Voice of Finland

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 08 Touko 2012 08:59

dertsi kirjoitti: Valmennettavilleen on ilmeisesti antanut paljonkin ja ollut eniten yhteydessä omiin suojatteihinsa.
Mistä tällainen tieto on? Onko jotain faktaa vai enemmän mutua?

Minusta ohjelmassa kerrottiin harmillisen vähän valmentajien vaikutuksesta laulajiin. Varmasti kaikilla tuomareilla on ollut hyvät väliin kaikkiin omiin kilpailijoihin, mutta aina ei ollut selkeää kenen tekemiä biisivalinnat oli. Siis mikä oli laulajan omaa ja mikä valmentajan osuutta? Inserttipätkissä näytetty "valmennus" ei oikeastaan paljastanut yhtään mitään. Yhdessä jaksossa viitattiin, että Paula oli neuvonut Antti Matikaista (?), joka ei edes ollut Paulan jengissä, minä haluaisin nähdä enemmän tätä face-to-face valmennusta, ei sitä kliinistä kameroiden edessä tapahtuvaa jeejeejee-meininkiä.

Mutu-tuntumalla sanoisin, että Elastinen vaikutti eniten kilpailijoihinsa (ainakin Eveliinan ja Laurin kappalevalintoihin, Sipolaan ei ehkä niin paljoa), sitten Monroe, sitten Tähkä ja Paula vaikutti vähiten (ainakaan Jesse ja Aki eivät astuneet kertaakaan mukavuusalueen ulkopuolelle).
You know nothing.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja dertsi » 08 Touko 2012 10:57

Ancalagon kirjoitti:
dertsi kirjoitti: Valmennettavilleen on ilmeisesti antanut paljonkin ja ollut eniten yhteydessä omiin suojatteihinsa.
Mistä tällainen tieto on? Onko jotain faktaa vai enemmän mutua?
Näin Monroen suojatit ovat kertoneet. Heidän mukaansa Monroe on ollut ihan täysillä mukana. Soitellut, laittanut sähköposteja, neuvonut ihan pikkuasioissa ja miettinyt päänsä puhki kappalevalintoja.

Muiden tähtivalmentajien (tosin ei kai Elastisen) kilpailijat ovat vihjailleet, että heidän valmentajansa olisivat olleet yhteydessä just sen verran kuin sopimus velvoittaa.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Annie » 08 Touko 2012 11:55

Toi olisi aika hieno valmentajakattaus; Chisu, Ismo Alanko, Elastinen ja Mariska, mutta osan musatyylit taitavat kuitenkin olla liian lähellä toisiaan. Eikö juttu kuitenkin ole se, että valmentajat painottavat vähän eri tyyppisiä seikkoja ja edustavat eri musatyylejä. Näin kilpailussa on mukana erilaisia laulajia. Vähän puuduttavaksi kuitenkin kävisi, jos kaikki laulajat esittäisivät samanlaista musaa ja kilpailisivat samasta yleisöstä. (Siinä mielessä mun mielestä siis ihan hyvä juttu, että joukkueet ei kilpaile toisiaan vastaan aiemmin.)

Nykyisistä tuomareista vaihtaisin ensimmäisenä Lauri Tähkän ja mielellään vaikka tuohon Ismo Alankoon. Myös Kalle Ahola voisi olla oiva valinta. Lauri Tähkän linja oli kuitenkin kaikista epäselvin. Tähkä on myös turhan epäsympaattinen hahmo valmentajaksi. Siinä on se vaara, ettei monikaan halua hänen joukkueeseensa.

Nykyisistä valmentajista pitäisin ensimmäisenä Elastisen. Suomessa ei kuitenkaan ole liikaa tuollaisia kannustavia ja positiivisia hahmoja. Samaa mieltä oon kuitenkin monen kanssa täällä siitä, että myös kritiikkiä pitäisi osata antaa. Ei sellaista "suoraa" ja töksähtelevää, vaan asiallista. American Idolissa mun mielestä osataan antaa hyvää, rakentavaa palautetta, joka ei ole lyttäävää. Sieltä voisi ottaa mallia.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Touko 2012 16:59

Mun puolesta sais ottaa Simon Cowellin ja Alexander Bardin! Harmi ettei ne varmaan suostuis tulemaan...
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Touko 2012 17:04

Jonksu kirjoitti:Mun puolesta sais ottaa Simon Cowellin ja Alexander Bardin! Harmi ettei ne varmaan suostuis tulemaan...
Luojan kiitos, ei varmasti suostuisikaan. Enkä haluaisi häntä missään tapauksessa nähdäkään. En kyllä toisaalta mitään Monroen ja Elastisen kaltaisia jees-miehiäkään.

Bard olisi loistava, mutta kyllähän noiden valmentajien pitää osata suomea kun Suomen Voicesta on kuitenkin kyse.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Elo 2012 21:25

Suositun The Voice of Finland -laulukisan tähtivalmentajina nähdään tutut nimet.

Jos et jaksa avata linkkiä niin voin kertoa että VOFin kakkoskauden tuomareina toimii samat tyypit kuin ekalla kaudella.

En ole tästä uutisesta mitään mieltä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Elo 2012 21:28

Risto kirjoitti:En ole tästä uutisesta mitään mieltä.
Minä olen pläääh-mieltä. Olis tehnyt hyvää ohjelmalle etsiä tuoreita kasvoja myös tuomaripenkkiin. Aika monien naama ehti kyllästyttää kisan aikana useampaankin kertaan, Monroella ei riittänyt loppukaudesta keskittymiskyky enää oikein mihinkään, Koivuniemen kommentit oli aina sitä samaa ja Tähkän sanallinen ulosanti alkoi olla väkisin veistellyn oloista. Ela oli ainoa johon en täysin kyllästynyt.

