Pasila

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.

Suosikkihahmo?

Kyösti Pöysti
6
18%
Rauno Repomies
11
32%
Pekka Routalempi
5
15%
Neponen
0
Ei ääniä
Helga
1
3%
Juhani Kontiovaara
0
Ei ääniä
Ei kiinnosta
11
32%
 
Ääniä yhteensä: 34

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja ramasee » 02 Tammi 2012 21:16

ite en kyllä tykkää pasilasta oikeestaan yhtään, kokoajan ne samat toitotukset ja vitsitkään ei nyt mitenkään kummemmin uppoo. toki osa jaksoista on kyllä ollu ihan hauskoja, mitä oon katsonut. mutta itse en alkais katsomaan, toki jos joku kaveri seuraa niin siinä menee sit pari jaksoo, ei muuten
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Tammi 2012 21:30

Osuu ja uppoaa aina ensimmäisestä jaksosta alkaen. Paras suomalainen piirrossarja ja päihittää monet ulkolaisetkin.

Kyllä Repomies on niin omaa luokkaansa natseineen, että pisteet sille. :tu
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 09 Tammi 2012 20:58

Tämän päivän jakso oli aika erikoinen, mutta ihan hyvä kuitenkin. Olikohan tämä jonkinlainen tekijätiimin kannanotto niihin mielipiteisiin, joiden mukaan sarjan hahmot ovat yksiulotteisia eivätkä ole kehittyneet sarjan aikana mitenkään? Olen kyllä itsekin ajoittain ollut vähän samaa mieltä; ainakin Routalemmen kohdalla tuntuu, että kaikki materiaali on jo käytetty.

Viideskin kausi näköjään tulossa, alkaa jo parin viikon päästä. Mielenkiinnolla odotan ainakin sitä, luopuiko Pöysti tutistaan jopa pysyvästi, kun antoi sen tässä päätösjaksossa Neposen pienelle Aila-tyttärelle.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Mardis » 10 Tammi 2012 21:48

Tätä tulee joskus harvoin katsottua kun näkee tän tulevan. Ihan hauskaa settiä, mut ei iske täysillä. Ei siis mikään ihmeellinen.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 10 Tammi 2012 23:32

En ihan noin analyyttisesti katsonut kyseistä osaa kuin TangataManu. :P

Mutta eka repeäminen tuli jo siinä kun Karhuva.. Kontiovaara sanoo kaikille muille hyvää huomenta paitsi niille jotka netissä häntä rienaavat, ja sit kuva pödeen naputtelemassa tekstiä. :lol:

Kiva että toi viideskin kausi tulee.
Olen joskus kelaillut, että saisiko tästä leffankin tehtyä, kuten simpsoneista ja south parkista. :keineahnung:
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 07 Maalis 2012 03:11

Maanantain Pasila taisi olla paras Pasila-jakso ikinä. Ihan uskomatonta settiä, en ole varmaan ikinä nauranut niin makeasti. [smilie=a_chuckle.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 07 Maalis 2012 06:23

Täältä voi katsoa.

Kun olen seurannut ruokavaliokeskustelua muutaman vuoden ajan, niin useamman kerran nauratti oikein makeasti. Taas pitää paikkansa, että kohde pitää tuntea kunnolla, jotta parodioinnista saa kaiken irti.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Punde » 07 Maalis 2012 11:32

Realcowboy kirjoitti:Täältä voi katsoa.
Tän ketjun hehkutusten takia katsoin koko jakson, ihan kokonaan alusta loppuun, ja...

Aika noloa. Kakka pissi lipponen! Mikä ihme tässä ihmisiä huvittaa?

Toinen tyttärestä ja toinen tyttären siskosta. Ihme touhua tää sarja.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Maalis 2012 14:58

Mones kausi Pasilaa toi on? Muistelisin että aikoja sitten jo uutisoitiin kolmosesta ja jos kerran toi on seittemäs jakso nii kaiketi sit neljäs kausi. Ekan ja tokan oon nähny nii ajattelin täs nyt sit kattoo kaikki mitä en oo nähny :D Pasila-putki...
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 07 Maalis 2012 15:25

Taitaapa olla jo viides kausi. Neljäs kausi tuli just ennen tätä kautta kanssa, oisko ollut kuukauttakaan väliä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Maalis 2012 15:52

Aijaa...okei, mähän oonki sit kattonu kolmannenkin kauden :D nelonen ja vitosen tähän mennessä tulleet siis kattomatta!
That damn fox!

Kuva

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 27 Joulu 2012 18:31

Onneksi tänään alkaa Pasilan kuudes tuotantokausi 20:30 Yle TV2 :tu .
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Joulu 2012 18:50

aadeehoovee kirjoitti:Onneksi tänään alkaa Pasilan kuudes tuotantokausi 20:30 Yle TV2 :tu .
Kuudes? Missä välissä ne on noin paljon kerenny näitä jaksoja tehä? Oon tainnut viimeks katsoa tätä sarjaa joskus kolmoskauden aikoihin. Kai sitä vois tän iltasen jakson ainakin tsekata.

