Suurin pudottaja Suomi ja USA

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Heinä 2011 09:03

Jillin joukkue äänesti Joellen puolesta, Bobin joukkue äänesti Joellea vastaan. Jotakin puhuivat siitä että Joelle tarvii enemmän valvontaa ja ohjausta tms.

^Samaa mieltä tästä Mandista, tuntuu joka käänteessä itkevän. Onkohan se vielä aikuinen? Samaa ihmettelen, eikö oranssi jätkä haluakaan laihtua kun joka pätkässä tuntuu syövän jotain?

Itselläni omat suosikit on Musta joukkue, Vihreä joukkue sekä Oranssin joukkueen Daniel (se joka on farmilla). Bobin joukkueen jäsenet vaikuttaa jotenkin kylmiltä/ärsyttäviltä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Heinä 2011 11:25

Se jäi sanomatta että onkohan suomentaja Joelle-vihaaja? Joelle pudotti edellisellä kerralla 2 paunaa, koko ajan on puhuttu 2:sta paunasta, mutta silti suomentaja/tekstittäjä kirjoittaa "puoli kiloa", sillä viimeksihän 2 paunaa oli, ja on vissiin vieläkin, 1 kilo.

Avatar
pjorri
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:06

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja pjorri » 14 Heinä 2011 22:28

Tämä kausi 7. on kyllä mielenkiintoinen. Spencer oli oikeassa, nousemassa myös minun suosiksi jo kaikista nähdyistä, vaikka kausi ei ole vielä edes puoli välissäkään. Alkuun minua harmitti kun kotiin passitettiin puolet kilpailijoista, mutta sehän oli loppujen lopuksi hyvä käänne.
Suosikki on ollut alusta asti vihreiden Tara. Tytöllä on mahtava asenne kaikkeen, ja tyyppinäkin mainio. En muista onko minulla ollut näin selkeää suosikkia kyseisessä formaatissa ennen, ehkä Ali (kausi 5.) oli, mutta vasta comebackin jälkeen. Ruskeitten Mike on todella sympaattinen tapaus ja Taran jälkeen yksi suosikeistani. Harmi kun oranssi-Daniel tippui, ensimmäisen kerran mä toivoin että ne ois pitänyt sen vaikka säälistä mukana kisassa... niin nuori ja missä kunnossa.

Kaiken kaikkiaan mainio formaatti kyseessä, sairaalloinen lihavuus on yhdysvalloissa ja muuallakin maailmassa suuri ongelma, ja varmasti moni saa ohjelmasta motivaatiota muuttaa omaakin elämää. Olen ollut koukussa kyseiseen sarjaan ensimmäisestä kaudesta saakka minkä näin (oisko ollu usa:n kausi 2), harmi kun tämä ei suomi versiona oikein toiminut...
"...ja taas! aina parhaat naiset jää toiseksi....-Kadi, Kätlin, Marika-"

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Heinä 2011 00:08

Harmitti isosti, kun David oli niin munapää. Paha sanoa, olisiko Dan saanut ilman häntä jatkaa, mutta Taran tylytys siitä, että Davidin pitäisi päästä Jillianin "kidutettavaksi" oli loistavaa. Toivottavasti David otti edes vähän itseensä. Ja toivottavasti Dan pärjää kotioloissa kaveriaan paremmin. Hänelle olisin kyllä suonut jatkopaikan, niin tuskaista oli liikkuminen.

Ruskeiden isukki nyt sitten pikkasen putosi suosikkilistallani tuon tekoitkun takia. Ainakin tänne sohvalle se oli nimenomaan sitä, ei enää aitoa, kuten pari jaksoa sitten.
a walking disaster

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 16 Heinä 2011 00:29

Nyt mulla on ihan selkeä suosikkijoukkue, siniset. Filipe on ihan hulvaton persoona ja Sione on ihan kone. Myös vihreät (varsinkin Tara) ja keltaiset ovat ihan jees. David pilasi oranssin joukkueen täysin. Ihme pelle. Miksi se edes lähti koko ohjelmaan, jos ei tuon enempää kiinnosta?

