Yleistä keskustelua sarjoista (YLE, MTV3, Nelonen yms.)

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 04 Loka 2006 09:57

mä olen vähän pettynyt tähän sarjaan ja luulen että lopetan sen seuraamisen... onks ok?
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 04 Loka 2006 10:33

big.mac kirjoitti:mä olen vähän pettynyt tähän sarjaan ja luulen että lopetan sen seuraamisen... onks ok?
Itsekin kyllästyin tähän sarjaan jo pari viikkoa sitten enkä enää aio seurata.
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Loka 2006 10:37

FC Mixula kirjoitti:
big.mac kirjoitti:mä olen vähän pettynyt tähän sarjaan ja luulen että lopetan sen seuraamisen... onks ok?
Itsekin kyllästyin tähän sarjaan jo pari viikkoa sitten enkä enää aio seurata.
Ei kannata lopettaa seuraamista. Mä ainakin tykkään kovasti tästä sarjasta ja suosittelenkin jatkamaan vielä seuraamista... :)

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 04 Loka 2006 10:38

mutta kun tää on tällaista hidasta jaanaamista...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 04 Loka 2006 10:46

^^ Juuh, hidastahan se on, joku siinä kuitenkin kolahtaa.

Viimeksikin huvitti kun Niobe ja Vorenus keskustelivat orjista kuin kodinkoneista. "Mutta kun mä olisin halunnut gallialaisen..."
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Muodin huipulle

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 05 Loka 2006 21:56

Onkos kukaan katsellut Subbarin Muodin Huipulle -realityä? Itse olen tuijotellut molemmat töllöstä tulleet jaksot ja yllättävän hyvältä vaikuttaa. Mielenkiintoista nähdä millaisia luomuksia ihmiset saavat yhdessä päivässä aikaiseksi.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 06 Loka 2006 08:23

Minäkin olen seurannut jo nuo kaksi ensimmäistä jaksoa ja on todella hyvä ollut. Yleensä en ole mitään muotiohjelmia seurannut, mutta tämä nyt on pistänyt silmään.
Maailman tyhmin ihminen...

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 06 Loka 2006 16:23

Njuu.. Ei noi muotiasiat kovastiikkaan kiinnosta.. ja muistaakseni tulee jonkun hyvän ohjelman päällekkin..

Ainoa muotisarja jota olen seurannut on "Huippumalli Haussa".. Jokin siinä vain kolahtaa..

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Marras 2006 10:38

Tämän ohjelman kääntäjä ärsyttää minua suuresti. Designer = disainari. Design = disaini. Aika epäkieltä. Vaatteisiin keskittyvän muotiohjelman ollessa kyseessä voitaisiin vain puhua suunnittelijoista ja malleista/ puvuista.

Jossain toisessa muotirealityssä oli toisen kaltainen moka. Vaatteista puhuttiin asusteina. Asustehan voi olla esim. koru, kello, huivi, vyö, kengät tms. Vaate ei ole koskaan asuste, vaan asu.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Marras 2006 21:05

Entourage alkaa tammikuussa Subilta. Katselin muutaman tuotantokauden putkeen. Ihan jees.

http://www.subtv.fi/subnetti/alasivu.sh ... set?480235

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 13 Marras 2006 21:06

Olen täysin koukussa Prison Break:iin. Myös kaksnelosta on tullut katottua.
Kuva

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 13 Marras 2006 21:58

Avatarissakin näkyvä loistava brittisarja "Spaced" on ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen, jos olet noin 20-30 vuotias populäärikulttuurista, elokuvista, videopeleistä yms. diggaileva henkilö. On pyörinyt suomessakin nimellä "Avaruuden tuntua" joskus 2000 luvun taitteessa. Tuolloin meni itseltäni totaalisesti ohi, mutta onneksi löytyy DVD-setti esimerkiksi Play.comista.

Sarjan ovat käsikirjoittaneet Simon Pegg (mm. Shaun of the Dead, Big Train, MI:3 :lol:) ja Jessica Stevenson, jotka ovat myös pääosien Tim ja Daisy. Muita sarjassa tavattavia hahmoja ovat mm. sotahullu "Mike" (Nick Frost) ja vähintään omituinen taiteilija "Brian" (Mark Heap; Big Train yms.). Sarjan on ohjannut (aivan loistavasti!) Edgar Wright ja sitä on tehty 2 tuotantokautta ja yhteensä 14 jaksoa. Vierailevina tähtinä nähdään mm. David Walliams (Little Britain) ja Bill Bailey (mm. Black Books).

Ymmärrän että aika harva tilaa DVD:tä tällaisen ventovieraan nörtin suosituksesta, mutta jos osut alun kuvaukseen, voin taata että et TODELLAKAAN tule pettymään :!: Laitan vielä teaseriksi pari klippiä Youtubesta:

Spaced Gunfight
Babylon 5's a Big Pile of Sh*t (Bill Bailey)
Tyres
Playing Scrable

On sen verran geek-kamaa, että noita klippejä on tuolla aika paljon, tossa nyt vaan pari omasta mielestä hauskaa pätkää.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Marras 2006 00:12

Spencer kirjoitti: Adebisi ja Ryan O'Reily Ozissa. :)
Mun suosikkeja Ozissa olivat ehdottomasti Ryan O'Reily :in love: ;) ja Tobias Beecher!!
Adebisi oli aika loistava hahmo myös! Tykkäsin myös Saidista..
Valitettavasti tuollekin sarjalle kävi loppua kohden niin, että laski kuin lehmän häntä, kun juttu piti saada äkkiä "poikki ja pinoon :evil: .

