Linnan juhlat

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.

Katsotko Linnan juhlia?

Kyllä
35
49%
En
21
30%
Ehkä
15
21%
 
Ääniä yhteensä: 71

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleistä keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 16 Marras 2011 02:53

orgasmienkeli kirjoitti:Tirkka, homokommenttisi näyttikin jo oman asenteesi siihen, miksi juhlia pidät turhina ja miksi pidät Hakkaraista hyvänä tyyppinä!
Täh? En minä pidä Hakkaraista mitenkään erityisen hyvänä tyyppinä, eikä myöskään Tawjan homomainostus vaikuta asenteeseeni Linnan juhlia kohtaan.

Pidän juhlia typeränä koska niistä esitetään televisioon lähes yksinomaan se typerin osuus eli kättelyt joka on helvetin tylsää katsottavaa ja sitä itse juhlaa taas ei näytetä juurikaan sitä yhtä valssia lukuunottamatta? Tai kyllähän siellä aina jotain umpikännisiä ääliöitä haastatellaan... ei kiinnosta. Niitä haastatellaan muutenkin niin usein ja paljon sopivammassa yhteydessä ja kiireettömämmin.

Lisäksi se itse juhla on ihan turhaa rahanhukkaa juuri sen kansanosan hyväksi joka ei sitä mitenkään tarvitse. Olisi edes joku yleinen kansanjuhla johon voisi kuka tahansa onnekas osallistua niin olisi jotain iloa kaikille.
orgasmienkeli kirjoitti:Ihmettelenkin miksi tunnut provosoituvan näistä homojen puolustajista niin kovasti, että yksi samantekevä ohjelmakin on sinusta siksi niin myrkkyä. Trauma homoista vai? (muutama homo joka vuosi, joten en kyllä näe asiaa samalla lailla kun sinä).
Se että linnan juhlissa on homoja ei ole mikään ongelma jos ne on jotenkin ansioituneita. Halonen vaan kutsuu homoja juhliin sen takia koska homoasia on hänen sydäntään lähellä. Kun linnan juhlien idea on kunnioittaa ansioituneita kansalaisia niin tuollainen poliittisen agendan tuputtaminen kutsuvieraiden osalta mukaan ei oikein itseäni ilahduta.

Lisäksi se että leimaat minut typerien oletusten perusteella on minustaaika mautonta. Tuskin haluat että sinua leimataan samalla lailla sellaisen asian takia joka ei liity itseesi mitenkään. Tuollaiset henkilökohtaiset hyökkäykset ovat foorumin säännöissä kiellettyjäkin.
orgasmienkeli kirjoitti:Hakkarainenhan työnsä puolesta edustaisi näissä pippaloissa, mutta siinä ukossa ei mitään edustavaa kyllä ole!
Ja miksi Chisu ja Anna on nobodeja verrattuna Vartiaiseen? Kovin suosittuja nuo kaikki kolme ovat.
Hakkaraisesta minulla ei ole tosiaan sen kummempaam ielipidettä muuten kuin että turhan kovan ajojahdin kohteena hän on ollut keväästä asti. Mielipiteeseensä Linnan juhlista kyllä yhdyn, ja jos itse olisin kansanedustaja (en todellakaan tulisi ikinä valituksi enkä siksi ehdolle aio lähteäkään ihan heti ainakaan) en itsekän olisi juhliin osallistumassa. Menisin vaikka Hurstin järjestämään tapahtumaan ennemmin.

Anna Abreu ja Chisu eivät ole sinänsä sen enempää nobodyjä muta vähemmän menestyneitä kuitenkin viime vuosina kuin Jenni Vartiainen. Vartiaisen puuttumista linnan juhliin kutsutuista on minun muistaakseni ainakin viime vuonna hyvinkin moni kummastellut.
orgasmienkeli kirjoitti:Ihan outoahan toki näitä juhlia on kuvata, kun ei niissä paljon katsottavaa ole. :lol:
Kummasti se silti sen 2 miljoonaa katsojaa joka vuosi kerää, ja itsekin aina lapsena innolla juhlat katsoin! Nykyäänkin toki jos himassa olen, mutta parina vuonna olen nyt keksinyt kaikkea muuta ja katsonut pelkät koosteet missä näkyy pahimmat tyylimokat. [smilie=a_cool.gif]
Itsekin katselin linnan juhlista sen lopun penskana kun siellä haastateltiin Juice Leskistä ja muita julkkiksia. Sitten kyllästyin kännisten julkkisten haastatteluihin ja siinä kättelyssähän ei mitään katseltavaa ole ikinä ollutkaan! Nykyään varsinkaan kun ne "linnan kaunottaret" löytyvät juhlien jälkeen netistä yltympäriinsä. Puvut taas ei kiinnosta yhtään.

