Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 489 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat 

Paras pari?
Kai Vaine ja Lumi Rae 0%  0%  [ 0 ]
Janna Hurmerinta ja Matti Puro 0%  0%  [ 0 ]
Cristal Snow ja Kia Lehmuskoski 0%  0%  [ 0 ]
Anu Sinisalo ja Jani Rasimus 0%  0%  [ 0 ]
Anne Kukkohovi ja Marko Keränen 0%  0%  [ 0 ]
Pete Parkkonen ja Katri Mäkinen 0%  0%  [ 0 ]
Kaj Kunnas ja Susa Matson 0%  0%  [ 0 ]
Sonja "Soikku" Hämäläinen ja Jurijs Trosenko 0%  0%  [ 0 ]
Tommi Evilä ja Jutta Helenius 100%  100%  [ 1 ]
Sinikka Sokka ja Topi Viermaa 0%  0%  [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 1

Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat 
Kirjoittaja Viesti
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 18 Kesä 2013 18:09
Mä en kyllä ymmärrä mikä tässä tanssii tähtien kanssa ohjelmassa on alunperinkään ollu niin mielenkiintoista, että ihmiset jaksaa seurata sitä vuodesta toiseen. Pelkkä puhe tästä ohjelmasta saa mut ärsyyntymään. Yks niistä ohjelmista, jota en voi ymmärtää miksi niitä tehdään. Todella turhaa, ohjelma joka saa julkkikset telkkariin vähäksi aikaa mainostamaan ittiään.

18 Kesä 2013 18:09
Profiili
Tuotannon kätyri

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 15:47
TTK-parit on julkistettu:

Sami Hedberg ja Anna Sainila

Tami Tamminen ja Susa Matson

Juno ja Kia Lehmuskoski

Noora Karma ja Janne Talasma

Mariska ja Aleksi Seppänen

Raakel Lignell ja Jani Rasimus

Sari Havas ja Mikko Ahti

Manuela Bosco ja Matti Puro

Harri Syrjänen ja Jutta Helenius

Mert Otsamo ja Ansku Bergström

http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotim ... anssiparit

20 Elo 2013 15:47
Profiili
Christian von Hagelstam

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 15:58
Uuh, ihana Mariska mukana! :Love: Ajattelin jo viime vuonna, että kunpa hänet olisi saatu mukaan.

Ja Mert Otsamo ja Manuela Bosco myös suosikkilistalla.

Muutenkin yllättävän hyvä kattaus! Ei ollut ketään nobodya mukana, eikä ketään viidakontähtöstä. Ainoa inhokki tässä vaiheessa Juno, ja hänenkin kohdallaan olen valmis muuttamaan mieltäni.

20 Elo 2013 15:58
Profiili
Diktaattori

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 16:05
Nyt on kyl erityisen hyvä kattaus! Sami Hedberg on kyllä mun instant suosikki, osasi tanssia tai ei! Myös Mert Otsamon ja Mariskan tansseja odotan minäkin. :D Muut... no jaa.

Kuva

20 Elo 2013 16:05
Profiili
Vuoden Foorumilainen 2012

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 16:35
Aika monen noista olisi mielellään nähnyt myös BB-talossa. Itse formaatti ei kiinnosta kyllä yhtään mutta ehkä voisi jopa pari jaksoa katsoa Hedbergin ja Otsamon takia.

20 Elo 2013 16:35
Profiili
Isoveli

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 16:45
Koskaan en oo kattonu jaksoakaan, mutta Bosco voittaa. Sanokaa mun sanoneen.

20 Elo 2013 16:45
Profiili
Kanavajohtaja

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 17:31
Tami, Manuela ja Sami kuulostavat hyviltä, sitten on kaivettu naftaliinsta Harri Syrjänen.

Juno on täysin käsittämätön valinta, kaveri pääsi julkisuuteen kun BB:ssä oli se Hjalliksen sukulaistyttö joka seukkas siihen aikaan tuon tyypin kanssa. Junon tie julkisuuteen osoittaa että kannattaa iskeä oikeanlaisia muijia niin pääse nobodyna julkisuuteen.

Mariska ei innosta, on aina ollut mielestäni teennäinen.

20 Elo 2013 17:31
Profiili
Ylläpitäjä

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 17:51
Kiva kattaus. Noora Karma taikonee ittensä voittajaksi sormia napsauttamalla.

