Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 07 Kesä 2013 07:57

Joo, ei kyllä TTK kiinnosta ja Jenni Pääskysaarta olen aina pitänyt melko ärsyttävänä. Tuota taitoluistelua voisi jopa katsoa, jos vain on kiinnostavia ihmisiä mukana.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja ramasee » 18 Kesä 2013 19:09

Mä en kyllä ymmärrä mikä tässä tanssii tähtien kanssa ohjelmassa on alunperinkään ollu niin mielenkiintoista, että ihmiset jaksaa seurata sitä vuodesta toiseen. Pelkkä puhe tästä ohjelmasta saa mut ärsyyntymään. Yks niistä ohjelmista, jota en voi ymmärtää miksi niitä tehdään. Todella turhaa, ohjelma joka saa julkkikset telkkariin vähäksi aikaa mainostamaan ittiään.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja sjoku » 20 Elo 2013 16:47

TTK-parit on julkistettu:

Sami Hedberg ja Anna Sainila

Tami Tamminen ja Susa Matson

Juno ja Kia Lehmuskoski

Noora Karma ja Janne Talasma

Mariska ja Aleksi Seppänen

Raakel Lignell ja Jani Rasimus

Sari Havas ja Mikko Ahti

Manuela Bosco ja Matti Puro

Harri Syrjänen ja Jutta Helenius

Mert Otsamo ja Ansku Bergström

http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotim ... anssiparit

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja dertsi » 20 Elo 2013 16:58

Uuh, ihana Mariska mukana! :Love: Ajattelin jo viime vuonna, että kunpa hänet olisi saatu mukaan.

Ja Mert Otsamo ja Manuela Bosco myös suosikkilistalla.

Muutenkin yllättävän hyvä kattaus! Ei ollut ketään nobodya mukana, eikä ketään viidakontähtöstä. Ainoa inhokki tässä vaiheessa Juno, ja hänenkin kohdallaan olen valmis muuttamaan mieltäni.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Elo 2013 17:05

Nyt on kyl erityisen hyvä kattaus! Sami Hedberg on kyllä mun instant suosikki, osasi tanssia tai ei! Myös Mert Otsamon ja Mariskan tansseja odotan minäkin. :D Muut... no jaa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Elo 2013 17:35

Aika monen noista olisi mielellään nähnyt myös BB-talossa. Itse formaatti ei kiinnosta kyllä yhtään mutta ehkä voisi jopa pari jaksoa katsoa Hedbergin ja Otsamon takia.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Elo 2013 17:45

Koskaan en oo kattonu jaksoakaan, mutta Bosco voittaa. Sanokaa mun sanoneen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Evalds » 20 Elo 2013 18:31

Tami, Manuela ja Sami kuulostavat hyviltä, sitten on kaivettu naftaliinsta Harri Syrjänen.

Juno on täysin käsittämätön valinta, kaveri pääsi julkisuuteen kun BB:ssä oli se Hjalliksen sukulaistyttö joka seukkas siihen aikaan tuon tyypin kanssa. Junon tie julkisuuteen osoittaa että kannattaa iskeä oikeanlaisia muijia niin pääse nobodyna julkisuuteen.

Mariska ei innosta, on aina ollut mielestäni teennäinen.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Elo 2013 18:51

Kiva kattaus. Noora Karma taikonee ittensä voittajaksi sormia napsauttamalla.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja gauchito » 20 Elo 2013 18:52

Junosta tulee uus Kanki-Kaikkonen! Paitsi ettei ole kanki kun hänellä on niin rytmikästä perimää taustallaan.

Huippukuuluisan exän lisäksihän Junolla on sellainenkin pikku julkkis-saavutus kuin kultalevy ceeveessään. Taisi jopa myydä paremmin kuin Mariska.

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja sjoku » 20 Elo 2013 19:18

Omat suosikkini löytyi myös aika nopeasti; Sami Hedberg ja Manuela Bosco. Hienoa on myös se, että Ansku Bergström on jälleen opettajien joukossa. :thumbsup

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 20 Elo 2013 19:28

Jonksu kirjoitti:Nyt on kyl erityisen hyvä kattaus! Sami Hedberg on kyllä mun instant suosikki, osasi tanssia tai ei! Myös Mert Otsamon ja Mariskan tansseja odotan minäkin. :D Muut... no jaa.
Totaalirepeäminen, semmoinen hyvänlaatuinen täällä päässä kun luin et Sami on kisassa mukana.