EDIT: Kehdatkaapas muuten joku urputtaa siitä että vetoan sääntöihin vain kun ne ovat minun puolellani...
Viimeksi muokannut Tirkka, 16 Marras 2011 03:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lisätty puuttuva quoten lopetus
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Marras 2011 03:04

^ Itse taas näin henkilökohtaisena hyökkäyksenä tuon ensimmäisen kommenttisi minua kohtaan! Jos et suostu näkemään minua muuna kun homokansan puolustajana, niin ihan sama. En asiasta täällä sanonut sanaakaan, ja otit sen esille ihan itse.
Olet myös muualla foorumilla mielestäni kommentoinut tuota, miten Tarja on ärsyttävä homomyönteisyyksineen ja et halua enää yhtäkään pressaa joka puhuu homojen oikeuksista.

Eli tarkoitus ei suinkaan ollut hyökätä henkilökohtaisesti, vaan sanoa pelkästään se että on minullakin joskus muuta elämää kun pohtia mahtaako joku linnan homo olla ansaitusti siellä.
Ajattelen ihan normaaleilla aivoilla, eikä homovastaisuus ole ainoa asia joka Hakkaraisessa kuvottaa.

En edes tällä hetkellä ole pukeutunut sateenkaariasuun! Uskotko?

No mutta juu. Rahanhaaskaukseen jos olisit heti mennyt, niin se olisi riittänyt.
Toki siinä menee varoja juu, mutta ihan hyvä että edes jonain päivänä vuodessa ei tapella poliittisista asioista, ja joku asia yhdistää Suomea! Ei niitä juhlia täällä liikaa järjestetä, joten suodaan se nyt kerran vuodessa presidentille ja muille ansioituneille tai muuten vaan kutsutuille!

Itse ainakin menisin, jos jostain syystä kutsun saisin joskus. [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 16 Marras 2011 04:09

Tässä ketjussa jatketaan nyt sitten aiheesta "Linnan juhlat".

EDIT: Orkkuenkeli: lue se yksityisviesti. Selitän asiasta siellä tarkemmin jotta tämä offtopic tässä ketjussa loppuisi.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Marras 2011 04:22

Todellakin syytä jatkaa oikeasta aiheesta, josta ei oikeasti pitäisi tulla kovin kärkästä keskustelua.

Vastasin kysymykseen, että EHKÄ katson linnan juhlat, ehkä en.
Riippuu olenko himassa vai enkö.
Yleensä katson ja vietän rauhallisen koti-illan. :lol:

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja JVDS » 16 Marras 2011 09:33

En ole ottanut tavaksi katsoa Linnan juhlia, mutta myönnettäköön, että television orjana olen pari kertaa erehtynyt muutaman minuutin tätä ohjelmaa seuraamaan. Ihan mukavasti tämä näyttää katsojia keräävän ilman minuakin.

Tulkaa toki ihmeessä postaamaan tänne topiikkiin, että minkälaiseen verhoon se Tuksu on tällä kertaa itsensä ängennyt. ;)
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Marras 2011 10:26

Kun kaikki kuvat on jo kansakunnan kaapin päältä kaadettu ja sota-ajatkin alkavat olla tuoreimmille sukupolville enää vain kaukaista isoisoisoisän aikaista historiaa, Linnan juhlia pitää varmaan nykyään katsoa enemmän leikkimielisen juhlavana tv-spektaakkeli-viihdetraditiona kuin vakavamielisenä nuoren kansakunnan parhaimpien voimien esittely- ja kokoontumisajoina.

Varmaan tuo taustametelinä menee tänäkin vuonna. Loputtomia kättelyjonoja en kyllä jaksa kuin vilkuilla. Iltapuvut ja niiden kantajat noteeraan "onpas viritys", "onpas yhdentekevä", "onpas kuuma!", "onpas elegantti" -skaalalla.

Mitä viihteelliseen puoleen tulee, joistain musiikkiesiintyjistä olen viime vuosina pitänyt.

"Linnan jatkoilla" -tv-ohjelmassa varsinaisten juhlien jälkeen (oliko tuo nyt Ylen järjestämä vakiojatkotilaisuus Ravintola Teatterissa) on muutaman kerran ollut hupaisasti laitamyötäisessä olevia kansakunnan silmäätekeviä.

