Kokkirealityt

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Huhti 2013 22:56

^ Matin putoominen harmittaa, oli se niin elementissään nyt. Ja se Italokokki oli mainio, vaikka vähän meinas hermostuakin. Mun ihannemiäs!

Top Cheffin Kira voitti ansaitusti. Viimeinkin nainen vei koko paskan.
a walking disaster

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 11 Huhti 2013 07:53

Musta on myös hienoa, että Kira voitti Top Chefin. Oli jo aikakin naisen voittaa. Toisaalta en ihmettele, koska Kira oli usein top-3:ssa ja toisaalta miehistä ei missään vaiheessa noussut sellaista persoonaa esiin, jolle voiton olisi edes voinut ajatella. Jotenkin tämä viimeisin kausi oli melko laimea. Lähinnä siksi, että kilpailijat olivat melko persoonattomia.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 11 Huhti 2013 15:01

Jotenkin pahaenteisestä, että Top Chefin voitti Kira. (Itse en ohjelmaa ole katsonut sekuntiakaan.) Ois aika outoa, jos molemmat tämän vuoden kokkikisat voittaisi nainen ja vieläpä sattumoisin Kira. :? Miksi mun pitää koko ajan maalata piruja seinille.
knocker kirjoitti:Ja se Italokokki oli mainio, vaikka vähän meinas hermostuakin. Mun ihannemiäs!
Mäkin kyllä tykkäsin, eniten sen hermoilemisen takia. :)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 11 Huhti 2013 15:28

Masterchefin Kirasta oli muuten tänään juttu Kodin Kuvalehdessä. Vaikea sanoa viittaako siihen, että voittaa vai häviää. Laitoin varmuudeksi spolereihin, vaikka ei tuo minusta mitään spoilaa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 11 Huhti 2013 20:56

Niin se Kira vei voiton. Hyvä voittaja kaudelle, loppua kohti Kira sai myös sitä itseluottamustakin eikä mollannut annoksiaan etukäteen.

Hyvän vastuksen antoi suosikkini Iikka, mutta voittoon se ei tällä kertaa riittänyt.

Mukava MasterChef kausi takana, seuraava tulee varmaan taas ensi vuonna.
You know nothing.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja mrj » 11 Huhti 2013 23:06

Hienoa hienoa, Kirahan sen voiton nappasi MasterChefissä.. ja aikasemmin Top Chef kisan voitti myös Kira.. jeee :)
JuHu - :drink55:

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Paali » 12 Huhti 2013 10:05

Aika hauska sattuma toi et molempien kokkikisojen voittaja on Kira niminen :)

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Huhti 2013 15:11

Kira MasterChef 2013!! :party:
Oon niin iloinen Kiran puolesta, suurin suosikki kuluneelta kaudelta. :Love:

Täysin turhaan maalasin piruja seinille, mutta jotenkin en kunnolla uskonut Kiran voittoon missään vaiheessa, koska harvoin näitä ylipäätänsä naiset voittaa. Aluksi uskoin hänen jäävän jopa Top-5 ulkopuolelle, koska haparointia tapahtui niin paljon. Mutta Kirahan kasvoi kokkina kauden aikana aivan huimasti, lopussa ei epäonnistunut enää ollenkaan ja painetehtävätkin alkoivat jäädä vihdoin sivuun. Epäitsevarmuus pitäisi kaiken järjen mukaan olla karissut pois kokonaan. Puheidensa takia lirahti monta kertaa housuun, jopa tässä finaalissa.

Jäi todella hyvä maku ohjelmasta. Ehdottomasti hyvä kausi. Onneksi aloin seurata, vaikka eka viikko menikin sivu suun. Ensi kauteen sitten vaan.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Huhti 2013 20:10

En alkuun pitänyt Kirasta pahemmin, mutta viikkojen edetessä aloin tykästymään tähän neitokaiseen kovasti. Ei hän missään vaiheessa suurimmaksi suosikikseni noussut (he olivat Juuli ja Matti), mutta Kira ehdottomasti ansaitsi voittonsa. Ei Iikankaan voitossa mitään pahaa olisi ollut, mutta hyvä näin. Onnittelut Kiralle, jos satut täällä pyörimään. Tuskin.

