Terra Nova

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja mävaan » 01 Huhti 2012 11:07

Miran ja Taylorin käänne oli mielenkiintoista katsottavaa.

Kohta tuossa ollaan niin pihalla, että kuka on hyvis, soluttautuja, tiedustelija, petturi, kuka onkaan pahis ja kuka heistä hyvis ja keneltä kukakin saa apua pahan paikan tullen. :blackeye

Olisihan ne tuon jälkeen voinut yhdistyä ja laittaa pahispahikset johonkin häkkiin. Ei kai mikään enää estä, etteikö Miran tyttö voisi tuonne tulla, jos he pääsevät valintoihin vaikuttamaan?

Onkohan tällä sarjalla järkevä loppu, kun lisäjaksoja ei tule, vai loppuuko niin, että asiat jää kesken?

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja ramasee » 01 Huhti 2012 22:33

Jonksu kirjoitti:viel kolme jaksoa tulee ja sit tän paikalla nähdäänkin Selviytyjät!
uuuu, huippuu. mutta melkeen taas ku tää alkaa jo vaikuttaa sen verran mielenkiintoiselta, että tykkään jo seurata, niin loppuu.

mutta niin, tykkäsin kovasti miran ja taylorin kohtauksista. skye tuli kyllä niin puuntakaa, aikamoista. mutta voi mahoton mua ärsyttää se zoe, rasittava kakru, ku yritti viiä sen dinon takinhelmassa. zoe ois pitäny jättää sinne tulevaisuuten, muutenkin oli ylimääräinen.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Huhti 2012 21:54

Nyt on kyl sanottava, että ärsyttävää ku enää yks jakso tulee! Täst tuli tosi mielenkiintonen sarja :D Loppurähinät kyl on yleensä niitä parhaita. Ainakin ihan hyvä lopetus tulossa jos tulee tätä lisää :tu
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Huhti 2012 22:10

^Jees. Nyt tässä vasta on alkanut tapahtumaan ja sit tää jo loppuukin. Noh, eipä toi kokonaisuutena niin hyvä sarja oo ollut että pahemmin jäisin kaipaamaan.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja ramasee » 17 Huhti 2012 20:59

äsken tuli tämä katsottua ja pitää kyllä myöntää, että nyt melkeen harmittaa ku tietää, että seuraava on viimeinen jakso. Oli kyllä varsin mielenkiintoinen tää jakso. harmi se kara, ku meni kuolemaan, nyyhkis.. ois se nyt voinu ihan hyvin jäädä henkiin :P
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 17 Huhti 2012 21:44

ramasee kirjoitti:harmi se kara, ku meni kuolemaan, nyyhkis..
Niinpä, kävi vähän joshia sääliks :? Jotenkin tuli sellanen fiilis heti, että Mira petti lupauksensa?
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 21 Huhti 2012 21:58

MIKS WASHIN PITI KUOLLA? :victorianfalls: (Turha kenenkään tulla vineämään: "no jotta ne Shannonit pääs karkuu", koska ei ollu nyt kyse siitä) Typerää, mä odotin, että se ois keksiny jotaa viel... mut ei sit...

Loppukahinat oli kyl aika hyvät ja ihan hyvä päätös kaudelle. Ainoastaan nyt jäi vaivaamaan Lucasin, Miran ja Fenixin kohtalot. Tossa oli monta sellasta tilannetta, jossa ois aineksia seuraavalle kaudelle. Toivottavasti sellanen nähdään.
That damn fox!

Kuva

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja janne » 21 Huhti 2012 21:59

No nytten se loppui. Jäi ehkä vähään ärsyttävästi kesken. Haluan tietää lisää siitä autiomaasta. Ja jos 2. tuotantokauttakan ei tuu...

No saadaan ens viikolla selviytyjät. Vihdoin :)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Huhti 2012 22:03

janne kirjoitti:Haluan tietää lisää siitä autiomaasta.
Samoin. Oli muuten ihan hyvä finaali, mut kyllä tästäkin jo haistoi sen että jatkoa ei välttämättä ole tulossa. Melko onnellinen loppu tuossa oli eikä mitään todella kutkuttavaa cliffhangeriä jätetty katsojien kiusaksi.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja mävaan » 22 Huhti 2012 00:38

Se jäi selväksi, että sinne jäi edelleen kaksi toisiaan vastaan taistelevaa joukkuetta.