20 Elo 2013 17:51
Profiili
Julkkisasukas

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 17:52
Junosta tulee uus Kanki-Kaikkonen! Paitsi ettei ole kanki kun hänellä on niin rytmikästä perimää taustallaan.

Huippukuuluisan exän lisäksihän Junolla on sellainenkin pikku julkkis-saavutus kuin kultalevy ceeveessään. Taisi jopa myydä paremmin kuin Mariska.

20 Elo 2013 17:52
Profiili
Tuotannon kätyri

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 18:18
Omat suosikkini löytyi myös aika nopeasti; Sami Hedberg ja Manuela Bosco. Hienoa on myös se, että Ansku Bergström on jälleen opettajien joukossa. :thumbsup

20 Elo 2013 18:18
Profiili
Juontaja

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 18:28
Jonksu kirjoitti:
Nyt on kyl erityisen hyvä kattaus! Sami Hedberg on kyllä mun instant suosikki, osasi tanssia tai ei! Myös Mert Otsamon ja Mariskan tansseja odotan minäkin. :D Muut... no jaa.

Totaalirepeäminen, semmoinen hyvänlaatuinen täällä päässä kun luin et Sami on kisassa mukana.

Image

Muutenkin semmoinen kattaus, että varmasti tulee katsottua. Yleensähän en tätä ole katsonut.
Mariska kaunistuu vanhetessaan.
Manuela Bosco, jos vaan on aikaa panostaa tähän niin entisenä kilpaurheilijana on hyvin vaikeasti voitettavissa.

Juno on tosiaan tehnyt paljon muutakin kuin pannut Amandaa

20 Elo 2013 18:28
Profiili
Isoveli

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 21:05
<- Mariska! :love61: :drooling2

Manuela Bosco! :drooling2

Toisaalta sitten mukana on myös ikuinen megaärsykki Tamminen ja Harri Syrjänen. No, onneks ei tartte katsoa koko ohjelmaa, eikä edes kauheesti kiinnosta, vaikk noiden kahden neitosen pärjääminen kiinnostaisikin. Laittakaa siis paljon kuvalinkkejä kauden aikana, kitoooooos.

Edit:
gauchito kirjoitti:
Huippukuuluisan exän lisäksihän Junolla on sellainenkin pikku julkkis-saavutus kuin kultalevy ceeveessään. Taisi jopa myydä paremmin kuin Mariska.

Mariskalla on aika paljon muitakin saavutuksia kuin omien levytysten myynti. Voittanut Tangomarkkinoiden biisintekokisan vuonna 2010 ja tehnyt kaksi Jenni Vartiaisen isointa hittiä. Varmasti siis Junoa menestyneempi, mutta ihan kelpo osanottaja Junokin toki tähän kisaan mun puolesta on, jos vaan osaa ees jotenkin tanssia. Kovin montaa komediallista osanottajaa ei mahtuisi samalle kaudelle ja tuolla on jo todennäköisempiä "kaikkosia" mukana.

20 Elo 2013 21:05
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 23:19
suosikkeja tälle kaudelle TTK:s, Tami ja Sami , sekä Manuela

20 Elo 2013 23:19
Profiili
Vuoden Foorumilainen 2014

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 23:38
Tirkka kirjoitti:
Voittanut Tangomarkkinoiden biisintekokisan vuonna 2010 ja tehnyt kaksi Jenni Vartiaisen isointa hittiä.

Sanoittanut ystävä hyvä, sävellystyöhön Mariska ei ole osallistunut kumpaisellakaan Vartiaisen levyillä. En kyllä tiedä mitä kappaleita tarkoitat, Ihmisten Edessä on minun mielestä Vartiaisen suurin hitti ja se on kokonaan Brunilan käsialaa. Turhaa nillitystä mutta päteminen on hauskaa.

Ensimmäistä kertaa koko ohjelman historiassa parketille on saatu useampia mielenkiintoisia hahmoja. Juhani Tamminen hymyilyttää jo valmiiksi samoin Hedberg & Syrjänen. Mariskaa (uh, iihhana nainen) ja Boscoa katselee mielellään. Mutta ei mitään hyvää ellei jotain pahaakin, Lignelli on ihan hemmetin ärsyttävä ja Noora Karma vielä ärsyttävämpi. Ei kyllä tule koko jaksoja katsottua mutta jos nyt nauhottais ja katsois ainakin miten Tamilta irtoaa Jive.

