Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Selviytyjät (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 19 Marras 2005 17:56

Tänään se taas alkaa, uusi uljas Selviytyjien kausi. Tällä kertaa mukana mm. malli, FBI-agentti ja lammasfarmari.

http://www.mtv3.fi/selviytyjat/
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 19 Marras 2005 19:03

Tästä juttua kehiin.
Tämän selviytyjien kilpailija on naimisissa juontajan kanssa.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 19 Marras 2005 20:09

FC Mixula kirjoitti:Tästä juttua kehiin.
Tämän selviytyjien kilpailija on naimisissa juontajan kanssa.
Njoo. Ei kai se ihan noin mennyt..

Ja aiheeseen: minun mielestäni Vanuatu on ehdottomasti yksi parhaista kausista koskaan, viime talvena tämän oon katsonut. Älkää missatko.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2005 20:14

Jees. Uusi survivor alkaa. Pistän nauhalle koska haluan seurata BB 24/7:niä. Survivor on ollut kyllä monta vuotta mun pakko katsoa- ohjelmien listalla.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 19 Marras 2005 23:33

Jesh kun selviytyjät alko taas :) Pitkästä aikaa ohjelmaa lauantaisinkin :wink:

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 20 Marras 2005 00:49

Alan ehkä taas seuraamaan Selviytyjiä. En ole muutamaa viime kautta jaksanut katsoa, mutta tämän päiväisen nauhoitin ja ehkä alan taas katsomaan.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 20 Marras 2005 09:42

minä katsoin eilisen jakson ja kyllä oli ihan kiva kilpailu... mulla on vaan se, etten meinaa kestää katsella noita amerikkalaisia kilpailijoita... puhuvat sen verran lööperiä että ärsyttävät minua jokainen järjestään... niinkuin tää chris, ai jestas kun koko lärvi saa kihisemään... ja ihan kuin siellä ei olisi yhtään normaalia ihmistä joka puhuis ihan normaaleja juttuja :evil:

mulla on kyllä ihan sama juttu kaikkien jenkkiversioiden kanssa... amerikkalainen elämänasenne ärsyttää minua... Amazing Race olis tosi hyvä juttu mutten voi katsoa sitä kun jenkit rynnii läpi maailman... :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Marras 2005 11:02

Taas siis kilpaillaan naisten ja miesten leireissä. Meno naisten puolella alkoi jo vähän muistuttaa Selviytyjät Amazonia, jossa naisporukka jakautui kauniisiin ja rumiin...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 20 Marras 2005 16:58

big.mac kirjoitti:mulla on kyllä ihan sama juttu kaikkien jenkkiversioiden kanssa... amerikkalainen elämänasenne ärsyttää minua... Amazing Race olis tosi hyvä juttu mutten voi katsoa sitä kun jenkit rynnii läpi maailman... :roll:
Sama homma, ne pätkät ömeising reissiä mitä oon kattonut on aiheuttanut joka kerta "tyypillinen jenkkiasenne, tyypillistä jenkkilässytystä"-olon, ei kertakaikkiaan kestä sitä ylimielistä asennetta.

Survivorissa sen kestää kun piirit on pienet ja pääsevät naljailemaan kaltaisilleen.

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 01 Joulu 2005 23:22

Oon katsonu Selviytyjiä, mutta vielä ei ole ketään noussut suosikiksi!!Ite en tykkää ku noi leirit erotellaan sukupuolen mukaan..varsinki ku jotenki ootan myös sitä sutinaa joka ohjelmasta :P Mutta muutenki, olis mielenkiintosempaa jos miehet ja naiset olis sekasin!!
"take what you can, give nothing back"

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 01 Joulu 2005 23:24

Amazing Race on erittäin mielenkiintoinen. Vaikka maita ei kamalasti ehdi nähdäkään, kun ensisijassa kuitenkin seurataan kilpailijoita niin ohjelmasta saa kuitenkin hyviä matkavinkkejä. En minä ainakaan ole huomannut mitään erikoista ylimielisyyttä ohjelmassa.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 01 Joulu 2005 23:46

Amazing Racea suhteellisen paljon katsoneena voin kyllä sanoa että aika hupaisaa on välillä katsella jenkkejä maailmalla.. jos päästään etapin loppuun ensimmäisenä niin voittolausahdus saattaa hyvinkin olla vaikkapa 'god bless america'.. joten jonkinlaista ylimielisyyttä jenkeiltä kyllä aina on nähtävissä. Nyt on menossa Amazing Racen perhekausi jossa kisataan 4 hengen perhejoukkueissa. Todellinen pettymys.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 03 Joulu 2005 22:10

Vanuatussa on toistaiseksi keksitty ihan näppäriä käänteitä, niinkuin nyt tuo tämän päiväinen tupla-häätö sekä immuniteetin luovuttaminen. Paha vaan kun ei oikein jaksa kiinnostaa, en tiedä onko vika minussa vai Selviytyjissä, mutta jostain syystä se tietty kipinä, mikä saa liimautumaan telkkarin äärelle puuttuu.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 04 Joulu 2005 12:22

Suomen Robinson on mielestäni monta kertaa mielenkiintoisempi kuin Selviytyjät.

