Suomen surkein kuski

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Helmi 2013 14:49

Jonksu kirjoitti:
Marika1 kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Katin suorituksia on varmaan näytetty kaikkein vähiten.
Olen huomannut saman. Ärsyttää hiukan, sillä Katia olis mukava nähdä enempikin.
No en tiiä oisko mukava nähdä... mä en nimittäin jaksa sitä: "EI EI EI! EI MÄ EN MENE! MÄ EN USKALLA MÄ EN TAHDO MÄ EN MENE EI EI EI EI EI!!!!!" Sille pitäs hankkii joku mopoauto mikä ei kulje ku sen max 50 km/h nii ei tartte ajaa niin kovaa jos se on niin kamalaa. -.-
No, musta se on just viihdyttävää. :D

Tiina on kuitenkin helposti paras, aivan hervoton kälättäjä! [smilie=thefinger.gif] Ja se sen mies kruunaa vielä kaiken. Nona alkoi hiukan ärsyttämään jo viime jaksossa, mut kyllä sille tulee silti edelleen naurettua. Sit tuleekin Kati seuraavana.

Mäkään en oo oikein kärryillä siitä, että millä perusteella pääpalkinnon voittaja valitaan. Mielivaltaisestikko vain? Ja surkein menettää korttinsa?

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 07 Helmi 2013 15:07

Pääpalkinto menee sille, joka kehittyy kisan aikana eniten. Eli se voidaan jakaa pois ennen vikaa jaksoa. Lähtötasollisesti kuitenkin tasoerot on isoja, siis miten vertailla kokonaiskehitystä kun yhden ongelman on "pelkästään" rattiraivo ja toisella on ongelmana auton hallinta ja liikennesäännöt. No, saa nähä kisan edetessä.

Surkeista surkein taitaa saada palkinnoksi vaan tittelin? Ehkä huumoripalkintoja ja jotain sponsorikamaa kaupan päälle.
You know nothing.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 07 Helmi 2013 17:21

Ruotsin versiossa surkein taisi saada polkupyörän ja kehoituksen pysyä pois liikenteestä.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Helmi 2013 17:48

Höh! Musta kyl surkein sais menettää korttinsa. Tosin silloin tonne ei haettais varmaa yht paljoa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Helmi 2013 01:34

Oli kyl ihan hauskat tehtävät ja varsinki ekassa oli kiva ku kaikki näytettiin. :tu Nona kyl ärsytti siinä ehkä eniten... Kaapelitehtävä nyt oli mitä oli, ku ei edes arvioitu, mut ihan kivoja sihahduksia lähti paukuista. Peruuttamistehtävästä ei sitten näytetty ku kolme suoritusta kokonaan... ilmeisesti muut oli niin tylsän hyviä. Kari oli ihan selkeästi surkein ja Nona jopa yllätti olemalla rauhallinen ja ei huudattanu kytkintä ja kaasua! Rauhallinen ajotyyli ja kaikkea, ehkä siit viel tulee kuski! Nona kyl ansaitsi erikoispalkinnon ja Christianin arvasin pääsevän pois.

1. Eevi
2. Tiina
3. Nona
4. Sarah
5. Kati
6. Kari

Kati oli taas niin ah ihana oma itsensä: "EI EI EI!"
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Mardis » 13 Helmi 2013 14:46

Ohhoh, Nonahan osas ensimmäistä kertaa ajaa. :o Eikä Larisa ees huutanu kurkku suorana silloin. :shock: Saattaapi olla hyvinkin niin, että Tiina tulee viemään "voiton" Nonan nenän edestä.
Edit: Christianin pois pääseminen oli arvattavaa, tai puntaroin kiivaasti hänen ja Katin välillä. Ihmettelen, jos Kati ei oo seuraava ulostautuja.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Helmi 2013 18:51

Nona ei olis kyllä ansainnut mitään palkintoa. Se että kerran onnistuu melko hyvin jossain tehtävässä ei ihan riitä, kun muuten ajamisen taso on ollut niin katastrofaalista.

Nyt kun Christian lähti tästä niin jäljelle jäi ainoastaan ärsyttäviä tyyppejä. Tiinan mies on ainut joka ei aiheuta verisuonten katkeilua mun päässä. Hieno mies.

Tosta rupusakista on kyllä ihan sama kuka "voittaa". Tiina ehkä ansaitsis sen eniten, koska se vaan on niin paska. Nona ja Eevi on ärsyttäviä esittäjiä, Kati on aina naama norsunvitulla, Sarah roikkuu viikosta toiseen mukana näkymättömänä ja Kari kilahtelee. Jee jee.

