Terra Nova

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Huhti 2012 01:51

Eiks siinä nimenomaan sanottu että menivät 85 miljoonaa vuotta taaksepäin. Eihän tulevaisuudessa dinoja ole, tai mistäs sitä koskaan tietää... :D
That damn fox!

Kuva

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 25 Huhti 2012 14:10

Jonksu kirjoitti:Eiks siinä nimenomaan sanottu että menivät 85 miljoonaa vuotta taaksepäin. Eihän tulevaisuudessa dinoja ole, tai mistäs sitä koskaan tietää... :D
Niin mut jos se juju on just siinä että annetaan ymmärtää niiden olevan menneisyydessä. Sitten ne löytääkin jostain vapaudenpatsaan jämät tai jonkun kaupungin rauniot ja tajuaa että voi jummijammi mehän ollaankin tulevaisuudessa. Dinot olis tehneet come backin.
Kun katsoi noita yksittäisten jaksojen käsikirjoituksia niin tuskin mitään noin päräyttävää olis ollut luvassa.

Siellä aavikolla on joku kämänen madonreikä tai aikaportti josta on historian saatossa virannut porukkaa ja ne on muodostaneet sivilisaation. Sitten vanhat ja uudet kohtaa, syttyy sota ja ne pistää taas kaiken paskas. Ihminen osaa sotia.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja ramasee » 25 Huhti 2012 20:50

tääki sarja oli sitten siinä. no ihan hyvähän tää kuitenkin oli ja jos nyt sattus toinen kausi tulemaan, niin ehköhän sen katsoisi. kuitenkaan mua ei silleen mikään jääny tässä vaivaamaan, että silleen ihan hyvin loppul, jos ihan kokonaan loppu.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja sandman » 26 Huhti 2012 17:37

Nyt on paljastettava kuin "tosifani" mä olen :D vaikka kaikki jaksot tuli katseltua.

Oikeassahan te tosiaan olette tuon menneisyyden suhteen. Olen siis koko ajan kuvitellut että tuo portti vain on joku madonreikä toiselle puolelle galaksia (tyyliin tähtiportti) planeetalle joka nyt vain sattuu olemaan suunnilleen samassa jamassa (dinoineen kaikkineen) kuin maapallo aikoinaan. Olen missannut lahjakkaasti kaikki kohdat missä menneisyydestä on puhuttu.

Nimihän on Terra Nova eli Uusi Maapallo, ja aika hällä väliä meiningillä ne maapallon historiassa meuhkaavat sitten, no tämähän on kuitenkin vain fiktiivinen tv sarja. Pakko vähän oli itseäni puolustaa.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja mävaan » 26 Huhti 2012 21:24

sandman kirjoitti: Olen missannut lahjakkaasti kaikki kohdat missä menneisyydestä on puhuttu.
Ei siitä niin paljon ole puhuttukaan. Enemmänkin olisi saanut irti, samoin siitä, että he olivat eläneet koko elämänsä saasteisessa vähähappisessa ympäristössä ja sitten olivat yhtäkkiä rehevässä viidakossa.

Alussa kerran ihmettelivät appelsiinia, että koska toinen muisti viimeksi sellaisen nähneen. Muutoin kaikki asiat, mistä olisi voinut kaivaa pintaa syvemmältä vain unohtui käsikirjoittajilta käyttää hyödyksi.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Huhti 2012 01:28

sandman kirjoitti:Sairas "siskosuhde" Skyeen oli vähän liian lainattu Gladiaattorista tosin...
Mitäs sairasta siinä nyt oli, kun eivät olleet mitään sukua toisilleen? Vai siksikö tuo juuri on lainausmerkeissä. Gladiaattorista en muista oikein mitään.

Mä olen ihan tyytyväinen, että tämä loppui tähän ja toivottavasti ei jatku enää missään muodossa. Sen verran alkoi tulemaan jo Lost-viboja, että tulevat juonenkäänteet tekisivät tästä kuitenkin mahdottoman selittämättömien asioiden vyyhdin, josta ei tulisi koskaan selvää. Se keulakuva oli viimeinen niitti.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja sandman » 27 Huhti 2012 03:05

Zygerö kirjoitti:
sandman kirjoitti:Sairas "siskosuhde" Skyeen oli vähän liian lainattu Gladiaattorista tosin...
Mitäs sairasta siinä nyt oli, kun eivät olleet mitään sukua toisilleen? Vai siksikö tuo juuri on lainausmerkeissä. Gladiaattorista en muista oikein mitään.
Eivät olleet siis oikeasti verisukua mutta tämä Lucashan piti Skyetä siskonaan ja hän oli ilmeisen rakastunut myös tähän "siskoonsa". Ehkä sun Zygerö kannattaisi katsoa se Gladiator ennen kun kommentoit...

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Terra Nova

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Huhti 2012 17:20

sandman kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:
sandman kirjoitti:Sairas "siskosuhde" Skyeen oli vähän liian lainattu Gladiaattorista tosin...
Mitäs sairasta siinä nyt oli, kun eivät olleet mitään sukua toisilleen? Vai siksikö tuo juuri on lainausmerkeissä. Gladiaattorista en muista oikein mitään.
Eivät olleet siis oikeasti verisukua mutta tämä Lucashan piti Skyetä siskonaan ja hän oli ilmeisen rakastunut myös tähän "siskoonsa". Ehkä sun Zygerö kannattaisi katsoa se Gladiator ennen kun kommentoit...
Olen mä sen Gladiatorin nähny muistaakseni kakskin kertaa, mutta ei muistu siitä silti hirveesti mieleen. Saahan sitä kommentoida.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”