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 06 Joulu 2005 14:48

Ihka ensimmäistä survivoria en ole katsonut laisinkaan, mutta moni muu miun ystävistäni ja siskoni seurasivat sitä tosi paljon. Ja hehkuttivat siitä. Itse aloin katsomaan sitä vasta 4 tai 5 kaudella kun pyydettiin nauhoittamaan ja siinäpä jäin koukkuun. Vielä enemmän jäin koukkuun kuutos kaudella kun mukana oli yks kuuro, eli Christy. All Starsitkin tuli kateltuu ja ny sit tää Vanuatu. :lol:

Suomen Robinsonia en ole katsonut ja enkä tule varmaan katsomaankaan kun siinä ei ole tekstitystä. Vaikkakaan suomen Big Brotherissakaan ei ollut aina teksitystä ni kuitenkin seurasin sillä olenhan täällä BBPlazassa ni aktiivinen ja jäin SBB:henkin koukkuun jonkin verran. Jos en olisi ollut esim. BBPlazassa, ni en varmaan olis seurannut SBB:täkään.

Ja Amazing Racee olen kans seurannut ihka ensimmäisestä kaudesta saakka. On ollut mielenkiintoista seurata kuinka ne taktikoivat ja missä maissa ne käyvät. Suomessa ne eivät ole viel kertaakaan olleet. Mrr... Milloinkoha o Suomenki vuoro.... :roll: Amazing Racea aloin katsomaan ystäväni suosituksesta.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 06 Joulu 2005 15:16

Amazing Racen juontaja Phil Keoghan on kyllä käynyt Suomessa ihan yksityisesti ja hänen mukaansa on myös mahdollista, että joskus Amazing Race tulisi myös Suomeen, näin vastasi kun suomalaiset toimittajat ovat asiasta kysyneet. Tosin tuo sama vastaus "mahdollisesti tulemme.." annetaan varmaan kaikille jotka tuota kysyvät. Eihän nyt kukaan halua olla töykeä haastattelussa.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 13 Joulu 2005 09:17

Mitenkähän mahtoi käydä lauantaisessa Selviytyjissä? Mie aioin vakaasti katsoa sen, mutta en kyllä yhtään tiedä mitä tapahtui kun se kuitenkin jäi katsomatta. Oli aika sekaisin aivan järjettömän työviikon jälkeen.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 13 Joulu 2005 09:20

Naiset voittivat palkintotehtävän ja saivat palkinnoksi paikallisen asukin päiväksi luokseen näyttämään mistä saa ruokaa ym... Myös taistelu immuniteetista päättyi naisten joukkueen voittoon. Miesten leirissäm nuoremmat kundit yrittivät saada porukkaa äänestämään Roryn(?) ulos, mutta toisin kävi, toinen nuoremmista kundeista lensi ulos.

(Sori en muista kilpailijoiden nimiä...)
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 13 Joulu 2005 13:45

Ok, sehän selviää ensi lauantaina kun muistais vaan katsoa :D Kiitti!
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Tammi 2006 11:01

Tämä menee Off topicin puolelle, mutta... Eilen alkoi Subilla uusi sarja Takaisin telkkariin, jossa realitystarat yrittävät yrittävät tehdä leffaa yhdessä. Mukana proggiksessa oli aika paljon survivorin porukkaa, mm. Jonny Fairplay, Ethan, molemmat Jennat, Rob Cesternino... En nähnyt koko hommaa, mutta ainakin Mr. Fairplay näytti jatkavan tutulla tyylillään...

http://www.subtv.fi/subnetti/alasivu.sh ... set?413241
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 11 Tammi 2006 14:09

Tämä on ollut tarkoituksena katsoa jo pitemmän aikaa mutta jotenkin tuo idea ei vaan oikein nappaa.
EDIT: Kill Reality siis, ei Vanuatu..

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 13 Tammi 2006 22:21

No voi hyvänen aika... Nuo muut mie vielä tajuan, mutta Ethan? Nooooo!!!! Pienin yllätys on tämä neitonen tuossa eturivissä, mikäsenniminytoli? Jerry? Gina? Ei.. Mut Paratiisihotellissa oli ja jossain muussakin samantyyppisessä realityssa josta katsoin tasan yhden jakson. Aivan uskomaton narttu, ei mitään käytöstapoja. Täysin omaa napaa ja huomiota mulle. Ja löytyihän sille vielä yksi show. Että pääsee taas heiluttamaan sormea muille naisille mustasukkaisuuspuuskissaan.

Liisi: Ikinä ennoo tositelkkaa kattont
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”