Kauniit ja rohkeat =)

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 15 Loka 2006 00:20

Hmm =)

Onkos tänä vuonna ollut kauniista ja rohkeista kiinnostuneita? :wink:

Itsehän olen seurannut säännöllisesti tätä, ellei sit ole ollut muuta menoa.. :roll:

Jonsu
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Syys 2006 21:31

Viesti Kirjoittaja Jonsu » 15 Loka 2006 15:05

Joskus seurasin enemmän mutta nykyään on jäänyt lähes kokonaan katsomatta.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 17 Loka 2006 22:14

Boldis kirjoitti: Onkos tänä vuonna ollut kauniista ja rohkeista kiinnostuneita? :wink:
Hei jee, mä oon :lol: !
Tämmöisen ketjun kun bongasin, niin pakko tulla kaapista ja myöntää, että olen seurannut sarjaa lähes aina :bidmouth: !

Mietinkin jossain vaiheessa, liittyykö nikkisi jotenkin kyseiseen laatuohjelmaan, mutta tyrmäsin ajatuksen mahdottomana ;)..

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Loka 2006 07:12

Sori vaan Boldis ja zilipippuri, mutta mun mielestä Kauniit ja rohkeat on kyllä, niin hirveää scheissea, että en ymmärrä miten joku voi sitä seurata... :)

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 18 Loka 2006 12:00

Spencer kirjoitti:Sori vaan Boldis ja zilipippuri, mutta mun mielestä Kauniit ja rohkeat on kyllä, niin hirveää scheissea, että en ymmärrä miten joku voi sitä seurata... :)
No nimenomaan juuri siksi :D! Sarjaa on hauska seurata nähdäkseen miten ällistyttävää skeidaa käsikirjoittajat ovat taas keksineet ;)!

Ei todellakaan kovinkaan tosissaan kannata alkaa sarjaa katsomaan ja välillä on kausia kun se jankkaa paikallaan samoja juttuja loputtomasti märehtien, mutta silloin ei tarvitsekaan seurata niin tiiviisti :).

Myös sen seuraaminen on hauskaa, kun sarjassa tapahtuneita asioita perheenjäseniä myöten pikkuhiljaa vain katoaa, eikä niitä kohta muista enää kukaan ;).

Sitä paitsi K&R tarjoaa joka päivä pienen hengähdystauon, kun aivot voi totaalisesti jättää narikkaan katsomisen ajaksi (ja täytyykin ;)). Itse tosin yleensä teen jotain samalla, mutta sarja toimii mielentyhjentäjänä, vähän niin kuin meditaatio :ROFL

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 18 Loka 2006 22:55

Heh. :)

Ja eipä ihme jos sarja joskus tuntuu junnaavan paikoillaan kun sitä esitetään vaan puol tuntii päivässä kun alussaha se Suomessa esitettiin tunnin per päivä. :wink:

Itse mieluiten katsoisin tunnin sillä puol tuntii tuntuu menevän hitsin nopeesti ohitse.

Nythän on oikeen mielenkiintoiset jaksot kun muu suku näkee millainen Stephanie on oikeasti :lol:

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 18 Loka 2006 23:21

kun ei jummarra njii ejj jummarra.. mulla alkaa heti kivistää päästä kun vain kuulenkin kaunareitten tunnarin... siis toihan on käsittääkseni edelleen sama asetelma kuin 10 vuotta sitten... stepukka on piilopahis ja pruuke on sit kuitenkin se hyvis... vai mitä... hirveetä veivaamista vuodesta toiseen... meneeks siinä edelleen viikkotolkulla merkitseviä silmäyksiä kun ritke yrittää todistaa jollekin jotakin... ja mun mielestä oli kyllä huippu että ritkellä ja pritketillä oli tulla saman tien suhe ku kävi ilmi et ritke ei ollutkaa sen pritketin (=nötkötti) iskä... vaikka oli ollu sille isänä kakskyt vuatta sillee ihan oikkkarist... eiks toi oo vähä niinku sukurutsaa...