Nyt on maanantaina jännä nähdä takaisin tulleiden tulokset.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 16 Heinä 2011 09:25

Jaa, mua alkoi ärsyttää Filipe suunnattomasti sen jälkeen kun Damien putosi. Alkoi käyttäytymään erilailla (kostomentaliteetti, "pelataan sitten") ja valitukset siitä ettei pysy Sionen perässä sai mut ärsyyntymään Samoin Filin nauru ärsyttää. Sione on kyllä mahtava, samoin kuin Carla. Muut farmille palanneet ei oikein säväyttänyt. Varsinkaan Aubrey, joka pudotti kuukaudessa vain kilon. Jillin ja Bobin avautuminen oli kyllä mahtava.

Suosikkina edelleen mustat ja vihreiden Tara, Lauran ininä otti heti päähän. Hopeatkin ovat kivunneet suosikkilistan kärkipäähän, samoin kuin Sione. Ruskeat, liila ja pinkki on mulle yhdentekeviä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Heinä 2011 11:44

No vihdoin se Joelle saatiin pois sieltä. Harmi vaan, että Carlan piti lähteä mukana. Joelle otti sitten vielä niin kovasti itteensä, että katkas välitkin Carlaan kokonaan. Saa nähdä millainen Joelle finaalissa tulee paperin läpi. Veikkaisin, että on laihtunut kyllä, mutta vaan jonkun ~30 kg.

Vihreät veti molemmat ihan älyttömät tulokset viime punnituksessa. Tuo tahti ei voi kyllä kovin pitkään säilyä. Vähän sama juttu on mustilla. Ruskeiden isä on lopettanut laihtumisen vahvojen alkuviikkojen jälkeen. Jos ei ens viikolla tule kunnon tulosta, niin taitaa olla ruskeiden aika poistua.

Nyt kun vihreiden Laurakin skarppas, niin suosikkejani ovat siniset ja vihreät.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 22 Heinä 2011 23:18

Vihreät on edelleen suosikkilistalla, vaikka Tara ottaa aivan liikaa stressiä omasta sekä Lauran laihtumisesta. Totta, Laura ei ole (vielä) yhtä vahva kuin Tara, mutta pystyy hyvällä kannustuksella pystyy varmasti laihduttamaan tarpeeksi, jotta pari pysyy kisassa vaikka koskemattomuuksia eivät voitakaan. Tara muuten näytti todella nätiltä tän päivän punnituksessa, miltä se näyttääkään finaalissa :)

Joellen ja Carlan tippuminen oli kyllä hyvä asia. Molemmat sellaisia draamakuningattaria, että... minä en tykkää huutotappeluista enkä halua katsoa sellaista. Välien katkeaminen ei kyllä yllättänyt. Tällä kaudella on ollut muutama, joille päämäärä on selvästi hukassa. Joelle ja oranssien Dave (?) eivät olleet ihan koko tahdolla mukana, vihreiden Laurakin oli vähän siinä rajalla (jos olisivat päättäneet jättää Lauran leirille, olisiko vihreitä enää?).

Mustien Blaine ja pinkkien Shannon tiputettiin parien omasta toiveesta. Kuinka pitkälle näitä toiveita toteutetaan? Kyllähän siellä pikkuhiljaa pitäisi herätä miettimään voittoa. Jos ruskeat jää viivan alle, niin toisella heistä ei ole mitään mahdollisuuksia saada voittoa, eikö kannattaisi pitää se mukana?

Muuten kilpailut ovat olleet kaudella tosi hyviä, esim. tuo avainten haku -juttu. Se vaatii kuntoa, mutta siinä on onnella osuutensa, jotta samojen vahvojen parien (musta, vihreä) voitto ei ole takuuvarma. Oi kun olisi niin monta kisaa mitä ois kiva nähdä jollain tapaa sovellettuna vaikka BB-talossa :D

Vihreiden lisäksi tykkään mustista, sitte siniset ja violetit (lähinnä tytär) on kans plussan puolella. EVVK-puolella keltaiset ja ruskeat ja pinkki.
You know nothing.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Heinä 2011 01:16

