Kokkirealityt

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja mrj » 26 Helmi 2013 23:49

mm.. Juulin mahollisuudet kyl meni ihan täysin.. sen parin häseltämiseen , ei tainu oikein tietää mitä tekee, ja käskytys suhde ois kyl pitäny olla just toisinpäin miten se nyt meni.. tais juuli olla liian vieraskorea.. Ailan ja Kiiran kakku näytti tosi sievältä.,mites se maku sitte, en muista mitä tuomarit sano.. Klaussin ja Tomin kakku näytti kans siistiltä, mutta ehkä liian yksinkertanen.. Iikan ja Jussin kakku oli vissii sitte hienoin ja maukkain..
JuHu - :drink55:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Helmi 2013 18:35

Jonksu kirjoitti:Kuka ei tykkäis kakuista? O.o
Minä! Kakut on niin törkeen ällömakeita että pahaa tekee. Aina jossain juhlissakin joissa on kakkua tarjolla, niin yritän vältellä sitä viimeseen asti.
Marika1 kirjoitti:Onks olemassa muka sellasiakin dorkia, jotka ei tykkää kakuista? :holyshit:
Ite oot apinanpyllynaama!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 28 Helmi 2013 12:46

Marika1 kirjoitti:
Risto kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Kyl alko kuola valumaa ku katto niitä kakkuja. :drooling2
No yäk! Tykkäätkö muka oikeesti kakuista?
Onks olemassa muka sellasiakin dorkia, jotka ei tykkää kakuista? :holyshit:
Off topic:
Kaiken maailman täytekakut ja vastaavat ovat karmeinta kakkendaalia, mitä näennäisesti hyvistä aineksista saa aikaiseksi. Yhhh.

Itse aiheeseen mulla ei ole mitään sanottavaa, koska en jaksa näitä kokkausohjelmia seurata. Muutaman kerran olen katsonut jakson sieltä täältä ja eri ohjelmista, mutta ei vaan nappaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja mrj » 28 Helmi 2013 20:27

voevoe, saas nährä miten juulin käy :scry: .. jompikumpi näyttäs feilaavan ton annoksen.. toivottavasti ei ole juuli

Edit: juulihan sieltä tippu [smilie=thefinger.gif]
JuHu - :drink55:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Helmi 2013 21:54

No voi bärseen suti sentään. :( Matin olisi kuulunut mennä ihan jo senkin takia, että sillä oli kettu seinällä. Niitä ei kuitenkaan ymmärtääkseni kukaan tapa ruuaksi. Ja niistä pääkalloista saatto joku olla vaikka kissa. :shock:
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Maalis 2013 16:12

No voi kerpele ku Juuli putos. :scry: Muutenkin mun mielestä oli vähän epäreilu toi kaksintaistelu, mut se on vaan mun mielipide. Oispa Aki joutunu tonne painetehtävään Juulin sijasta, se ois ehkä pudonnuki.

The pakollinen lista:

1. Klaus
2. Kira
3. Matti
4. Jussi
5. Teijo
6. Iikka
7. Aki

Jussista ei oikein oo mitään mielipidettä vielä nii olkoot tossa keskellä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Maalis 2013 17:22

Ihan kamala jakso tää viimesin. En olisi halunnut kummankaan kilpailijoista lähtevän, mutta Juulin vielä vähempi. Toisaalta olen tosi iloinen Matin puolesta, mutta voi pientä Juulia. Tahtoisin vain paijata. Vähän kyllä häiritsi se sen poikaystävä, mutta sehän ei ole este vaan hidaste.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja mrj » 01 Maalis 2013 18:21

JuHu - :drink55:

Avatar
jp8000
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 30 Heinä 2006 10:10

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja jp8000 » 03 Maalis 2013 22:10

Harmi tosiaan, että Juuli putosi.. Ilmeisesti ei naisvoittajaa tule tälläkään käudella, mutta onhan siellä vielä Kira jäljellä.
ZUN HAAL VIIK!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Maalis 2013 16:48

