Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Elo 2013 00:15

Risto kirjoitti:Zev & Justin on hauskoja tyyppejä. En ymmärrä miks kaikki vihaa. ;___;
Varmaan siksi, kun se toinen on aika löysä paska. Itseäni taas ihmetytti Kentin & Vyxsinin viha, kun ne oli symppiksiä mun mielestä. Hairahtivat sitten niin tyhmään virheeseen, vaikka muuten kisa meni yllättävän hyvin heidän kohdallaan. Jäi mieleen kohtaus niissä pyöröovissa, kun Kent sanoi, että älä työnnä niitä, kun ne muuten suuttuu...
a walking disaster

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Elo 2013 19:48

Yhyy, miks just gootit tippu, ne oli just piristävä pari, vaikka välillä se Kent osas olla aika pentu. Minusta se Mallory on aivan ihme säätäjä, kokoajan joku ihme hihhulivaihe päällä ja sen ilmeet. On kyllä todella erikoinen persoona. Kisha ja Jen on kyllä paras tiimi ja ne sais voittaa koko kisan.

1.. Kisha & Jen
2.. Flight Time & Big Easy
3. Gary & Mallory
4. Zev & Justin
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Elo 2013 22:13

Huomenna onkin sitten 2 viimistä jaksoa putkeen. Ei kannata mennä telkku.comiin spoilaantumaan, kuten minä tein. Sieltä selviää suoraan, ketkä putoaa ennen finaalia.
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 17 Elo 2013 22:20

knocker kirjoitti:Huomenna onkin sitten 2 viimistä jaksoa putkeen. Ei kannata mennä telkku.comiin spoilaantumaan, kuten minä tein. Sieltä selviää suoraan, ketkä putoaa ennen finaalia.
Menin kattomaan, koska mua ei enää kiinnosta koko kausi. Voittajatkin katoin: Jäljellä olevista oikeat voitti. :tu
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Elo 2013 21:59

Ihan mukava kausi sai ihan mukavan päätöksen. Kisha ja Jen oli koko kisan ajan ihan mukavia tyyppejä vaikka eivät ollutkaan missään vaiheessa mun suurimpia suosikkeja. Tää kausi oli muutenkin kilpailijoiden osalta ihan mukava, koska melkein kaikki parit oli ihan mukavia. Ainoastaan Margie & Luke oli inhokkeja ja Kent & Vyxsin alkoi loppuajasta ärsyttämään.

Mukavaa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 18 Elo 2013 22:24

Mun mielestä tää oli loppujen lopuksi aika paska kausi. Osa valituista joukkueista oli mitäänsanomattomia ja missä kaikkien aikojen paras joukkue!

Jännä kyllä että ennen tätä edeltävää kautta ei ollut yhtään naisjoukkuetta joka olisi voittanut ja nyt onkin sitten tän kauden jälkeen jo kaksi peräkkäin. Kauden aikana mainittiin että yksikään vanhempi-lapsi -joukkuetta ei ole vielä voittajien joukossa, saa nähä millon siihen tulee muutos. Enimmäkseen ne sellaiset onkin olleet aika huonoja joukkueita (yleensä vanhemmat on olleet liian huonokuntoisia tai liian tolloja kuten Ron) joten joskus on väistämättä tultava kilpailukykyinen joukkue silläkin saralla. Onhan?
Edit: Sekin tässä kaudessa häiritsi että parissa paikassa oltiin ihan liian pitkään. Liian paljon Aasiaa (tai ainakin liikaa Kiinaa ja Intiaa) ja liian vähän Eurooppaa ja miksi introssa näkyy Rooma (Colosseum) vaikkei siellä sitten edes käyty?
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Orphan » 18 Elo 2013 22:29

Harmi, että Gary & Mallory tippuivat jo finaalin alussa kelkasta, koska saivat huonon taksin. Kisha & Jen voittivat ansaitusti. Kaikinpuolin loistava finaali, etenkin kun Zev & Justin putosivat juuri ennen finaalia. :twisted: Seuraavaa kautta odotellessa.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 18 Elo 2013 22:34

