Talk Show -ohjelmat

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 16 Maalis 2006 09:06

Eilen oli pakko valvoa ja katsoa Conanin Suomi-show, oli muuten hauska, meikäläinenkin nauroi ääneen useampaan otteeseen. :lol:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 16 Maalis 2006 19:33

Aivan mahoton tuo Conan.. Nauroin todella moneen kertaan ihan kippurassa sohvalla :hahaha: ja vaikka tänään näin jo toista kertaa (iltapäivän uusinta) en vieläkään pystynyt pitämään naurua kurissa. Sitä yleisöä oli myös hauska kuunnella.. olivat ihan kauhuissaan, kun ihmiset ihan alasti sieltä saunasta tulivat ulos ja nauroivat sitä arto nybergin tunnariakin aika pitkään :lol:

En ymmärrä, mitä nyt olen muilta keskustelupalstoilta lukenut, kun ihmiset ovat näreissään vitseistä. En sitten tiedä, eivätkö ihmiset osaa nauraa itselleen vai mistä se johtuu.. Kyllähän meidän perinteistä saa sentään näköjään melko monia ja hyviä sketsejä tehtyä, eikä suotta.. Kyllä mun mielestä on aika hullu tapa käydä tulikuumassa saunassa ja pulahtaa sitten jääkylmään veteen, mutta kun pienestä pitäen tähän ollaan totuttu, niin tottakai se tuntuu hirmu luonnolliselta itsestä.. :D

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 16 Maalis 2006 20:58

Mekin kateltii viime yönä tuota Conania ja naurettiin paljon. :lol:

On se hyvä kun ees maantieto o pian hallussa jenkeillä ;)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 16 Maalis 2006 23:13

Boldis kirjoitti:On se hyvä kun ees maantieto o pian hallussa jenkeillä ;)
Njoo, pari miljoonaa jenkkiä (alle prosentti väestöstä) näki ton jakson, ja niistäki ehkä promille tietää edes että suomi on euroopassa. Eipäs liioitella conanin vaikutusta jenkkilään.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Maalis 2006 23:24

Conan on kyllä ihan huippu!!!! :D Olin kylläkin jo sitä mieltä ennen suomi-vouhotusta, mutta oli se kyllä vain erittäin hauska ja mielenkiintoinen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Maalis 2006 14:14

Jk kirjoitti: En ymmärrä, mitä nyt olen muilta keskustelupalstoilta lukenut, kun ihmiset ovat näreissään vitseistä. En sitten tiedä, eivätkö ihmiset osaa nauraa itselleen vai mistä se johtuu..
Ei kai tommosesta voi suuttua? Oikeasti? Aika ystävällisiä vitsejähän nuo olivat? :shock:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Suuri TV-sarjaketju

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Marras 2008 00:51

Arvoin nyt tän ketjun. Olipas surkea biisi ja vaisu esitys laardilta conanissa. Tolla ei ameriikkaa vallata todellakaan :D

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Talk Show -ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Mama » 22 Huhti 2010 17:27

http://www.mtv3.fi/viihdeuutiset kirjoittaa:

Johanna Tukiaisen uusi ulkomuoto hämmensi televisiossa




Erinäisten kauneusoperaatioiden jälkeen Maria!-ohjelmassa esiintyneen kohublondi Johanna Tukiaisen uudet kasvot herättivät kummastusta.

Johanna Tukiainen on kertonut tekevänsä muodonmuutosta kevään kuluessa. Hän on paljastanut MTV3.fin Viihdeuutisille ottaneensa huuliinsa täytettä, poistattaneensa arpia kasvoistaan, teettäneensä hiuksiinsa uuden tyylin sekä laihduttavansa rasvaa poistavan lipolyysin ja kolmen eri lääkkeen avulla.

Nelosen Maria!-ohjelmassa nähty tulos hämmensi monia katsojia, sillä Johannan kasvot olivat muuttuneet melkoisesti jättimäisine huulineen. Ohjelma on katsottavissa ruutu.fi-palvelussa.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... levisiossa


En osaa laittaa kuvaa tänne, mutta olisi ihan jees, jos joku taitavampi sen tänne linkittäisi...
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Viihdeuutiset meiltä ja maailmalta

Viesti Kirjoittaja effie » 22 Huhti 2010 17:47

Onkohan Tuksu joutunut maksamaankin tuosta "kauneusleikkauksesta"? Lopputulos on varsin mielenkiintoinen... :scared:

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Viihdeuutiset meiltä ja maailmalta

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 22 Huhti 2010 18:28

On niin tujua kamaa, että parempi laittaa spoleileritagien taakse piiloon:
| +
Kuva
Linkki itse ohjelmaan,Johanna Tukiainen on viimeinen vieras.
Tuo ulkonäkö veti kyllä sanattomaksi.
Viimeksi muokannut Tirkka, 14 Tammi 2012 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kyllä näiden spoilereiden pitäisi toimia?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Viihdeuutiset meiltä ja maailmalta

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 22 Huhti 2010 18:49

Missähän vaiheessa se tv-projekti on, jossa Johannalle etsitään sulhasta?

Se, mihin on ilmoittautumassa satoja halukkaita sulhaskandidaatteja.