Voi helvata. :? Juuli ei ois saanut tippua, sillä on aivan ihana ihminen, loistavasta kokkauksesta puhumattakaan. Mä vielä olin varma hyvän aikaa, että Matti tippuis, koska näin vahingossa "Matti herkistyi pudotuksen jälkeen!" -klipin nimen, mutta kohdassa missä Matti ja Juuli kertoivat olevansa tosi läheisiä tajusin, että ei se välttämättä meinaakaan Matin tippumista. Pääruoka-aineen ollessa hänellä kehnompi, tunne vahvistui varmaksi. Koristelu näytti kyllä selvästi paremmalta, mutta se ei tunnetusti tässä kisassa ratkaise juuri mitään.
jp8000 kirjoitti:Ilmeisesti ei naisvoittajaa tule tälläkään käudella, mutta onhan siellä vielä Kira jäljellä.
Ei varmasti. Juulista siihen olisi voinut jopa olla, jos olis vaan selvinnyt viimeisestä haasteestaan hiukan paremmin (tai laittanut gazpachoonsa vähemmän valkosipulia). Kira on ollut selvästi vaisumpi kokonaisuutta ajatellen. Toivoisin kyllä kovasti, että voittaisi, mutta ei taida Kiran taidot riittää siihen millään. Vaikea ainakin kuvitella, että tulisi voittamaan Akia ja Klausia, jotka taitavat olla vahvimmilla.
knocker kirjoitti:Matin olisi kuulunut mennä ihan jo senkin takia, että sillä oli kettu seinällä. Niitä ei kuitenkaan ymmärtääkseni kukaan tapa ruuaksi. Ja niistä pääkalloista saatto joku olla vaikka kissa.
Tiesin, että tämä tulee esille... Nokkerin viestissä. Mutta samat fiilinkit tuli tosta ketun päästä mullekin. Hyihyi, Matti!
Risto kirjoitti:Vähän kyllä häiritsi se sen poikaystävä, mutta sehän ei ole este vaan hidaste.
Jotenkin tämäkään ei tullut suurena yllärinä. [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Maalis 2013 20:54

Ihan kiva että Jussi voitti ton tehtävän. Ainakin se osoitti ettei turhaan päässyt kisaan takasin mukaan.

Painetehtävään joutui ihan hyvä joukkio. Ainoastaan Akin lähtö harmittais mua, mutta en usko että se tippuu. Teijo sais lähtee kyllä mun puolesta. Se on alkanut tässä viimejaksoissa ärsyttämään oikein huolella.

1. Matti :tu
2. Aki
--
3. Jussi
4. Iikka
5. Kira
6. Klaus
--
7. Teijo

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Maalis 2013 22:06

Aika hälläväliä-voittaja mun mielestä, jotenkin tehty juttu, ettei nyt heti "uus" putoais tuolta. Kunhan Klaus ja Kira ei putoa niin ihan sama mulle kuka sielt lähtee. Tietysti mieluiten Aki.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Maalis 2013 16:41

Voi kökkö, Kira tulee olemaan kovassa paikassa. :? Aki tai Klaus ei ainakaan tipahda, mutta Teijo on ollut about yhtä usein hännillä kuin Kira. Hänet myös tipauttaisin mieluiten heti Akin jälkeen. Toivossa eletään, että Kira pääsisi ees kärkiviisikkoon..

Jussi onkin yllättävän kova, mutta eihän se nyt heti tulemisensa jälkeen olisi voiniut tippuakaan, ei ne sellasta tee. Oisin toivonut kovasti Kiralle onnistumista, jotta olisi saanut valokuvausharrastuksellensa uutta lisäpotkua kamerapalkinnosta.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Maalis 2013 16:39

Vähän OT, mutta pakko saada tietää, mikä tuo alkutunnarin biisi on nimeltään. Yritin ettiä lopputeksteistä ja hakee JuuTubista "Watch Out" -hakusanalla, koska siinä hoetaan sitä; tuloksetta. Sattuisko kukaan tietämään?
Edit: Kiitti paljon, ihana Nokkeri! :lets hug: Oon jo kauan ajatellut, että tuo on kertosäkeen perusteella erittäin hyvä biisi.
Edit: Ei ihmekään, etten löytänyt oikeasta hakusanasta huolimatta, sillä ei näytä olevan kovin tunnettu kipale katsojamäärän perusteella.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Maalis 2013 16:40

Akia ei enää näytetätä ollenkaan niin paljoa, kuin alkuun. Ja hyvä niin. Vaikka on toi varmaan ihan mukava ihminen, joku vaan tökkii. Viimeisenä naisena ei ole Kiran hyvä olla, eiköhän sekin kohta pudoteta. Tota Jussin voittoa en ihan tajunnut.

Top cheffissä pisti pahasti ärsyttämään taustamusiikki, sitä olis voinut hiljentää edes silloin, kun kilpailijoita haastateltiin tehtävien aikana.
Ederin tippuminen vähän harmitti, mutta kaipa se jälkkäri oli sitten ihan paska.
Edit: Marika1: Tyler Van Den Berg - Watch Out
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Maalis 2013 20:53

MITÄ HELVETTIÄ?! KLAUS PUTOS?! :shock: Tomi viel sano Teijon annoksesta, että se on ihan liian simppeliä tässä vaiheessa, nii ois olettanu että tottakai se putoaa sieltä. Mutta ei, Klaus joutu lähtemään, enkä kyllä ymmärrä että miks... Onneks Kira teki päivän parhaan ja saa siis vielä jatkaa, Teijon ois pitäny pudota. Ärsyttävää ku Aki vaikutti vaa esittävän "helpotustaan" ku pääs jatkoon, tottakai se tietää et pääsee jatkoon ku on tuomareiden suosikki, kuten Teijokin taitaa olla. Pyh.