Kisaajien osalta erittäin onnistunut kausi. Mutta miksi nyt ei ollut ollenkaan kauden kertaamiseen liittyvää tehtävää? Ainahan näin on ollut. Oli aikamoinen pettymys että vika tehtävä oli rakentaa asuntovaunulle piha, eikä muuta. Finaalikolmikko oli itselleni erittäin mieleinen. Mutta pakko myöntää että rupesi vituttaan kun Gary ja Mallory tipahti muiden kelkasta heti kun Floridaan pääsivät.
Kisha ja Jen olivat koko ajan suosikkejani, joten hienoa että voittivat.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 18 Elo 2013 22:43

Tirkka kirjoitti: ja missä kaikkien aikojen paras joukkue!
joka on?

Ite tykkäsin täst kaudesta siihen saakka kunnes Kent ja Vyxsin putos. Onneks kuiteski Kisha ja Jen voitti, koska kukaan muu pari noista neljästä ei ois ansainnu voittaa. En ois ees halunnu et mikään muu pari ois Kentin ja Vyxsinin jälkee voittanu ku noi. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 18 Elo 2013 23:05

Kisha ja Jen oli kyllä ihania ja ansaitsi voitin ehdottomasti :). Ihan hyvä lopetus jakso oli kyllä. Ja varmaan ekaa kertaa ikinä top 3 oli semmoinen jossa oisi halunnut jokaisen voittavan :D.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Elo 2013 16:55

Jonksu kirjoitti:
Tirkka kirjoitti: ja missä kaikkien aikojen paras joukkue!
joka on?
Brook & Claire tietysti! :love61:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Elo 2013 19:06

Tirkka kirjoitti:Brook & Claire tietysti! :love61:
AAAARGH! Totta! :D Niiden ois pitäny kyl olla mukana! Vaikka Zevin ja Justinin tai Melin ja Miken paikalla... ei ois haittanu vaikka ois Globetrottersien tai Margien ja Lukenkin paikan vieny.
That damn fox!

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja ramasee » 20 Elo 2013 14:46

Hyvä finaali kolmikko oli, koska oikeestaan ois ollu ihan sama kuka niistä ois voittanu, kaikki hyviä vaihtoehtoja, mutta kyllä silti parhaimmat voitti. Hyvä Kisha ja Jen!
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Marianne » 21 Elo 2013 17:13

kerrankin tosi-tv-ohjelman finaalissa kaikki kilpailijat oli sellaisia joille mieluusti soi voiton ja erittäin mukava juttu että naispari voitti taas. erittäin hyvä kausi oli kun kaikista kilpailijoista pidin.
piti sitten maistaa tuota jääteesnapplea, oli hyvää sekin.

Elkkus
Tapetti
Viestit: 39
Liittynyt: 20 Elo 2013 18:12

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Elkkus » 21 Elo 2013 18:47

Mun suosikkeja oli viime kaudella myös Brook ja Claire, 2. sija on jo hyvä suoritus!

Mä en ymmärrä mikä Zevissä ja Justinissa ärsyttää, ainakin ne oli mun lemppareita tällä kaudella.. Onko se kateutta kun voittivat neljä kertaa, pelkoa, että he peittoavat teidän suosikkiparin? Joka tapauksessa, mä en nähnyt mitään ärsyttävää Zevissä ja Justinissa, päinvastoin. Ehkä paras pari ikinä Amazing racessa. Harmitti pirusti kun he olivat neljänsiä, vaikkapa hyvä suoritus sekin!

Mun inhokit oli tällä kaudella ehkä Flight Time ja Big Easy. Jotenkin vaan niistä hohti se niiden todella ärsyttävä luonne, toisin kun Zevillä ja Justinilla, mun mielestä Zev ja Justin oli ihan mahtavia!

Muistakaa, miettikää nyt ennenkun painatte tuota "lainaa" ja "vastaa"-painikkeita, jokaisella on oma mielipide, tää vaan sattuu olemaan mun mielipide. Mitä väliä nyt mun mielipiteellä on, vaikka ette välttämättä olekkaan samaa mieltä? En mäkään teidän mielipiteitä ala tässä kommentoimaan, en mä voi niihin vaikuttaa. Se saattais vaan loukata toista.

