Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 277 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
 Kesäolympialaiset 
Kirjoittaja Viesti
Isoveli

Viesti Lähetetty: 13 Elo 2012 18:06
KariTa kirjoitti:
BMX taas ei ole mitään huippu-urheilua, pelleilylaji siinä missä lumilautauilun halfpipet, wholepipet jne.

Aamu-tv:n Jälkihiessä puhuttiin tänään näistä "hengailulajeista", joihin siis BMX kuului ja pitivät vain ajan kysymyksenä, milloin skeittaus on olympialaji. Minulla ei ole mitään näitä lajeja vastaan, tykkään katsoa niitä. Jos vaikka ajattelee halfpipea: vastaavaa tuomariarvostelua on telinevoimistelussa ja uimahypyissä, ovatko nekin "pelleilylajeja"? Mäkihypyssäkin arvostellaan tyyliä. BMX ja vastaavat lajit suksilla ja laudalla ovat vähän kuin sprinttihiihtoa, useita lähtöjä peräkkäin ja taistelua mies miestä vastaan.

Huippu-urheilunkin määritelmä on varmaan vähän mielipidekysymys, mutta minä tykkään näistäkin lajeista. Skeittaus mukaan vaan. :thumbsup

13 Elo 2012 18:06
Profiili
Pääohjaaja

Viesti Lähetetty: 14 Elo 2012 19:44
Päättäjäiset oli mun mielestä aika tylsät. The Who oli toki positiivinen ylläri lopussa. Toinen positiivinen oli Emma Bunton, joka oli nyt yhtä ihanana kuin Say You'll Be There -musiikkivideolla.

Pielaveden itkupillistä tulikin vuodessa sankari pronssillaan. Kovasti oli muuten pettymys finaali. Ois ees Ukrainan Pjatnitsa heittänyt 20cm pidemmälle, niin ois jääny vähä parempi maku kisasta. Torkilsen oli pehmeä ja Tsekin Veselyllä ei tainnu sipuli kestää, teki ns. Pitkämäet.

Tuli sunnuntaina katsottua lentopalloa ja jopa kuolettavan tylsää koripalloa. Lentopallossa tuli positiivinen ylläri ja koripallossa katkera pettymys, todella hyvästä yrityksestä huolimatta.

Ihme itkua oli olympialaisten yhteydessä noista sponsorijutuista. Ei saa näkyä henkilökohtaiset sponsorit. En mä kyllä nähny yhtään virallistakaan sponsoria missään. Mistä hitosta ne cocakolat ja mäkkärit maksaa?

Nyt sitten innolla venailemaan niitä mielenkiintoisempia Olympialaisia. Ota homma haluun Sotši!

14 Elo 2012 19:44
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 277 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12