Mitä tv-sarjoja/ohjelmia olet jäänyt kaipaamaan?

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mitä tv-sarjoja/ohjelmia olet jäänyt kaipaamaan?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Touko 2015 01:07

DosterMan kirjoitti:Paitsi jos ei oo Sylar mukana. Sit se on iha perseestä, näkemättä.
Ei ole ainakaan sama näyttelijä, eli Zachary Quinto. Myöskään Ali Larter ei tule esiintymään sarjassa. Ainoita varmistuneita originaali-Heroesseja on vissiin vaan haitilainen, Hiro ja Noah. Noilla eväillä ei pitkälle pötkitä, mutta saa nyt nähä sitte.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mitä tv-sarjoja/ohjelmia olet jäänyt kaipaamaan?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Touko 2015 01:17

Joo mä katoin imdb et ei oo paljoo originellyjä mukana, mut oon toiveikas et jotain muistakin ois sit mukana. Ilman Quintoa toi kyl lähtökohtaisesti on madaltuneilla odotuksilla. Mut kyl mä ainakin ekan jakson katson.

Ali Larteria en kyl edes kaipaisikaan, mun mielestä kaikki sen näyttelemät hahmot oli sarjassa paskoja. Pois lukien strippikohtaukset.

Laitetaas listaa vielä

Suosikit:
1. Sylar
2. Adam Monroe
3. Daniel Linderman
4. Noah Bennet
5. Arthur Petrelli
6. Emile Danko
7. Elle Bishop
8. Daphne Millbrook


Inhokit
1. Micah Sanders
2. Angela Petrelli
3. Nathan Petrelli
4. Isaac Mendez
5. Sandra Bennet
6. Samuel Sullivan
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tv-sarjoja/ohjelmia olet jäänyt kaipaamaan?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 07 Syys 2019 17:30

Tykkään kotimaisista sarjoista erityisesti. Ysäriltä jäin kaipaamaan perhesarjaa nimeltä Viiskulmasta itään ja Tapulikylää, jossa oli aiheena mm. skinit jne. Sydän toivoa täynnä on myös jäänyt mieleeni hyvänä sarjana. Hovimäkikin loppui kesken, ku ei ollu enää rahoitusta Ylellä, muistelen.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”