Kun BB-kausi on tällä kerralla erityispitkä, taitaa melkein kuitenkin olla etusijalla sen tarkkailu, mitä ohjelmaa taloon on täksi ajaksi järjestetty. Luulisi että siellä nyt jotain erikoista kuitenkin on.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 16 Marras 2011 10:48

Perussuomalaisten Pentti Oinonen aikoo myös jättää juhlat väliin.

Järjestäisin Hakkaraisena ja Oinosena Hursti -tyyliset itsenäisyysjuhlat kotikuntansa vähäosaisille.

Kättelyn katsominen on varmaan tylsää, jos ei ole tuttuja bongattavana tai ole kiinnostunut naisten asuista. Katson kyllä itse ne alusta loppuun.

Ymmärrän, että Halonen pyytää linnaan selllaisten tahojen edustajia, jotka ovat hänelle läheisiä. Millainen palaute sitten tulee, jos esimerkiksi ensi vuonna presidentti Niinistö vähentää reippaasti kansalaisjärjestöjen väkeä ja linnassa nähdään paljon elinkeinoelämän edustajia?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Marras 2011 16:11

Oinosen kommentti.
IL kirjoitti: Hän aikoo jättää tanssikengät kotiin, koska Linnaan tulisi hänen mielestään kutsua enemmän sotaveteraaneja ja tavallista kansaa.
Hakkaraisen kommentti.
KSML kirjoitti:Sotaveteraanit ovat ansainneet paikkansa tuollaisiin juhliin, en minä. Korpeaa se, että sotaveteraanit joutuivat pummaamaan viime viikolla rahaa eduskunnassa. Niille ei kuitenkaan löytynyt rahaa, mutta kaikkeen muuhun kyllä löytyy, Hakkarainen perusteli kantaansa tuohtuneena.
:tu

Faktahan on se, että Halosen kaudella juhlissa on pyörinyt paljon enemmän seksuaalivähemmistöjen edustajia kuin sotaveteraaneja. Sotaveteraanien kohtelussa ois muutenkin parantamisen varaa. Valitettavasti nykyinen(kään) hallitus ei tee asialle mitään. Surullista lukea uutisia, että rahat ei riitä kuntoutukseen jne. Hyvä, että Hakkarainen ja Oinonen tuovat asian esille. Toivottavasti herättävät laajempaa keskustelua, koska sotaveteraaneja ei enää paljoa ole jäljellä ja he ansaitsevat parempaa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Marras 2011 16:20

^ No nyt on jo hyvä perustelu molemmilta! :D Ajattelin etteivät kehtaa mennä linnaan sillä uhalla että juovat liikaa ja laukovat tapansa mukaan ei-puolueelle-edustavia kommentteja!

Sotaveteraaneja tosin alkaa olla jo aika vähän, ja moni ei enää paikalle kykenisi! :(
En siksi osaa ottaa kantaa tuohon, mutta kurjaa tietysti jos ne eivät pääse paikalle, jotka vielä kykenisivät.

Muistan miten jo ala-asteella ne kaikki sotaveteraanit oli toinen jalka haudassa! :shock: Elossaoleville voisi hyvin järkätä jonkun erityistapahtuman nyt kun niitä vielä on!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Marras 2011 16:21

Spencer kirjoitti:Oinosen kommentti.
IL kirjoitti: Hän aikoo jättää tanssikengät kotiin, koska Linnaan tulisi hänen mielestään kutsua enemmän sotaveteraaneja ja tavallista kansaa.
Samaa mieltä tosta "tavallista kansaa"-kohdasta, mutta mitä tarkoittaa "enemmän sotaveteraaneja"? Niiden läheisiä vai keitä, koska varsinaisia veteraanejahan ei ole enää kovin montaa jäljellä. Heillekin kerätyt varat riittäisivät jokaiselle veteraanille pidemmäksi aikaa mitä he todennäköisesti pysyvät enää elossa (käsittääkseni ovat myös olleet aika hyvin edustettuina juhlissa joka vuosi), eli ehkäpä Linnan juhlat eivät ole se isoin epäkohta kun puhutaan sotaveteraaneista ja heidän läheistensä saamasta avusta (tai sen saamattomuudesta).
Oinosta myös häiritsevät Linnan parketilla tanssivat homot.