1. Kira
2. Matti
3. Jussi
4. Teijo
5. Iikka
6. Aki
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Maalis 2013 21:57

Tomi oli naurettava ton veritippa jutun kanssa. Huuhtomallahan se olis pois lähtenyt.
Klausin putoominen tuli puskista niin katsojalle, kuin itselleenkin, oli niin varma, että pärjää. Harmi, että putosi juuri jälkkärin takia. Alko vituttaa Akin märiseminen ajan loppumisesta, vaikka oli juuri luvannut, ettei siihen vetoa. Pelle.
Paska ohjelma.
a walking disaster

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 08 Maalis 2013 18:26

Ensi viikolla mukana on Martti ja Eeva Ahtisaari maistelemassa ruokia. Tän ohjelman kisat on kyllä hyviä ja hienoa, että tuonkin tason vieraita on saatu ohjelmaan. Lisäksi ekassa jaksossa näytettiin pieniä klippejä, niin Junior Master Chefin finalistien pitäisi olla vielä tulossa vierailemaan. Sitä odotellessa.

Omat suosikit on Iikka ja Aki. :tu
You know nothing.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Maalis 2013 19:27

Kira on kyllä ihme tyyppi. Aina dissaa omia ruokiaan, mutta silti on paras. derp

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Maalis 2013 00:38

Kira saa lopettaa tuon pelottelemisen tippumisestansa heti paikalla! :scry: Taas kerran olin aivan varma, että tulee tippumaan, ja tuskastelin pitkään sen ajatuksen kanssa, mutta kas kummaa, mitä tapahtuukaan; on päivän paras. On ehdoton suosikki, mutta ala nyt herranlettas kerätä sitä itseluottamusta jo, kun selvästi osaat. Ehkä voi sittenkin päästä ainakin lähelle voittoa, vaikka aiemmin epäilin sitä vahvasti.

Klausin tipuminen oli kyllä yllätys ja pieni pettymyskin. Ajattelin, että sillä on saumat jopa voittoon saakka. Teijo ois saanu tippua vihdoin, koska tuntuu olevan joka kerta hännillä. Ja mua ärsyttää se sen pelokas(?) tuijotus, sillä näyttää ihan kahelilta silloin.

Akissa häirittee varmaan eniten se liika kunnianhimoisuus tai joku sellanen. Tässä jaksossa ärsytti taas pahemman kerran, eikä onneksi ollut päivän paras. Niitä tuuletteluja en olisi enää kestänyt kaiken muun lisäksi. Kumpa se aika loppuisi joskus oikeastikin.

1. Kira
2. Iikka
3. Jussi
4. Matti
5. Teijo
6. Aki

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Maalis 2013 20:56

Akilta ja Jussilta aika ylivoimainen suoritus muihiin nähden. Kiva kiva, mieluiten olisin ehkä toivonut voittoa Matille ja Kiralle, mutta tuskinpa ne tota painetehtävää häviää. Nyt kun painetehtävä on paritehtävä, niin lähteeköhän häviäjä parista kumpikin kotia? Mun puolesta Teijo ja Iikka sais kumpikin lähtee... Toi Teijo on kyl ihan käsi, taas se leikkeli sormiaan ja sitten vielä heitteli rapukakut pitkin lattioita.
Edit: Ainii! Lista unohtui:
1. Matti
2. Aki
3. Kira
4. Jussi
5. Iikka
6. Teijo

Jostain syystä oon alkanut tosta Kirasta tykkäämään vähän vaikka alkuun en siitä pahemmin välittänyt. Tai ehkä se vaan johtuu siitä että noi muut on niin pyllystä.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Maalis 2013 21:03

Voi kökkö, Aki ja Jussi sitten voittivat. Teijo tunaroi keittiössä pahemmin kuin koskaan, ja pidän aika selvänä hänen tippumistansa ens jaksossa. Onko ollut peräti kertaakaan turvassa? Silloin kerran ei joutunut kaksintaistelupainetehtävään, mutta muuten. Toivottavasti ennustukseni käy toteen. Aika luottavaisin mielin joka tapauksessa olen Kiran kisassa säilymisen suhteen, ja sehän on se ehoton pääjuttu.

1. Kira
--
2. Matti
3. Iikka
--
4. Jussi
5. Teijo
6. Aki

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”