Yleistä keskustelua sarjoista (YLE, MTV3, Nelonen yms.)

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Touko 2012 00:15

^Näkyy netistä nelosen sivuilta jostain. Faces, ei mörkömukit valitettavasti.
Jonksu kirjoitti:No oliko tässä jaksossa? Matti vai Marko? ;)
Oli joo ja tietty se fiksu ja filmaattinen M, eikä se.. toinen.

Ei tosta Lekasta kyllä mitään juontajaa tule, pysyisi pianon takana vaan. Etenkin kun nyt kun tietää montako kertaa mikäkin juonto otettiin uusiksi ja silti oli kovin opetellun kuuloista.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Touko 2012 00:22

Tuli sit katottua siihen asti kun mr. mörkö tipahti. Oikeesti, Lenni-Kalle on samalla aivan sattanan tönkkö että ärsyttävä juontaja, olisin varmaan lopettanu kattomisen ekan viiden minuutin jälkeen mut mr. mörkö on joskus peukuttanu miun kommenttia naamakirjas (melkein sukua tuusikselle!!1 <- edit1 oli toi, edit2: julkkikselle piti sanoa...) ni jaksoin.

En tuu kattomaan jatkossa, se nelosen sivuilta löytyvä peli on paljon hauskempi ja lennikallevapaa.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 08 Touko 2012 21:24

Hei, sattuisiko joku täällä muistamaan sarjan Dollhouse (Nukkekoti), jonka pääosassa oli Eliza Dushku? Sarjaa on tehty kaksi kautta, ja Subilla on esitetty Wikin mukaan yksi kausi, mutta minulla on joku hassu kuvitelma, että sitä olisi esitetty pidemmälle kuin ekan kauden 12 jaksoa. Mihin asti siis sarjaa on esitetty Suomessa?

Tuli mieleen kun muistelin sarjoja, joista joskus seurasin, mutta jäi vähän kesken... olisi kiva tietää näinkö sen loppuun asti. :)
You know nothing.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 08 Touko 2012 21:31

^Mun muistaakseni sitä ei ole esitetty kuin tuo eka kausi. Olenkin monesti jo miettinyt, että meinataanko sitä tokaa kautta edes esittää. On toki mahdollista, että se toka kausi on mennyt täysin multa ohi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Touko 2012 21:39

Piti ihan tarkistaa mikä oli ensimmäisen kauden viimeinen jakso ja se kyllä näkyi telkkarissa, mutta toista kautta ei tosiaan ole esitetty lainkaan. Pitää ilmeisesti hommata se käsiin muita teitä, jos sitä ei kerran telkkariin ole odotettavissa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Valehtelevat viettelijät

Viesti Kirjoittaja Annie » 14 Touko 2012 15:03

Tänään alkaa subilla "uusi" amerikkalainen sarja Pretty Little Liars, suom. Valehtelevat viettelijät. Oon itse katsonut ekan kauden ja aika hyvin koukkuun jäin. Jenkeissä menossa jo kolmas kausi. Täyttä teinihömppäähän tuo on, mutta ihan hyvää sellaista. Paljon käänteitä, salaisuuksia ja äksöniä. Parempi mielestäni kuin Kosto, joka ei oikein ole onnistunut mua sykähdyttämään.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 14 Touko 2012 15:18

Holly Marie Combsin takia voisi ainakin ensimmäisen jakson katsoa.
Edit: Mitä v*ttua? Hävisikö tästä äsken viesti, jossa mainitaan Pretty Little Liars-sarja?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mitä katsomisen arvoista tulee lähiaikoina TV:stä?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Touko 2012 18:35

^ Jeps, Holly Marie Combsin vuoksi minäkin ainakin ensimmäisen jakson katon :D Sit jos se osoittautuukin hyväksi niin mikäs siinä. Television orja...
Edit: Ihan mielenkiintonen oli kyllä! Voi olla että katon toisenkin jakson. Hollya ois saanu olla vähän enemmän ;) Arvasin, ettei se Alison mihkää kuollu.. se ois jo ollu liian floppi ku se kuiteski aiheutti säpinää :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä katsomisen arvoista tulee lähiaikoina TV:stä?