- Homojen tanssiminen loukkaa minua henkilökohtaisesti. Eräs sotaveteraani on minulle jo ihmetellyt, kuinka on mahdollista, että homot tanssivat linnassa. Kyllä se minustakin vähän outoa on.
Eiköhän siellä sotaveteraanienkin joukossa ole ollut useita homoja ja vaikka he eivät enää pysty sanomaan mielipidettään asiaan, uskoisin että ainakin osa heistä olisi pelkästään iloisia siitä, että nykyaikana saa rakastaa yksilöä sukupuolen sijaan. Minä arvostan aivan yhtä paljon jokaisen sotaveteraanin uhrausta maansa eteen huolimatta hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että nykyisellään pelkästään vituttaa katsoa Linnan juhlia, koska siellä on aina ne samat naamat esittelemässä ökypukujaan. Olisi paljon mielenkiintoisempaa jos joka vuosi vieraat valittaisiin tuoreista naamoista ja niistä ihmisistä jotka tekevät Suomessa töitä arkipäiväisempien asioiden eteen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Marras 2011 16:26

^ Anteeksi spämmini, mutta Tuusannuuska on asian ytimessä!

Ymmärrän sen mielipiteen että homomyönteinen lähetystyö ärsyttää, mutta miksi siitä sitten pitää mainita negatiivisessakaan mielessä?
Jos asia oikeasti olisi yhdentekevä, niin kuka huomioisi sen jos pari homoa tanssii linnassa? Itseäni ei ainakaan ihan totta tosiaan kiinnosta, eli ihan hyvä vaan kun heilläkin on siihen oikeutensa.

Siinä meni pienetkin Oinosen pointsit. :(
Voisi ottaa asiakseen oikeasti vähäosaisten auttamisen, ilman että mukaan pitää aina vetää se miten homot voivat nykyään liian hyvin.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 16 Marras 2011 17:03

tuusannuuska kirjoitti: Siitä olen kyllä samaa mieltä, että nykyisellään pelkästään vituttaa katsoa Linnan juhlia, koska siellä on aina ne samat naamat esittelemässä ökypukujaan. Olisi paljon mielenkiintoisempaa jos joka vuosi vieraat valittaisiin tuoreista naamoista ja niistä ihmisistä jotka tekevät Suomessa töitä arkipäiväisempien asioiden eteen.
Halosella sama ongelma kuin Räisäselläkin: tulijoita vaikka kuinka, mutta aina vaan samaa porukkaa talossa.

Linnan juhlista ei kenenkään tavallisen ihmisen kannata olla kateellinen. Ei siellä mitään tekoa ole. Julkuille tietysti toinen juttu.
Kovaa ruuhkaan, niin kauan kuin tv-kamerat ovat paikalla ja sitten kaikki onkin jo ohi. Jatkot sitten erikseen.

Ja olisiko niissä taviksissa mitään katseltavaa. Niitähän näkee toreilla ja marketeissa. Ja jos vähän juhlavampaa haluaa, niin sitten vaikka tanssipaikoille tai ravinteliin, sieltä niitä voi bongailla.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Marras 2011 17:12

Puumuna kirjoitti:Ja olisiko niissä taviksissa mitään katseltavaa. Niitähän näkee toreilla ja marketeissa. Ja jos vähän juhlavampaa haluaa, niin sitten vaikka tanssipaikoille tai ravinteliin, sieltä niitä voi bongailla.
Mielummin minä katselisin niitä taviksia ja heidän pukujaan, voisi olla paljon mielenkiintoisempia pukuratkaisuja tai ainakin ihmisläheisempiä. Pointtinahan niissä kutsuissa olisi se, että kannustettaisi ihan tavallisia ihmisiä tekemään Suomea hyödyntäviä ratkaisuja ja Linnan juhliin pääsy olisi tunnustus hyvin tehdystä työstä, ei niinkään pr-tapahtuma julkkiksille.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 16 Marras 2011 17:29

Käsittääkseni Linnan juhlissa vierailee jonkin verran "taviksia" eli esim. erilaisissa järjestöissä vaikuttavia henkilöitä tai ihmisiä, joita presidentti on maakuntamatkoilla tavannut. Ne on niitä, joita selostaja ei tunne ja joita ei sen jälkeen näy kuvassa. Eikä ne oo lehtien palstoilla, koska ne ei oo Karpela-Tiura-Guzeninoita (joista kahta ensimmäistä ei tänä vuonna taida olla kutsulistalla kun eduskuntapaikka meni).