Kai nyt Suomesta olisi muitakin alan ammattilaisia löytynyt joita kys. formaatti olisi kiinnostanut?
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Elo 2012 21:57

Voihan bärse, olisin toivonut, että ainakin Paula ja Tähkä olisi vaihdettu.
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 10 Elo 2012 22:37

No voihan nyt... no oispa ne nyt sit seuraavalla kaudella parempia...
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Mardis » 11 Elo 2012 00:13

Ois kyllä saanu edes yks vaihtua, sillä noihin kerkes kyllästyä vähän jo viime kaudella, eikä noitten ulosantikaa mitää päätä huimaavaa ole. Tai oon mä Monroen jatkamiseen ihan tyytyväinen, mut muut ois saanu häippästä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 11 Elo 2012 02:14

Hyi saatana. En osaa kommentoida noita tuomareita mitenkään muuten. No, eipä tartte katella tulevaakaan kautta...
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Elo 2012 02:21

Ihan tyytyväinen näihin olen, vaikka Paula alkaa ehkä vähän puuduttamaan ja Tähkä vielä enemmän.
Mike saisi sanoa vähän rohkeammin mielipiteitään ja parantaa ulosantiaan. Elaan olen tyytyväinen!

Kyllä näitä ihan katsoo silti kaikkia! Tähkä on vähän tylsä.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja dertsi » 11 Elo 2012 21:04

Ei ollut mikään yllätys, että kaikki tähtivalmentajat jatkaa ohjelmassa. Konsepti toimii, joten Nelosella ei ollut mitään syytä lähteä härväilemään.

Juontajasta ei tainnut olla mitään mainintaa. Axlista jos pääsisi eroon, niin olisi aika jees. Enkä kyllä Kristiina Komulaistakaan jäisi kaipaamaan.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Elo 2012 01:21

No voi helvetti! Melkeen tekis mieli jättää kattomatta koko paska tän takia, mut tiedän, että tuun sivusilmällä taas tätä kyyläämään. Mua hiukan ihmetyttää, että kaikki ovat niin "tyytyväisiä" Elastiseen, kun mun mielestäni se on koko porukan ärsyttävin pelle (kyllä, jopa Axlia ja Tähkää ärsyttävämpi). Itse asiassa Tähkä oli yllättäen paras noista ja ainoona ansaitsis jatkopestin, mutta näillä mennään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 13 Elo 2012 09:16

Vähän olisi voinut vaihtaa tuota tähtivalmentajajoukkiota. Paula oli ainakin kovin turha ja Michael on varmasti valmennettavilleen tosi jees mutta katsojille ei sitten oikein anna mitään.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Evalds » 13 Elo 2012 16:36

Ihan jees, Paulaa lukuunottamatta.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Elo 2012 18:41

Zygerö kirjoitti:Mua hiukan ihmetyttää, että kaikki ovat niin "tyytyväisiä" Elastiseen, kun mun mielestäni se on koko porukan ärsyttävin pelle
Taidetaan olla vähemmistöä tossa asiassa, komppaan sua nimittäin sata lasissa.
That damn fox!

Kuva

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja mävaan » 15 Elo 2012 23:53

Voi ei. [smilie=a_doh.gif]

Olis saanut vaihtua vaikka koko valmentajakaarti, onkohan laulajatkin samoja? :scry:

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 28 Elo 2012 19:00

dertsi kirjoitti: Juontajasta ei tainnut olla mitään mainintaa.
Axl on ainakin esiintynyt Voicen mainoksissa (joissa etsitään laulajia), joten ei muutosta sillä saralla. Itse tykkään Axlista, joten hyvä että jatkaa. Tuomarit on ihan ok:t, vaikka ei ihan täydelliset. Ei yllättänyt yhtään, ettei vaihdoksia tapahtunut.
You know nothing.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja mävaan » 11 Joulu 2012 18:15

Mäkin odotan ohjelman alkamista, toivottavasti ehdin katsoa!

Pitänee mennä uudelleen katsomaan Suvia orkun vinkkien perusteella... [smilie=a_happyhappy.gif]

edit: knocker laittoikin tuohon vielä varmistusta. :imrgreen:


:holyshit: toihan oli se kuva, kun ensin katsoin, että apua, onko JonnI kisassa mukana...

On yhdennäköisyyttä, mutta etsin Suvia ensimmäisellä arvauskierroksella lähinnä tummatukkaisten joukosta. [smilie=a_doh.gif]

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja mrj » 28 Heinä 2014 11:22

Suositun laulukilpailu The Voice of Finlandin tähtivalmentajakaarti päivittyy neljännelle kaudelle, ja peräti kolme valmentajista vaihtuu. Uusina tähtivalmentajina mukaan astuvat Yön Olli Lindholm, Redrama alias Lasse Mellberg ja Nightwish-yhtyeen solistina muistettu ja nykyään soolouraansa tekevä Tarja Turunen.

http://www.iltalehti.fi/viihde/20140728 ... 7_vi.shtml
Edit: Ohjelmalle ei ole tänä vuonna omaa aluettaan, tässä ketjussa yleistä keskustelua kaikkeen ohjelmaan liittyvästä. Alkaa 2.1 klo 20. // Ancalagon
Paras tähtivalmentaja?
Michael Monroe 17% 17% [ 2 ]
Olli Lindholm 25% 25% [ 3 ]
Redrama 33% 33% [ 4 ]
Tarja Turunen 25% 25% [ 3 ]

Ääniä yhteensä : 12
JuHu - :drink55:

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja maikki » 28 Heinä 2014 12:59

Uudet tuomarit vaikutaa aika, plaah.. [smilie=a_doh.gif] Tämän perusteella voi olla että jää ensi kausi katsomatta..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”