Elastinen
Ville Valo (HIM)
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Tammi 2013 19:35

Muuten toivelistani voisi olla sama kun Spencerin, mutta EI mitään Juha Tapiota. Mieluummin Hector siihen tilalle!

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Mour » 05 Tammi 2013 18:38

Hector olisi muuten hirmu hyvä valinta sarjaan! Kyllä kipaleissa löytyy. Ismo Alankokin olisi kiinnostava. Toni Wirtasta tykkään kuunnella missä tahansa, joten ehdottomasti kävisi. Nämä siis noista Spencerin heittämistä nimistä, itsellä ei ketään ehdotonta tyyppiä noin muuten toiveissa, "inhokkeja" kylläkin...
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Tammi 2013 22:42

Spencer kirjoitti:Toiselle kaudelle on tarjolla valtavasti halukkaita artisteja IL:n mukaan. Suurinpiirtein kaikki haluavat mukaan. Unelmatilanne ohjelman tekijöille. Mielenkiinnolla odotan minkälainen tähtisikermä saadaan kasaan.

Toivelista:

Chisu
Paula Vesala (PMMP)
A. W. Yrjänä (CMX)
Toni Wirtanen (Apulanta)
Juha Tapio
Asa
Ville Valo (HIM)
Tässä on monia hyviä. Etenkin Toni Wirtanen ja Asa olisi hieno nähdä. Asan en kyllä usko moiseen lähtevän. En myöskään usko, että olisi sekä Chisu ja Paula Vesala vaan jompikumpi, mieluummin Paula.

Edellä mainittujen lisäksi mielenkiintoisia nimiä olisivat:
Arto Tuunela (Pariisin Kevät)
Stig
Heli Kajo
Olavi Uusivirta
Paleface
Terhi Kokkonen (Scandinavian Music Group)
Samuli Putro

Kunhan ei tartte sitä hiton Elastista katsella tässäkin ohjelmassa!
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Tammi 2013 22:46

Paula Vesala olisi siksi niin hyvä, kun PMMP:llä alkaa olla jo aika hyvä lista biisejä, joista monen olisi helppo tehdä hyvä oma versio.
Chisulla kyllä sama juttu!

Terhi Kokkonenkin olisi hyvä! Hänen päivänään voisi muut vetää myös Ultra Bran biisejä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Evalds » 19 Tammi 2013 09:40

Hieman jälkipieruja, kuten varmaan moni tietää niin Röyhkä ja Hynynen lyttäsivät ohjelman, varsinkin jälkimmäisen riemastuttava kritiikki on oikeaan osunutta. :thumbsup VE on kyllä todella imelää paskaa!

Tässä linkki ko. kirjoitukseen:
http://jounihynynen.suurtampere.fi/2013 ... helvettia/

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Tammi 2013 21:26

Kattelin tätä ohjelmaa lähinnä Erinin takia. Tai siis en katellut, vaan kuuntelin samalla, kun treenasin. Ei ole missään nimessä hehkutuksen arvoinen ohjelma, mutta hyvä veto Neloselta, koska on saanut erittäin suuren katsojakunnan ja yhtä paljon tai enemmänkin ihkuttajia kuin dissaajia. Seuraavan kaudenkin varmaan kuuntelen, jos tulee samaan aikaan kuin eka kausi, mutta jos ei tule, niin jää paitsioon, jos nyt ei mukaan saada jotain arvostamaani suomalaismuusikkoa tai ihkua naista. Joo, tiedän, olen pinnallinen, who cares.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Tammi 2013 11:12

Aika rehellinen tyyppi tuo Hynynen. Myöntää kuitenkin olevansa kateellinen!
Jotenkin vaan ärsyttää tuo ikuinen asenne mikä hänellä on. "Mä vittu oon nii äijä etten mä puhu enkä pussaa ja sillon kun puhun nii puhun perkeleen sovinistisesti".
Nappaa varmaan tämän maan ihmisiin yhtä kovasti kun tuo tekopirteä paskakin, mutta itseäni ärsyttää tuollainen asenne.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 21 Tammi 2013 16:14

^Kuten Punde jo aiemmin toisessa ketjussa sanoikin, niin Hynysen huumori menee aika monelta pahasti ohi. Ei siitä huumorista tarvitse pitää, mutta olis ihan jees, jos useampi edes tunnistais sen huumoriks. No Hynynen on varmaan vaan tyytyväinen tuosta kirjoituksesta syntyneeseen kohuun, oli se sitten väärinymmärryksen tuotosta tai ei.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Tammi 2013 16:20

^ Mutta jos puhuu koko ajan sovinistisesti, niin onko se puolustus kaikelle mitä suustaan päästää?
Tyypistä ei tule yhtään aitoa kuvaa, kun pitää pitää tuollaista tiettyä julkisuuskuvaa yllä koko ajan. Oli se sitten huumoria tai ei, niin voisi jossain tilanteessa miettiä haluaako sanoa asiat välttämättä ihan tuohon tyyliin.

