Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Tule kertomaan enemmän itsestäsi.

Käytätkö silmälaseja?

Kyllä
38
50%
Laseja ja piilolinssejä
7
9%
Piilolinssejä
1
1%
En
30
39%
 
Ääniä yhteensä: 76

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 04 Touko 2013 15:42

Mulla on nyt ollut lasit joku yli vuoden kai?, en muista tarkkaa aikaa ja on ollu ihan helvetinmoista _PASKAA_. Vihdoin saan piilarit hankittua tässä kuussa ja en malta oottaa. Syy miksen niitä oo aikasemmin miettiny niiden hankkimista tosissaan oikeestaan on koska mulla on suht herkät silmät ja jotenkin pelottaa laittaa mitään silmään, mutta tuskin mä siihen kuolen tai mitää. On tää ihanaa olla lähes sokee :Love:. Laserleikkaukseen tuskin uskaltaisin mennä ikinä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Touko 2013 15:45

Oon näköjää äänestäny jo aikasemmin mut en vastannu mitään. En käytä laseja ja jos käytän piilareita niin ne on vahvuuksettomat. (vahvuuttomat, what? mikä se sana on? :''D) Laseissakin jos käytän nii hankin pilailuversiot, eli ei ole vahvuuksia. Vahvuuksia en tarvi ja yleensä harrastusta varten hankin lasit tai piilarit, kummat nyt sillä hahmolla sattuu olemaan. :)
Jonnexxx kirjoitti:Tuntuu olevan aikuisten massapuhetta, että piilarit on supervaikiat
En tiiä, että mistä sä oot ton kuullu, mut mä en ainakaa oo keltäkää kuullu, että piilarit ois vaikeat. Meneehän niis aikaa oppia laittaa ne, iteltä meni ekalla kerralla joku tunti ja nyt menee helposti 10min sisällä molempiin silmiin.

Kovasti puhutaan sitä, että ennen ekoja piilareita pitäs mennä käymää optikolla, mut paskat mä siellä mitää käyny. :'D Aattelin, et kyllä mä oisin sen huomannu ite, jos ne ei ois silmille käyny. Mut hyvin kävi, silmät tallella ja piilarit tuo lisää tunnelmaa ja syvyyttä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Touko 2013 17:18

Jonksu kirjoitti:niin ne on vahvuuksettomat. (vahvuuttomat, what? mikä se sana on? :''D)
Vahvuudettomat.

En käytä silmälaseja, BB-lasit on aina jonkun väriset, kuten asiaan kuuluukin. :icool:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Viesti Kirjoittaja Orphan » 05 Touko 2013 15:10

Jonnexxx kirjoitti:Tuntuu olevan aikuisten massapuhetta, että piilarit on supervaikiat
No minä ilmeisesti sitten kuulun massaapuhuviin aikuisiin. Tosihan se on, että toisilla ihmisillä on herkemmät silmät kuin toisilla. Itselläni ei ainakaan tuntuneet piilarit sopivan millään, vaikka jonkin aikaa yritin niitä kokeilla. Eihän siitä tullut yhtään mitään, joten tästä syystä lasit on.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Touko 2013 17:04

Itsekin kuulun näihin, joiden mielestä piilarit on vaikeat ja niiden laittaminen pelottaa aika paljon. En yhtään uskalla koskea silmääni ja tuntuu ihan syntisen kamalalta koskea niihin sormella. Muutenkin silmäni on tosi herkät kaikin puolin.

Joskus ostin sellaiset siniset kissansilmäpiilarit, vahvuudettomat tietysti. Yritin jotain puoli tuntia säheltää niiden kanssa ja aina silmä räpsähti kiinni, kun yritin sen piilarin siihen laittaa. Ja piilari tietysti putosi aina siinä vaiheessa!

Haluaisin kyllä oppia käyttämään piilareita. Jos värjäisin tukkani bruneksi, niin haluaisin ruskeat piilaritkin. Olen niin turhamainen että haluan aina koko paketin olevan kunnossa ja hyvässä harmoniassa!

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 19 Touko 2013 00:14

^ Ekan pelottavan kerran jälkeen, kun saat piilarin silmääsi niin piilarit alkavat muuttua lasten leikiksi. Jos silmää yrittää koskettaa sormella niin silmä alkaa kirvelemään, mutta piilaria laitettaessa ei mitään reaktiota, sillä piilari on tasainen ja sellainen kostea. :')

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Touko 2013 02:53

Jonnexxx kirjoitti:Jos silmää yrittää koskettaa sormella niin silmä alkaa kirvelemään
Aika jännä reaktio sulla... ei mulla ainakaan tollasta tule. Piilarin laittoahan periaatteessa harjotellaan niin, että aluksi kosketaan pelkästään silmämunaa, ilman piilaria, (eli sitä valkosta osaa...) jottei silmä räpsyis niin kauheasti vastaan ja tottuis siihen laittamiseen. Eihän nyt kukaan iirikseen tai pupilliin rupea sormellaan sörkkimään.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Marras 2019 10:47

Kyllähän noi kakkulat löytyy, vahvuutta en koskaan muista, mutta miinusta kuitenkin. Piilolinssit kiinnostaisi myös, mutta silmäni ovat äärimmäisen kuivat, enkä sen vuoksi uskalla edes yrittää.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Onko sinulla lasit ja millä vahvuuksilla?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 02 Marras 2019 16:50

-3,5 ja hajataittoa ja piilokarsastusta. Lasit on ollu 5-vuotiaasta lähtien ja tykkään niitä käyttää, kun niistä on niin pal apua ja olen niihin tottunut.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset ja gallupit”