Hiustenväri?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Tämän hetken hiustenvärisi?

Musta
6
7%
Ruskea
29
33%
Blondi
21
24%
Maantienvärinen
14
16%
Punainen
7
8%
Shokkiväri
1
1%
Jokin muu väri
2
2%
Olen kalju
8
9%
 
Ääniä yhteensä: 88

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Joulu 2012 15:30

jetta kirjoitti:Viininpunaiset. Olisin halunnut ihan kirkkaan punaiset, mutta kestovärinä en ole sellaista löytänyt ja shokkivärit kuluu niin nopeasti, etten enää jaksa siihen värjäysrumbaan lähteä.
Punainen shokkiväri pohjalle ja jatkossa hoitoaine, jossa on punainen sävyte tms, niin ei tarvi olla koko ajan värjäilemässä. :) Yks keino on tietysti laittaa suoraan tavalliseen hoitoaineeseen jonkin verran sitä suoraväriä. Hoituu samalla normaalin hiustenpesun lomassa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja jetta » 30 Joulu 2012 20:04

^ Pinkkien hiusten kanssa teinkin just noin, että laitoin hoitoaineen sekaan sitä väriainetta. Ehkä mä jossain vaiheessa värjään uudelleen, mutta on nääkin ihan kivan väriset niin antaa olla hetken aikaa.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Elo 2014 14:46

Maantienvärinen, harmaitakin jo löytyy.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
SuperNinja92
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Elo 2014 07:59
Paikkakunta: Shadow Warriors Village

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja SuperNinja92 » 04 Elo 2014 14:51

Miul on lähes musta hiusten väri, mut toinen kisuista on täysin valkonen ja se on oppinu niin ninjaks et yöllä käy asentaa valkosia karvojaan minun päähän :scry:
Joko minä humahutan

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 01 Syys 2019 10:33

Tummanruskea (kuparinruskea). Ja koskaan en ole hiuksiani värjännyt. Ei ole huvittanut ja allergiakin estää sen.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 18 Loka 2019 21:38

Tällä hetkellä haalistunut oranssinpunainen. Eli käytännössä vaaleanruskea pienellä oranssilla vivahteella. Pitäisiköhän sitä värjäillä taas, tai laittaa edes jotain sävytettä päähän.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja Marjo » 19 Loka 2019 22:31

Semmoinen maantienharmaanruskea, allergian takia ei voi värjätä enää.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 03 Marras 2019 09:56

Vaihdoin tuossa jonkin aikaa sitten halloweenin kunniaksi tummanviolettiin. Nyt se sinertävyys on tosin jo aika lailla kadonnut ja nämä näyttää ennemminkin tummanpunaisilta. Tosin puoliso väitti, että nämä alkaisi näyttää jo hieman pinkeiltä :shock: Noh, uusi kokeilu ne pinkit hiuksetkin olisi...

Mutta oli kyllä kivaa vaihtelua laittaa ihan uusi väri päähän ja samalla vähän lyhentää, pitkät hiukset vaihtui pitkäksi polkaksi. Tosin pitkien hiusten aikaansaamaa muhkeampaa nutturaa kieltämättä hieman kaipaan, mutta pitäähän sitä välillä vaihdellakin hiustyyliä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja Mour » 04 Helmi 2020 15:10

Mä kasvatin oman värin tuossa muutama vuosi sitten takaisin ja nyt oon sit blondi pienellä kuparivivahteella. Tykkään, ei tulisi purkista tämä väri. Tummassakin tukassa viihdyin ja kenties joskus paluu siihen tai sitten jotain ihan muuta. Onneksi ovat (ainakin vielä) uusiutuva luonnonvara, joten uskaltaa kokeilla.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja Skygge » 04 Helmi 2020 18:18

Maantien ruskeat/vaaleen ruskeat. Vaalenen paljon, jos oon paljon auringossa. [smilie=a_cool.gif]
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 05 Helmi 2020 09:01

Hiusväri on vaihtunut taas, tällä kertaa vähän tylsähköön ruskeaan. Kullanruskea tämän pitäisi olla, mutta en kyllä tiedä, missä se kultainen vivahde olevinaan on.

Oon miettinyt, että pitäisiköhän sitä kasvattaa oma väri takaisin. Kuitenkin tykkään omista kaksivärisistä hiuksistani. Mutta toisaalta se kasvatusprosessi on niin pitkä.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 05 Helmi 2020 20:47

Olen nyt parin vuoden ajan viihtynyt omassa värissä ja juurikasvu on enää etäinen muisto. Hyvä näin, helppoa! Väri on blondi, näin sydäntalvella kuitenkin lähenee sitä perinteistä maantiensävyä. Kesällä, kun aurinkoa näkee enemmän, hiukset vaalenevat ihan tosi paljon, melkein valkoisiksi.
:thumbsup

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Hiustenväri?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 25 Helmi 2020 12:00

Joo ei miusta oikeesti oo kasvattamaan omaa väriä takasin. Oon semmonen tuuliviiri näiden hiusvärien kanssa. Nyt on alkanut houkuttaa punaset hiukset iha hirmusesti. Jospa tuosta puolison hiusväristä jäisi tänään riittävästi yli.

Puolison hiusvärin koodi on 6.66. Sopii kyllä hälle erittäin hyvin. :D Ja nyt saatan viitata johonkin muuhunkin kuin vain värisävyyn... :twisted:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”