Huippumalli haussa

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Marras 2011 00:08

Onhan se ihan kiva että alkaa taas, mutta VASTA 12. kausi... ite oon kattonu jo 16 kautta ja oottelen että se 17. alkaisi telkkarista... Youtubesta löytyi noi 16. kauteen asti ja sit nekin ilmeisesti poistettiin sieltä Youtuben toimesta ja 17. kautta ei siellä oo.. joten joudun kitumaan nyt muutaman kauden :lol: no, ihan mukavahan noit on kattoa vaikka voittajat tiedänkin jo ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Marras 2011 00:15

^ Kuinka monta vuotta sitten se kausi 12 on käyty tuolla Jenkeissä? :?
Kiva jos mennään jotain nelisen vuotta jäljessä, ja joku voittaja on jo eläkeiässä malliksi..

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Marras 2011 01:18

Se on vuosimallia 2009, että ei kovinkaan vanhaa kaliiberia! :D Perkele jos se oikeasti tulee maanantaisin klo 20 :shock: Miksi, oi MIKSI kaikki ohjelmat menee päällekäin... nyt pitää sit vakavasti miettiä katonko Gleen vai Huippista -.- voi olla että katon Gleetä ku kyseisen kauden huippista oon jo nähny, tai sitten kanavasurffausta jippijaijee :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 30 Marras 2011 01:35

orgasmienkeli kirjoitti:Adriannea, Jaslenea ja Whitneytä en ole koskaan tajunnut.
Adrianne on ja tulee todennäköisesti aina olemaan jenkkiversion paras voittaja, kun ei ne yleensä valitse sitä parasta koskaan. Vain Adrianne ja Nicole on mun suosikeistani ikinä voittanut.
Wicker Man kirjoitti:^^Jos noi on järjestyksessä vanhimmasta uusimpaan, niin on kyllä taso laskenut ja paljon.
Kyllä ne järjestyksessä on.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Marras 2011 01:44

Jonksu kirjoitti:Se on vuosimallia 2009, että ei kovinkaan vanhaa kaliiberia! :D
No jos noin monta kautta ehditään parissa vuodessa jo tekemään, niin suosittelisin Tyralle pientä taukoa! :?
Kyllähän Jenkeissä mallipotentiaalisia tyttöjä riittäisi toki enemmänkin, mutta ohjelmaan alkaa jo kyllästyä jos noin monta kautta vuodessa tehdään! Hohto säilyisi paremmin, jos ne malttaisi pitää välillä hengähdystaukoa.
Zygerö kirjoitti:Adrianne on ja tulee todennäköisesti aina olemaan jenkkiversion paras voittaja, kun ei ne yleensä valitse sitä parasta koskaan. Vain Adrianne ja Nicole on mun suosikeistani ikinä voittanut.
Ei juu yleensä parasta valita, se on totta! Yleensä aina toiseksi tullut on suosikkini, vaikka en nyt tarkkaan enää edes muista kuinka monta kertaa suosikkini on toiseksi jäänyt. Ainakin kolmella ekalla kaudella jäi.

Nicole on tosi kaunis tyttö, mutta en tykännyt sen persoonasta yhtään.

Avatar
citywaltz
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 04 Marras 2011 11:46
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja citywaltz » 30 Marras 2011 09:14

orgasmienkeli kirjoitti:Oliko Jenna muka blondi? :o
Minulle jäi kuva tummanruskeasta rikotusti leikatusta tukasta.
Hmm pikasen googlettelun jälkeen siitä löytyy kyllä blondi ja brune kuvia :D varmaan se on ensin ollut blondi ja sitten värjänneet sen bruneksi tai toisinpäin?

Noista jenkkihuippumalleista lemppari on kyllä ollut toi Yoanna.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Marras 2011 13:02

orgasmienkeli kirjoitti:Kiitos Zyge! :tu

CariDeesta on aika huono kuva tuo! Muistan sen nimittäin yhtenä isoimmista suosikeistani, ihan jo persoonan ja kuvien ansiosta. Evan persoonan muistan myös aika huimana! :D
Muuten upeimmat taitaa olla Danielle, Saleisha (yhtä sexy kun Rihanna [smilie=a_smitten.gif] ), Naima ja McKey!

Adriannea, Jaslenea ja Whitneytä en ole koskaan tajunnut.
Adriannen kautena toivoin Elysen voittavan, mut se pahalainen putosi kolmantena nuokkumisen takia jollain oppitunnilla tms :? Jaslenen kaudella Natasha olisi saanut voittaa! On myös monia muita jotka olisivat saaneet mieluummin voittaa, esim Saleishan sijasta Chantal ja McKeyn sijasta Samantha! Muuten onkin mennyt varsin hyvin ;) Kyl mun mielestä Whitney voitti ihan oikeutetusti koska yksi plus-koon malli pitää olla voittajana.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Marras 2011 13:53

Jonksu kirjoitti:Adriannen kautena toivoin Elysen voittavan, mut se pahalainen putosi kolmantena nuokkumisen takia jollain oppitunnilla tms :?.
Elyse? Jos nyt en väärin muista, niin se oli se lyhythiuksinen joka oli ihan kolmen parhaan joukossa? :D
Kyl mun mielestä Whitney voitti ihan oikeutetusti koska yksi plus-koon malli pitää olla voittajana
Tuossahan se syy tuli miksi Whitney ei kovin hyvä ole! :D
Oli pakkomielle saada plussa voittajaksi, vaikka Whitney olisi pitänyt pudottaa jo ihan hyvissä ajoin ennen mitään kärkikahinoita.

