Salatut elämät

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Syys 2012 21:40

Ei jumalauta Peppi, nyt menee jo ihan liian pitkälle. [smilie=a_doh.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja JVDS » 26 Syys 2012 23:15

Näin välikommenttina tulin kertomaan, että seurasin tätä sarjaa joskus silloin vuosia sitten, kun Jasper Pääkkönenkin oli vielä mukana. En tiedä yhtään, mitä tässä on tapahtunut sen jälkeen, mutta hyvin tämä näyttää porskuttavan kaikkien näiden vuosien jälkeenkin. Olin niin koukussa tähän silloin yhteen aikaan varmaan vuoden päivät, mutta onneksi pääsin kuin pääsinkin tästä irti. [smilie=a_tongue.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 28 Syys 2012 02:58

Perjantain 28.9. jaksoa koskeva juttu.
| +
[quote="iltasanomat"]MTV3: Suosikkihahmo palaa Salkkareihin

Image
Anu Palevaara esittää Jenniä.

Jan Strandström
Julkaistu: 25.9.2012 13:30, päivitetty: 25.9.2012 14:29

Salatut elämät -tv-sarjasta aiemmin poistunut hahmo palaa ruutuun perjantaina 28. syyskuuta, kertoo MTV3.

Salkkareiden suosikkihahmo Anu Palevaaran esittämä Jenni Vainio palaa ruutuun ensi perjantaina, kertoo MTV3.

Palevaara on ollut mukana Salatuissa elämissä alusta alkaen. Vuonna 2001 hän jäi äitiyslomalla ja palasi takaisin. Viime vuoden marrakuussa hän jäi jälleen pois keskittyäkseen muihin töihin.

Palevaara sanoi kuitenkin vuosi sitten IS:n haastattelussa, että paluu Salkkareihinkin on mahdollinen. Ja nyt hän siis palaa.

Perjantain jaksossa nähdään mm. kuinka Cindy pohtii vauvanvaihtosalaisuutta Matleenan kanssa.

Iloinen hetki päättyy, kun Cindy saa yllätyksekseen puhelun Jenniltä, MTV3 paljastaa.

Jennin lähtö jäi erittäin dramaattiseen kohtaan. Jenni oli romuna siitä, että hänen vauvojenvaihto-operaationsa oli saanut järkyttävän käänteen.

Kuvaruutuun ilmestyi käsi, joka talutti Jennin pois. Kuka se oli? Oliko se Aki Nikkinen? [/quote]
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 28 Syys 2012 09:34

^ JENNI TULEE TAKASIIIIIN! :love61: Johan sitä on odotettukin!
That damn fox!

Kuva

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja RedMal » 28 Syys 2012 09:41

Ja juonipaljastusten kuvien perusteella on jälleen blondi :tu Täällä ei muuten ilmeisesti ole lainkaan puhuttu leffasta enää vaikka trailerikin on julkaistu. Nimeksi sit muotoutui lopullisesti NIGHTMARE - Painajainen merellä. [smilie=a_doh.gif] Olisihan se Ei maata näkyvissä ollut paljon parempi, mutta kai tuolla yritetään vedota kohderyhmään. Traileri nyt oli tuollainen perus kauhuleffan teaseri, mutta Topin paluulle :tu (vaikkakin vain unessa)
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja dertsi » 29 Syys 2012 11:18

Minä jo tosissaan pelkäsin, ettei Jenni palaisi ainakaan vähään aikaan. Onneksi kuitenkin saadaan tämä vauvanvaihtokuvio vihdoin päätökseen.

Jostain syystä on kuitenkin vieläkin sellainen olo, että Jennin paluu voi jäädä aika lyhyeksi. Toivotaan, että jää pysyvästi sarjaan, mutta pääasia kuitenkin, että saadaan Jennin kuviot selväksi ja hahmolle arvoisensa poistuminen jos hän ei sarjaan jää.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja ramasee » 01 Loka 2012 20:25

Toivottavasti Jenni tulis äkkiä takas pihlajakadulle ja paljastas Cindyn. Nyt varsinki ku Cindy meni valehtelemaan Jennille, että on muka kertonu vauvoista. Sitten Cindy joutus lähtee maanpakoon, eikä sitä nähtäs enää koskaan.

