Talk Show -ohjelmat

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Maria!

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Tammi 2012 01:08

orgasmienkeli kirjoitti:Minä haluan Marian tuuraajaksi!

Ja miksi kaikki dissaa tätä ohjelmaa? :shock: Itse tykkään.
Sä oletkin vähän erilainen. Niinku Mariakin. Ja Marian tuuraaja erityisesti... :blackeye
a walking disaster

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Maria!

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Tammi 2012 10:56

orgasmienkeli kirjoitti:Minä haluan Marian tuuraajaksi!

Ja miksi kaikki dissaa tätä ohjelmaa? :shock: Itse tykkään.
Mä liityn sun kanssa vähemmistöön ja myönnän tykkääväni. Tosin se täytyy myöntää viime vuosina on mennyt alamäkeen.

En tota Lauria muuten tiedän mutta luen sen tyttöystävän muotiblogia silloin tällöin. On se totakin tapausta siellä ainakin kommenttiboksissa kommentoinutkin, aika puolustelevaan sävyyn.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja dertsi » 08 Maalis 2012 22:24

Keskusteluohjelma "Hjalliksen kanssa" alkaa ihan kohta MTV3:lla. Ensimmäisenä vieraana presidentti Tarja Halonen.

Siis MTV3:lla torstaisin klo 22.35.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Karhu » 15 Maalis 2012 23:48

^Aika tujusti tasavallan huipulta alotettu tää kausi kun nyt oli vuorossa eduskunnan puhemies Eero Heinäluoma. Oliko syynä sitten jo fyysinen kokoero mutta tavallista lähempänä tuolinsa selkänojaa Hjallis tuntui tälla erää viihtyvän.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Maalis 2012 17:34

Tuomas Enbuske Talk Show alkas tänään TV5:lla. Show tulee ma-pe klo 20.00. Ekat vieraat on Sara Chafak ja Gustav Hägglund. Enbuske ottaa myös itse kantaa päivänpolttaviin aiheisiin. Katson. Enbusken mielipiteet kiinnostaa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja KariTa » 19 Maalis 2012 20:13

MTV Maxilta ei tule enää Jay Leno-showta, tietääkö kukaan onko tämä valiaikaista vai onko ohjelman osto lopetettu kokonaan? Leno on ainoa talkshow mitä seuraan, Conan on liian lapsellinen ja Letterman taas suuntautuu +60 vuotiaille.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 19 Maalis 2012 22:13

^Katsossa oli samasta asiasta kysymys ja vastaus:
Jay Lenon Tonight Show'ta ei enää näy Maxin ohjelmatiedoissa. Onko se tauolla vai loppunut kokonaan?

MTV3:n maksukanavapaketin tiedottaja Johanna Paasonen kertoo, että valitettavasti ohjelmaa ei tällä hetkellä nähdä MTV3 MAXilla ollenkaan. Jatkosta ei ole tällä tietoa.
Tuon parempaa tietoa ei siis ole MTV3:llakaan.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja KariTa » 19 Maalis 2012 22:56

Kts tiedosta. Onneksi on olemassa muitakin "kanavia" kuin Mtv. ;)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 24 Maalis 2012 02:06

Mites Tuomas Enbuske talk show maistuu? Mä oon katsonut nyt ti, ke, to -jaksot ja mä ainakin tykkään. Ekassa jaksossa piti totuttautua siihen, että joka vitsin jälkeen ei ole aivoton amerikkalaisyleisö tyhjännauramassa, mutta sen jälkeen on ollut kyllä aika hemmetin jees.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 24 Maalis 2012 02:10

DosterMan kirjoitti:Mites Tuomas Enbuske talk show maistuu?
Ei maistunut, tosin jaksoin katsoa vaan viitisen minuuttia alusta. Oli jotenkin vaivaannuttavan hidastempoista ja Tuomaksella näytti olevan epämukavaa. Olin aiemmin kuullut Enbusken haastattelun radiosta ja siellä mies oli ihan supliikki, siksi toi kontrasti tv-Tuomakseen oli vähän höperö.
The reason I swear so much is because fuck you.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 24 Maalis 2012 02:11

