Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 14 Tammi 2006 14:39

Siis näinkin tämän Liisin mainostaman "eturivin nartun" tuossa ohjelmassa. Siinä pätkässä hän valitteli oman roolinsa pienuutta ja avuliaasti kirjoitti oman versionsa käsiksestä. Tarvii tuskin sanoa ettei käsikirjoittaja ollut mielessään... Hän ei myöskään voinut näytellä Kozlowski-nimistä poliisia koska ei osannut sanoa hahmonsa nimeä eikä siksi voinut "sisäistää" roolia. Joopa joo...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Selviytyjät Palau

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 21 Heinä 2006 19:22

No pikkusen myöhään tämä topic tuli tänne kun en ollut huomannut ettei täällä ole vielä :)

No veikkausta taas pystyyn että kukas tämän voittaa.

Itse uskon että Ian tämän voittaa.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 22 Heinä 2006 02:11

Ja luonnollisesti voittajaa ei kukaan sellainen, joka on jo tämän nähnyt kerro.

Itse olen tämän aiemmin nähnyt ja en tykännyt yhtään. Ehkäpä huonoin tuotantokausi vielä tähänkin päivään mennessä..

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 22 Heinä 2006 04:34

Jaake kirjoitti:Itse olen tämän aiemmin nähnyt ja en tykännyt yhtään. Ehkäpä huonoin tuotantokausi vielä tähänkin päivään mennessä..
Hear hear!

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 22 Heinä 2006 16:50

Välillä oon katellut, mutta sanotaan vaikka näin, että eipä ole maailmanloppu vaikka jaksoja jäisikin välistä. Ei jaksa kiinnostaa niin paljon. Mutta tässä vaiheessa lienee ainakin aika selvää mistä heimosta voittaja tulee ellei ihmettä satu tapahtumaan.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 22 Heinä 2006 23:40

Mie oon yllättäen seurannu tätäkin ja tää vaikutti alussa ihan hyvältä, mutta sitten ku tuo voittaminen rupes käymään yks puolisesti. Mun mielestä joukkueet ois pitäny tasottaa jo aikoja sitten, eikä odottaa että Ulongiin jää yksi henkilö :?

Ja suosikkini löytyivät Ulongilta, kannatin varsinkin Ibrehemiä, mutta nyt jäljelle jääneistä suosikiksi on nousemassa Coby. Ja onhan tällä tuotantokaudella jopa pientä romanssin poikasta, mutta saa nähä tuleeko olemaanihan todellinen romanssi!
"take what you can, give nothing back"

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Heinä 2006 02:03

halleluja kirjoitti:Mie oon yllättäen seurannu tätäkin ja tää vaikutti alussa ihan hyvältä, mutta sitten ku tuo voittaminen rupes käymään yks puolisesti. Mun mielestä joukkueet ois pitäny tasottaa jo aikoja sitten, eikä odottaa että Ulongiin jää yksi henkilö :?
Miusta ulongi (tai se mikä on hävinny melkee kaiken) oli jaon jälkee varsinki fyysisesti ja ehkä henkisestiki voimakkaampi heimo.

Mutta shit happens.

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 23 Heinä 2006 11:58

Punde kirjoitti: Miusta ulongi (tai se mikä on hävinny melkee kaiken) oli jaon jälkee varsinki fyysisesti ja ehkä henkisestiki voimakkaampi heimo.

Mutta shit happens.
No Ulong on ainakin kaikki koskemattomuus-kisat hävinnyt. Pari palkintokisaa vissii voitti mut ei muuta. :F Ja ens kerral o ihan pakko katsoo kui käy, kun Steph on ainoana Ulongissa. :?

Eikä kisa kuulemma o ees puolessa välissäkään. Siksi ei o kait yhdistetty..

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 24 Heinä 2006 09:48

Ehkä juuri se että Ulong on hävinnyt kaiken tässä tosiaan nyppii. Ei tule sitä heimojen yhdistämis-skismaa tms. Jotain klikkiytymistä tietysti tulee sitten kun yksilöpeli alkaa, mutta... No Stephille täytyy nostaa hattua, itse en kyllä tykkäis olla yksinäni "heimona". Mitenköhän käy ens jaksossa, joutuuko Steph äänestämään itsensä ulos? :?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 24 Heinä 2006 11:34

Tinttu kirjoitti:Mitenköhän käy ens jaksossa, joutuuko Steph äänestämään itsensä ulos? :?
Tuohan oiskin melkosen metkaa :grin:
-Oh my god...

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 03 Elo 2006 14:55

No ei joutunut Steph äänestään itseään ulos :) Mutta se kyllä muuttu ihan kokonaan liityttyään uuteen heimoon, oli ihan hyperhymy duracell-pupu. Tykkäsin siitä Ulongissa, mutta nyt saattais jo suosikki vaihtua? Katotaan miten pelaa pelinsä.