Vähän takautuvasti kommentoin. Ensinnäkin se, että Bob sanelee joukolleen, kenet kannattaa pudottaa (Dane), saa Bobin silmissäni entistä paskamaisemmaksi. Onneksi kilpailijat eivät tee päätöksiä hänen tahtonsa mukaan.
Helen ajoi oman tyttärensä ulos. Minusta tuo oli manipulointia, eikä Shannon itse olisi ollut niinkään halukas lähtemään. Shannonille olisi minun silmissäni ollut tärkeämpää saada jäädä. Helen vaan myöhemmin muutti tilanteen niin, että Shannon itse halusi lähteä.
Vihreät ovat muuten ok, mutta hämmästelen sitä, kuinka paljon Tara saa kamera-aikaa.
Bobin itkun tänään uudesta joukkuejaosta oli aivan liiallista draaman hakua. Pääsääntöisesti olen ollut tähän kauteen tyytyväinen syystä, että kisaajat eivät ole toistensa kurkussa, kuten joissain aiemmissa. Pl. pinkit, joissa on jotakin kumman hämärää. Esim. siinä paalujen ylhäällä pitämisessä selkeesti toinen pinkeistä vaihtoi kättä, kun se ei enää ollut sallittua. Ja pinkithän taisivat olla ainoina pistämässä Danea pihalle. No joo, se toki oli sallittua.

Toivoisin,että Ronin (ruskeat) tilanteeseen saataisiin jotain helpotusta. On perhanan tuskaista katsoa, kun poika yrittää kahden henkilön puolesta tsempata ja isä ei polviensa takia kykene, kuin kannustamaan. Mike alkaa olemaan jo mun suosikki.
a walking disaster

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 26 Heinä 2011 20:45

Siniset päättivät sitten vaikeuttaa omaa urakkaansa oikein kunnolla. Ei ollut yksinkertaisesti mitään järkeä lähettää Dane kotiin ja jättää liikuntarajoitteinen Ron taloon. Mua tämä käänne ei sinänsä haittaa kyllä yhtään, kun kaikki omat suosikit on mustassa joukkueessa.

Bobin itkeskely edellisessä jaksossa oli kyllä aika naurettavaa. Mitähän Bob tästä tiiminsä päätöksestä on mieltä? Tuskin hirveästi silittelee päitä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 26 Heinä 2011 20:58

Syyttävä sormi osoittaa Aubreyta. Jos olisi änestänyt Ronia, äänet olisi mennyt tasan, ja pienemmän prosentin saanut olisi lähtenyt. Tässä tapauksessa Ron. Ja mitä se Mike märisi? "Jos isukki lähtee, en tiedä mitä teen". AIKUISTU prkl.

Harmi kun en nähnyt Bobin itkua. Oli ilmeisesti herkkua.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 26 Heinä 2011 21:08

Jason S. kirjoitti:Syyttävä sormi osoittaa Aubreyta. Jos olisi änestänyt Ronia, äänet olisi mennyt tasan, ja pienemmän prosentin saanut olisi lähtenyt.
Eikös se tässä vaiheessa mene niin, että se toinen joukkue tulee äänestämään, kumpi niistä kahdesta olis lähtenyt, jolloin tulos olis ollut taas sama, eli Dane kotiin. En tosin ole tästä ihan varma. Muistaakseni tuo oli ainakin joskus käytössä, kun oli vain kaksi erillistä joukkuetta.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 26 Heinä 2011 21:18

^Siis eikö noin tehty vielä viime kaudella? Näin mä ainakin muistelisin. Tosin silloin kummastakin joukkueesta saattoi joutua yksi henkilö pudotus uhan alle. Jos olivat siis heikoiten laihuttaneita :?

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Heinä 2011 21:07

Päättynyt kausi oli todella naisten valtakunta, useat miehet olivat koostaan huolimatta melko näkymättömiä, poikkeuksena LT ja Phillip. Yleensäkin kauden kilpailijat olivat kohtuullisen normaaleja järkeviä ihmisiä, poikeuksena pelaaja Vicky ja läyhääjä Heba.

Kauden Wikipedia-sivut

LT:n päivittäinen ruoka-annos oli kyllä vaikuttava.