Minä aion kyllä katsoa Linnan juhlat niin kuin joka vuosi. Minusta se on hauskaa. Paljon ruokaa tai herkkuja, hyvää seuraa, kyllä siinä pari tuntia vierähtää kivasti. Ei yhtään typerä tapa viettää iltaa, kerran vuodessa se on mukavaa.
You know nothing.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Marras 2011 17:31

Ancalagon kirjoitti:Käsittääkseni Linnan juhlissa vierailee jonkin verran "taviksia" eli esim. erilaisissa järjestöissä vaikuttavia henkilöitä tai ihmisiä, joita presidentti on maakuntamatkoilla tavannut. Ne on niitä, joita selostaja ei tunne ja joita ei sen jälkeen näy kuvassa. Eikä ne oo lehtien palstoilla
Käy, mutta hyvin pienessä mittakaavassa. Selostajille pitäisi järjestää kunnon kutsuvieraslistat ja nimen perään maininta vaikka naisen hameen väristä (että tunnistavat) ja mistä on saanut tunnustusta. Ärsyttää, että siellä joka vuosi nostetaan esiin samat henkilöt ja ne kerran elämässään Linnaan päässeet eivät tule mainituiksi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Marras 2011 18:57

Asujen kohdalla ärsyttää se, että jotkut voivat pukea vaikka millaisen vaatteen päälle, ja silti he saavat siitä pelkkiä kehuja ja aina nostetaan jalustalle! Yksi tällainen oli ainakin Tanja Karpela/Vienonen/Saarela/kukamilloinkin.
Ei se todellakaan AINA ollut paras, mutta silti aina sai erityismainintaa. Joskus se riittää että on vaan komea nainen, että asukin näyttää komealta. :D

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Marras 2011 04:50

Jutilaa ja Kurria ei kutsuttu Linnaan

Siipeilijät ei saaneet kutsua. Hah! Kumpikaan ei ois joukkueessa, jossei Kummola ois järjestäny heille suojatyöpaikkaa. Jutila on vitsi jopa pelaajienkin keskuudessa.


Juhlien upeimmasta kaunottaresta ei ole ainakaan epäselvyyttä, mikäli Kaisa Mäkäräinen ehtii juhlimaan. Joulukuun 4. päivänä on vielä mc-kisa Ruotsissa ja 9. päivänä maailmancup jatkuu Itävallassa. Saattaa jäädä väliin.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Marras 2011 16:11

orgasmienkeli kirjoitti:Asujen kohdalla ärsyttää se, että jotkut voivat pukea vaikka millaisen vaatteen päälle, ja silti he saavat siitä pelkkiä kehuja ja aina nostetaan jalustalle! Yksi tällainen oli ainakin Tanja Karpela/Vienonen/Saarela/kukamilloinkin.
Ei se todellakaan AINA ollut paras, mutta silti aina sai erityismainintaa. Joskus se riittää että on vaan komea nainen, että asukin näyttää komealta. :D
Tanja VienonenKarpelaSaarela sai erityismaininnan tissien takia. Siinä kaikki. :P Oli kai sillä ihan hyviä pukujakin toisinaan mutta monesti myös ihan kaameita.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2011 17:03

^ Itselleni jäi päähänpinttymä, että Tanjalla oli jokatoinen vuosi oikeasti upea asu, ja jokatoinen vuosi yksi kaameimmista. :lol: Tuskin ihan noin kuitenkaan oli, mutta kuitenkin. Aina ne kaameimmatkin pääsivät siihen "upeimpien asujen listaan".
Olisi vaan voitu sanoa että Tanja on tässä listassa muusta syystä kun asusta. [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Marras 2011 23:35

Suomalaiset pitävät varmaan perinteistä. sillä Linnan juhlien alkuosan kättely on säilynyt suorastaan hätkähdyttävän samanlaisena vuosikymmenestä toiseen, kuten tässä vuonna 1967. Tunnelma oli tosin vakavampi ja jokaisen vieraan tittelistä oltiin tarkkoja.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Joulu 2011 22:14

Spencer kirjoitti:Juhlien upeimmasta kaunottaresta ei ole ainakaan epäselvyyttä, mikäli Kaisa Mäkäräinen ehtii juhlimaan. Joulukuun 4. päivänä on vielä mc-kisa Ruotsissa ja 9. päivänä maailmancup jatkuu Itävallassa. Saattaa jäädä väliin.
Mäkäräinen käy vain pyörähtämässä Linnan juhlissa. Nyt ei tarvitse enää arvailla. Hyvä, että Linnan tuleva vakiovieras ehtii vähän rentoutumaan tässä kisojen välissä. Tulee olemaan upea ilmestys.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Keskustelua Linnan juhlista

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Joulu 2011 00:20

Iltapäivän takaa-ajossa ylen selostajat vähän mainostelivatkin mäksyn linnareissua, pitääpä tiistaina tarkastaa kekkerit.

OT: bergeri on kolmekymppinen, mutta (varsinkin) noiden kahden (mäksy ja noineri) välissä näyttää viiskymppiseltä, ja mieheltä. No ei sillä niin väliä, kedon kaunein kukkanen ei aina ole paras biathlonissa tai vastoinpäin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”