Musta oli kyllä ihan suolesta, ettei Ulong voinut edes yhtä koskemattomuutta voittaa. Joka viikko olin ihan intona, että "jos ne nyt VIHDOINKIN voittais!!" Mutta EI. Todella ärsyttävää. Nyt siinä Koror-heimossa on jäljellä sellaisia ihan turhia tyyppejä, jotka eivät ansaitsisi olla niin pitkällä. Toisaalta myös Ian ja Tom (?) ärsyttävät "täydellisyydellään", toivottavasti kumpikaan heistä ei voita - mutta varmaan voittaa.

Eipä tämä kausi niin hyvä sitten taida olla :/

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 04 Elo 2006 21:19

Nyt sitten viime lauantaina äänestettiin Coby ulos...joten uutta suosikkia tuskin ihan heti on tulossa!Enköhän mie tämänki tuotantokauden loppuun kato, mutta edelleen oli aika tyhmä veto antaa Ulongin mennä yhden hengen "heimoksi" :? Jos sitä aateltiin, että jotain uutta, mutta ei oikein toiminu. Ainakaan meikäläisen kohalla!

Ite haluisin että Tom ja Ian joutuisivat lähtemään..niiden ns. täydellisyys rupee todellaki kyrsimään..
"take what you can, give nothing back"

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 04 Elo 2006 21:35

Cobyn mukana lähti kyllä paljon huumoria, sen kommentit oli ihan parhaita. :D

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 05 Elo 2006 01:20

Mälsää, mie en voi katsoo ny la:na selviytyjii.... :cry:

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 06 Elo 2006 00:32

Steph taitaa olla koko porukan suurin selviytyjä, täytyy nostaa hattua.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 06 Elo 2006 01:09

Steph selvisi pulasta!! :D Siinä vaiheessa pääsi kyllä nauru. Mikä sen naisen nimi oli, joka luovutti kesken -.-" (Alkoi j:llä, neljä kirjainta, mutta en vaan muista)

En tiennyt kyllä tota, että jos luovuttaa heimoneuvostossa, äänestystä ei ole. Odotin koko ajan, että nyt se Jeff sanoo "on meillä kyllä silti äänestys!!" Huhhuh.

Nyt ärsyttää, että Tom ja Ian olivat vissiin valmiita äänestämään Stephin pois. Todella ärsyttävää. Ennen Ulongin kuolemaa kyselin kaverilta säilyykö Steph juryyn asti, ja se sano että säilyy. Silloin sai olla rauhassa pari viikkoa, mutta nyt kun ollaan jo juryssa asti, täytyy joka jaksossa pelätä, milloin se tippuu -_-

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 06 Elo 2006 09:14

Nimi taisi olla Janu. Parasta tuossa jaksossa oli ilman muuta porukan ilmeet heimoneuvostossa. Ihan mainioita ne Cobynkin katseet... :D
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 12 Elo 2006 21:59

AGH!!! En voi uskoa että ne äänesti Stephin pihalle!! Tää kausi on kyllä ollut niin suolesta kuin voi olla. Jos Survivor on oikeasti täysin käsikirjoitettu (en ole tutkinut asiaa), niin saisivat käsikirjoittajat saada pyllylleen oikein kunnolla. Ja jos se ei ole käsikirjoitettu, niin saisi koko Koror saada pyllylleen. Tomhan se olisi kannattanut äänestää ulos, ärsyttävä äijä ja suuri uhka. *valivali*

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 12 Elo 2006 22:00

No hitsit, nyt se Steph sitten äänestettiin ulos. Olisin oikeastaan toivonut jonkun muun putoamista, Steph kuitenkin kilpaili satasella loppuun saakka.

Huutokauppa-kisat ovat aina mainioita. Ihanaa katsoa kun jengi huutaa jotain pirtelöä ihan täpinöissään. :D
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Elo 2006 22:50

Survivorit on kuvattu samassa studiossa ku jenkkien kuulennot ja jurassic park.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Marianne » 13 Elo 2006 12:03

Minä katselin pari, kolme ekaa kautta ja nyt sitten tämän onko se muuttunut yhtään paremmaksi. Ei todellakaan ole! Ärsyttää todella paljon kun keskustelut on pelkästään sitä linjaa että juonitellaan kenet haluaa ulos. Ikinä ei näytetä mitään muita keskusteluja!! Mutta ne kilpailut on todella mielenkiintoisia, parempia kuin BB:ssa.
Aika selvästi tämä näyttää lavastetulta. Miten muuten se toinen heimo olisi voinut koko ajan hävitä.
Ja näyttää liian hyväkuntoisilta ihmisiksi jotka on olleet kuukauden lähes syömättä. Hampaatkin hohtelee tosi valkoisina.
En pidä tällaisista kilpailuista jossa kilpailijat eivät saa ruokaa. Tai ehkä niitä ruokitaan salaa... Aivan hyvin voisi saada tarpeeksi ruokaa ilman että ohjelman mielenkiintoisuus häviää.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 13 Elo 2006 12:31

Musta taas ruoattomuus tavallaan kuuluu ohjelman ideaan, siis siihen että yritetään selvityä autiolla saarella. Tosin viime kausilla on panostettu enemmän juonitteluun kuin itse selviytymiseen, muutenkin jaksojen taso on laskenut todella paljon. Oma suosikkikauteni oli Australian Outback, sen ylittänyttä ei ole tullut vastaan.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”