Ja Mira on äärettömän vihainen, kun ei enää näe lastansa.

Ellei siellä autiomaassa ole sitten toinen portti tai jotain.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 22 Huhti 2012 08:17

Jätettiin kyllä jatkumolle tilaa.
Pari eripuraista jengiä.
Mira? Olisiko tulossa "hyvisten" puolelle, kenties.
Josh ja Skye, teinix love stooria pukkais. :in love:
Aavikko, ja mitä siellä on kiinostaisi kanssa kovasti.

Muutenkin tämä sarja on tullut seurattua, vaikka noi tietokone animaatiot on olleet, hmmh vähä ysäriä [smilie=a_chuckle.gif] mutta ehkä aivot narikkaan kässäri on onnistuttu tekemään niin, että siitä pidän.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja sandman » 23 Huhti 2012 20:27

Harmittavasti loppui juuri kun alettiin päästä vauhtiin, Lucas Taylorkin alkoi lopulta vaikuttamaan ihan oikealta sosiopaatti kusipäältä, jota on kiva inhota. Sairas "siskosuhde" Skyeen oli vähän liian lainattu Gladiaattorista tosin...

Jälkiviisaus on hienointa viisautta ;) mutta pakko mainita että mulla oli aavistus apinoiden planeetta käänteestä alusta pitäen, joko ne on maapallolla menneisyydessä tai tulevaisuudessa. Kaljuunan keula viittaisi että tulevaisuudessa vai mikä on homman nimi, kiinnostaisi tosiaan tietää mistä tässä on kyse.

Mutta se jatko. Foxin pitäisi ehdottomasti saada sarja myytyä ennen kesää, jotta uusi firma pääsisi kuvaamaan syksyllä ja jenkki eetteriin ensi keväänä. Mutta onko sellaista pomoa olemassa joka ottaisi riskin ja ostaisi jo kertaalleen puoliflopanneen sarjan? Jos se floppaa vielä toistamiseen niin kyseinen pomohan saa vuoden imbesilli palkinnon. Ja sitten näyttelijät, tuskin hekään loputtomiin odottavat mahdollista jatkoa. Että vaikealtahan tämä taitaa näyttää.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 24 Huhti 2012 17:05

sandman kirjoitti: Kaljuunan keula viittaisi että tulevaisuudessa vai mikä on homman nimi, kiinnostaisi tosiaan tietää mistä tässä on kyse.
Floridan edustalla on se Bermudan kolmio johon on kadonnut laivoja ja lentokoneita. Jotkut foliohatut väittää että siinä olis jonkinlainen aika vääristymä. Oliko siitä sitten kyse vai mistä? Harmi että sarja loppui vaikka olikin PASKA Tekisivät pitkän elokuvan joka antaisi vastauksia ja päättäisi edes vähän kunnialla ton flopin.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 24 Huhti 2012 17:31

^ Mulle riittäis että tulis edes yks jakso lisää, jossa selviäis noi kaikki keskenjääneet asiat! Mut ei toi leffakaan ois huono, en kyl maksais sen näkemisestä vaa se sais tulla telkusta :D
That damn fox!

Kuva

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 24 Huhti 2012 19:48

sandman kirjoitti:
Jälkiviisaus on hienointa viisautta ;) mutta pakko mainita että mulla oli aavistus apinoiden planeetta käänteestä alusta pitäen, joko ne on maapallolla menneisyydessä tai tulevaisuudessa.
Kyllä ne on menneisyydessä. Siinä yhdessä jaksossa näytettiin kuuta ja se näytti tosi isolta möllykältä. Paljon isommalta kuin nykyään. Ja kun tiedetään että kuu loittonee maasta kolmen senttimetriä vuodessa niin 85 miljoonaa vuotta sitten se olis varmaan ollut just noin iso möllykkä kuin siinä sarjassa. Minä katsoin tarkkaan :oops: Ja..menen lepäämään
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja mävaan » 24 Huhti 2012 23:34

sandman kirjoitti:Jälkiviisaus on hienointa viisautta ;) mutta pakko mainita että mulla oli aavistus apinoiden planeetta käänteestä alusta pitäen, joko ne on maapallolla menneisyydessä tai tulevaisuudessa. Kaljuunan keula viittaisi että tulevaisuudessa vai mikä on homman nimi, kiinnostaisi tosiaan tietää mistä tässä on kyse.
Olen koko ajan LUULLUT tietäväni, että he ovat menneisyydessä ja nimenomaan maapallolla.
Alkutunnarissahan näkyi maapallo, jossa mannerlaatat menivät yhteen.