Viimeisin kausi oli ehdottomasti MasterChef Suomen paras kausi tähän mennessä. Mukana olleet kilpailijat olivat kaikki suht mukavia tyyppejä. Ainoastaan se ensimmäisenä tippunut nainen oli todella ärsyttävä. Myöskin Jussi alkoi tällä toisella tulemisellaan hieman ärsyttämään, koska pelas peliä vähän turhan kovaa.

Toivottavasti MasterChef jatkuisi pian. Top Chef voitais lopettaa kokonaan.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja mrj » 13 Huhti 2013 12:58

Risto kirjoitti:
Toivottavasti MasterChef jatkuisi pian. Top Chef voitais lopettaa kokonaan.
taitaa olla junior masterchef seuraavana vuorossa.
JuHu - :drink55:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Huhti 2013 19:22

Kattoko muuten kukaan muu tuota viimeviikolla alkanutta Kaappaus keittiössä -ohjelmaa? Jotenkin se oli aika tönkkö se koko idea siinä, mut aattelin mä tän iltasenkin jakson katsoa jos vaikka jotain parannusta näkyis.

Ei tuo nyt kuitenkaan mikään must see -ohjelma todellakaan ole.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Evalds » 23 Huhti 2013 19:32

^Kattelin ko. ohjelman, ei ihan perinteistä kokkaus-ohjelmaa, toki tunteita näytetään, mutta joo, ei mikään must ole.

Itse suosin Masteria kuin Topia, jotenkin Master on luonnollisempi ja parempi boogie koko ohjelmassa.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Huhti 2013 22:07

Risto kirjoitti:Kaappaus keittiössä
Pidin tästä toisesta jaksosta jo huomattavasti enempi. Suurin syy asiaan oli se että tuo perhe oli paljon miellyttävämpi tälläkertaa. Se tyttö oli tosi nätti. En mä mikään pervo ole, olihan se jo 17.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Touko 2013 23:18

Risto kirjoitti:Kattoko muuten kukaan muu tuota viimeviikolla alkanutta Kaappaus keittiössä -ohjelmaa? Jotenkin se oli aika tönkkö se koko idea siinä, mut aattelin mä tän iltasenkin jakson katsoa jos vaikka jotain parannusta näkyis.

Ei tuo nyt kuitenkaan mikään must see -ohjelma todellakaan ole.
Tässä ohjelmassa on kuraa (kaks jaksoa katsottu) ne perheet ruokailutapoineen, mutta hyvää on se, että Kari näyttää kunnolla, miten safkaa tehdään. Ja lisäksi vinkit sivuilla, niitä odottelen lisää. Joillekin varmaan itsestään selvyyksiä, mutta tällasille tumpeloille ei.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotim ... ta-pekonia
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Touko 2013 23:44

No enpä tiennyt noista vinkeistä ainuttakaan. Koen itseni sivistymättömäksi. :oops:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Kesä 2013 22:59

Tänään alkoi Subilla masterchef USA kakkoskausi. Tullut aiemmin Foxilta vuonna 2011. Itseltä jäänyt näkemättä, joten tätä on pakko alkaa seuraamaan. Aloitusjakso vielä katsomatta, joten ei sen enempiä kommentteja.

http://www.sub.fi/info/gordon-ramsay-me ... 16/1750369
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Kesä 2013 00:15

^Kiitos tiedosta. Näköjään katsomosta löytyy kyseinen ohjelma, joten itsekin pääsen kyytiin mukaan. Jatkossa vois yrittää kyl ihan "livenä" bongailla, mut eipä ollut mitään tietoa että tää ees olis alkanut.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 22 Kesä 2013 22:29

MasterChef USA:

Mukavaa että tässä vihdoinkin alkoi se ihan oikea MasterChef-kilpailu. Noita alkukarsintoja sun muita hässäköitä oli kyllä mun mielestäni hieman liikaa. Monta viikkoa meni että päästiin tositoimiin. Kivaa on myös se että nyt tätä näyttäis tulevan aina se kaksi jaksoa kerrallaan, joten etenee tää homma pikkasen nopeempaa tahtia kuin yleensä.

