Idols

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Helmi 2007 00:18

Punde kirjoitti:Ari näyttää 14-vuotiaalta ja kuulostaa 10-vuotiaalta tytöltä. Ei minkäänlaista karismaa eikä se laulutaitokaan kummoinen ole niinku monet hehkuttaa.
Tismalleen noin! Kerrankin joku on mun kanssa tästä samaa mieltä :thumbsup

Hiukan repeilin, kun Ellen hehkutti Arin "säteilevän äijäenergiaa" tmv. Lavalla näytti seisovan pikkutyttö letti päässsään, saatoin tuntea testosteronin hajun kotisohvalle saakka :hahaha:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Helmi 2007 00:20

Tinttu kirjoitti:Wicked game ei sytyttänyt, musta Chris Isaak on tehnyt tästä biisistä sen ainoan kuunneltavan version
Juh, ja sen lisäksi tuo esitys oli aivan totaalinen raiskaus!! Kauheaa kuultavaa!

(Himppeleiden version nyt sietää kuunnella, muttei ole alkuperäisen lähelläkään ;))

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 20 Helmi 2007 14:59

Harmi ettei se Annette Grönstrand päässyt finaaliin!
Musta veti ihan sikahyvin sen Aerosmithin kipaleen!
Ainakin persoonallinen ääni ja esiintyminen ;), ei samaa monta kertaa nähtyä huttua kuin esim. Annan purkkapirkko-olemus.

Ärsyttää kun tuomaristo taas "vähän" ohjaili äänestäjiä Annaan päin.. Paitsi Askokin alkoi perumaan puheitaan Anneten esityksen jälkeen ;).

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Helmi 2007 15:55

Mä kyllä tykkäsin Annastakin, oikeastaan molemmat olisivat voineet päästä jatkoon mun puolestani. Olisin ehkä halunnut kuulla vähän enemmän nopeita biisejä, mutta kai noissa herkistelyissä pääsee sit paremmin esittelemään kykyjään.

Mitäs veikkaatte, kuka pääsee seitsemänneksi finalistiksi? Ruslanas on varmaan ainakin aika kovaa valuuttaa, miksei Anette ja ehkä Miiakin?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 20 Helmi 2007 16:31

zilipippuri kirjoitti:Harmi ettei se Annette Grönstrand päässyt finaaliin!
Musta veti ihan sikahyvin sen Aerosmithin kipaleen!
Mulla on ehkä kuulossa vikaa, mutta mun mielestä Annetten esitys meni penkin alle. Nenään ja nuotin vierestä laulettu.

Anna oli oikea valinta. Tosin Hannankin esitys oli erittäin hyvä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 20 Helmi 2007 18:33

Sihijuoma(n) kirjoitti: Mulla on ehkä kuulossa vikaa, mutta mun mielestä Annetten esitys meni penkin alle. Nenään ja nuotin vierestä laulettu.

Anna oli oikea valinta. Tosin Hannankin esitys oli erittäin hyvä.
Kyllä se vähän nasaali on, mutta sopii sen tyyliin ;). Lopussa meni välillä nuotinkin vierestä, mutta niin on mennyt jossain vaiheessa melkein kaikilla (Annallakin ;)). Ei penkin alle kuitenkaan missään tapauksessa :)!
Kyllähän se siitä sitten kouliintuu, kun vähän saa harjoitusta :).

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 20 Helmi 2007 19:52

Huh huh. Annaa lukuunottamatta esitykset olivat kammottavia. Ei mulla muuta.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 20 Helmi 2007 21:02

zilipippuri kirjoitti: Kyllähän se siitä sitten kouliintuu, kun vähän saa harjoitusta :).
Juu tsemppiä vaan tulevaisuuteen kaikille laulajan aluille.
Mikäpä minä olen ketään arvostelemaan kun itse laulan kuin enkeli jolta kynitään siipiä. :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 22 Helmi 2007 23:31

Sihijuoma(n) kirjoitti: Mikäpä minä olen ketään arvostelemaan kun itse laulan kuin enkeli jolta kynitään siipiä. :wink:
Niinhän sitä sanotaan, että ääni se on variksellakin ;).

Ihan jees, että Mia pääsi finaaliin, vaikka Annettea "kannustinkin". Mia jäi heti alussa mieleen ja tykkäsin :thumbsup

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 22 Helmi 2007 23:34

Ärsyttää niin vietävästi että Mia pääsi finaaliin. Tyypin asenne on ottanut päähän koko ajan, ja viimeinen niitti oli se ilmeisesti vitsiksi tarkoitettu "HIV-positiivinen" -t-paita, joka oli todella mauton juttu.

Itse olisin tahtonut Juha Vuorsolan viimeiseksi finalistiksi.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Helmi 2007 21:21

zilipippuri kirjoitti:Ihan jees, että Mia pääsi finaaliin, vaikka Annettea "kannustinkin". Mia jäi heti alussa mieleen ja tykkäsin :thumbsup
Samaa mieltä, paitsi toi annette-osa. :thumbsup

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 25 Helmi 2007 18:03

Jaake kirjoitti:Ärsyttää niin vietävästi että Mia pääsi finaaliin. Tyypin asenne on ottanut päähän koko ajan, ja viimeinen niitti oli se ilmeisesti vitsiksi tarkoitettu "HIV-positiivinen" -t-paita, joka oli todella mauton juttu.

