Kokkirealityt

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Heinä 2013 21:55

Hell's Kitchen

No olipas taas aikamoista hulluttelua tuo koko jakso. Tuntuu että mitä pidemmälle tää kausi (ja sarja ylipäätään) etenee, niin sitä sekavempia nuo kilpailijat tuntuu olevan. Yksi kovimmista sekopäistähän sieltä kotia lähti, mutta oli Maria tavallaan ihan hauskakin välillä. Mieluummin sen Scottin oisin laittanu kotia. Sehän on viikosta toiseen ihan paska, mutta puheet on silti aika korkealentoisia.

En oikein tykännyt kun niitä pikkusia possuja piti silleen kiusia tässä jaksossa. #kukkahatturisto

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Heinä 2013 20:58

MasterChef USA

No voi penis. Vaikka olikin odotettavaa että tokassa jaksossa tippuu kaksi, koska ekassa ei tippunut ketään, niin silti jaksoin toivoa loppuun asti että Derrick saisi vielä jatkaa kisassa. Ei sit, perkele. Ei tuolla oo enää kuin Christian ja Adrien kenelle toivoisin voittoa (no ehkä Ben jos sillä ei olis niitä rumia hattuja). Nuo naiset on vaan järjestään niin persepaskaa että en jaksa. Tracy nyt ehkä on kaikkein siedettävin, mutta sen tsäänsseihin en usko yhtään. Jennifer on kyl ihan sairaan ärsyttävä (mut sillä on hyvät boobsit) ja Suzy myös ärsyttää edelleen ihan törkeästi. Ääääää!!1!

Christian on ihan vitun ylimielinen, mut silti se on paras. Osaa se kuitenkin myöntää virheensä, kuten tän illan ekassa jaksossa olisi laittanut itsensä Jenniferiä vastaan painetehtävään. Mä olisinki halunnut nähdä vaan nuo kaks siinä painetehtävässä, mut eipä tietenkään. Jenniferin juhlimiset oli niin noloa kun se luuli että Christian tippuis, lollero.

Suosikit:
1. Christian
2. Adrien
OK:
3. Ben
Blääh:
4. Tracy
No hyi saatana:
5. Jennifer
6. Suzy

ps. tähän aiheeseen saa muutkin postata. Tää ei oo mun oma.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Heinä 2013 22:29

Risto kirjoitti:Hell's Kitchen

En oikein tykännyt kun niitä pikkusia possuja piti silleen kiusia tässä jaksossa. #kukkahatturisto
No en minäkään! Ja jotkut heitti niitä, kuin jotain hiekkasäkkejä, saatana. Onneksi ei kuitenkaan tarvinnut mitään teurastamista katsoa, vaikka noi kaikki KOKIT olis varmaan tehneet senkin, jos olisi pyydetty.

Mitä MasterCheffiin tulee, niin yllättävän pahasti noi monet toisistaan puhuu. Mutta edelleen kaikkein pahin naaman vääntäjä on Suzy ja Christian hyvänä kakkosena suunsoittonsa kanssa. Toivottavasti näistä kumpikaan ei voita. Tällä hetkellä Adrien on mun ehdoton suosikki.
a walking disaster

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja janne » 27 Heinä 2013 22:31

Hell's Kitchen:
Hyvä, että Maria lähti kotiin todellä ärsyttävä kilpailija. Ei olisi kyllä yhtään haitannut vaikka Scott olis tippunu, se sais lähtee vaik ens kerralla. Sininen joukkoe vaikuttaa aika ylivoimaiselta verrattuna punaiseen, sinisethän on voittanut melkein jokaisen haasteen.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Heinä 2013 16:30

Hell's Kitchen:

Olipa surkeaa kokkausta. Maria oli vaihteeks aivan sekasin, enkä tyypistä tykännyt, kuten varmasti jo tiiätte, mutta Scottin oisin tipauttanut kaikkein mieluiten. Maria ehkä kuitenkin jopa jollain tapaa toi viihdettä sekoilullaan, mutta Scott vain vituttaa. Franiin on vähän pettynyt, kun suojeli Scottia. Miks ihmeessä valitti Nilkan, Siobhankin mokaili pahemmin.

Nilka vois ehkä olla mun suosikki. Salvatore, Holli ja Ed loput plussalla olevat.

Kun niitä possuja kiusittiin, mäkin muutuin vähän kukkahattutädiksi.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Elo 2013 21:49

Hell's Kitchen

Joo-o. Mitähän tästäkin taas sanois? Punaset kyllä veti taas todella vahvasti. Nuo on kyllä aika surkea porukka, mutta toivottavasti Ben sais vähän ryhtiä tuohon porukkaan. En kyllä usko että mitään muutosta tulee tapahtumaan.