Image

Muutenkin semmoinen kattaus, että varmasti tulee katsottua. Yleensähän en tätä ole katsonut.
Mariska kaunistuu vanhetessaan.
Manuela Bosco, jos vaan on aikaa panostaa tähän niin entisenä kilpaurheilijana on hyvin vaikeasti voitettavissa.

Juno on tosiaan tehnyt paljon muutakin kuin pannut Amandaa
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Elo 2013 22:05

<- Mariska! :love61: :drooling2

Manuela Bosco! :drooling2

Toisaalta sitten mukana on myös ikuinen megaärsykki Tamminen ja Harri Syrjänen. No, onneks ei tartte katsoa koko ohjelmaa, eikä edes kauheesti kiinnosta, vaikk noiden kahden neitosen pärjääminen kiinnostaisikin. Laittakaa siis paljon kuvalinkkejä kauden aikana, kitoooooos.
Edit:
gauchito kirjoitti:Huippukuuluisan exän lisäksihän Junolla on sellainenkin pikku julkkis-saavutus kuin kultalevy ceeveessään. Taisi jopa myydä paremmin kuin Mariska.
Mariskalla on aika paljon muitakin saavutuksia kuin omien levytysten myynti. Voittanut Tangomarkkinoiden biisintekokisan vuonna 2010 ja tehnyt kaksi Jenni Vartiaisen isointa hittiä. Varmasti siis Junoa menestyneempi, mutta ihan kelpo osanottaja Junokin toki tähän kisaan mun puolesta on, jos vaan osaa ees jotenkin tanssia. Kovin montaa komediallista osanottajaa ei mahtuisi samalle kaudelle ja tuolla on jo todennäköisempiä "kaikkosia" mukana.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Elo 2013 00:19

suosikkeja tälle kaudelle TTK:s, Tami ja Sami , sekä Manuela
JuHu - :drink55:

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 21 Elo 2013 00:38

Tirkka kirjoitti:Voittanut Tangomarkkinoiden biisintekokisan vuonna 2010 ja tehnyt kaksi Jenni Vartiaisen isointa hittiä.
Sanoittanut ystävä hyvä, sävellystyöhön Mariska ei ole osallistunut kumpaisellakaan Vartiaisen levyillä. En kyllä tiedä mitä kappaleita tarkoitat, Ihmisten Edessä on minun mielestä Vartiaisen suurin hitti ja se on kokonaan Brunilan käsialaa. Turhaa nillitystä mutta päteminen on hauskaa.

Ensimmäistä kertaa koko ohjelman historiassa parketille on saatu useampia mielenkiintoisia hahmoja. Juhani Tamminen hymyilyttää jo valmiiksi samoin Hedberg & Syrjänen. Mariskaa (uh, iihhana nainen) ja Boscoa katselee mielellään. Mutta ei mitään hyvää ellei jotain pahaakin, Lignelli on ihan hemmetin ärsyttävä ja Noora Karma vielä ärsyttävämpi. Ei kyllä tule koko jaksoja katsottua mutta jos nyt nauhottais ja katsois ainakin miten Tamilta irtoaa Jive.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 21 Elo 2013 00:52

aadeehoovee kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Voittanut Tangomarkkinoiden biisintekokisan vuonna 2010 ja tehnyt kaksi Jenni Vartiaisen isointa hittiä.
Sanoittanut ystävä hyvä, sävellystyöhön Mariska ei ole osallistunut kumpaisellakaan Vartiaisen levyillä. En kyllä tiedä mitä kappaleita tarkoitat, Ihmisten Edessä on minun mielestä Vartiaisen suurin hitti ja se on kokonaan Brunilan käsialaa. Turhaa nillitystä mutta päteminen on hauskaa.
Sanoituksia toki meinasin, ja niitähän siinä kappaleessa enemmän kuunnellaan. [smilie=a_tongue.gif] Ja meinasin "Missä muruseni on" ja "En haluu kuolla tänä yönä" -kappaleita jotka itse miellän Vartiaisen isoimmiksi hiteiksi, toki tuon nimenomaisen "Ihmisten edessän" ohella.
Edit: Miten minä muistelin että molemmat Lignellit oli olleet jo TTK:ssa? Ilmeisesti sitten vain se kauniimpi osapuoli on ollut vasta mukana aiemmin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Karhu » 21 Elo 2013 01:02