BB5-Terttu ja helluntaiseurakunta tuli välillä mieleen, niin usein toistettiin Reneen ja Michellen katkenneita välejä, Phillipin ja Amy P:n pojan autismia sekä Bradyn ja Vickyn tyttären ylipainoa.

Onko aiemmilla kausilla mainittu, että joidenkin ylipainon taustalla olisi osaltaan vaikuttamassa alkoholi? Edin ja Heban kerrottiin olevan oluen ystäviä.

Vicky oli ovela pelaaja, sellainen tuo eloa ohjelmaan, ja onneksi tässä formaatissa pelaamalla ei voi voittaa.
Vicky kun näytti hapanta naamaa, niin mieleen tuli Outi Koski.
Mitenhän Vicky pärjäisi Selviytyjissä?

Coleenissa oli sekä Cherylliä että Kätliniä muistuttavia piirteitä.
Useat kilpailijat olivat hyvällä asenteella mukana, ja Michelle ansaitsi voiton.
Hebahan olisi voittanut koko kisan, jos olisi päässyt finaaliin. Kaipa 100 000 $ jotain lohdutti.

Sponsorit, etenkin purkkaa kauppaava, lienevät maksaneet hyvin, kun olivat selvästi enemmän esillä kuin edellisellä kaudella.

Hunks-Nikosta tulisi vaivatta bobmainen personal trainer, jos olisi malttanut käydä opintonsa loppuun. Lieneekö Bobin käytöksessä osa (äänestysohjeistus) käsikirjoitettua?

Alisonille sattui finaalissa pari vappumaista sekoilua. Ensimmäisessä menivät Ed ja America sekaisin, muistaakseni ”Ed chose America”, toisessa Stacey ja Amy.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja sandman » 29 Heinä 2011 20:13

Aika naurettavaa että nyt siniset niin nillittää kun tulee haastekisoissa jatkuvasti turpiin ,, kun menivät ensin pudottamaan vahvimman lenkkinsä haasteissa eli Danen. Turha porata kun on kakat jo housussa.

Mustat, vihreät ja oranssit olivat alkuun suosikkejani. Mustat ja oranssit on jo ulkona ja nyt alkaa negatiivisia puolia ilmetä vihreissäkin, Laura on laiska ja Tara vaikuttaa koko ajan enemmän pelurilta vaikka toki söötti on edelleen. Uudet suosikkini ovat nämä originaali siniset, siis nämä Tongalaiset - Alkujaan olivat hieman hiljaisina taka-alalla mutta nyt meno vaikuttaa menevän hervottomampaan suuntaan kun väki ympärillä vähenee.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Heinä 2011 23:11

Mä tykkään aika lailla melkein kaikista, yllättävän hyvää ja sympaattista porukkaa. Toki sitä nyyhkytystä liikaa ja kuten aiemmin sanoin, Bob ärsyttää.
Helen on mun pahin ärsytys tällä hetkellä, jotenkin tuntuu pahimmalta negan tuojalta ja ne katseet on paljon puhuvia voittojen jälkeen. Ällöö! (kuten BB-Lotta sanoisi) Toivottavasti toi viihteily ravintolassa kostautuu, jotenkin se minusta oli aika paljon juurikin Helenin yllyttämää (juopottelu). Olkoonkin, että kenenkään ei kuuluisi lähteä moiseen mukaan. Toivottavasti Jillian antaa porukalleen kuonoon ja kunnolla. Laura taas on vaan laiska paska.
Mikä muuten oli sen violetin tyttären "terveydellinen" syy, ettei voinut pariin kisaan osallistua?
a walking disaster

Avatar
pjorri
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:06

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja pjorri » 30 Heinä 2011 09:04

