Viidakon tähtöset

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 23 Maalis 2012 23:27

knocker kirjoitti:Iidasta sen verran, etten muista, että olis BB:ssäkään ollut noin saatanan tyhmä.
Ei se oikeesti ole tyhmä, kunhan vaan esittää. Ihan hauskahan se on..itseironiaa. Tai eihän se mikään Einstein ole mutta se tajuaa mikä on tyhmää ja esittää sitä...näin ainakin uskon.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja sandman » 23 Maalis 2012 23:40

Musta tuntuu että Iida vetää blondi läppää, vähän niin kuin suomalaiset ulkomailla jotka kehuu asuvansa igluissa ja välttelevänsä jääkarhuja. Ei se Iida taida ihan noin daiju olla, mutta paha sanoa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Maalis 2012 00:44

Mikä ihme tämä Iidan suosio on tällä foorumilla? :?
ramasee kirjoitti:voi mahoton mikä sarja. jo heti alussa, ku joku sano, että martina aitolehtee en tänne kaipais, niin kuka se sieltä viimeisenä tuleekaan :lol:
Repesin myös! Se sanavalinta vielä.. "Siinä paha missä mainitaan!" :lol:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 24 Maalis 2012 01:35

orgasmienkeli kirjoitti:Mikä ihme tämä Iidan suosio on tällä foorumilla? :?
Mikä suosio? Tirkka ehkä ihkuttaa, mutta kyllähän täällä muuten ollaan aika neutraaleja tai negatiivisia Iidaa ja hänen edesottamuksiaan kohtaan.

Itselläni on monesti tullut mieleen, että Iida saattaisi nimenomaan vetää tuota bimbon roolia ainakin johonkin rajaan asti, mutta sitten taas tulee ajateltua, että miksi? Ja jos se on oikeasti noin pöljä, niin sanat ei riitä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Maalis 2012 01:46

^ Näyttää olevan ison osan suosikki gallupin perusteella. ;)

Kaikistahan näistä miettii pakollakin, ovatko oikeasti noin bimboja! En tiedä millainen esimerkiksi Iida on siviilissä kun en tunne, mutta hyvin mahdollista on että tuo on pelkkä julkisuusrooli. Se tosin on aika hassua, kun ei Iida kuitenkaan kovin julkkis ole.. pari viikkoa BB-talossa ja jotain chattia siihen päälle.

Anni Uusivirta on myös melkoinen "julkkis". Se tosin on aika ahkerasti ollut julkisuudessa kun miettii, että kyseessä on pelkkä missifinalisti. Eikä kyllä ulkonäkö kovin persoonallinen ole! Samanlaisia on joka vuosi.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 24 Maalis 2012 01:56

orgasmienkeli kirjoitti:^ Näyttää olevan ison osan suosikki gallupin perusteella. ;)
No se saattaa johtua pelkästään "vastustajien" huonoudesta ja kyllähän noin viihdyttävyyden perusteella Iida on ainakin ekan jakson perusteella ehdotonta eliittiä tuossa sakissa.
Se tosin on aika hassua, kun ei Iida kuitenkaan kovin julkkis ole.. pari viikkoa BB-talossa ja jotain chattia siihen päälle.
Moni tuntuu unohtavan (en vihjaa, että sinä Orkku), että Iida oli tsättijuontaja jo ennen BB-taloa. Tuossa ohjelmassakin muistaakseni esiteltiin, että tuli tunnetuksi BB:stä ja sen jälkeen ollut tsäteissä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Maalis 2012 02:05

^ Iida tosiaan oli jo ennen BB:tä chatissa juontajana! Muistankin, että Iida oli aika epävarma puhuja ollakseen minkäänlainen juontaja.

En tosin laske chatti-juontajia minkään tason julkkiksiksi! Toki ne on telkkarissa esillä, mutta en silti pidä niitä julkkiksina.

Mutta.. olihan se Iida kyllä ihan viihdyttävä ekassa jaksossa. :lol:
Ei vaan missään nimessä Martinan tai Penttilän tasoa.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 24 Maalis 2012 02:08

äänimäärät on aika vähäisiä ja pitää ottaa myös huomioon missä me nyt kirjoitetaan. Iida on kuitenkin yksi kolmesta (?) BB-etuliitteen ansainneista ja varmaan saa sillä jotain itselleen, täältä.

Sitten kun vertaa Martinaa, Iidaa ja Hennaa...


Totuus: I'm with Maisa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Maalis 2012 02:09

DosterMan kirjoitti: Iida on kuitenkin yksi kolmesta (?) BB-etuliitteen ansainneista ja varmaan saa sillä jotain itselleen, täältä.
Ite en kyl ainakaan ala rahoittamaan sen peniksenpoistoleikkausta, aataminomenasta puhumattakaan.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 24 Maalis 2012 02:10

Et ees hormonihoitoja! No on se törrrrrkeeeee!
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Maalis 2012 02:12

En nyt ilkeä tahtoisi olla, mutta Iida oli kauniimpi BB:ssä kun nyt.. En tiedä mitä Iidalle on tapahtunut. :shock:
Hyvännäköinen tyttöhän se oli.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 24 Maalis 2012 02:21

Punde kirjoitti: Ite en kyl ainakaan ala rahoittamaan sen peniksenpoistoleikkausta, aataminomenasta puhumattakaan.
Mitä Punde selität? Eikö Homo habilis-Toni nakuttanut Iidaa BB:n makkarissa? Kyllä uros naaraan tuntee.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 24 Maalis 2012 02:25

orgasmienkeli kirjoitti:Hyvännäköinen tyttöhän se oli.
Ihan saman näköinen edelleen. Ei siis mikään kukkanen Ketolassa, eiku siis, no joo, ei ole mielestäni ollut koskaan mikään hyvän näkönen. Tekis mieleni jopa lähteä tuohon Punden kelkkaan, mutta olkoon nyt, kun oon sen pimpsankin nähny (ja tähän tämän vuosineljänneksen hymiökiintiöhymiö) :shock:

