Isänmaan puolesta (MTV3)

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Loka 2013 13:48

Kolmoskausi alkoi käytännössä vasta nyt. Hyvä jakso.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Loka 2013 14:26

Jaa. Mun mielestä tylsin jakso tähän mennessä. :?

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Marras 2013 22:19

Kolmas jakso oli eittämättä paras tähän mennessä, mutta vieläkään en ole innoissani tästä kaudesta. Toivottavasti teinidraamaa on jatkossa vähemmällä ja keskitytään enemmän olennaiseen. Vaikka Dana ihan kiva hahmo onkin, niin ei ne Danan nykyiset kuviot pahemmin jaksa kiinnostaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Marras 2013 23:12

Pidin tätä aivan paskana kautena, mutta kyllähän tää viimeisin jakso herätti taas mielenkiinnon. Brodya ei enää tarvitsis edes näyttää, olen jo ihan ulalla miksi se tonne joutui ja kaikesta muustakin häneen liittyvästä kurasta.
a walking disaster

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Spencer » 09 Marras 2013 15:35

Loppuun tuli sellanen twisti, että melkein putosin sohvalta! Huhuhh. :tu Dana-kuvioonkin tuli ees jotain mielenkiintoa. Toivottavasti se karkumatka päättyy onnellisesti katsojien kannalta. ;)

Ainakin neljäs kausi on muuten vielä tulossa!
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 12 Marras 2013 19:38

Minusta kausi on alkanut hyvin, ja juonta pohjustettu hyvin. Dana-kuvio on kiinnostava, Carrie on parempi kuin koskaan, Brodyn tarina on vielä salamyhkäinen... luotan vielä siihen, että kausi jaksaa kiinnostaa loppuun asti.

Kunhan vain löytää aikaa katsoa jaksot, esitysaika on niin myöhäinen ettei tämä mummo jaksa valvoa.
You know nothing.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Marras 2013 22:01

Olin aivan varma, että Dana joutuu (ja suostuu) mukaan johonkin tuplaitsemurhaan. Onneksi näin ei käynyt.
Tässä tapahtuu nyt taas siihen malliin, että vaikea pysyä mukana, jos yhtään keskittyminen herpaantuu.
a walking disaster

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 20 Marras 2013 00:24

Tuli katsottua pariin viikkoon eka ja toinen kausi ja vielä tähän mennessä tulleet kolmannesta. Ensimmäisen ja toisen kauden kontrasti oli aika iso, ensimmäinen enimmäkseen draamajännäriä mutta toisella lähdettiin jo komedian puolelle. Se suuri varovaisuus, mitä Nazir ja Brody terroritekoa suunniteltaessa harrastivat, oli toisella kaudella tipotiessään: tapaamisia suunnitelmista järjestetään kongressiedustajana/VP ehdokkaan työhuoneeseen, murtaudutaan CIA johtajan kassakaappiin ja myöhemmin presidenttiehdokkaan työhuoneeseen. Kaiken huippuna laitetaan maan sen hetken tunnetuin kasvo hakemaan terroristikaveri pulasta kun CIA/FBI/WTF postaa räätäliä terroriepäiltynä!

Mut tykkäsin kyllä kahdesta ekasta vaikka ohjelman luonne muttuikin, loistavat näyttelijät ja sopivasti 'mitähän seuraavaksi tapahtuu' -koukkuja. Pari hauskaa huomiotakin tein mutta kun Karhu on taas postannu jo parhaat vitsit niin olkoon. Mies on ilmiö.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Joulu 2013 14:13

Viimeisin jakso oli erittäin unettava. Pelkkää CIA:ta koko jakso, en jaksa.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja mrj » 04 Joulu 2013 23:42

Risto kirjoitti:Viimeisin jakso oli erittäin unettava. Pelkkää CIA:ta koko jakso, en jaksa.
jakso jaksolta vain paraneen, ainaki omasta mielestä.
JuHu - :drink55:

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 05 Joulu 2013 00:21

Miunkin mielestä sarja on parantunut mitä pidemmälle on edetty.
Saulin muijan rakastetun kuuluminen terroristeihin oli ennalta arvattavissa, mikä on epätyypillistä tälle sarjalle.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 18 Joulu 2013 18:21

Kausi vaan paranee koko ajan. Viimeisimmistä jaksoista on puuttuneet kaikenlaiset turhat sivujuonetkin, keskitytty asiaan. Jännittävää, kuinka Brody onnistuu tehtävässään ja kuinka pääsee takaisin.
You know nothing.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Joulu 2013 11:06

Tajusin just että mulla on kaks viimesintä jaksoa katsomatta. Eipä noita enää katsomosta näe, mutta enpä ois kyllä varmaan jaksanutkaan niitä katsoa.