Scott lähti onneks kotia, mutta kovat oli puheet vielä tiputuksen jälkeen. Ihme tyyppi.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 03 Elo 2013 20:54

MasterChef USA

Tracy ja Ben lähti tällä kertaa kotia, eli sekä mun suosikit että inhokit jatkaa kisassa. Jotenkin oon ihan satavarma että tää kausi loppuu kovaan vitutukseen. Toi Suzy on kyllä niin ärsyttävä akka, että se menee varmaan kaikkienaikojen ärsyttävin tosi-tv tyyppi -listan kärkeen. Öghhh...

Kunhan kumpikaan noista muijista ei voita niin oon tyytyväinen.

Suosikit:
1. Christian
2. Adrien
Inhokit:
3. Jennifer
4. Suzy

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Elo 2013 18:50

Olen alkanut nauttimaan Suzyn ilmeistä, kun muita arvostellaan. Tässä on sellanen kisaaja, joka ei saisi missään nimessä voittaa. Olin ihan varma, että Adrian putoaa, mutta onneksi ei kuitenkaan. Tyhmää epäonnistua jossain suolan määrässä.
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Elo 2013 15:58

Ah, minkä nautinnon tunteen sain, kun Ramsay tiputti "parhaan ja kokeneimman kokin". :twisted: Maan pinnalle Scott ei toki tipahtanut vieläkään, mutta pääasia on se, ettei sitä ittensä ylistystä ilman rodellista näyttöä tartte enää kattella. Kuinkahan monta viikkoa jo kerkesi mokailla perätysten? Viime jaksossa oli kaikkein mahdottomin. Siobhanilla kävi mäihä, sillä oli Scottin tasoa illan kattauksessa, mutta epäitserakkaus koitui hänen voitokseen.

Toivoa on, että Benjamin kääntää punaisten tiimin uuteen uskoon, kun surkeimmat on kaiketi jo poissa ja Ben on loistanut muistaakseni aina. Haluisin jo sinisten tiputtavan jonkun.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 07 Elo 2013 17:50

Jostain syystä maikkari on päättänyt alkaa näyttämään Kauhukeittiötä perjantain lisäksi myös keskiviikkoisin. Ainakin tänään ja ensi viikolla on keskiviikoksi merkattu uusi jakso. Ihan kiva että vahingossa asian huomasin, muuten olisi mennyt ohi.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Paali » 07 Elo 2013 21:03

Hyvä homma et näkyy Ke ja Pe jaksot :thumbsup

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 07 Elo 2013 21:52

No voihan kikkeli. Meni niin Riston ylempi viesti, kuin itse ohjelmakin ohitse. Kahtoin että näyttääkö MTV3 tuota AVAlta tulevaa kautta kun Kauhukeittiötä näytti. Meni sitten kokonaan ohi tää jakso. Putoajan vain näin. Nyyh...

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Elo 2013 22:04

Mä onneks katoin tänään perjantain jakson ja siten näin Ripan viestin ajoissa, kun kehtasin ketjussa taas vierailla. Kyllä tätä kaks kertaa viikossa kattelee.

Nyt oli aika hyvä ilta molemmilla joukkueilla. Fran oli ties monettako kertaa jo nimettynä, mutta mä vaan tykkään hänestä ehkä eniten koko porukasta. Olin melko varma jo, että joutuu pihalle, koska mun tuuri, mutta Salvatoren Ramsay onneks nakkas pihalle. Kuten Ramsay sanoi, "Salvatorella oli suuri sydän, mutta valitettavasti hän ei kokannut sydämellään". Eli mukava tyyppi, mutta rahkeet ei ihan riittäneet. Yllättävän kauan sitkitteli mukana. Siobhanin nimesivät tyhmin perustein, kun ittellä ainakin on käsitys, että pitäis illan perusteella tehä se päätös, ja tällöin Holli tai Ben olis joutanut hänen tilalleen. Benin tylyttämisestä alkaa tulla vähän Scott mieleen, ei hyvä.