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Touko 2012 22:14

^Missasin sitten tuon sarjan ekan jakson, eikä uusintana taida tulla mistään. Oliks ees hyvä?
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mitä katsomisen arvoista tulee lähiaikoina TV:stä?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Touko 2012 22:24

^ Juu, olihan se! Jokseenkin mystistä menoa, kun oletetaan yhtä tyttöä kadonneeksi ja sitten vielä kuolleeksi niin se ilmestyykin kummittelemaan edelliselle tyttöporukalle, jotka olivat viidestään vuosi sitten, ennen tämän Alisonin katoamista.
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mitä katsomisen arvoista tulee lähiaikoina TV:stä?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 21 Touko 2012 20:00

Valehtelevien viettelijöiden toinen jakso olikin sitten jo aiempaansa parempi! Vähän kävi ärsyttämään, kun ei tiennyt Jennan kohtaloa, mutta onneksi edes hiukan selkeni. Arvelinkin, että Spencerin ja Wrenin välillä on jotain säpinää, mutta ilmeisesti eivät tahdokaan mennä sen pidemmälle. Tai ainakaan Spencer ei halua. Typerää ku Aria ei kerro äidilleen, että sen isä pettää sitä :( Jenna taitaakin olla itse Alison! BUSTED! :twisted:

(Jos tän seuraajia on enemmänkin Plazalla, nii pitäskö tälle tehdä oma topic?)
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Valehtelevat viettelijät

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Touko 2012 22:46

Tuli katsottua tämä toka jakso, mutta ei napannut. Teinisuhdedraamaa, muttei tossa oikeen jännitystä ole. Kostoon en vertaisi millään muotoa.
Ei koukuta.
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Valehtelevat viettelijät

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 28 Touko 2012 19:57

Miksköhän tää jakso ei jatkunu siitä mihin edellinen päätty, eli Jennan tekstaamisiin monella puhelimella... Jenna on kuiteskin ite Alison, mut se vaa unohtu.

Hannan ja Spencerin äidit on kyllä tosi rasittavia ja vaikuttaa todella itsekeskeisiltä. Hyvä poliisi, tonkii Hannan yksityistavaroita ilman lupaa ja hyvä, että Hannan äiti heivas sen poliisin. Minkäs Spencer sille voi, että Wren haluaa pussata sen kanssa, vois sen sisko Melissa vähän miettiä, että mikä meni sen kohdalla väärin. Arialla ainoastaan on hyvä äiti (Holly Marie Combs ;) ), isä onkin ihan mulkku. Miten toi Meredith kehtaakin... toivottavasti Aria kertoo äidillee totuuden.

Onneks Toby tuli väliin ku Ben meinas vissii ottaa Emilyn väkisin, siltä se ainaki vaikutti. Oiskohan ollu Alison, joka vei Emilyn ja ton toisen kuvat? Toby vain välikätenä. Jotenkin arvattavaa, että Hanna kolaroi Seanin auton.
That damn fox!

Kuva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Valehtelevat viettelijät

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Heinä 2012 15:15

Katsoin tätä yksin ollessani ekat 9 jaksoa putkeen, kun ei muutakaan tekemistä ollut. Koukuttava ja ymmärrän jopa Kostoon vertaamiset (tosin tässä ollaan sillä toisella puolella). Tässä kuitenkin häiritsee aika paljon se, että olen tottunut nokkelampaan dialogiin. VV:ssä käytetty kieli on niiiin tavallista ja käytetyt sanaleikitkin on jo valmiiksi kuluneita ("I'm not gaga for GaGa"), kukaan ei sano mitään yllättävää tai hauskaa. Teinitkin vetää hyvin teinimäisesti herneitä nokkaan asioista jotka itse ymmärtävät päin hittoja eikä kelpaa vaikka sanoo, että ei se niin mennyt. Herne on nenässä eikä ihan helposti sieltä tule ulos.

Onneksi nyt toistaiseksi vielä erilaiset hahmot ja tapahtumat pitävät otteessaan ja mielenkiinnon yllä, mutta ei tämä ainakaan vielä yllä Koston tasolle tai nokkeluudessaan lähellekään esim. Vampyyripäiväkirjoja.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Valehtelevat viettelijät

Viesti Kirjoittaja Annie » 17 Heinä 2012 11:11

Mun mielestä taas tää on parempi kuin Kosto, koska tässä pyritään kuitenkin rakentamaan jonkinlaista persoonallisuutta hahmoille toisin kuin Kostossa, jossa hahmo ovat ohuita ja stereotyyppisiä (toki samaa vikaa VV:ssäkin). Kostossa hahmojen tarkoitus on vain tukea päähenkilön (Emilyn) tarinaa tai missiota. Valehtelevissa viettelijöissä ei myöskään kerrota kaikkea auki, ainakaan heti, ja katsojallekin jää vähän arvattavaa. Kostossa taas ei vaadita katsojalta mitään. Täyttä hömppäähän tää sarja on, ja varmasti parempiakin teinisarjoja on olemassa. En nyt osaa parempaa arviota kirjoittaa, kun siitä on niin pitkä aika jo, kun oon tätä katsonut. Ei kuitenkaan niin paljon kiinnostanut, että olisin myöhempiä kausia katsonut...