Onkos tätä kautta muuten vielä tulossa kuinka monta jaksoa? Luulis jo olevan aika lopussa. Vois vaikka sen finaalin sitten tsiigailla jos vaikka jaksais.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 23 Joulu 2013 18:41

Risto kirjoitti:Onkos tätä kautta muuten vielä tulossa kuinka monta jaksoa? Luulis jo olevan aika lopussa. Vois vaikka sen finaalin sitten tsiigailla jos vaikka jaksais.

Kaksi jaksoa on vielä jäljellä.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 31 Joulu 2013 12:45

Todella hyvä kausi. Vikaa jaksoa sai katsoa itku kurkussa. Tavallaan olisin halunnut erilaisen lopun, tavallaan se oli juuri oikea loppu. Neljäs kausi on tulossa, vaikka olisihan tämän tähänkin voinut lopettaa.
You know nothing.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Joulu 2013 13:03

Huonompi kausi kuin kaksi edellistä mutta edelleen reilusti katsottavan puolella. Ehkä Nicholas Brody sai viimein rauhan. Oli meinaan vähän rankempi jakso elämässä viimeiset kymmenen vuotta.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Risto » 31 Joulu 2013 23:18

Yritin tota finaali-jaksoa katsella, mutta kymmenen minuutin jälkeen päätin että mulla on parempaakin tekemistä. Tuskinpa tulen tätä sarjaa katsomaan ihan lähiaikoina enää uudestaan. Kaksi ensimmäistä kautta oli vielä hyviä, mutta ei tää 3. kausi jaksanut enää oikein kiinnostaa. Harmillista.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja KariTa » 31 Joulu 2013 23:31

Onneksi (?) Brodyn ja Carrien rakkaustarina on lopulta ohi, oli semmoista pakkopullaa että meinasin jättää koko sarjan kesken.
Pikkuhiljaa ollaan menty tasollisesti huonompaan suuntaan mutta kyllä tätä vielä jaksaa yhden kauden katsoa, ainakin alusta.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Mardis » 31 Joulu 2013 23:42

Mä en ees muista koska mä lopetin 3. kauden seuraamisen kesken, siitä kun on jo moonta viikkoa. Olisinko viis jaksoo alusta katsonut, ja nekin oli täyttä pakkopullaa, jotka katoin aina viime tingassa Katsomosta, joten eihän siinä olis mitään järkee enää ollut jatkaa seuraamista. Sekuntiakaan en oo katunut sitä pätöstä, vaan ennemminkin se ois pitänyt tehdä jo aikaisemmin. Isänmaan Puolesta on mun osalta lopullisesti ohi, se on vissi. En niistä kahdesta ekastakaan kaudesta niin kauheesti välittänyt, mutta oon kai mä aikaani turhempaankin kuluttanut.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Tammi 2014 16:04

Mun mielestäni tää kolmoskausi oli parempi kuin toka, mutta en silti oo kovin innoissani siitä, että tulee vielä neljäs. Tämä kun olis ollu ihan passeli loppu tälle sarjalle, mutta ei sitten.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja mrj » 03 Tammi 2014 17:51

Ancalagon kirjoitti:Todella hyvä kausi. Vikaa jaksoa sai katsoa itku kurkussa. Tavallaan olisin halunnut erilaisen lopun, tavallaan se oli juuri oikea loppu. Neljäs kausi on tulossa, vaikka olisihan tämän tähänkin voinut lopettaa.
oli kyllä erinlainen loppu mitä odotin, mutta jotain se jätti mietityttämään että josko sitä ei sitte oikeesti tapahtunutkaan, kerta jatkettiin 4 kaudelle, ja seuraavalta kaudelta on jäämässä parikin avain näyttelijä pois.
JuHu - :drink55:

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Isänmaan puolesta (Homeland)

Viesti Kirjoittaja scorchio » 03 Tammi 2014 18:20

Mardis kirjoitti:Mä en ees muista koska mä lopetin 3. kauden seuraamisen kesken, siitä kun on jo moonta viikkoa. Olisinko viis jaksoo alusta katsonut, ja nekin oli täyttä pakkopullaa, jotka katoin aina viime tingassa Katsomosta, joten eihän siinä olis mitään järkee enää ollut jatkaa seuraamista. Sekuntiakaan en oo katunut sitä pätöstä, vaan ennemminkin se ois pitänyt tehdä jo aikaisemmin. Isänmaan Puolesta on mun osalta lopullisesti ohi, se on vissi. En niistä kahdesta ekastakaan kaudesta niin kauheesti välittänyt, mutta oon kai mä aikaani turhempaankin kuluttanut.
Herranperse miten samaa mieltä oon. Mun mielestä tää sarja oli tylsä jo alunperinkin, mutta seurasin sitä brittinäyttelijä Lewisin takia, mut ei vain jaksanut, kun nukahdin aina kesken "villeimmän" menon. Wanna-be-boyfriendini kertoi, että jatko on ihan ehtaa paskaa, joten ei harmita, etten oo seurannut enää.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”