Tykkään:
1. Fran
2. Ed - Söpö myös. ;)
3. Holli - Ja tämä edustaa sitä kauden naiskauneutta.
4. Nilka

Siinäpä ne kai, niin vittumaista porukkaa tunnetusti mukana. [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Elo 2013 00:13

Pölöjät! Pistäkää telkku.comiin (kai noita muitakin on) suosikkiohjelmat ja katsokaa sieltä milloin mitäkin kivaa tulee. Mä en enää pärjäis ilman sitä. [smilie=a_cool.gif]
Ainoastaan uusinnat vituttaa, kun niistä ei aina tiiä, onko uusintoja vai uusia jaksoja.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Elo 2013 20:20

Hell's Kitchen:

Tuo on mun mielestä jotenkin typerää että vaikka olisi voittavassa joukkueessa niin silti voi joutua kotia. Salvatore oli ihan hauska veikko ja olihan se kyl aika hukassa taas, mutta kyllä noista voitoista vois oikeesti jotain hyötyä olla.

En edelleenkään osaa tehdä tästä mitään kunnollista listaa, koska noi kaikki tyypit on aika perseestä. Holli kai on eniten mieluisin, mutta sekin suureltaosin ulkonäön vuoksi.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Elo 2013 22:08

Nyt meni aivan plörinäksi koko kattaus, oliko jopa huonoin koko kaudella. Pieni darra ehkä riivasi sinisiä, mutta mikäs punasilla sitten oli. Franilla kävi tuuri, kun taas kerran löytyi häntä hitusen enemmän mokaillut. Voi kun toivoisin hänen menestyvän paremmin, mutta enpä muista kuin sen yhden onnistuneen illan. Fran on suorastaan vakiokasvo nimetyissä jo. Kauaa ei tuolla enää majaile, ellei nyt aivan uutta vaihdetta löydä silmään, mutta ens jakson kuvaus ei sitä ainakaan anna odottaa.

Ben näyttävästi todella on kusipäinen tyyppi. Ei tartte tylyttää nuan paljoa ja maalata koko ajan piruja seinille. Siobhanin leivän haukkuminen varsinkin oli aivan turhaa. Jos Ramsay sitä ei lytännyt, niin eiköhän se hyvää ollut. Hollikin pärjää mainiosti, mutta silti hän käyttäytyy enempiä ylpeilemättä. Jos naisvoittaja muuten nähdään, niin uskallan sanoa, että se on Holli.
Edit: Siobhanin tippuminen oli vain ajan kysymys, mutta niin huono ei tosiaan ollut, kuin Ben antoi ymmärtää.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Karhu » 09 Elo 2013 22:50

Hell's Kitchen meets BB. Formaatista riippumatta näyttäis siltä, että porealtaassa munat vatkataan. Odotan ja edellytän tämän seikan huomioon ottamista ainakin vaaliväittelyiden ja urheiluruudun tuotannossa.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja mrj » 10 Elo 2013 08:54

Hell's Kitchen:

en oo kattonu kyseistä kautta kokonaan mutta onko tuo Ben ollu koko kauden yhtä ylimielinen k*sipää ?.. vastenmielistä kattoo tommosta ihmistä .. [smilie=a_doh.gif] melkoista koomailua molemmilta keittiöiltä.
JuHu - :drink55:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 10 Elo 2013 10:17

mrj kirjoitti:en oo kattonu kyseistä kautta kokonaan mutta onko tuo Ben ollu koko kauden yhtä ylimielinen k*sipää ?
Oli Ben kai alkukauden ihan normaali, mutta sitten kun kusipää Scott lähti punaisista, otti hän näyttävästi tehtäväkseen korvata se paikka. Näin omin sanoin sanottuna...

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 11 Elo 2013 19:06

MasterChef USA

Finaaliin selvisivät sitten Adrien ja Jennifer. Ei tuo nyt ihan kamalin vaihtoehto ollut, mutta mieluummin mä olisin Christianin nähnyt finaalissa Jenniferin tilalla. Jos jotain hyvää tästä yrittää löytää, niin eipähän ainakaan Suzy päässyt venyttelemään naamaansa loppukahinoihin.

Jos nyt sitten viimenen lista ennen finaalia

1. Adrien
2. Jennifer

Olen aika varma että Jennifer voittaa, mutta en aio ranteita vetää sen takia auki. Adrien on niin mukava (ehkä vähän tylsä) kaveri että hän ansaitsisi voittaa. Jennifer on ärsyttävä.

Joo en tiiä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Elo 2013 21:59

Vähän vaan tunsin vahingoniloa, kun Suzy hävisi jälkkäritehtävässä. Etenkin, kun Christian teki ensimmäisen tollasen tortun. Adrianin voittoa toivoisin, jotenkin Jennifer on onnistunut ratsastamaan finaaliin, vaikka en tosiaankaan olisi uskonut.
a walking disaster

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Paali » 14 Elo 2013 21:57

Onks kukaan näis kokki-ohjelmis vetäny turpaan toista ketä viä ei edes Ramsaytä :scratch

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”