(en niinku oikeesti seuraa ku viis minsaa puolen vuoden välein ja yleensä mikään ei ole oikeasti muuttunut - siis niiku iha oikeest...)

Kuva
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 19 Loka 2006 02:48

big.mac kirjoitti: ja mun mielestä oli kyllä huippu että ritkellä ja pritketillä oli tulla saman tien suhe ku kävi ilmi et ritke ei ollutkaa sen pritketin (=nötkötti) iskä... vaikka oli ollu sille isänä kakskyt vuatta sillee ihan oikkkarist... eiks toi oo vähä niinku sukurutsaa...
Toi on kyllä ihan mun lemppari juonenkäänteitä :lol: ;)!
Siis kaikki luulivat, että Bridget ja Ridge ovat puolisisaruksia. Silloin kun Bridget oli vauva, Brookelle oli hiukan epäselvää kumpi on Bridgetin isä (Eric vai Ridge), mutta DNA-testi sitten vahvisti Ericin isyyden ja Ridgeli oli "vain" velikulta ;).
Sittemmin kun ilmeni, ettei Eric olekaan Ridgen isä ja näin ollen Bridget ja Ridge eivät olekaan verisukulaisia, niin heillä "oli herkkää" :lol:
Niin joo, Bridget sai nimensä siitä, kun Brooke "oli ihan varppi", että Ridge on sen isä ja nimi oli sekoitus Brooken ja Ridgen nimistä :ROFL .

Sitten tuossa sarjassa on lapsilla tapana kasvaa aikamoista vauhtia.. Bridgetikin olisi varmaan aloittelemassa koulua tmv., jos ei olisi kokenut muutamia "kasvupyrähdyksiä" ;).

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Loka 2006 02:59

zilipippuri kirjoitti:
big.mac kirjoitti: ja mun mielestä oli kyllä huippu että ritkellä ja pritketillä oli tulla saman tien suhe ku kävi ilmi et ritke ei ollutkaa sen pritketin (=nötkötti) iskä... vaikka oli ollu sille isänä kakskyt vuatta sillee ihan oikkkarist... eiks toi oo vähä niinku sukurutsaa...
Toi on kyllä ihan mun lemppari juonenkäänteitä :lol: ;)!
Siis kaikki luulivat, että Bridget ja Ridge ovat puolisisaruksia. Silloin kun Bridget oli vauva, Brookelle oli hiukan epäselvää kumpi on Bridgetin isä (Eric vai Ridge), mutta DNA-testi sitten vahvisti Ericin isyyden ja Ridgeli oli "vain" velikulta ;).
Sittemmin kun ilmeni, ettei Eric olekaan Ridgen isä ja näin ollen Bridget ja Ridge eivät olekaan verisukulaisia, niin heillä "oli herkkää" :lol:
Niin joo, Bridget sai nimensä siitä, kun Brooke "oli ihan varppi", että Ridge on sen isä ja nimi oli sekoitus Brooken ja Ridgen nimistä :ROFL .
Oikeasti, rispektit kaikille kaunareita katsoville..jotka vielä pysyvät kärryillä. Toi suhdesoppa lähentelee ydinfysiikan tai muinaisheprean monimutkaisuutta. :)

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 19 Loka 2006 03:08

Kuva

8)

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 19 Loka 2006 21:08

Punde kirjoitti: Oikeasti, rispektit kaikille kaunareita katsoville..jotka vielä pysyvät kärryillä.
WOW! Eka kerta ku saa rispektii siitä, että katsoo Boldista :lol: ! Kiitti ;).

Lisä: Uuh Jaake, onks toi sun omista kokoelmista ;)?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Loka 2006 21:35

Boldisfaneille huomioks että jani vihaa kaunareita. hahaa. Uus inhokki? ;)

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 19 Loka 2006 22:16

Omituista kun muuttuu Ronn Mossin kuva viestissä ihan yhtäkkiä pisteeksi. :o

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 19 Loka 2006 22:48

Punde kirjoitti:Boldisfaneille huomioks että jani vihaa kaunareita. hahaa. Uus inhokki? ;)
Absof*ck*nglutely ;)!