DosterMan kirjoitti:Mites Tuomas Enbuske talk show maistuu?
En ole yhtään jaksoa vielä katsonut mutta Enbuske on ihan terävä kaveri, joten varmasti tulee katsottua. Avausviikko oli ainakin hyvin otsikoissa, Kenu joutui odottelemaan ja Vares näyttelijä on entinen juoppo/narkki...hyvin on myyty :tu
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 24 Maalis 2012 02:31

tuusannuuska kirjoitti:
DosterMan kirjoitti:Mites Tuomas Enbuske talk show maistuu?
Ei maistunut
Ei maistunut täälläkään. Tiistain jakson katsoin. Tais olla Wahlström ja se joku kirjailija vieraina. Vaivaannuttavan näköstä menoa. Ainoa, mikä jäi kiinnostamaan oli se, että oliko sen yhden mainoskatkon aikana studiosta tullut pätkä tarkoituksella näytetty, vai pelkkä lapsus.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 24 Maalis 2012 02:42

Zygerö kirjoitti:oliko sen yhden mainoskatkon aikana studiosta tullut pätkä tarkoituksella näytetty, vai pelkkä lapsus.
Tarkoituksella, mutta suunnitelman täysimääräisyyttä en osaa sanoa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Huhti 2012 22:05

Kohta Voicella uusintana alkavaa Enbuske shown -jaksoa suosittelen katsomaan. Vieraana Jussi Halla-Aho.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 16 Huhti 2012 22:17

^ Se shöy on kyl sairaan paska. En oo ehkä tylsempää ohjelmaa nähny, ykskään vieras ei sitä ohjelmaa pelasta. Ei edes Viidakon tähtöset auttanu tekemään siitä hyvää.
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Huhti 2012 22:56

Mä olisin kyllä mielellään katsonut, mitä Halla-Aholla on sanottavaa, mutta jostain syystä Voice ei suostu mulla näkymään.
a walking disaster

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Karhu » 17 Huhti 2012 01:10

^Kaikki Enbusken jaksot tulee juutuupiin.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja dertsi » 25 Touko 2012 19:39

Korkojen keran piti jatkua syksyllä, mutta Vapun äitiysloman vuoksi kausi siirtyy ensi vuodelle. Sen ohjelmapaikalla (perjantai-illoissa siis) alkaa syksyllä uusi Mikko Leppilammen ja Heikki Paasosen keskusteluohjelma "Talk Show". Mitähän siitäkin tulee.

Edit: Toisen MTV3:n sivun mukaan ohjelman nimi onkin "Heikki ja Mikko Show".
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Touko 2012 21:19

^En edes halua tietää. Paasonen vielä jotenkuten menis, mutta Leppilampi on jotain niin karmeaa, että toivottavasti en edes vilaukselta vahingossa koskaan näe sekuntiakaan kyseistä shöytä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Touko 2012 10:56

Enbuske jäi sitten tosiaan lomille, mutta kuulemma jatkuu syksymmällä.

Mikko Leppilampi ei voisi paljoa huonompi juontaja olla, joten tuon uuden ohjelman varaan en paljoa toivoja aseta. Heikki on yleensä hyvä kaikissa juontohommissa, joten en vielä täysin tyrmää ohjelmaa. Joonas Hytösen nimeä lopputeksteihin odotellessa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Maligne » 29 Touko 2012 09:41

Enbuskella oli potentiaalia, mutta luultavasti se tuli vaan liian usein. Kerta tai kaksi viikossa vaikka vähän pidemmällä ohjelma-ajalla olisi riittänyt. Nyt tuntui tahti olevan turhan kova.
Edit: ...Siis ohjelma tuli liian usein :lol: Hitto että tuo mun ylläoleva teksti vaikuttaa nyt likaselta ku aloin sitä sillä tavalla miettimään..
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Conan ja muut Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 29 Touko 2012 11:40

Vähän aikaa sitten Conanissa oli juttua, kun University of California, San Diegon, eli UCSD:n Sixth College nimesi itsensä yhdeksi päiväksi Conan O'Brien Collegeksi. Conan kävi tietysti vierailulla siellä ja koosti pienen pätkän vierailustaan ohjelmaan. Tuo pätkä on katseltavissa täällä. Ihan hauska pätkä, mutta Conanin sivuilta löytyy myös tilaisuudessa pidetty reilun tunnin mittainen Q&A-tilaisuus, joka oli mielestäni tosi hauska. Siinä on jonkun verran vakavaakin settiä ja paljon juttuja Conanin menneisyydestä. Jos on reilu tunti ylimääräistä aikaa, niin kannattaa katsoa. Täältä
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”