Tai voihan yllätyskäänne ollakin se, että ne ovatkin tulevaisuudessa tai että autiomaassa on muu aikaportti.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Huhti 2012 01:51

Eiks siinä nimenomaan sanottu että menivät 85 miljoonaa vuotta taaksepäin. Eihän tulevaisuudessa dinoja ole, tai mistäs sitä koskaan tietää... :D
That damn fox!

Kuva

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 25 Huhti 2012 14:10

Jonksu kirjoitti:Eiks siinä nimenomaan sanottu että menivät 85 miljoonaa vuotta taaksepäin. Eihän tulevaisuudessa dinoja ole, tai mistäs sitä koskaan tietää... :D
Niin mut jos se juju on just siinä että annetaan ymmärtää niiden olevan menneisyydessä. Sitten ne löytääkin jostain vapaudenpatsaan jämät tai jonkun kaupungin rauniot ja tajuaa että voi jummijammi mehän ollaankin tulevaisuudessa. Dinot olis tehneet come backin.
Kun katsoi noita yksittäisten jaksojen käsikirjoituksia niin tuskin mitään noin päräyttävää olis ollut luvassa.

Siellä aavikolla on joku kämänen madonreikä tai aikaportti josta on historian saatossa virannut porukkaa ja ne on muodostaneet sivilisaation. Sitten vanhat ja uudet kohtaa, syttyy sota ja ne pistää taas kaiken paskas. Ihminen osaa sotia.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja ramasee » 25 Huhti 2012 20:50

tääki sarja oli sitten siinä. no ihan hyvähän tää kuitenkin oli ja jos nyt sattus toinen kausi tulemaan, niin ehköhän sen katsoisi. kuitenkaan mua ei silleen mikään jääny tässä vaivaamaan, että silleen ihan hyvin loppul, jos ihan kokonaan loppu.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja sandman » 26 Huhti 2012 17:37

Nyt on paljastettava kuin "tosifani" mä olen :D vaikka kaikki jaksot tuli katseltua.

Oikeassahan te tosiaan olette tuon menneisyyden suhteen. Olen siis koko ajan kuvitellut että tuo portti vain on joku madonreikä toiselle puolelle galaksia (tyyliin tähtiportti) planeetalle joka nyt vain sattuu olemaan suunnilleen samassa jamassa (dinoineen kaikkineen) kuin maapallo aikoinaan. Olen missannut lahjakkaasti kaikki kohdat missä menneisyydestä on puhuttu.

Nimihän on Terra Nova eli Uusi Maapallo, ja aika hällä väliä meiningillä ne maapallon historiassa meuhkaavat sitten, no tämähän on kuitenkin vain fiktiivinen tv sarja. Pakko vähän oli itseäni puolustaa.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja mävaan » 26 Huhti 2012 21:24

sandman kirjoitti: Olen missannut lahjakkaasti kaikki kohdat missä menneisyydestä on puhuttu.
Ei siitä niin paljon ole puhuttukaan. Enemmänkin olisi saanut irti, samoin siitä, että he olivat eläneet koko elämänsä saasteisessa vähähappisessa ympäristössä ja sitten olivat yhtäkkiä rehevässä viidakossa.

Alussa kerran ihmettelivät appelsiinia, että koska toinen muisti viimeksi sellaisen nähneen. Muutoin kaikki asiat, mistä olisi voinut kaivaa pintaa syvemmältä vain unohtui käsikirjoittajilta käyttää hyödyksi.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Huhti 2012 01:28

sandman kirjoitti:Sairas "siskosuhde" Skyeen oli vähän liian lainattu Gladiaattorista tosin...
Mitäs sairasta siinä nyt oli, kun eivät olleet mitään sukua toisilleen? Vai siksikö tuo juuri on lainausmerkeissä. Gladiaattorista en muista oikein mitään.

Mä olen ihan tyytyväinen, että tämä loppui tähän ja toivottavasti ei jatku enää missään muodossa. Sen verran alkoi tulemaan jo Lost-viboja, että tulevat juonenkäänteet tekisivät tästä kuitenkin mahdottoman selittämättömien asioiden vyyhdin, josta ei tulisi koskaan selvää. Se keulakuva oli viimeinen niitti.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”