Esitysaika klo 22:00 jälkeen ja luokitus k18???

kauhti
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Elo 2011 20:45

Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja kauhti » 14 Elo 2011 20:52

Iloinen uutinen kaikille Conan faneille. :)

Conanin ohjelma alkaa SuomiTV:llä Maanantaina 15.8.2011 klo: 21:00 ja uusinta samana iltana klo: 23. Ohjelmaa esitetään joka päivä MA-SU.

http://www.suomitv.fi

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja Mary » 15 Elo 2011 12:23

Ajattelin katsoa millainen show on. :) En oikein tykännyt Conanin aiemmasta, mutta katselin sitä aina välillä.
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja dertsi » 15 Elo 2011 13:25

Conanin aiempia ohjelmia ei tullut kyllä katsottua, pääosin huonoista esitysajoista johtuen (ja Sub vielä valitti, ettei katsojia riittänyt). Conanista olen kuitenkin aina pitänyt, joten pitäähän sitä toki nyt tsekata, miltä tämä uusi show näyttää. Muutenkin toivoisin SuomiTV:lle menestyksekkäämpää jatkoa. :)
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Mikko
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 05 Marras 2009 14:15
Paikkakunta: Kajaani

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja Mikko » 15 Elo 2011 14:05

Ohjelmaa esittää väärä kanava, joten katsomatta ikävä kyllä jää. :( Hieman asiaan liittyen kannattaa lukea Suomen Kuvalehden juttu SuomiTV:stä (kokonaisuudessan sama artikkeli löytyy lehden paperiversiosta): http://suomenkuvalehti.fi/jutut/talous/ ... essa-miten

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Elo 2011 02:53

Mulle ei oo mitään merkitystä kanavalla, pääasia, että vihdoinkin saatiin Conan Suomen telkkariin. Eka jakso oli hauska, ei mikään ikiklassikko, mutta niin pitkä aika on edellisestä Conan -jaksosta, että täysin huonokin olisi muuttunut kohtuulliseksi. Alkuun tulee varmaan katsottua jokainen jakso, mutta veikkaan että muutaman kuukaudenkin jälkeen tulee katsottua valtaosa.

I'm with Coco!
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Elo 2011 09:23

Coco is back!! ;)
Jostain syystä Conanin huumori (ja sketsien käsikirjoittajien) huumori on aina uponnut minuun!!
Onko teillä jotain tiettyä hahmoa josta erityisesti pidätte?
Oma suosikkini on Evil puppy: http://www.break.com/usercontent/2007/3 ... ppy-240977
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Auroora
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 20 Elo 2009 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja Auroora » 16 Elo 2011 09:48

Aikanaan seurasin Conania ahkerastikin (välillä melkoisen huonosta esitysajasta huolimatta) ja ärsytti suuresti sen jääminen pois Suomen teeveekartalta. Pari uuden ohjelmaversion jaksoa olen katsellut netistä ja varmasti katselen jatkossa iltaisin joka päivä telkasta.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja Mary » 16 Elo 2011 11:26

Joo-o, ei minuun iskenyt tämäkäään. :D Ehkä mä kuitenkin joudun tuota katsomaan, kun mies on Coco-fani!
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja gauchito » 16 Elo 2011 13:08

Ohjelman nettisivuiltahan tuota on voinut katsoa kai ekajaksosta saakka, aika nopeasti yleensä tulee nuo klipit tuonne. Itse olen katsellut lähinnä alun monologit ja jotain sketsejä, haastikset yleensä tulee skipattua jos ei ole joku kunnolla mielenkiintonen vieras.

Conan oli kyllä kova sana silloin kun se alkoi ekaa kertaa näkyä subilla, siitäkin jo yli 10 vuotta. Ei ole edes beebee parhaimmillaan tehnyt niin hyvää vaikutusta. Moniin lähihistorian isoihin tapahtumiin liittyy muistikuvia Conanin kommenteista asioihin, syyskuun 11. päivä, Bushin sodat, Obaman nousu jne.

Nykyään Stewart ja Colbert tekee parempaa showta, mutta kyllä tätäkin välillä vielä katsoo. Andy Richter on aika turhassa osassa, vaikka ihan ookoo ukko muuten onkin. Max Weinbergin poissaolo kyllä näkyy. Pistetään Maxin kunniaksi loistavaa settiä vähän nuorempana jamppana:


Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 16 Elo 2011 13:58

Hieman epäilyttää SuomiTV kanavana tässä, kun Conan on kuitenkin tunnettu kohtuu rankoistakin sketseistä joskus (esim. Masturbating Bear) ja SuomiTV taas on aika vanhoillisen oloinen kanava. Toivottavasti eivät ala sensuroimaan mitään.

Cocosta olen kuitenkin pitänyt jo siitä asti, kun NBC näkyi Suomen kaapelissa. Silloin piti aina katsoa ensin Profiler (oliko se nyt Pimeyden sydän suomeksi), sitten Jay Leno lämmittelyksi, kunnes Conan räjäytti potin loppuillasta. Sen jälkeen meni aika kauan, ennen kuin Sub alkoi näyttämään taas Conania.

Eilisen jakson missasin, mutta jatkossa pitää muistaa edes boksille ottaa, jos ei satu kotona olemaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Conan O´Brien palaa Suomen televisioon

Viesti Kirjoittaja dertsi » 16 Elo 2011 15:05

Zygerö kirjoitti:Hieman epäilyttää SuomiTV kanavana tässä, kun Conan on kuitenkin tunnettu kohtuu rankoistakin sketseistä joskus (esim. Masturbating Bear) ja SuomiTV taas on aika vanhoillisen oloinen kanava. Toivottavasti eivät ala sensuroimaan mitään.
Siitä ei ole kyllä pelkoa. SuomiTV ei ole enää se sama "perhekanava" kuin aikaisemmin, vaan nythän ohjelmisto on täysin uudistettu ja kanava yrittää saada nimenomaan nuorisoa katsojakuntaansa. Esimerkiksi Kymppitonni ei enää sopinut kanavan profiiliin. :)
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”