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Weeds

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Heinä 2012 13:48

Kai kaikki ovat huomanneet, että Weedsistä alkavat vitoskauden "uudet" jaksot tänään Nelosella 23.30? Minä huomasin, tuurilla. Olis luullu edes jonkunlaista mainostusta olleen, mutta ei. Castlen uusintoja kyllä mainostetaan, mutta ei Weedsiä. Muutenkin tungettu aika kusiseen paikkaan tuo, mutta on tätä sen verran odotettu, että sama koska tulee, boksi tallentaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Weeds

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Heinä 2012 14:42

Zygerö kirjoitti:Kai kaikki ovat huomanneet, että Weedsistä alkavat vitoskauden "uudet" jaksot tänään Nelosella 23.30? Minä huomasin, tuurilla. Olis luullu edes jonkunlaista mainostusta olleen, mutta ei. Castlen uusintoja kyllä mainostetaan, mutta ei Weedsiä. Muutenkin tungettu aika kusiseen paikkaan tuo, mutta on tätä sen verran odotettu, että sama koska tulee, boksi tallentaa.
Jep, samaa mietin, että tosi hissukseen Nelonen on näistä uusista jaksoista. Ja esitysajankohta on tosi kökkö. Mutta ei tällä sitten kai hirveätä suosiota ole Suomessa, kun tahtikin täällä on niin hidas. Täällä alkaa kausi viisi, jenkeissä menee paraillaan kahdeksas kausi.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 22 Heinä 2012 11:54

Olipas typerä ohjelma tuo Huvipuisto mikä tulee maikkarilta.

Ekaa kertaa sattumalta katoin jakson ja ensinnäkin tuon ohjelmatiedoissa on kai joku virhe kun tossa piti olla tutustumista kartingrataan jota siinä jaksossa ei ollut, ja toisekseen se alko heti vituttamaan että tossa pudotuskilpailussa (vastakkain nainen ja mies) oli semmonen kisa jossa nainen ei käytännössä voi voittaa miestä mitenkään. Sitten katoin ohjelman nettisivuja ja vähemmän yllättäen kolme ekaa putoajaa onkin olleet kaikki naisia.

Tuskin tulee katottua uudestaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 22 Heinä 2012 12:25

^Minä olen katsonut ekaa jaksoa lukuunottamatta kaikki muut. Ja olen kyllä tykännyt. Minusta ihan hyvä tommonen Lauantai-illan viihde ohjelma. Leikkimielistä kisailua, jota ei olekaan ollut paljo viimeaikoina. Näitä pitäisi saada lisää Suomen telkkuun.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 22 Heinä 2012 13:11

Itsekin tykkään tuollaisista kyllä normaalisti, esim. Marco Bjurströmin aikoinaan (ennen kuin se oli tunnettu) juontama MeKastelijat (joka tuosta tuli heti mieleen) oli sillon yks mun suosikkiohjelmia. Tuossa vaan tulee semmonen juosten kustun ohjelman fiilis ja just tuo pisti vituttamaan että nuo pudotuskisat on liian fyysisiä ottaen huomioon sen että siellä saattaa olla mies ja nainen vastakkain.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Heinä 2012 15:29

En muistanut kehua aikanaa TV1:llä tullutta 8 -osaista sarjaa Taivaan pilarit; The Pillars of the Earth (2010)
Henkilöhahmoissa oli sekä sympaattisia että ihastuttavan inhoja tyyppejä. Pitänee hankkia DVD vaikka ilman suomenkielistä tekstitystä. Kirjakin pitää lukea uudelleen.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Orphan » 27 Heinä 2012 15:33

Mun porukat katto kans tota Taivaan pilarit - sarjaa. Aluksi ajattelin, että jos mun porukat kattoo sitä ni ei voi olla hyvä, mutta päinvastoin kun aloin jostain jaksosta 3 katsomaan sarjaa, niin se olikin todella hyvä! :tu En olisi ikinä uskonut, että kyseisen sarja olisi hyvä. Ja todellakin hahmot olivat sympaattisia.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”