Ei pahalla, mutta en ihmettele että Punde puolustaa Hynysen huumoria.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja dertsi » 21 Tammi 2013 17:32

Ihan mitä sattuu ei pitäisi julkisuudessa huudella, oli huumoria tai ei.

Sellaista ohjelmaa, josta kaikki pitäisivät, ei ole olemassakaan. Mielipiteitä saa olla puolesta ja vastaan, mutta kritiikin esittämistapaa voisi aina vähän harkita.

Vicky Rostia muuten pyydettiin kakkoskaudelle mukaan, mutta ei ehdi. Sanoi toivovansa, että tulisi myöhemmin lisää kausia, että voisi sitten osallistua. Vicky olisi kyllä loistava osallistuja tähän.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 21 Tammi 2013 21:15

Mun mielestä tämän koko ohjelman idea on ihan yhtä kuvottava kuin Linnan tähdissäkin. Juuri kuten Hynynen sanoi niin siellä artistit nuolevat kilpaa toistensa perseitä, ilmeisesti ruuan ja viinin ääressä (?) ja laulaa luikauttelevat siinä samalla toistensa kappaleita. Hyi saatana mitä siirappia. Mut eipä tuon ohjelman olemassaolo mua haittaa, sais vaan olla vähän katsojaa haastavampaa matskua mun mielestä.

Tuskin tuota tulisi katsottua olipa siellä kuka tahansa mut Anna Puu ois aika ihana. Ja Hynynen ja Röyhkä vaan mukaan seuraavalle kaudelle kun niin kovasti hinkuavat! [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Tammi 2013 23:03

Mä taisin tallentaa loppupeleissä vissiin 2-3 jaksoa ja nekin meni pikakelauksella muilta osin, mutta Jonnen esitykset kuuntelin. Ei tää oikein napannut. Sais olla useempi mieluinen laulaja (ja niitä ei mulla Suomen maasta montaa löydy), että seuraavaakaan kautta tulis seurattua.
Tirkan mainitsemaa linnan tähtiä en tainnut katsoa jaksoakaan, joten olen huono arvostelemaan sitäkään, mutta joku siinä ei napannut, että olisin ollut pätkääkään edes kiinnostunut.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Tammi 2013 23:45

Zygerö kirjoitti:^Kuten Punde jo aiemmin toisessa ketjussa sanoikin, niin Hynysen huumori menee aika monelta pahasti ohi.
Ja kuten siihen vastasinkin niin ei se välttämättä mene, vaan huumorinlaji vaan vaikuttaa ruikuttamiselta, joka kuitataan huumoriksi joka sittenkin on oikeasti turhaa kitinää.

Vain Elämää oli sarja joka sai monet hyvälle tuulelle, ilmeisesti Suomessa tarttis vaan kaiken olla aina kurjaa ja kylmää, väkivaltaista ja viinaan menevää. En itse katsonut sarjaa yhtä jaksoa enempää, mutta olihan se nyt just niin lämminhenkistä ja lepposaa, että jos siitä joku saisi jotain samansuuntaisia fiiliksiä ympärilleen jaettavaksi, niin en kyllä valita.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Tammi 2013 01:28

tuusannuuska kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:^Kuten Punde jo aiemmin toisessa ketjussa sanoikin, niin Hynysen huumori menee aika monelta pahasti ohi.
Ja kuten siihen vastasinkin niin ei se välttämättä mene, vaan huumorinlaji vaan vaikuttaa ruikuttamiselta, joka kuitataan huumoriksi joka sittenkin on oikeasti turhaa kitinää.
Sopivasti pätkäsit quoten tosta kohtaa, kun juuri seuraavassa lauseessa sanoin, että ei siitä huumorista tarvitse pitää, mutta ei sitä pidä tosissaankaan ottaa.
Vain Elämää oli sarja joka sai monet hyvälle tuulelle, ilmeisesti Suomessa tarttis vaan kaiken olla aina kurjaa ja kylmää, väkivaltaista ja viinaan menevää.
Niin sai. Hetkittäin jopa minut, kun se ohjelma taustalla pyöri. Tuo viimeinen lause on turha yleistys, jota nykyään nähdään viljeltävän hieman liiankin kanssa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 22 Tammi 2013 10:26

^ Mutta sanoit että Hynysen jutut pitäisi ymmärtää huumoriksi.
Me vaan tuusiksen ja dertsin kanssa ollaan sitä mieltä, ettei kaikkea voi sanoa, ja sen jälkeen vaan todeta "te tyhmät ette ymmärrä edes huumoria".