-------------

Vielä itse ohjelmasta sen verran, että tuo juontaja oli just niin paska, kun ajattelinkin. Toivottavasti tässä muuten oikeesti pudotellaan noita tähtösiä tuolta pois, koska muuten tää on sitten aika tylsää loppupeleissä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 24 Maalis 2012 02:54

orgasmienkeli kirjoitti:Mikä ihme tämä Iidan suosio on tällä foorumilla? :?
Itse taas en tajua miten muut eivät tajua miten mahtava tyttö se on! :blackeye Ok, onhan sillä kammottava miesmaku (siis vittu oikeesti joku Renne?!?) mut siis onhan se ihana ja hauska ja mun mielestä se on myös nätti eikä suinkaan mikään ladyboy kuten joku ***... *köh* huonon naismaun omaava henkilö täällä mainitsi. :P
Edit: Huvittavaa miten joillekin (ainakin tämän keskustelun perusteella) Iida ei ole julkkis mutta Maisa ilmeisesti sitten on. Iida on ollut bikinimissikisassa jo ennen BB:tä kuten Maisakin ja juontanut chattia kuten Maisakin. Suurin ero on siinä että Maisa on rakastuneempi suihkurusketukseen kuin Iida ja että Iida on tunnetumpi.
Viimeksi muokannut Tirkka, 24 Maalis 2012 03:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: No, vaihdetaanpas vaillinainen sana tuosta tähtiin kun joku loukkaantuu vielä, iik! ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 24 Maalis 2012 03:36

Tirkka kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Mikä ihme tämä Iidan suosio on tällä foorumilla? :?
Itse taas en tajua miten muut eivät tajua miten mahtava tyttö se on! :blackeye Ok, onhan sillä kammottava miesmaku (siis vittu oikeesti joku Renne?!?) mut siis onhan se ihana ja hauska ja mun mielestä se on myös nätti eikä suinkaan mikään ladyboy kuten joku ***... *köh* huonon naismaun omaava henkilö täällä mainitsi. :P
Iida on ihuna :in love: perustetaa Tirkan kans Iida-faniryhmä ja haistatetaa Maisalle pitkät ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Maalis 2012 03:38

Tirkka kirjoitti:
Edit: Huvittavaa miten joillekin (ainakin tämän keskustelun perusteella) Iida ei ole julkkis mutta Maisa ilmeisesti sitten on. Iida on ollut bikinimissikisassa jo ennen BB:tä kuten Maisakin ja juontanut chattia kuten Maisakin. Suurin ero on siinä että Maisa on rakastuneempi suihkurusketukseen kuin Iida ja että Iida on tunnetumpi.
No ei kyllä Maisakaan minun mielestäni mikään julkkis ole! :?

Sitä vaan harva hehkuttaa samalla lailla kun Iidaa.

Ja... Maisaa panisin mieluummin.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 24 Maalis 2012 03:41

^ Mä panisin Iidaa, Maisa näyttää muovilta ja retusoidulta!!! hyi :P
That damn fox!

Kuva

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 24 Maalis 2012 03:44

orgasmienkeli kirjoitti:
Ja... Maisaa panisin mieluummin.
Oliko tämä Maisa yhdessä Tuurin jaksossa jonkun toisen oranssinaaman kanssa ostoksilla?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 24 Maalis 2012 03:47

Mulle Iida, eikä Maisa ole julkkiksia, mutta Maisa on vaan ihqu!

Maisa oo mulle Mäkäräisen Kaisa!

Indeed I did.

Ja now playing: U.D.O. - They Want War


HEI! MAISA IS MINE! MINE! Nyt tulee nahkarukkasesta poskeen, jos joku muu himoitsee Maisaa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 24 Maalis 2012 03:50

Jonksu kirjoitti:Iida on ihuna :in love: perustetaa Tirkan kans Iida-faniryhmä ja haistatetaa Maisalle pitkät ;)
Jooooooo! [smilie=a_happyhappy.gif]

Ei sillä, on se Maisakin ollu joskus muutama vuosi sitten vielä nätti, mutta nykyään näyttää barbinukkeakin muovisemmalta. HYH.

Ei noista tän sarjan naisista muut niin erikoisia olekaan (enää nykyään) kuin Iida ja Marianne joka tuntuu kaunistuvan iän myötä, ainakin kuvien perusteella. Tätä avausjaksoa en oo vielä ehtinyt katsomaan.

No ok, on se Sarakin ihan ok. Vähän oon kyllä kyllästynyt jo sen naamaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Maalis 2012 03:52

Sara olisi hot jos olisin nuorempi... Teininä sitä runkkasi kaikkia tuollaisia nättejä.
Nyt Sara on vaan vähän tylsä.
Jonksu kirjoitti:^ Mä panisin Iidaa, Maisa näyttää muovilta ja retusoidulta!!! hyi :P
Eipä ne mun kaikki naiset kovin luonnollisilta näytä.. :? u know.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Viidakon tähtöset

Viesti Kirjoittaja Mardis » 24 Maalis 2012 10:06

Itte ainakin kannatan Hennaa voittoon, se täs musta on viihdyttävin! :D Toiseks paras on sitte Maisa ja sit tulee Martina ja Iida, muut ei kiinnosta ainakaan vielä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”