Olisi nyt vaan jaksettu odottaa jotain oikeasti voiton ansaitsevaa plussaa! Parashan kuitenkin oli se vittumainen ympärileikattu tummaihoinen. [smilie=a_cool.gif]

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Marras 2011 16:48

orgasmienkeli kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Adriannen kautena toivoin Elysen voittavan, mut se pahalainen putosi kolmantena nuokkumisen takia jollain oppitunnilla tms :?.
Elyse? Jos nyt en väärin muista, niin se oli se lyhythiuksinen joka oli ihan kolmen parhaan joukossa? :D
Kyl mun mielestä Whitney voitti ihan oikeutetusti koska yksi plus-koon malli pitää olla voittajana
Tuossahan se syy tuli miksi Whitney ei kovin hyvä ole! :D
Oli pakkomielle saada plussa voittajaksi, vaikka Whitney olisi pitänyt pudottaa jo ihan hyvissä ajoin ennen mitään kärkikahinoita.

Olisi nyt vaan jaksettu odottaa jotain oikeasti voiton ansaitsevaa plussaa! Parashan kuitenkin oli se vittumainen ympärileikattu tummaihoinen. [smilie=a_cool.gif]
Juurikin se oli Elyse, jos nyt kirjotin nimen oikein :D Fatimaako tarkoitat?
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Marras 2011 16:58

^ Famita just! Muistin että se olisi ollut Ebony, mutta Fatimahan se nimi olikin. :D

Tällainen kuva ainakin otettiin Fatimasta huippiksessa. Paljon upeamman näköinen kun imelä Plussa-Whitney.

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Marras 2011 23:20

^ Niin, Whitneyn kuva tuosta oli joko synnytys-asento tai sitten sikiöasento :lol: Toi oli kyl tosi hyvä kuva Fatimalta, mut oli sillä kyl omia heikkouksia siinä matkan varrella. Herranjestas yks harvoista koko historiassa joka ei oo ajellu kainalokarvoja :D Pahempikin nähty mutta ei siitä sen enempää... Olihan Fatimalla se, että passia ei ollut niin ei olisi välttämättä päässyt ulkomaille. Onneksi sitten sai sen mutta myöhästyi kuvauksista niin meinasi sen takia pudota... mutta luojan lykky että Stacy Ann oli paljon heikompi :DDDD
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Marras 2011 23:43

^ Haha, Fatimalla oli vähän värikäs kisa juu! Ja vieläkin muistan tuon passijutun, ja samoin kainalokarvat! Kovin seksikkäät ne karvat ei vissiin olleet, mutta kyllä Fatima silti paransi koko ajan, ja oli kauden paras.

Piti käydä katsomassa kuka Stacy Ann oli. Hyi että, inhokkihan se oli!

Miten voi olla että kaksi kaksikymppistä jäbää puhuu täällä Huippiksesta? :keineahnung: (Ja epähomot vielä!! :lol: )

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Joulu 2011 01:53

Jaa-a, enpä tiedä :lol: Oon kyl kattonu kaikki huippis-kaudet ja mua enemmänki kiinnostaa niissä ne valokuvaus-kohtaukset ku kuiteski toi valokuvaaminen mua kiinnostaa ja meinaan ehkä siit ihan ammatin tehä :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Joulu 2011 01:59

Itse taas tykkään niistä kuvista ja tehtävistä!
Kuitenkin aika esteetikko olen, niin ne kuvat kiinnostaa. :D Ja onhan Huippis ihan hauskaa viihdettäkin.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2011 19:53

Kohtahan tän 12. kausi alkaa, näkee taas noita hetkiä niin hyviä kuin noloja. Kanavasurffauksella mennään, koska haluan nähdä myös Gleen :)
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 12 Joulu 2011 19:17

Mä toivoisin keskustelua tähänkin ketjuun! Orgasmienkeli ja muut hereille! ;) Kohta tulee taas tästä taas jakso neloselta klo 20!
That damn fox!

Kuva

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 12 Joulu 2011 19:59

Nyt se alkaa!! :) Mun suosikki on se XL tyttö :)

Avatar
citywaltz
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 04 Marras 2011 11:46
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja citywaltz » 13 Joulu 2011 10:45

Ite tykkäsin siitä suurisilmäisestä tytöstä, jolla oli paras ensimmäinen kuva. Nimeä en muista :D

Pudotuksessa harmitti pikkasen, tuo Sandra vaikuttaa kauhean aggressiiviselta, toinen tyttö (nimi taas hukassa...) vaikutti kiinnostavammalta.