Ei viitsi lähteä revittelemään kun jokainen voi varmasti itsekin kuvitella miten Aurinkokuningas Tami analysoi partateräntarkkaa parkettityöskentelyä. Noora Karmasta mulla tulee edelleenkin ja aina mieleen että onko toi nimi ammatti huomioiden todellakin aito vai akuankasta kopsattu? Sami Hedbergiltä odotan ja edellytän mauttoman maukkaita kommentteja tanssijattarien asuista ja taivutuksista (Velipuolikuun yllä postaama giffi :D ) Mikä vitun Juno? Kaikille vielä mainitsemattomille naisille on paikka varattuna paussinapille tarpeeksi herkullisen hetken kohdalta.
Harri Syrjänen ja Jutta Helenius
Mert Otsamo ja Ansku Bergström
Näistä mä en edes tiedä kumpi on se "tähti" ja kumpi ammattitanssija. Niin vähän mä olen tätä kattonut joo.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 21 Elo 2013 11:06

Karhu kirjoitti: Noora Karmasta mulla tulee edelleenkin ja aina mieleen että onko toi nimi ammatti huomioiden todellakin aito vai akuankasta kopsattu?
Ei ole oikea nimi vaan se on Noora Karjula.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Noora_Karma
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Marianne » 21 Elo 2013 16:09

en tiedä onko jo sanonut tämän mutta voisi yhdistää ttk.n ja bb.n, molemmat vähän tylsiä ohjelmia niin yhdessä olisi mielenkiintoisempaa.
rakel lignell on ärsyttävä sitä en missään ikinä enää haluaisi nähdä. junosta olen aina ihmetellyt miksi se käyttää taiteilijanimenä naisennimeä, eh. muuten ihan hyvät tyypit, mertin ja anskun laitoin suosikiksi.

jäätanssiohjelman voisin katsoa pelkästään saulin takia, mukavaa nähdä pitkästä aikaa hänet jossain.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja gauchito » 21 Elo 2013 21:05

Evalds kirjoitti:Ja kappas Sussu Ruotsalainen, kuten ounastelin että on jossain kauden julkkisohjelmassa, onneksi ei sentään Sussu Indren ja Claudia Eve ole mukana.
No tämähän tarkottaa vain sitä että nuo on sitten bb:ssä. Nyt alkaa kyllä halparealityjen määrä Suomessa olla jo aika tapissa (vaikkei nämä tanssijutut ihan halvimpia olekaan). Kohta varmaan pitää kaivaa ekan kauden Antti S. naftaliinista kun muuten loppuu Suomesta julkkikset.

Oliko Helena Lindgrenkin joskus aiemmin jo ttk:ssa?

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja Evalds » 21 Elo 2013 22:26

gauchito kirjoitti:
Evalds kirjoitti:Ja kappas Sussu Ruotsalainen, kuten ounastelin että on jossain kauden julkkisohjelmassa, onneksi ei sentään Sussu Indren ja Claudia Eve ole mukana.
No tämähän tarkottaa vain sitä että nuo on sitten bb:ssä. Nyt alkaa kyllä halparealityjen määrä Suomessa olla jo aika tapissa (vaikkei nämä tanssijutut ihan halvimpia olekaan). Kohta varmaan pitää kaivaa ekan kauden Antti S. naftaliinista kun muuten loppuu Suomesta julkkikset.

Oliko Helena Lindgrenkin joskus aiemmin jo ttk:ssa?
Taisi olla? Onhan vielä se Farmi-ohjelma tulossa *irvistää* ja eiköhän taas keväällä tule jotain?

Onneksi ei noita tanssijulkkiksia näy talossa. Sinuhe on voi olla kyllä ässä kun on Jypin isoja nimiä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Tanssii tähtien kanssa ja muut tanssiohjelmat

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 22 Elo 2013 01:43

Tanssii tähtösten kanssa ohjelmassa ärsyttää juno sekä joka paikan tyrkky manuela. Tami ja Hedberg vaikuttavat mielenkiintoisimmilta. Eikä tuo muukaan porukka manua ja jumoa vaille huono olisi. Ohjelma on vaan itsessään niin mustaa paskaa, että yks lysti vaikka ois pelkkiä inhokkeja.

En tuosta jäätanssista muuta tiedäkään, mut jos siinä on salkkareiden Cindy nii sen verran pitää pervo olla, et vilkasee ainaki.

Ihana nainen
Kuva
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”