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 22 Loka 2006 22:48

Punde kirjoitti:Boldisfaneille huomioks että jani vihaa kaunareita. hahaa. Uus inhokki? ;)
En mie ainakaan inhoa heti jotakuta joka vihaa kaunareita. :twisted:

Avomieheni on siihen hyvä esimerkki. Mies kun vihaa kaunareita mutta siltiki rakastan häntä. :lol:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 23 Loka 2006 00:35

Boldis kirjoitti: En mie ainakaan inhoa heti jotakuta joka vihaa kaunareita. :twisted:
No et sä sitten ole Tosifani :wink: :lol:
Boldis kirjoitti: Avomieheni on siihen hyvä esimerkki. Mies kun vihaa kaunareita mutta siltiki rakastan häntä. :lol:


Ai, kyllä mun puolisko aina kyselee missä mennään K&R:ssa :lol:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 27 Loka 2006 10:58

Ai että on ollut herkullinen viikko K&R:ssa :lol: !
Stephanie, tuo vanha kalkkuna on saanut ansionsa mukaan ja Brooke lemppasi Ridgen, kerrankin näin päin, JEEEEE :lol: !

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Loka 2006 14:43

zilipippuri kirjoitti:Ai että on ollut herkullinen viikko K&R:ssa :lol: !
Stephanie, tuo vanha kalkkuna on saanut ansionsa mukaan ja Brooke lemppasi Ridgen, kerrankin näin päin, JEEEEE :lol: !
mitä Stepukalle on nyt tapahtunut? :shock:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 27 Loka 2006 22:19

big.mac kirjoitti: mitä Stepukalle on nyt tapahtunut? :shock:
Stepukka huijasi saaneensa sydärin (maksoi tutulle lääkärille miljoona taalaa, että huijaus olisi uskottavampi) ja "kuolinvuoteellaan" painosti Ridgeä valitsemaan Taylorin (Ridge taas vaihteeksi kahden naisen loukussa, kun Teikku heräsikin henkiin ;)) eikä Brookea.

Nyt sitten Steffi jäi valheestaan kiinni ja kaikki hylkäsivät hänet :twisted: . Ridge sanoi ettei ole enää Stepun poika ja Erkkikin lähti kävelemään (mennessään suuteli Brookea Stepun silmien edessä ja sanoi rakastavansa tätä aina :D). Taylorkin hylkäsi Steffin ensin suomittuaan tätä kovin sanoin ;).

Ai että mannaa tällaiselle vanhalle Steffi-haterille ;).

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 29 Loka 2006 20:20

Se tuttu lääkäri oli Mark McLaine joka o Margo Lynleyn ja Clarke Garrisonin poika. :wink:

Jännää kun Tayloriki suuttui Stephanielle oikein kovaa. Yleensä nämä kun ovat ylimmät ystävykset. Alamäkeä mennään jatkossakin.

Stephanie ei millään voi olla puuttumatta lastensa elämään. Tekee kaikkensa jotta lapset ovat onnellisia (omasta mielestään).

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Loka 2006 20:29

Kyllä se Stephanie on rasittava. Ja Ridge on aika munaton tapaus.
En kyllä yhtään tiedä missä nyt mennään mutta tuskin ovat muuttuneet aikaisemmasta.

Katselin kaunareita monta vuotta. Opin enkunkin Kaunareitten ansiosta...kiitos siitä!!!!! :D
Taylor oli mun suosikkini!!!
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 31 Loka 2006 22:26

Sihijuoma(n) kirjoitti: Taylor oli mun suosikkini!!!
Järkyn näköiseksi se Hunter Tylo itsensä vaan leikkauttanut :scared:

Lisä: mä en oo ikinä hirveästi digannut Teikusta, koska on tosi tekopyhä ja kaksinaismoralisti ;)..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”