On muuten totta että nyt on kasassa hyvä porukka, paljon mukavampikin katsoa kuin ei ole selän takana puhumista ja mielettömän negatiivista ilmapiiriä kuin esim. edellisillä kaudella. Sama vika mulla, tykkään lähes kaikista, mutta edelleen pidän peukkuja Taralle, eikä mun silmiin ole ottanut että hän pelais liikaa. Tai no sanohan se eilen suoraan että jättäytyi kisasta pois kun ei halua hävitä kellekään.
Ainoastaa Ron ja Cathy on mulle aika yhdentekeviä, onneksi Mike pääsi "isästään eroon" tai no.. ei tarvitse enää tressata kuin omaa painon tiputusta. Tongalaiset on mainioita tapauksia, ainakin tyyppeinä kuin myös Kristin. Laura, Helen ja sisarukset menee johonkin väliin, niistä tuskin kukaan nousee suosikiksi,mutta ihan OK porukkaa he myös.
Mutta kuitenkaan kukaan ei ärsytä mua niin kuin esim. viime vuonna lopussa koko sininen joukkue ja Vickyn jengi.
Kausi on tosiaan ollut edelleenkin mainio, eikä pelkästään hyvän porukan ansiosta, vaan esim. tämä "kaksintaistelu"- viikkokin on hauska ja monet muut muutokset tähän kauteen on myös onnistuneita. Paitsi tämä mainostaminen... ei helvetti. Hirveä myötähäpeä joka kerta, eikä tilanteet vois juurikaan teennäisempiä olla.
"...ja taas! aina parhaat naiset jää toiseksi....-Kadi, Kätlin, Marika-"

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 31 Heinä 2011 11:45

knocker kirjoitti:Toivottavasti toi viihteily ravintolassa kostautuu, jotenkin se minusta oli aika paljon juurikin Helenin yllyttämää (juopottelu). Olkoonkin, että kenenkään ei kuuluisi lähteä moiseen mukaan. Toivottavasti Jillian antaa porukalleen kuonoon ja kunnolla. Laura taas on vaan laiska paska.
Mikä muuten oli sen violetin tyttären "terveydellinen" syy, ettei voinut pariin kisaan osallistua?
Eikös tuo Helen ole vielä alkoholisti? Juopotteliko sekin siellä? Loppujakso meni multa vähän ohi. Tuota terveydellistä syytä ei mun mielestäni mainittu, mikä on kyllä typerää.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
pjorri
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:06

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja pjorri » 31 Heinä 2011 13:01

^
Eikös Cathy ollut entinen alkoholisti? En muista Helenistä sellaista, mutta saatan toki väärässäkin olla. Helenhän lopetti röökin polton farmille tultuaan, ja sehän oli yksi osasyy miksi Shannon läks kotiin sillon ensimmäisen viikon jälkeen, kun eivät uskoneet ettei Helen voisi olla polttamatta kotona. Mutta nyt viimeisessä jaksossahan Helen poltti ainakin juopotellessaan.
"...ja taas! aina parhaat naiset jää toiseksi....-Kadi, Kätlin, Marika-"

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 31 Heinä 2011 13:20

^Juu, niinhän se tais mennäkin. Mä sekotan aina nuo kaks.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
pjorri
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:06

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja pjorri » 01 Elo 2011 21:33

Olipas tänään kaikinpuolin negatiivinen jakso.. outoja numeroita punnituksessa (Mandi ja Laura jopa hieman lihoi viikolla ja mun lemppari Tara ei laihtunut lainakaan), lähes kaikki itki , Jillian huuti (ihan aiheesta tosin, punnitus tulossa ja porukka mässäs ja joi), Filipe kilahti, Sione peesasi ja miehet lähtivät Bobin puolelle treenaamaan (minun mielestä lapsellista kiukuttelua). Kunnon draamaa... mut mun mielestä tuollainen draama saisi jäädä tuohon, ei riitelyä jaksa katsoa.
"...ja taas! aina parhaat naiset jää toiseksi....-Kadi, Kätlin, Marika-"

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 01 Elo 2011 21:41

Filipe ei osannut edes kiukutella. Ääni käheänä (pidätteli itkua?) yrittää kuulostaa vihaiselta kun sanoo asiat suoraan. Jos olisi halunnut ohjausta, olisi pyytänyt sitä. Ehkä Jill ajatteli että Fil osaa itsekin laihduttaa. Ja se että Fili syytti Jilliä huonosta tuloksesta, oli lapsellista.

Syytetään muita, eikä nähdä syytä itsessä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”