Tätä tulee varmaan katottua satunnaisesti. Alkaa toistaa itseään jo niin paljon. Muodonmuutosjakso on monesti viihdyttävä, joten ensi viikolla pitää ainakin katsoa :D

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Joulu 2011 12:40

citywaltz kirjoitti:Ite tykkäsin siitä suurisilmäisestä tytöstä, jolla oli paras ensimmäinen kuva. Nimeä en muista :D
Allison, ensimmäistä kertaa kun koko kautta katsoin, minulle tuli heti ajatuksia, että hyihyi pois heti! Mutta loppua kohden ja nyt uudestaan katsottuna nuo silmät ovatkin aika valloittavat.
citywaltz kirjoitti:Pudotuksessa harmitti pikkasen, tuo Sandra vaikuttaa kauhean aggressiiviselta, toinen tyttö (nimi taas hukassa...) vaikutti kiinnostavammalta.
Tämä tyttö taas oli nimeltään Isabella. Kyllä mielestäni myös Sandra olisi ehkä saanut lähteä, mutta Isabella taas oli niin huono, ettei jäänyt muuta vaihtoehtoa. Mutta hyvä näpäytys Sandralle oli jäädä kahden viimeisen joukkoon.
citywaltz kirjoitti:Tätä tulee varmaan katottua satunnaisesti. Alkaa toistaa itseään jo niin paljon. Muodonmuutosjakso on monesti viihdyttävä, joten ensi viikolla pitää ainakin katsoa :D
Voi kyllä, suosittelen! :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Joulu 2011 21:57

Katsoin vasta tänään eilisen jakson ja nyt pääsee kommentoimaan!
Ja mahtavaa kun Jonksu muistaa nimet, niin ehkä itsekin opin ne nopeammin ja voin luntata niitä! :D

Tykkäsin tosi paljon Allisonista. Onneksi pääsi ekana jatkoon, koska varmasti aika moni ei hänen ulkonäköönsä ja kykyihinsä usko.
Ihan hauskaa myös että tuollaisia "en tiedä mitään mallin työstä" -tyylisiä luonnonlahjakkuuksia on mukana.

Sandra oli aika ärsyttävä, kun taas se pudonnut Isabella olisi ollut mahdollisesti potentiaalinenkin. Toki Sandrankin ulkonäkö on potentiaalinen, mutta en usko että hänestä tulee asenteeltaan kovin hyvää.
Ihmettelin jo ensimmäisessä jaksossa, miten puututtiin pelkästään sen riidan toisen osapuolen käytökseen, eikä Sandran ollenkaan? Olihan Sandra alusta asti yhtä tyhmä. Jotenkin tuomaristo suosii Sandraa?

Allisonin lisäksi suosikkini on se tummaihoinen tyttö, jolla on iso afrotyylinen tukka! Ihan huipputasoisen näköinen, toivottavasti pääsee pitkälle.

Yksi on jäänyt myös hyvällä tavalla mieleen, ja se on se uskovainen London! Jollain kierolla tavalla sen persoona kolahtaa. :D

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Joulu 2011 23:01

Kyllähän mä ne tiedän ku oon tän kauden kattonutkin jo ;) Tuo tumma afropäinen on btw Aminat. Mun mielestä se on ihan hullu persoona! :D Londonistakin tykkään, mutta Sandran ja Isabellan casesta pitää sanoa, että suurin osa Isabellan kuvista epäonnistui ja nytkin niistä harvoista hyvistä kuvista, hän ei näyttänyt mallilta. Sandra näytti ehkä mallilta, vaikka kuva olikin vähän kehno.

Vois ruveta kehittää jotakin listaa, mut siel tosin on nyt ehkä liiakseen porukkaa :keineahnung: no jaa, listaa kehiin vain! Muut perässä! Pistin nimien perään sulkeisiin vähän vinkkejä, kuka kyseessä jotta ette oo ihan hoo moilasena ;)

1. Fo (lyhyt, jolla pisamia)
2. Allison (isosilmäinen tyttö)
3. Celia (vanhin, blondi)
4. Aminat (tumma afropää)
5. London (uskovainen tyttö)
6. Natalie (tummatukkainen, käytti pantaa)
7. Kortnie (semi-XL)
8. Jessica (latinokaunotar)
9. Teyona (tumma, Tyran mukaan naama kuin alienilla)
10. Nijah (tumma, nätti tytteli)
11. Tahlia (palovammat)
12. Sandra (ilkeä, lyhyttukkainen tumma)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Joulu 2011 23:36

Kiitos!! :D Nyt muistuu heti tyypit mieleen, kun sanoit nimen JA kuvauksen!
No, alkuvaikutelmalistan yritän nyt kehitellä.. Voi muuttua rajustikin vielä!

1.Allison
2.Aminat
3.Fo
4.London
5.Nijah
6.Celia
7.Tahlia
8.Teyona
9.Jessica
10.Sandra
11.Kortnie
12.Natalie

Kaksi vikaa ihan vaan siksi, että niiden kasvot jää huonoiten mieleen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”