Ei siitä ollut minunkaan kohdalla kyse että olisin välttämättä niin todesta kaikki Hynysen jutut ottanut, mutta ärsyttävän sovinistisen kitisijän kuvan hän itsestään siltikin antaa. Kaikkea ei voi aina pelastaa sillä että "se oli vitsi lällällää".

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Tammi 2013 13:43

orgasmienkeli kirjoitti:Kaikkea ei voi aina pelastaa sillä että "se oli vitsi lällällää".
No ei tässä nyt ole edes mitään pelastamista. Mulle on ihan se ja sama, vaikka tuo olisi Hynysen rehellinen mielipide ohjelmasta (enkä tiedä vaikka olisikin), koska kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu. Lisäksi ihmetyttää tämä, että Hynystä syytetään kitinästä kitisemällä Hynysen kirjoituksista netissä. Tässä nyt oli kyse yhdestä tv-ohjelmasta. Big Brotherin aikaan samanlaisia kitinöitä ja paskakirjoituksia saa lukea vähän joka tuutista helvetin monen toimittajan kynästä, mutta ei niistä mitään kohua synny, koska Big Brother onkin paskaohjelma ja sitä saa haukkua niin paljon kuin lystää. Tästä Vain elämää -ohjelmasta on jostain syystä tullut sellainen ilmiö, että herneitä vedetään nenukkaan vähän milloin mistäkin.

No se siitä minun osaltani tästä asiasta. Olen ilmaissut oman mielipiteeni niin hyvin kuin pystyn. Saa olla eri mieltä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 22 Tammi 2013 15:50

^ Yritäs nyt päättää mitä asiasta ajattelet. Äsken Hynysen jutut oli vielä vitsi (joita me ei ymmärretä, ja jotka pitäisi ymmärtää huumoriksi) mutta nyt kun sanottiin ettei huumorilla kaikkea paikata, niin sillä ei olekaan enää mitään väliä onko Hynysen jutut huumoria vai ei. :scratch
Ei tee järkeä minulle.

Ja Zyge-kultapuppeli. Eihän tässä kukaan sanonut, ettei Hynynen saisi olla omaa mieltänsä tästä ohjelmasta. En minä ainakaan niin tarkoittanut!
Sanoin vaan, että ärsyttää tuo Hynysen ikuinen asenne, jossa pitää todistella olevansa niin pesunkestävä teräsmies, joka ei vahingossakaan tirauta kyyneltä, eikä vahingossakaan unohda mainita että jonkun akan pitää tulla heiluttamaan persettä Hynysen naaman eteen.
Tuo haiskahtaa sellaiselta ärsyttävältä roolilta, ja jos ei ole rooli, niin en tykkää tuosta ihmistyypistä.

Olkoon tästä ohjelmasta mitä mieltä tahansa, en häntä siitä mollaa.
En vaan tykkää tuosta sävystä millä asiansa ilmaisee!
En myöskään tykkää siitä, että joka paikassa pitää dissata BB:tä. En sitten tiedä teinkö tästä Hynysen kirjoituksesta itse jonkun kohun tänne foorumille sanomalla vaan rehellisen mielipiteeni, etten tykkää tuosta tyylistä puhua? Ei se nyt noin paljon sentään minua haitannut, mutta ärsytti vaan vähän.

Ja koska täällä foorumilla on nykyään (varsinkin Zyge-murusen toimesta) tuo asenne, että "antaa kaikkien kukkien kukkia, eikä kenenkään mielipiteeseen saa sanoa eriävää mielipidettä", niin todetaan nyt tähän loppuun että tämä oli vaan oma mielipiteeni, ja jos ei miellytä jotain niin antakaa mun ajatella omalla tavallani! [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Tammi 2013 18:01

Huh, kun sä orkkukultsimurupuppelipöppelipoppeli jaksat tarttua jokaiseen pieneen sanaan ja vielä tehdä täysin irrallisia päätelmiä siitä, mitä minä ajattelen mistäkin. Jos lukisit ihan ajatuksella, mitä mä kirjoitin, niin saattaisit huomata, että mun mielestäni tuo oli huumoria, mutta samalla siinä ei ole mitään paikkaamista, vaikka olisikin jotain muuta kuin huumoria. Tuon sulkeisiin kirjoitetun jutun laitoin siksi, että en ole Hynynen, joten 100-varmaa tietoa ei ole, mutta 99% varma olen kuitenkin. Ja jos tämän jälkeenkään ei vielä tee järkeä sinulle, niin ehkä olen sitten liian huono ilmaisemaan itseäni kirjallisesti.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 22 Tammi 2013 18:22

No jos sinun pitää väittää ettei me Hynysen kritisoijat hyväksytä erilaisia mielipiteitä, niin en tiedä onko varaa muille sanoa että pitäisi lukea ajatuksella...
Se nimittäin oli aika paksua.

Sitäpaitsi luin viestisi hyvin eli ehkä ei vaan ymmärretä toisiamme. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”