20 Elo 2013 23:38
Profiili
Isoveli

Viesti Lähetetty: 20 Elo 2013 23:52
aadeehoovee kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:
Voittanut Tangomarkkinoiden biisintekokisan vuonna 2010 ja tehnyt kaksi Jenni Vartiaisen isointa hittiä.

Sanoittanut ystävä hyvä, sävellystyöhön Mariska ei ole osallistunut kumpaisellakaan Vartiaisen levyillä. En kyllä tiedä mitä kappaleita tarkoitat, Ihmisten Edessä on minun mielestä Vartiaisen suurin hitti ja se on kokonaan Brunilan käsialaa. Turhaa nillitystä mutta päteminen on hauskaa.

Sanoituksia toki meinasin, ja niitähän siinä kappaleessa enemmän kuunnellaan. [smilie=a_tongue.gif] Ja meinasin "Missä muruseni on" ja "En haluu kuolla tänä yönä" -kappaleita jotka itse miellän Vartiaisen isoimmiksi hiteiksi, toki tuon nimenomaisen "Ihmisten edessän" ohella.

Edit: Miten minä muistelin että molemmat Lignellit oli olleet jo TTK:ssa? Ilmeisesti sitten vain se kauniimpi osapuoli on ollut vasta mukana aiemmin.

20 Elo 2013 23:52
Profiili
Ylläpitäjä

Viesti Lähetetty: 21 Elo 2013 00:02
Ei viitsi lähteä revittelemään kun jokainen voi varmasti itsekin kuvitella miten Aurinkokuningas Tami analysoi partateräntarkkaa parkettityöskentelyä. Noora Karmasta mulla tulee edelleenkin ja aina mieleen että onko toi nimi ammatti huomioiden todellakin aito vai akuankasta kopsattu? Sami Hedbergiltä odotan ja edellytän mauttoman maukkaita kommentteja tanssijattarien asuista ja taivutuksista (Velipuolikuun yllä postaama giffi :D ) Mikä vitun Juno? Kaikille vielä mainitsemattomille naisille on paikka varattuna paussinapille tarpeeksi herkullisen hetken kohdalta.
Lainaa:
Harri Syrjänen ja Jutta Helenius
Mert Otsamo ja Ansku Bergström
Näistä mä en edes tiedä kumpi on se "tähti" ja kumpi ammattitanssija. Niin vähän mä olen tätä kattonut joo.

21 Elo 2013 00:02
Profiili
Finalisti

Viesti Lähetetty: 21 Elo 2013 10:06
Karhu kirjoitti:
Noora Karmasta mulla tulee edelleenkin ja aina mieleen että onko toi nimi ammatti huomioiden todellakin aito vai akuankasta kopsattu?

Ei ole oikea nimi vaan se on Noora Karjula.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Noora_Karma

21 Elo 2013 10:06
Profiili
Television orja

Viesti Lähetetty: 21 Elo 2013 15:09
en tiedä onko jo sanonut tämän mutta voisi yhdistää ttk.n ja bb.n, molemmat vähän tylsiä ohjelmia niin yhdessä olisi mielenkiintoisempaa.
rakel lignell on ärsyttävä sitä en missään ikinä enää haluaisi nähdä. junosta olen aina ihmetellyt miksi se käyttää taiteilijanimenä naisennimeä, eh. muuten ihan hyvät tyypit, mertin ja anskun laitoin suosikiksi.

jäätanssiohjelman voisin katsoa pelkästään saulin takia, mukavaa nähdä pitkästä aikaa hänet jossain.

21 Elo 2013 15:09
Profiili
Julkkisasukas

Viesti Lähetetty: 21 Elo 2013 20:05
Evalds kirjoitti:
Ja kappas Sussu Ruotsalainen, kuten ounastelin että on jossain kauden julkkisohjelmassa, onneksi ei sentään Sussu Indren ja Claudia Eve ole mukana.

No tämähän tarkottaa vain sitä että nuo on sitten bb:ssä. Nyt alkaa kyllä halparealityjen määrä Suomessa olla jo aika tapissa (vaikkei nämä tanssijutut ihan halvimpia olekaan). Kohta varmaan pitää kaivaa ekan kauden Antti S. naftaliinista kun muuten loppuu Suomesta julkkikset.

Oliko Helena Lindgrenkin joskus aiemmin jo ttk:ssa?

21 Elo 2013 20:05
Profiili
Kanavajohtaja

Viesti Lähetetty: 21 Elo 2013 21:26
gauchito kirjoitti:
Evalds kirjoitti:
Ja kappas Sussu Ruotsalainen, kuten ounastelin että on jossain kauden julkkisohjelmassa, onneksi ei sentään Sussu Indren ja Claudia Eve ole mukana.