Eliaskselle kävi sitte vähän köpelösti, ku Lari tönäs sitä ja se löi päänsä jäähän. Jospa se selviäis siitä, mutta sen äiti huolestuis ja vaatis pojan takasi sen luo ja päästän Eliaksestaki.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Loka 2012 20:04

Ihana Jenni tulee takas. :love61: Ja olipas kivaa kuulla noinkin paljon saksaa, ymmärsin kaiken! Jännä, ettei ollu tekstejä siinä kohtaa. Lari sit ei osaa päättää... Iida vois saada pissiskohtauksen ja kuolla pois.
That damn fox!

Kuva

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja RedMal » 02 Loka 2012 21:05

Antti nyt sitten oikeasti tekee lähtöä :( Suuri menetys tulee olemaan.

Tonilla oli hämäräbisneksiä Saksassa, jonka vuoksi Jennikin sinne joutui vankilaan. Camilla ja Toni olivat seurustelleet ulkomailla, en muista missä maassa mutta saattoi hyvinkin olla Saksa. Voisiko Jennin hakenut henkilö ollakin itse Camilla Mustavaara?
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Loka 2012 21:31

^ Ite harmittelen enemmänkin Isabellan lähtöä, jos se nyt sitten lähtee. Antista ei niin kauheasti väliä. En ite edes kyl ajatellukaan Camillaa! Voishan se ollakii ja jos on nii vois tulla sarjaan takasinkin. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja ramasee » 02 Loka 2012 21:42

RedMalilla kyllä hienoa teoria. Mulle toi kävis oikein hyvin. Camilla ois kyllä just mukava piriste sarjaan.

Niin ulkomaallemuutto, ei muakaan Antin lähtö häiritse yhtään, mutta jotenkin tuntuu, että se Isbe kerkee lähtee ja vauva juttu tulee varmasti esille ennen sitä ja eihän Isbe sitten mihinkään lähde. Tai jos lähteekin, niin tulee pian takaisin.

Ihan jo innokkaana ootin, että Cindy ois karannu lapsen kanssa tänään, mutta eipä käynytkään näin, mikä pettymys. Jenni äkkiä Pihlajakadulle, johan sitä onkin ootettu!
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Orphan » 02 Loka 2012 22:59

Jes toivottavasti Jenni tulee pian takaisin! :tu Mulla taas on sellanen tunne, että ei me siitä Isbestä päästä vieläkään eroon. :td Siinä käy jotenkin sillai, että Sebastian haluaakin, että Isabella jää ja sitten ne on taas vähän aikaa pusipusihalihali. Toivoisin kyllä, että Isabellasta päästäisiin jo eroon.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Loka 2012 01:51

Tuskin se Jennin hakenut henkilö sentään Camilla Mustavaara on! Jennihän sanoi "sä oot ainoa johon mä luotan" kun astui auton sisään. En usko että Camillan ja Jennin välit ihan niin hyvät on..
Toivoisin kuitenkin Camillan takaisin! :Love:

Cindy oli ihan tyhmä, kun päätti sanoa että on kertonut vauvojen vaihdosta ja Jennille ollaan vihaisia.
Olisi kannattanut sanoa näin: "mä haluan pitää OJ:n ja sä maineesi! et ikinä kerro kenellekään mitään niin mäkään en kerro, ja sä saat pitää salaisuutesi ja mä lapseni jota olen kasvattanut omanani".
Nyt Cindy otti aika ison riskin.. jos Jenni palaa, niin sehän menee suoraan Ossille tai jollekin sanomaan "oon niin pahoillani tästä vauvojen vaihdosta!" ja siinä ei Cindyn auta enää selitellä yhtään mitään.