Mä vähän luulen että Kari voittaa sen formulamatkan loppujenlopuks. Vaikee kuvitella että ketään muuta noista se edes kiinnostaisi.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Helmi 2013 20:45

Ihan mukavahan tämä suomen versio on ollut. Kaikki jakson on tullu kateltua ja jonkin verran on saanut naureskella kuskien suorituksille. Kyllä Nona ja Tiina ovat ehdottomasti sarjan parhaimmistoa.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja jaiba » 14 Helmi 2013 22:37

Eevi on meikäläisen ehdoton suosikki. Ei ehkä niinkään hiomattoman ajotaidon takia, vaan niiden hauskojen kommenttien ja sopivan flirttailevan tyylin ansiosta tämä neitokainen on saanut minut katselemaan tätä ohjelmaa. Voisin koska tahansa lähteä kartturiksi tai vaikka kuskiksi Eeville.

Ei Eevistä valtakunnan surkeinta kuskia saa tekemälläkään, mutta kiva näitä sisaruksia on ollut seurata.

Avatar
jp8000
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 30 Heinä 2006 10:10

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja jp8000 » 18 Helmi 2013 09:37

Harmittaa, kun kaveri möläytti sarjan ratkaisun etukäteen (vaikka monesti sille sanoin, ettei kerro etukäteen mitä tapahtuu), mutta katson silti loppuun, kun hauska ohjelma on.

(Tuo kaveri ei ole kuitenkaan ollu sarjassa mukana)
ZUN HAAL VIIK!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Helmi 2013 21:05

jp8000 kirjoitti:Harmittaa, kun kaveri möläytti sarjan ratkaisun etukäteen (vaikka monesti sille sanoin, ettei kerro etukäteen mitä tapahtuu)
En ymmärrä tuommosia ihmisiä. Vituttaa edelleen kun se yks kusipäähomo spoilas Selviytyjien voittajan täällä Plazalla.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Helmi 2013 22:01

Nyt kun Kari pääsi pois niin nyt tuolla on vaan pelkästään oikeesti paskoja kuskeja jäljellä. Sarah'kin meinaa ihan tosissaan haastaa Nonaa ja Tiinaa voitosta.

Nona näyttää muuten pistävän taas parastaan ens viikolla. Käsittämätön ihmisolio.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Helmi 2013 22:08

Eipä ollu ylläri, et Kari pääsee pois. Sen verran hyvin ajeli. Tiina se kyl vetää aika hyvin... tais se kuitenki löytää pim... pim... pim... pil... pillimehua. Eevin suoritus toisessa tehtävässä oli kyl paras ku ei tainnu osua mihinkään, mut kolmanneks siks koska sano "ime persettä"?

Nythän tuol onki sit vaa naisia. Nona vetää ens jaksos aika upean pujottelun...

1. Eevi
2. Tiina
3. Nona
4. Kati
5. Sarah
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Helmi 2013 22:22

Risto kirjoitti:Nyt kun Kari pääsi pois niin nyt tuolla on vaan pelkästään oikeesti paskoja kuskeja jäljellä.
Empä kyllä lähtisi luokittelemaan Katia samaan porukkaan, en laisinkaan. En olisi yllättynyt, vaikka ois päässyt jo viikko sitten pois. Tällä kerralla jopa odotin sitä. Todella ihmeellistä, ellei vielä ens kerrallakaan pääse kotimatkalle.

Tiinan suoritus toisessa tehtävässä oli jotain aivan huikeeta. [smilie=thefinger.gif] Uskomaton tyyppi! :D

Jospa sitä vääntäis vihdoin listan:

1. Tiina
---
2. Eevi
3. Nona
4. Kati
5. Sarah

Tässä uusimmassa jaksossa aloin vähän lämpenemään Eevin jutuille. Alussa en tykännyt.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 20 Helmi 2013 09:33

Joo, kyllä Kati on noista seuraava pois lähtijä, jos ensi tehtävässä uskaltaa painaa kaasua (klipin mukaan jotain sellaista tulossa). Sarahilla yllättävä taantuminen ja noita muitahan ei voi päästää pois viihdearvon vuoksi. Eevi ei ole joukon surkein, jos viitsii keskittyä, mutta parhaat kommentit sieltä tulee (vaikka joukossa kirosanojakin on).
You know nothing.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 20 Helmi 2013 11:23

Suomen huonoin Kuski - ohjelma on pilattu noiden palkintojen suhteen totaalisesti. "Mitä huonompi kuski, sitä paskempi palkinto", noin sen kuuluisi mennä. Tässä taas huonommat kuskit saavat parempia palkintoja kuin paremmat kuskit. Ruotsin versiossahan ekana pois päässyt sai auton palkinnoksi. Suomen varsiossa paskin saa sen formulamatkan, mahtaa tuollainen palkinto taskussa haitata tuo "Suomen surkein kuski" titteli. Paskemmat palkinnot poistaisi myöskin feikkaamisen mahdollisuuden (luulisin)

Sitten itse eiliseen jaksoon. Olisin odottanut Katin poispääsyä. Sarahin paskuus yllätti minutkin. Hienoa että näyttivät sen häiriö tehtävän kaikkien kuskien osalta. Eevin ja Nonan "Mikä se on?", "Mikä tuo on?" kyselyt eivät yllättäneet yhtään. Toivon että nuo kaksi ovat ovat "finaalissa" ja kummatkin ristitään Suomen surkeimmiksi kuskeiksi.
Tiina miehensä on edelleenkin tämän ohjelman viihdyttävin kaksikko. Näille saa nauraa :tu