Itse olisin tahtonut Juha Vuorsolan viimeiseksi finalistiksi.
Itseänikin ärsyttää että Mian piti päästä tähän "jämä"-ryhmään. Itseäni ottaa Miassa eniten päähän se että se on niin crazy ja itkee jatkuvasti - tai ainakin ruudussa se herkistelee jatkuvasti :?

Juha olis kyllä ollut yks varteenotettava vaihtoehto 7 finalistiksi, mutta myös Antti olisi ollut mun suosikkejani :wink: Mutta kuitenkin, aika hyvä finaali tulossa kun näitä metallimusan taitajia on niin sankea joukko :) Ja kerrankin kävi niin, ettei mun tarvinnut äänestää kertaakaan koska kansa äänesti juuri niin kun toivoinkin :D
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 27 Helmi 2007 13:33

Jälkijunassa hitas hämäläinen... Jee Mia pääsi mukaan finaaliin!
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 01 Maalis 2007 21:52

Jopas oli jakso. Kristianin esitys aiheutti loistavan tulkinnan ja biisivalinnan vuoksi kylmät väreet, ja Ari veti tuttuun tyyliin todella hyvin. Myös Anna oli ihan hyvä, vaikken biisistä pitänytkään. Muut olivat enemmän ja vähemmän karaoketasoa, ja Panu todella huono. :(

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 01 Maalis 2007 22:54

En oo seurannu aiempia (enkä tätäkään) Idolsia hirveän aktiivisesti, mutta on sanottava että Kristian oli ensimmäinen esiintyjä suomen Idolsin historiassa joka teki TODELLA vaikutuksen. Aivan käsittämättömän upea esitys noiden kareokelaulajien joukossa ;) No, täytyy sanoa että on tuossa pari muutakin erittäin hyvää tänä vuonna, mutta Kristian tekee tuon esityksen perusteella uran meni tää kisa lopulta miten vaan. Valmis esiintyjä, joka otti lavan ja yleisön täysin suvereenisti haltuun.

ps. Oli muuten Janin (vai mikä se miesjuontaja on.. :oops: ) housut aika stailit :roll:
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 01 Maalis 2007 22:59

Pöh...Panun olis pitänyt pudota.....
Omat suosikit:
1. Anna
2. Ari
3. Kristian
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Maalis 2007 00:13

Aivan oikein että se metallimursu tippu, en tykänny millään tasolla.. seuraavaks sit se blondi lätkäteini tai eye of the tiger-jannu..

Suosikit:

1. Mia
2. Kristian on kyl ihan hyvä laulaja..

Muut on turhuutta.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 02 Maalis 2007 12:27

Musta Annan esitys oli vaikuttava, myös Kristianin esitys oli ok, vaikka tuosta biisistä en ole ikinä pitänytkään. Ei siis tullut niitä Katjan mainostamia kyyneliä. Panun biisivalinta oli epäonnistunut, samoin Kristiinan, itse veikkailin putoajaa jommasta kummasta.

Tämän hetken TOP 3:
1. Anna
2. Kristian
3. Ari
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 03 Maalis 2007 01:35

Dick_Solomon kirjoitti: ps. Oli muuten Janin (vai mikä se miesjuontaja on.. :oops: ) housut aika stailit :roll:
Oli! :lol:
(kommentoin tällä kertaa vain olennaisinta 8) )

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 04 Maalis 2007 14:48

Jaake kirjoitti:ja viimeinen niitti oli se ilmeisesti vitsiksi tarkoitettu "HIV-positiivinen" -t-paita, joka oli todella mauton juttu.
Hyväntekeväisyyspaitahan se oli.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 04 Maalis 2007 16:25

Kuuhullu kirjoitti:Hyväntekeväisyyspaitahan se oli.
Arveluttavat on keinot.

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 04 Maalis 2007 23:19

Jaake kirjoitti:
Kuuhullu kirjoitti:Hyväntekeväisyyspaitahan se oli.
Arveluttavat on keinot.
Heippa. Tähän on pakko puuttua. Mitä väliä sillä on, mitkä henkilön motiivit/keinot ovat. Tästä paidasta suurin osa menee hyväntekeväisyyteen (ja on muutenkin merkki HIV:n tiedostamisesta). Jos kantajan tavoitteena on päteminen tai provosoiminen, olkoot (en kuitenkaan usko, että näin on). HIV-potilaan tai siltä valistuksen kautta säästyneen kannalta on samantekevää, mitkä ovat olleet keinot tai motiivit. Jotkut sentään tekevät JOTAIN muuta kun valittavat foorumeilla.

Toivottavasti osasin lähettää viestin oikein. Ensimmäinen viesti täällä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”