Unelmakämppä

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Unelmakämppä

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 05 Helmi 2006 21:28

Katsooko kukaan Unelmakämppää? Eka jakso vaikutti aika lupaavalta, ekat vesivahingotkin saatiin jo kehiin. :lol: Paritkin vaikuttivat mielenkiintoisilta ja erilaisilta, jännä nähdä millaisia kämpistä tulee.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 05 Helmi 2006 21:31

Vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta, kuin tuo ensimmäinen tuotantokausi.. aion ehdottomasti seurailla jatkossakin! :lol:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 05 Helmi 2006 22:18

Joo. Kyllä katoin. Aion kyllä seurata, vaikutti ihan mielenkiintoiselta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 06 Helmi 2006 05:29

Kyllä. Näin yön myöhäisinä tunteina voisin vähän sitä pohdiskellakin.

Eli kerrostalo kyllä tälläiseen realityohjelmaan paljon parempi vaihtoehto. Se, että keskellä yötä niitä hommia ei tehdä niin rajottaa jonkin verran. Jos esim deadline on seuraavana päivänä ja hommaa olisi vaikka kuinka paljon.
Ovat muutenkin jotenkin enemmän lähellä toisiaan. Kuten huomasi jo tästä kuinka tämä eräs pari vain nukkui ja toisten työt sitten seisoivat vaan paikallaan.
Ja tämä että jos jotain halutaan kämpästä ulos, niin ei vaan heitetä ovesta pihalle. Vaan rappusia, rappusia.

Sitten pareista jotain. Päähän ottaa suuresti pariskunta jossa neiti on 30 ja mies 22. Ikäero siis ei ota päähän vaan en jaksaisi nimiä lähtä etsimään :oops: Joka tapauksessa se miten aiheuttivat sen vesivahingon niin pisti ärsyttämään. Mies sanoo "no mä vähän niitä vaan otin enkä mä tienny et siel on semmonen" Niinno asian voisi ehkä tarkistaa prkl, ennen kuin lähtee tuollaisia puuhaamaan. Muutenkin tämä pari kiristi hermot aika tiukille.


Tulipahan siitä tilitys. Kyllä vaikuttaa kuitenkin tämä toinen kausi paljon paremmalle kuin edellinen. Sanna Saarijärvi vaan valitettavasti vieläkin juontaa :evil: Jäämme odottelemaan

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 06 Helmi 2006 09:37

Meikäläistä kävi myös juuri tämä niin sanottu musapari ärsyttämään (nimiä en vielä muista, mutta nainen oli musafirmassa duunissa ja kundi kai soitti jossain bändissä) juuri tuon nukkumisen ja vesivahingon takia. Jos sama linja vielä jatkuu niin voipi naapurisopu alkaa olla koetuksella.

Selvästi huomasi että homoparista yritettiin antaa vähän avutonta kuvaa (kylpyammeen rikkominen ja tarvikelaatikon avaaminen). Harrikkapariskunta vaikutti tosi mainiolta, ehkä näin ekan jakson jälkeen olivat suosikkejani.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 06 Helmi 2006 20:39

Kyllähän sitä katoin..eka jakso ei nyt vielä niin hirveästi meikäläistä koukuttanut..mutta ehkä sitten kun huoneet alkaa valmistua ym ym. Mutta kyllä sitä varmasti seurailen :) Homopari voittoon :thumbsup
"take what you can, give nothing back"

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 12 Helmi 2006 20:16

Viime kaudella mua häiritsi kovasti se, että suurimmasta osasta kämppiä tuli loppupeleissä aika samanoloiset, mutta tällä kaudella ei näytä olevan siitä pelkoa, ainakin nuo makuuhuoneet olivat persoonallisempia. Varsinkin tämän voittajaparin huone oli persoonallinen ja komeakin sitä paitsi, väritys tosin ei ehkä ollut meikäläisen makuun. Voitto meni silti oikeaan osoitteeseen, varsinkin kun kukaan muu ei edes saanut huonettaan ajoissa valmiiksi.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 12 Helmi 2006 21:18

Juu kyllä sen harrikkapariskunnan makkari oli hienoin. Toiseksi paras oli Rovaniemeläis pariskunnan, mutta oli silti vähän liian keski-ikäinen mun makuuni.....
Homo pariskunnan makkari taas ei ollut yhtään mun makuun ja Muusikko pariskunnan makkari oli kyllä vähän tylsä ja liian kesken.
Mitäköhän ne ens viikolla keksii!!!! :D
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 12 Helmi 2006 21:41

Valitettavasti en tänään unelmakämppiä ehtinyt seuraamaan.. Olympialaiset vei voiton!! Upeita makkareita olivat saanet luotua.. Hennan ja Timpan ehdottomasti paras kokonaisuus.. ihan suu loksahti auki, kun kuvia nettisivuilta katselin! :lol:

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 13 Helmi 2006 16:31

Surffailin kanavien välillä..katsoin olympialaisia ja Unelmakämppää, ei siis ihan kaikki juttuja tullu huomattua!Mutta ite tykkäsin eniten homopariskunnan makkarista..se oli jotenki sopivan persoonallinen :)

Harrikkapariskunnan huone oli jo liian oranssi mun makuun :) Ja ehkä vähän liian "täyteen" tupattu!Vaikka en mistään hirveän pelkistetystä tykkääkään!
"take what you can, give nothing back"

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 13 Helmi 2006 18:27

Myönnetään että Hennan ja Timpan värit olivat aika hurjia, itse varmaan jossain vaiheessa maalaisin seinät eri väriseksi. Mutta sänky näytti ihanan muhkealta eikä se taulutelkkarikaan ollut hullumpi idea.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 13 Helmi 2006 20:27

Musta Timpan ja Hennan huone ei sais olla yhtään vaisumman näköinen. Persoonallinen ja arvokkaan näköinen. Liian pelkistetty ei ois näyttänyt yhtä arvokkaalta ja upealta kuin tämä kokonaisuus. Ja minä kyllä asuisin tuolla!

muoks.
Ihmetyttää, mihin Aleksin ja Harrin rahat ovat huvenneet? Huone on mielestäni huonoimmasta päästä ja silti budjetti on kaikkein pienin.. :roll:

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 13 Helmi 2006 21:18

Mulle tulee tosta Hennan ja Timpan huoneesta mieleen ylellinen hotellihuone. Kyllä tuolla varmaan hetken asustelisi, mutta kun tuo oranssi ei oikein ole meikäläisen väri... Täytyy sanoa että huone on kyllä jotenkin tekijöidensä näköinen. :D

Luulen että Aleksin ja Harrin rahat menivät siihen lasioveen ja mielestäni jotain laattaa laitettiin jo eteisen lattiallekin. Samaa mieltä olen Jk:n kanssa siitä, että huone on nelikon ankein. Varsinkin noita turve(?)tuoleja ihmettelin... Ne eivät olleet mielestäni mitenkään ... ööh... silmää hiveleviä. Toivottavasti pojat eivät kuluttaneet niihin paljon rahaa...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 13 Helmi 2006 22:45

Juu Poikien rahat ilmeisesti hupenivat lasioviin ja ammattilaisiin. Mutta katsotaan mitä ens jaksossa tapahtuu.....täytyy kyllä myöntää että olen jäämässä koukkuun kyseiseen sarjaan....erikoista sinänsä kun viime unelmakämppä ei voinut vähempää kiinnostaa...
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 14 Helmi 2006 17:36

Sama juttu mulla.. viime unelmakämppä oli jotain ihan muuta kuin unelmakatsottavaa, mutta tämä tuotantokausi koukuttaa.. mahtaiskohan johtua sitten osuvista kilpailijavalinnoista vai mistä..´ :scratch

Avatar
Anerina
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 29 Elo 2005 23:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Anerina » 17 Helmi 2006 10:06

Tämä tulee Idols 2006:n kanssa päällekkäin, mikä on rikos!
Tahtois nähdä kummatkin, mutta menee kanavasurffailuksi. :roll: Jaei, en missään nimessä voi nauhottaa. :mrgreen:

Ehkä pitäis metsästää kuvia netistä, ni tietäs missä ollaan menossa. Sit jos joskus vaikka eksyis katsomaan tätä, niin vois melkein olla asiantuntija. ;)

-Anerina
Parasta laatua jo vuodesta 1985!

Anerina has left the building!
---> IRCNet #BB_addiktit

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 17 Helmi 2006 10:54

Nelosen Unelmakämppä-sivuilta löytyy kuvia ja taitaa olla jotain filminpätkääkin... wink, wink :D
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Helmi 2006 11:08

Mitäs tykkäsitte parvekkeista? Musta voitto meni oikeaan osoitteeseen, Saritan ja Tanelin partsi oli todella kodikkaan oloinen, tikkaiden käyttö oli kiva idea.

Alexilla ja Harrillakin oli kauniita yksityiskohtia, mutta ehkä se käytännöllisyys tuntuu puuttuvan. Pojilla taisi olla jo mieli aikalailla maassa, kiva että muut kilpailijat tulivat auttamaan heitä.

Timppa varsinkin vaikutti tosi reilulta tyypiltä: "Kilpailussa pitää kaikkien päästä lähtemään samalta viivalta, ei siinä muuten ole mitään mieltä". Mutta saapas nähdä kuinka käy, alkaako muu porukka karsastaa Hennaa ja Timppaa, he kun tuntuisivat tässä vaiheessa voittajasuosikeilta, työn jälki on ainakin ollut vaikuttavaa. Sementtikeskustelussa taisi jo vähän tulla sellaisia sävyjäkin esiin...

Mutta mielenkiinnolla odotan seuraavaa episodia. :D
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 20 Helmi 2006 14:36

Kyllä mieki eniten tykkäsin tuosta Saritan ja Tanelin parvekkeesta..jotenkin sellanen kodikkaan tuntunen ja tyylikäs :) Pojillakin oli ihan kiva paikka, mutta jotenkin justiin ehkä hankalakäyttöinen ja näytti hieman helposti tehdyltä..ei se varmaan noin oo, mutta jotenkin tuli sellanen tuntu, kun vaan tyynyjä lattialla!Vaikka tyynyistä tykkäänkin :)

Jotenkin tuntuu että Sirpaa ja Ismoa ei pelätä kilpailussa..
"take what you can, give nothing back"

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 23 Helmi 2006 20:01

Off topic: mä olen täysin kilahtanut täysin tuohon Unelmakämppä-sivuston Arvostele mun kämppä -osioon. Loistava! :D
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 27 Helmi 2006 11:02

Kylläpäs tähän jo saatu draamaa mukaan, nyt Ismokin on lyömässä hanskoja tiskiin ja pojillakin on suru puserossa.

Hennan ja Timpan saunasta taitaa tulla aika hulppea kun tulee ne vaihtuvat värivalot...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 27 Helmi 2006 21:16

Mä olin sunnuntaina töissä ja en muistanut pistää sunnuntaista jaksoa nauhalle..... :(
Pitää varmaan mennä tonne nettisivuille ja yrittää katsastaa tapahtumat......
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”