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja ramasee » 20 Helmi 2013 21:06

Sarah tosiaan kyllä yllätti viime jaksossa, en oikeestaan oo ees muistanu sitä, ku se on ollu ihan vaan perus huono kuski ei mitenkään surkee, mutta nyt kyllä oli. Tiina on edelleen kyllä ihan huikee, Nonasta ja Eevista tykkään myös. Kari oli aikas turha, kun kuitenkin osas käsitellä autoo ihan hyvin, samoin Kati, mitä nyt rohkeutta tarvis lisää.

Tuntuu, että melkeen on selvää, että Tiina tai Nona voittaa sen formulamatkan, kun sitä kerta vaan pihdataan ja pihdataan. Minustakin palkinnot menee aivan päin honkasta. Jos oikein ois peluri, niin eihän tuolta ees haluais pois ku palkinnot vaan paranee.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 21 Helmi 2013 00:10

Wicker Man kirjoitti:Suomen varsiossa paskin saa sen formulamatkan
Mä ainaki oon ymmärtäny ton niin, että ohjelman aikana eniten kehittyny voittaa ton matkan ja se jaetaan vasta sitten kun kaikki kuskit on kerääntyneet uudestaan sinne "varikolle". Voin toki olla väärässä, mut ei mun muistaakseni sitä surkeimmalle anneta, vaan nimenomaan eniten kehittyneelle.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Helmi 2013 17:01

Jonksu kirjoitti:Voin toki olla väärässä, mut ei mun muistaakseni sitä surkeimmalle anneta, vaan nimenomaan eniten kehittyneelle.
Näin olen minäkin asian käsittänyt. Itse soisin tuon palkinnon Christianille.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Mardis » 26 Helmi 2013 22:10

Pidin päivänselvänä juttuna ennen jakson alkamista, että Kati pääsee tänään poies, mutta sehän olikin surkein. Mutta ite oon kyllä henk.koht. sitä mieltä, että Tiina ja Nona oli vielä surkeempia. Kuhan nyt vaan haluttiin taas leipoo sellasta kuskista surkein, joka ei oo vielä aiemmin tätä titteliä voittanut. Meni Katilla kuitenkin huonosti tällä kerralla, sitä en kiellä.

Eevi voitti, jonka pystyi päättelemään jo ennen tuloksen julkistamista, mutta ei silti päässyt vielä kotiin. Ei haittaa, sillä Eevi tuo oman säväyksensä ohjelmaa, joten pitempäänkin kattelen ihan mieluusti.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Helmi 2013 22:16

Eevi ja Essi. :love61: Koko kisan parhaimmat ja oikeutetusti vetivät viikon parhaimpina. Nona oli taas oma rasittava itsensä, Tiina töhöili tuttuun tapaan, Kati pelkäsi ja Sarah on alkanu hiipumaan täysin. 80 km/h nopeudessa pujottelu, vois olla aika hurjaa! Mun mielestä Kati oli oikeutetusti surkein kuski. Tuol ei nyt oikeastaan muita olekaan kuin surkeita, paitsi Eevi on parhain noista.

Ens jaksossa tapahtuu jotaa kamalaa Eeville ja Essille. Toivottavasti ei kuitenkaan käy pahasti ku meinaavat mennä mettään...

1. Eevi
2. Tiina
3. Nona
4. Sarah
5. Kati
That damn fox!

Kuva

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Suomen surkein kuski

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 27 Helmi 2013 00:04

Kyllä se vaikuttaa siltä että Tiinasta ollaan ristimässä Suomen huonointa kuskia. Parkkitalotehtävässä Nona keskeytettiin 40 minsan junnaamisen jälkeen, eikä siltikään ollut sen tehtävän surkein. Paskat sanon minä. Muut kuitenkin pääsi parkkiin ja pois sieltä. Nonasta ei ole mielipide muuta kuin pahentunut jaksojen myötä. Vastuuntunnoton hirnuja, joka onnettomuuden sattuessa nauraen kysyisi verissäpäin olevalta uhrilta: "Kuolitsäää hihihihiii"

Pääpalkintoon liittyen
Risto kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Voin toki olla väärässä, mut ei mun muistaakseni sitä surkeimmalle anneta, vaan nimenomaan eniten kehittyneelle.
Näin olen minäkin asian käsittänyt. Itse soisin tuon palkinnon Christianille.
Enpä kyllä ole tuota hoksannut että annetaan parhaiten kehittyneelle kuskille. Kuitenkin tuo käy eniten järkeen, joten tuota toivon itsekin. MItenköhän ne katsoo tuon parhaiten kehittyneen ihmisen. Kokoaa kaikki takaisin ja uusi kaupunkiajo?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”