No tämähän tarkottaa vain sitä että nuo on sitten bb:ssä. Nyt alkaa kyllä halparealityjen määrä Suomessa olla jo aika tapissa (vaikkei nämä tanssijutut ihan halvimpia olekaan). Kohta varmaan pitää kaivaa ekan kauden Antti S. naftaliinista kun muuten loppuu Suomesta julkkikset.

Taisi olla? Onhan vielä se Farmi-ohjelma tulossa *irvistää* ja eiköhän taas keväällä tule jotain?

Onneksi ei noita tanssijulkkiksia näy talossa. Sinuhe on voi olla kyllä ässä kun on Jypin isoja nimiä.

21 Elo 2013 21:26
Profiili
Voittaja

Viesti Lähetetty: 22 Elo 2013 00:43
Tanssii tähtösten kanssa ohjelmassa ärsyttää juno sekä joka paikan tyrkky manuela. Tami ja Hedberg vaikuttavat mielenkiintoisimmilta. Eikä tuo muukaan porukka manua ja jumoa vaille huono olisi. Ohjelma on vaan itsessään niin mustaa paskaa, että yks lysti vaikka ois pelkkiä inhokkeja.

En tuosta jäätanssista muuta tiedäkään, mut jos siinä on salkkareiden Cindy nii sen verran pitää pervo olla, et vilkasee ainaki.

Ihana nainen
Kuva

22 Elo 2013 00:43
Profiili
Juontaja

Viesti Lähetetty: 22 Elo 2013 14:44
gauchito kirjoitti:
Evalds kirjoitti:

Mulla oli eilen pitemmät piuhat, kun vasta yöllä duunissa tajusin et pitää katella noi tanssiohjelmien castit, et ketä siellä on noista tyrkyistä ja sitten ynnäillä viime aikojen tyrkkyjä joita ei noissa ole niin saisi jotain kuvaa keitä siellä beebeessä on.

Jäätanseilijoita valmentaa Laura Lepistö

Image

22 Elo 2013 14:44
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 26 Elo 2013 19:20
Oikein hyvä valikoima tanssii tähtien kanssa ohjelmassa. Kaikki on onneksi sellaisia joiden takia ei tarvi ohjelmaa kattoo. En tiiä jotenkin mulla oli sellainen olo, että tänä vuonna sinne menee joku oikeesti mielenkiintoinen tyyppi, että pitää alkaa seuraamaan tätäki, mutta onneks ei. Myöskään tuo jäätanssi ohjelma ei kiinnosta yhtään. En muutenkaan tajua näitä tanssi ohjelmia, ei oo mun juttu.

26 Elo 2013 19:20
Profiili
Diktaattori

Viesti Lähetetty: 16 Syys 2013 19:07
Nyt on eka jakso katottu TTK:sta ja omat suosikit ja inhokit on selvillä. Kyllähän se Hedberg veti kaikkein parhaiten ja mun mielestä tuomarien pisteet ja kommentit ei kyllä kohdannu toisiaan yhtään. Selkeästi Helena halus nipottaa tekniikasta, mut ei vaa viitsiny. Tami on tän kauden kanki.

1. Sami ja Anna
2. Mert ja Ansku
3. Mariska ja Aleksi
4. Raakel ja Jani
5. Manuela ja Matti
6. Harri ja Jutta
7. Noora ja Janne
8. Sari ja Mikko
9. Tami ja Susa
10. Jon ja Kia

Kuva

16 Syys 2013 19:07
Profiili
Tuotannon kätyri

Viesti Lähetetty: 16 Syys 2013 19:27
Jonksu kirjoitti:
Kyllähän se Hedberg veti kaikkein parhaiten ja mun mielestä tuomarien pisteet ja kommentit ei kyllä kohdannu toisiaan yhtään.

I totally agree. Aika usein käy niin, että pisteet ja kommentit ei kohtaa.
Suosikkeina tällä hetkellä tähtioppilaista Sami & Mariska

1. Mariska & Aleksi
2. Sami & Anna
3. Manuela & Matti
4. Mert & Ansku
5. Jon & Kia
6. Noora & Janne
7. Harri & Jutta
8. Raakel & Jani
9. Tami & Susa
10. Sari & Mikko

16 Syys 2013 19:27
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 489 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava