Kokkirealityt

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Elo 2016 06:11

knocker kirjoitti:MasterChef Australian uudet jaksot alkaa maanantaina 15.8. klo 17 nelosella. Do you hear me, Ripa?!
Kuulen. En oo vaan ikinä tota Aussiversiota kattellu. :shock:

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja sandman » 17 Elo 2016 02:44

Tuossa MC aussi versiossahan on jotain 50+ jaksoa per kausi. Jotain aiempaa kautta yritin seurata mutta ei mielenkiinto riittänyt kun porukka väheni hitaasti. Liian venytetty reality.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Tammi 2017 20:30

Kauhukeittiö alkaa tänään Subilla ysiltä. Odotettavissa lienee taas enemmän, tai vähemmän kusipäisiä kilpailijoita.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Tammi 2017 20:46

knocker kirjoitti:Kauhukeittiö alkaa tänään Subilla ysiltä. Odotettavissa lienee taas enemmän, tai vähemmän kusipäisiä kilpailijoita.
Näköjään 10. kausi kyseessä. Ei mitään muistikuvia oonko katsonut eikä uskalla googlata. Pitääpä virittäytyä kanavalle.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Tammi 2017 09:35

Aloitus oli hyvä, ei yhtään kisaajaa josta pitäisi tai välittäisi. Ei kauniita eikä rohkeita, mm ei blondi-bimboja joita kuolata kuten muissa "tosi-tv"-ohjelmissa.

Ei nurkissa pyörivää hiljaista jätkää joista yleensä suomalaiset pitävät omissa ohjelmissaan. Ei kiva-ihmisiä :thumbsup

Muutama kliseetyppi on mukana, italo-taustainen itsetietoinen kokkimies ja musta suurisuinen nainen.

Mutta todella loistavaa viihdettä. Gordon vetää ehkä välillä hieman yli roolinsa, mutta ukko tarjoaa parasta kokkiviihdettä maailmassa.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Tammi 2017 21:31

Jep jep, ekan jakson jaksoin katsoa tosta Hell's Kitchenistä. Ei oo "realityt" enää itseäni kiehtova ohjelmaformaatti. Kiitos.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Tammi 2017 01:57

Juuri alkanut uusi Kokkisota-kausi on kuvattu kilpailukeittiöksi lavastetussa ex-BB-talon ex-häätölähetysstudiossa viime vuoden marraskuussa:

Kurkista Kokkisodan kulisseihin BB-talon raunioihin: Huippukokit eivät siivoa omia sotkujaan

Jutun mukaan kuvaukset kestivät vain neljä päivää.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 20 Elo 2020 00:47

Kokkirealityjen ystäviä ilahduttaa että MasterChef Suomi alkaa 1.9. MTV:llä. Tuomareina toimivat Aihinen Björck ja Sumari. Odotan ihan yhtälailla kun Big Brotheriakin, eritoten kun US versiota ei tänä vuonna ole tullut, ilmeisesti viruksen takia.
Viimeksi muokannut Zygerö, 17 Syys 2020 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Yleistä keskustelua realitysarjoista -ketjusta.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 28 Loka 2020 22:00

Onkos kukaan seurannut Hans Välimäen vetämää Kuppilat kuntoon -ohjelmaa? Itse on tullut kaikki jaksot katsottua ja oon ollut positiivisesti yllättynyt. Mulla on ollut ennestään aika negatiivinen mielikuva Välimäestä, mutta pakko sanoa että tässä ohjelmassa ainakin vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä. Vähän on Jyrkiä ikävä, mutta yritän pärjätä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2020 22:25

Risto kirjoitti:
28 Loka 2020 22:00
Onkos kukaan seurannut Hans Välimäen vetämää Kuppilat kuntoon -ohjelmaa? Itse on tullut kaikki jaksot katsottua ja oon ollut positiivisesti yllättynyt. Mulla on ollut ennestään aika negatiivinen mielikuva Välimäestä, mutta pakko sanoa että tässä ohjelmassa ainakin vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä. Vähän on Jyrkiä ikävä, mutta yritän pärjätä.
Jonossa on, jostain pitäisi vaan se aika löytää. Itsellä ei kovinkaan negaa ole Hansia kohtaan ja hyvä kuulla, ettei tossakaan ohjelmassa ole sitä odotettavissa. mielenkiintostä nähdä ihan aidoissa ympäristöissä koronan vaikutus yritysten toimintaan.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 07 Joulu 2020 22:37

Risto kirjoitti:
28 Loka 2020 22:00
Onkos kukaan seurannut Hans Välimäen vetämää Kuppilat kuntoon -ohjelmaa? Itse on tullut kaikki jaksot katsottua ja oon ollut positiivisesti yllättynyt. Mulla on ollut ennestään aika negatiivinen mielikuva Välimäestä, mutta pakko sanoa että tässä ohjelmassa ainakin vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä.
Muutaman jakson olen katsellut. Ihan hyvin Hans on vetänyt.

Sinänsä hämäävää, kun saman illan aikana voi tulla sekä Kuppilat kumoon (eikun) että Hansin matkassa. Kanavasurffaillessa ja Hansiin törmätessä pitää aina erikseen orientoitua siihen, onko mies vain syömässä julkkiksen kanssa vai laittamassa paikkaa uusiksi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Joulu 2020 01:50

Turhaa triviaa, mutta täytyi selvittää, miksi Koko Suomi leipoo -sarja kuvataan ulkosalla teltassa.

Paljastui, että alkuperäisformaatissa (The Great British Bake Off) näin tehdään siksi, että sarjan haluttiin muistuttavan englantilaisen kyläjuhlan perinteistä ohjelmanumeroa, kakunpaistokilpailua, jollaiset on järjestetty samankaltaisissa telttakatoksissa.

Alkuperäisformaatin ensimmäisellä kaudella eri jaksot oli myös kuvattu eri englantilaiskylissä (eli teltta vaihtoi paikkaa), mutta tästä luovuttiin jo toisella kaudella.

Nyt tiedätte.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”