Isben lähtö olisi ollut kiva juttu, paitsi että sen pitäisi kyllä joutua vastuuseen Marian taposta. Ei todellakaan saa (taas) päästä kun koira veräjästä.
Sebastiankin alkaa ärsyttää, kun pettää Katariinaa ja jatkuvastikin vielä. Inhottaa tuo Isben ja Seban meininki!

Helena on kyllä ihan uskomaton nainen! Aina niin kovasti on onnessaan ihan kaikesta. :imrgreen: Itse en olisi noin onnellinen, jos oma lapseni olisi Isabellan kaltaisen ihmisen kanssa.
Helena on välillä vähän naiivikin..

Katariinan ja Kallen kuvio ärsyttää. Enemmän näistä kahdesta ärsyttää Katariina (varsinkin kun hänellä ei oikeasti ole mitään oikeutta oikutella) vaikka kyllä Kallekin välillä..

Lari ja Elias olisi aika ihana pari! Toivottavasti rakkaus pääsee kukoistamaan pian. ;)
Lari on jotenkin niin herttainen.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja dertsi » 05 Loka 2012 11:42

Jenni onkin nyt rengastettu ja sukunimeksikin oli vaihtunut Sirén. Jännä nähdä, kenen kanssa Jenni on mennyt naimisiin. Mutta onneksi Jenni on jo firman privaattikoneella matkalla Helsinkiin, eli eiköhän kaikki pian selviä. ;)
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Mimosa83
Sveitsi
Viestit: 94
Liittynyt: 20 Syys 2011 07:52

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Mimosa83 » 05 Loka 2012 11:45

Ihan salettiin tää Jennin ja Cindyn juttu tulee menemään jotenkin niin, että asia paljastuu Ossille, mutta sekään ei kerro siitä eteenpäin. Ja niin tää homma tulee jatkumaan vielä piiiiitkään. Mun mielestä sais paljastua jo.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Loka 2012 22:10

Toivoisin kyllä rehellisesti sanottuna, että Cindy ja Ossi saisivat pitää lapsen. Hehän sen ovat kasvattaneet pienestä pitäen ja rakastaneet omana lapsenaan.

gongi
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 22 Syys 2012 22:56

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja gongi » 05 Loka 2012 22:26

Mun mielestä on hiukka törkeetä vetää kommenttia jostakin muusta ohjelmasta tänne BBPlazalle, kun ja jos BB-Talossa jotain tapahtuu... ja mitä Suomen BBssä tapahtuu.

Uskoisin että Salatut Elämät keskustelulle on muitakin foorumeita, kuin tämä Big Brother ohjelmaan keskittyvä sivusto.

Talvella ja off season toki ok survivor, kokkipomo. ym. keskustelua voi käydä, ja kuollutta silloi täällä onkin.

Kai noiden muiden ohjelmien keskustelut voi käydä ko. sivuilla.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Loka 2012 22:29

gongi kirjoitti:Mun mielestä on hiukka törkeetä vetää kommenttia jostakin muusta ohjelmasta tänne BBPlazalle, kun ja jos BB-Talossa jotain tapahtuu... ja mitä Suomen BBssä tapahtuu.

Uskoisin että Salatut Elämät keskustelulle on muitakin foorumeita, kuin tämä Big Brother ohjelmaan keskittyvä sivusto.

Talvella ja off season toki ok survivor, kokkipomo. ym. keskustelua voi käydä, ja kuollutta silloi täällä onkin.

Kai noiden muiden ohjelmien keskustelut voi käydä ko. sivuilla.
Kyllä täällä saa keskustella muistakin ohjelmista, vaikka BB käynnissä. Sitä varten niillä on täällä omat alueet.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Loka 2012 22:30

Mä en ymmärrä mitä törkeää on keskustella Salkkareista (tai jostain muusta) BB-foorumilla. :scratch

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Loka 2012 22:43

gongi kirjoitti:Mun mielestä on hiukka törkeetä vetää kommenttia jostakin muusta ohjelmasta tänne BBPlazalle, kun ja jos BB-Talossa jotain tapahtuu... ja mitä Suomen BBssä tapahtuu.