Kilpailijoista on muutama suosikki jo löytynyt, mutta nimiä en tietysti tällähetkellä muista. Olisko ollut Christian se joka voitti sen mysteerilaatikkotehtävän? No mut kuitenkin se jannu on mun ykkössuosikki. Sit se "heviäijä" on myös suosikkimatskua ja oiskohan se yks vanhempi patu ollut nimeltään Dan? Eniveis, noissa kolmessa näen eniten positiivista verrattuna muihin. Se yks 18 vuotias pojankloppi on semi-ärsyttävä, mut ei niin paha kuin se muija kenen kanssa sillä on feudia.

Tuomarit on kyllä tässä ohjelmassa tosi hyviä. Gordon nyt on jokaisessa ohjelmassa ihan törkeän kova, tykkään. Se läski äijä on semmonen perus-mukava jantteri ja se kalju rottakin on alkanut jollain sairaalla tavalla kiihottamaan mua. Ei millään seksuaalisella tavalla toki, mut joku siinä sen ainaisessa vittuilussa viihdyttää. Toki se sitten antaa positiivistakin palautetta kun siihen on aihetta, joten sikäli hieno mies.

--

Ensi perjantaina klo. 21.00 alkaa Maikkarilta Kauhukeittiön uudet jaksot. Aion seurata myös sitä. Kokkiohjelmat on kivoja vaikka itse en jaksakkaan ikinä mitään hienoa kokkailla. En osaa (eli jaksa).

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Kesä 2013 22:41

Risto kirjoitti: Se yks 18 vuotias pojankloppi on semi-ärsyttävä, mut ei niin paha kuin se muija kenen kanssa sillä on feudia.
Kokkiohjelmat on kivoja vaikka itse en jaksakkaan ikinä mitään hienoa kokkailla. En osaa (eli jaksa).
Suzy ja Max. Molemmat ovalla tavallaan ärsyttäviä, mutta Suzyn ylimielisyys on vastenmielistä. Toivottavasti putoaa maan pinnalle jossain kohtaa.
Sama juttu mulla, että kokkiohjelmat viehättää, vaikka itse olen tosi surkee tekee mitään. Tänään tosin sain kiitosta piffeistä ja salaatista. [smilie=a_cool.gif]
a walking disaster

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Paali » 22 Kesä 2013 22:52

Kattelin kans tota tänää :) Hyvä juttu toi et kisan voittaja ei tartte kokata lainkaan ja voi kattella muiden tekemistä :tu Max alkaa itteeki ärsyttämään :thumbsdown Valittevast kävin kattelees netistä jo tulokset koko kisast [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 22 Kesä 2013 22:56

knocker kirjoitti:
Risto kirjoitti: Se yks 18 vuotias pojankloppi on semi-ärsyttävä, mut ei niin paha kuin se muija kenen kanssa sillä on feudia.
Kokkiohjelmat on kivoja vaikka itse en jaksakkaan ikinä mitään hienoa kokkailla. En osaa (eli jaksa).
Suzy ja Max. Molemmat ovalla tavallaan ärsyttäviä, mutta Suzyn ylimielisyys on vastenmielistä. Toivottavasti putoaa maan pinnalle jossain kohtaa.
Just noi. Maxin ärsyttävyys ei ole läheskään niin korkealla tasolla kuin Suzyn. Suzy on vähän samanlainen pätijä kuin se yks mamma Suomen MasterChefissä sillon yks vuos. Hyvin pysyy nää nimet päässä.

Tosta Maxista tulee jostain syystä vähän mieleen Revengen Nolan, joten ehkä siks mä vähän salaa jopa tykkään tuosta.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 22 Kesä 2013 23:07

Kuten oon täällä mainostanut moneen otteeseen, itte en enää viitti kattella aktiivisesti Top Chef tai MasterChef USA:ta. (Top Chef: Jälkiruokamestari on sitten eri asia.) Katoin niitä varmaan sillon joskus liikaa.

Tuosta Kauhukeittiöstä en oikein tiedä. Ehkä katson, ehkä en. Vähän liian yksitoikkoinen idea mummesta ohjelmassa: Ramsay karjuu kilpailijoille joka jaksossa. En oo ikinä koko kautta seurannut, mutta voisin kuvitella, että alkais kyllästyttämään puolessa välissä kautta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”