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja jetta » 27 Joulu 2012 19:49

aadeehoovee kirjoitti:Onneksi tänään alkaa Pasilan kuudes tuotantokausi 20:30 Yle TV2 :tu .
Kiitos muistutuksesta. Pitääkin heti laittaa tallennukseen ettei vaan unohdu!
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Tammi 2013 15:48

Tää kutoskausi on ollut ihan sitä samaa settiä kuin aina aiemminkin. Kyllähän tästä aina muutamat naurut irtoaa, mut jotenkin väsynyttä läppää kuitenkin. Toi viimesin missi-jakso oli oikeesti aika huono.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 18 Tammi 2013 17:55

Risto kirjoitti:Tää kutoskausi on ollut ihan sitä samaa settiä kuin aina aiemminkin. Kyllähän tästä aina muutamat naurut irtoaa, mut jotenkin väsynyttä läppää kuitenkin. Toi viimesin missi-jakso oli oikeesti aika huono.
Kyllähän Pasilasta on kolmannen kauden jälkeen puuttunut se timantti mikä siinä oli alkuun. Kuitenkin joka kaudella on aina sattunut yksi tai kaksi huippujaksoa mutta sitten on näitä laimeampia kuten nämä tän kauden kolme ensimmäistä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Helmi 2013 21:23

Viimeisin jakso, Perikato, oli varmaan surkein Pasila -jakso ikinä. Mua ei vaan yhtään nappaa noi Kontiovaaran jutut, joten siksi en pitänyt tästä. Kuten aiemminkin mainitsin niin tää kutoskausi on kyl ollut aika väsynyttä settiä.

Mut toisaalta se jakso jossa Repomies syötti Pöystille steroideja, oli yks kovimmista jaksoista pitkään aikaan.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 18 Helmi 2013 22:13

Olen jotenkin unohtanut koko Pasilan, vaikka kolme ekaa kautta tuli katsottua tosi intensiivisesti ja jopa odotettua uusia jaksoja. Pitää varmaan tsekata Areenasta muutama uudempikin jakso niin pääsee kärryille.

Ja mitä tulee väsyneeseen settiin niin käy yleensä kaikille sarjoille jossain vaiheessa. Ei niitä ideoita loputtomiin ole ja väkisin alkaa tuntua vanhan kierrättämiseltä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Mardis » 18 Helmi 2013 22:46

Mua on pitkän aikaa ainoastaan vaan ärsyttäny koko Pasila. Ennemmin masentavaa kuin hauskaa settiä. En toki ole koskaan pahemmin kattonutkaan, koska kiinnostusta ei ole löytynyt. Ikinä en ole sarjan suosiota kunnolla ymmärtänyt.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 17 Maalis 2013 19:33

Risto kirjoitti:Mut toisaalta se jakso jossa Repomies syötti Pöystille steroideja, oli yks kovimmista jaksoista pitkään aikaan.
Nyt sain boxilta katsottua ja samaa mieltä. Todellinen klassikko. Ehkä Pasilaakin kannattaisi tehdä ennemmin vaikka 6 jaksoa / kausi enää kun vitsiä ei tunnu riittävän 12 jaksoon.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Maalis 2013 21:49

Pasilasta tuli muuten viimeinen jakso viimeviikolla. Ja olipa muuten paska jakso, ei mulla muuta.

Joku kusinen Pasila 2.5 alkaa vuoden 2014 alussa, jonka tuomitsen jo nytten ihan paskaksi koska Jani Volanen ei vissiin jatka Pöystinä. En vaan voi kuvitella ketään muuta tohon Pöystin rooliin... mmjooo semmst

RIP

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Pasila

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 19 Elo 2020 22:01

Olen myöhäisherännäinen tämän sarjan suhteen, mutta tykästyin nyt tässä kuussa ja eilen kattelin useamman jakson. Sen Phil Collins-darrajakson ja jonkun muunkin olen aiemmin nähnyt. Meitsi puhuu kuin Rauno Repomies, joten assosiaatiot mulla hyppelehtii, mutta kyllä osaan nauraa itselleni. Täälläkin olen huomannut laittavani yhteen postaukseen useita eri asioita, jotka eivät juuri toisiinsa liity.
Sarjan piirrosjälki on liian kulmikasta makuuni (olen Disney-fani). Tykkään, että Pasilassa on kahta mun lempparigenreä eli poliisisarjaa ja piirrettyä. Mielestäni joillain hahmoilla/hahmolla on sama epätavallinen sanajärjestys kuin Markus Kajolla ysärillä Kettunen-ohjelmissa. Pahoittelut, jos jotakuta haittaa näin vanhan ketjun nosto, mutta meitsi on ihan liekeissä tästä; eli siis Pasilaa, BB:tä jne;syksyni on jo pelastettu.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”