Jen ja Kisha oli kyllä toiseks parhaita tällä kaudella! Ihan mahtavaa kun ne voitti, tuli heti iloisemmaksi, kun tokavika jakso meni miten meni Zevin ja Justinin osalta. Toivon, että Zev ja Justin palaavat vielä joskus ja vievät sen voiton!

Hah, mun tekis mieli kirjottaa hirveen iso teksti Amazing racesta, mutta tällä erää tämä riitti, lisää pälätystä myöhemmin.

Laitan vielä loppuun mun suosikit tällä kaudella järjestyksessä:

Lista:

Parhaat:

1. Zev ja Justin
2. Kisha ja Jen

Kivat:

3. Jaime ja Cara
4. Amanda ja Kris
5. Margie ja Luke
6. Gary ja Mallory
7. Jet ja Cord

Ei oikein nappanneet:

8. Ron ja Christina
9. Mel & Mike
10. Kent & Vyxsin
11. Flight Time & Big Easy

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja janne » 21 Elo 2013 19:05

Finaalikolmikko oli hyvä ja voittajakaan ei haitannut. Gary ja Mallory ois saanu mieluiten voittaa, mutta ei Kishan ja Jeninkään voitto haitannut.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja janne » 05 Touko 2014 19:27

Onko kellään tietoa milloin Amazing Race palaa ruutuun? Edellisestä on jo kohta vuosi! Alkaa jo vähään Selviytyjät kyllästyttämään, kohta jo kova ikävä Amazing Racea :/

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Touko 2014 19:40

^Ei valitettavasti ole hajuakaan ja ohjelman sivusto on myös poistettu maikkarin kaikkien ohjelmien listalta. Sivusto kuitenkin löytyy vielä, kun kirjottaa osotteen ite tai sitten googlesta. Siellä lukee vaan, että sarja on tauolla.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 31 Touko 2014 21:59

janne kirjoitti:Onko kellään tietoa milloin Amazing Race palaa ruutuun? Edellisestä on jo kohta vuosi! Alkaa jo vähään Selviytyjät kyllästyttämään, kohta jo kova ikävä Amazing Racea :/
Amazing Race palaa ruutuun lauantaina 30.8.2014 klo 21:00 MTV3.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Kesä 2014 16:12

Mukava kuulla, pidän Amazing Racesta enemmän kuin Selviytyjistä.

Pääsin viime viikolla kokeilemaan vaatimattomampaa versiota yhdestä usein esiintyneestä tehtävästä, Leikkimieliset harrastukset:"Seikkailurata puissa."
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja ramasee » 23 Kesä 2014 20:05

jyrtam kirjoitti:Amazing Race palaa ruutuun lauantaina 30.8.2014 klo 21:00 MTV3.
Jeee. Itekkii oon jo ootellu, että milloinhan tämä alkaa taas. Edellisestä aivan liian pitkä aika. Mäki tykkään enemmän tästä kuin selviytyjistä. Ihan kiva nyt ku aattelee, että oli näin pitkä tauko, niin jaksaa tämäkin taas kiinnostaa hyvin paljon.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Syys 2014 04:25

jyrtam kirjoitti:Amazing Race palaa ruutuun lauantaina 30.8.2014 klo 21:00 MTV3.
Ei palannut. Sen sijaan nyt tuolla Maikkarin AR-sivulla sanotaan että jatkuisi 4.10.2014.

Kuvausta kaudesta, laitoin tuon kilpailijapaljastuksen nyt spoilereihin varmuuden vuoksi vaikkei nuo nyt ikinä mitään oikeasti spoilaakaan.
Juontajana on tuttuun tapaan Phil Keoghan. Matkaan lähtee yhteensä 11 pariskuntaa. Kisailemassa ovat muun muassa omilla kausillaan Selviytyjät-realityn voitot napanneet Ethan Zohn ja Jenna Morasca. Amazing Racen 19. kausi on 12 osan mittainen.
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”