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Marras 2006 00:21

Sarjoja joita on tullut lähivuosina seurattua (tietysti Kauniit ja rohkeat ovat ylitse muiden ;)!):

Nyt meneviä:
-Mullan alla
-Täydelliset naiset
-Rooma

Innolla odotan:
-Deadwood
-Shield
-Muodon vuoksi
ja tietty Tehistä. Vaikkakin Tehiksenkin viimeksi nähty jakso oli vähän ärsyttävä epäuskottavuudessaan ja siinä kun jengiä karsittiin näemmä taas kerralla kunnolla kun tuotantokausi loppui ;).

Suosikkeja vuosien takaa (satunnaisessa järjestyksessä, miten päähän pälkähtävätkään) ;):
-Melrose Place
-Oz
-Twin Peaks
-Ritari Ässä 8)
-Ruusun aika (nyt mennään jo toooosi kaukana
:lol: )
-Pelinaiset (loppui tyhmästi, mräyh)
-Medico de familia (hohoo, tietääkähän kukaan edes ;). Taitaa tulla Teemalta tai joltain nimellä Perhelääkäri)

Varmaan muitakin, muttei nyt tullut mieleen..

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 14 Marras 2006 00:39

zilipippuri kirjoitti: -Medico de familia (hohoo, tietääkähän kukaan edes ;). Taitaa tulla Teemalta tai joltain nimellä Perhelääkäri)
Yksi kaikkien aikojen suosikeistani.. näkyi YLEn ykköseltä vielä 5-6 vuotta sitten.
Pitäisiköhän hommata digiboksi tuon takia. :P

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 14 Marras 2006 00:43

Jaake kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti: -Medico de familia (hohoo, tietääkähän kukaan edes ;). Taitaa tulla Teemalta tai joltain nimellä Perhelääkäri)
Yksi kaikkien aikojen suosikeistani.. näkyi YLEn ykköseltä vielä 5-6 vuotta sitten.
Pitäisiköhän hommata digiboksi tuon takia. :P
Minäkin pidin Perhelääkäristä. Sitä alettiin näyttää TV1:llä loppuvuonna 1998 ja uusintoja on tullut viime vuosina YLE Teemalta. Nytkin taitaa uusinnat olla menossa, mutta kun ei Digi TV:tä ole niin en ole uusintoja nyt katsonut. Vaikka onhan se näytetty peruskanavillakin jo uusintana. Sarjan tekohan on lopetettu jo vuonna 2000 Espanjassa, joten Suomessakin on näytetty jo kaikki jaksot.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Marras 2006 01:19

gemini kirjoitti:
Jaake kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti: -Medico de familia (hohoo, tietääkähän kukaan edes ;). Taitaa tulla Teemalta tai joltain nimellä Perhelääkäri)
Yksi kaikkien aikojen suosikeistani.. näkyi YLEn ykköseltä vielä 5-6 vuotta sitten.
Pitäisiköhän hommata digiboksi tuon takia. :P
Minäkin pidin Perhelääkäristä.
Wau, en siis ollutkaan ainoa "Nachon" katselija ;)..
Lisä Jaakelle: Tietysti pitäisi :P!

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 14 Marras 2006 08:11

Ryan O'Reily... *huokaus* :in love: Oz oli kyllä varsinkin alussa aivan loistava sarja. Loppua kohti en enää jaksanut sitä kovin paljon kattella.

Viime aikoina on kyllä sarjojen seuraaminen vähentynyt. En ole saanut aikaiseksi hommata Lostin kolmannen tuotantokauden jaksojakaan. Täytyy toivoa että tuo Entourage olisi seuraamisen arvoinen. Minäkin muuten katsoin Perhelääkäriä säännöllisen epäsäännöllisesti joskus aikoinaan! Muistan, että se tuli ykköseltä joskus kesäaamuisin ja oli ihan sopivaa katsottavaa siihen aikaan päivästä. :)
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Marienhof
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 25 Elo 2006 10:28

Viesti Kirjoittaja Marienhof » 16 Marras 2006 12:08

gemini kirjoitti:
Jaake kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti: -Medico de familia (hohoo, tietääkähän kukaan edes ;). Taitaa tulla Teemalta tai joltain nimellä Perhelääkäri)
Yksi kaikkien aikojen suosikeistani.. näkyi YLEn ykköseltä vielä 5-6 vuotta sitten.
Pitäisiköhän hommata digiboksi tuon takia. :P
Minäkin pidin Perhelääkäristä. Sitä alettiin näyttää TV1:llä loppuvuonna 1998 ja uusintoja on tullut viime vuosina YLE Teemalta. Nytkin taitaa uusinnat olla menossa, mutta kun ei Digi TV:tä ole niin en ole uusintoja nyt katsonut. Vaikka onhan se näytetty peruskanavillakin jo uusintana. Sarjan tekohan on lopetettu jo vuonna 2000 Espanjassa, joten Suomessakin on näytetty jo kaikki jaksot.
Perhelääkäriä tehtiin vuosina 1995-1999.
Älä pingota, ala bingota!

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 16 Marras 2006 18:35

Aika voimakas loppu Roomassa, vaikutuin.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 16 Marras 2006 18:58

Juh, hyvä sarja. Harmi kun loppui, eikä tulossakaan ole enää kuin toinen kausi :P.
Lohtua hiukan tuo Deadwood, joka alkaa ensi viikolla!!

Avatar
Lilja
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2006 13:26

Viesti Kirjoittaja Lilja » 16 Marras 2006 20:07

voi rähmä jäi katsomatta tää vika jakso. Muistaisko joku ees pikkasen mitä tapahtui?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”