Uskoisin että Salatut Elämät keskustelulle on muitakin foorumeita, kuin tämä Big Brother ohjelmaan keskittyvä sivusto.

Talvella ja off season toki ok survivor, kokkipomo. ym. keskustelua voi käydä, ja kuollutta silloi täällä onkin.

Kai noiden muiden ohjelmien keskustelut voi käydä ko. sivuilla.
Eikö täällä mielestäsi saisi keskustella edes esimerkiksi avatareista tai örvellysketju-juttuja tai kunnallisvaaleista?

Onhan tämä BBplaza, mutta saa täällä muustakin jutella.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja henkka » 06 Loka 2012 03:44

orgasmienkeli kirjoitti:Tuskin se Jennin hakenut henkilö sentään Camilla Mustavaara on! Jennihän sanoi "sä oot ainoa johon mä luotan" kun astui auton sisään. En usko että Camillan ja Jennin välit ihan niin hyvät on..
Toivoisin kuitenkin Camillan takaisin! :Love:

Cindy oli ihan tyhmä, kun päätti sanoa että on kertonut vauvojen vaihdosta ja Jennille ollaan vihaisia.
Olisi kannattanut sanoa näin: "mä haluan pitää OJ:n ja sä maineesi! et ikinä kerro kenellekään mitään niin mäkään en kerro, ja sä saat pitää salaisuutesi ja mä lapseni jota olen kasvattanut omanani".
Nyt Cindy otti aika ison riskin.. jos Jenni palaa, niin sehän menee suoraan Ossille tai jollekin sanomaan "oon niin pahoillani tästä vauvojen vaihdosta!" ja siinä ei Cindyn auta enää selitellä yhtään mitään.

Isben lähtö olisi ollut kiva juttu, paitsi että sen pitäisi kyllä joutua vastuuseen Marian taposta. Ei todellakaan saa (taas) päästä kun koira veräjästä.
Sebastiankin alkaa ärsyttää, kun pettää Katariinaa ja jatkuvastikin vielä. Inhottaa tuo Isben ja Seban meininki!

Helena on kyllä ihan uskomaton nainen! Aina niin kovasti on onnessaan ihan kaikesta. :imrgreen: Itse en olisi noin onnellinen, jos oma lapseni olisi Isabellan kaltaisen ihmisen kanssa.
Helena on välillä vähän naiivikin..

Katariinan ja Kallen kuvio ärsyttää. Enemmän näistä kahdesta ärsyttää Katariina (varsinkin kun hänellä ei oikeasti ole mitään oikeutta oikutella) vaikka kyllä Kallekin välillä..

Lari ja Elias olisi aika ihana pari! Toivottavasti rakkaus pääsee kukoistamaan pian. ;)
Lari on jotenkin niin herttainen.
Todellakin Camilla takaisin:) kuvitelkaa pihlajakatua jos Isbe ja Camilla yhdistäisivät voimat tai alkaisivat sotimaan toisiaan vastaan.

Itseäni Jennin paluu ei tietyllä tavalla kiinosta sillä hahmo on menettänyt hohtonsa monta tuotantokautta sitten. Toivottavasti Jennikin saa tässä vauvojen vaihdossa oman osuutensa eikä Cindyä yksin tehdä paholais naiseksi.

Oi Helena maailman ärsyttävin akka ja kaikista epäuskottavinta on tuo pahan mafia naisen muuttuminen kiltiksi perhe äidiksi. Saisi nainen lähteä ja Ulla tulla takaisin sillä Seppo ja Ulla on se oikea kulta pari.

Lari ja Elias ovat mielenkiintoisin pari ja jos minun yleensä oikeaan osuvat ennustkset pitävät paikkaansa tällä kaksikolla on kova tie ennen, kuin pari päättyy yhteen:D

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 10 Loka 2012 20:02

Kalle? Kalle?! KALLE?! Oikeesti, Kalleko nyt se mysteerimies olikin O_O Ois nyt ollu edes se Aki... ja Kalle ainut johon Jenni voi luottaa? Ööö...
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”