Mitä urheilulajia katsot mieluiten? (Äänestys päivitetty)

Kaikki urheiluun liittyvä keskustelu käydään täällä.

Tykkään katsoa tv:stä urheilulajeja?

Alppihiihto
2
1%
Ampumahiihto
13
7%
Autourheilu
14
8%
Biljardi
9
5%
Golf
3
2%
Hiihto
16
9%
Jalkapallo
19
10%
Jääkiekko
30
16%
Koripallo
5
3%
Lentopallo
6
3%
Moottoripyöräily
1
1%
Mäkihyppy
6
3%
Paini
0
Ei ääniä
Pikaluistelu
0
Ei ääniä
Pyöräily
1
1%
Salibandy
1
1%
Sulkapallo
1
1%
Suunnistus
1
1%
Taitoluistelu
13
7%
Tennis
4
2%
Uinti
1
1%
Voimistelu
0
Ei ääniä
Yhdistetty
1
1%
Yleisurheilu
29
16%
Joku muu, mikä?
9
5%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Mitä urheilulajia katsot mieluiten? (Äänestys päivitetty)

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2008 15:51

Toivon mukaan, joku ei valita tämmöisestä äänestyksestä, kun on tuo urheiluketjukin, mutta täällä voi rauhassa kertoa mistä tykkää. [smilie=sorry.gif] Ajattelin kysästä mitä urheilua plazalaiset tykkäävät katsoa mieluiten televisiosta. 22 vaihtoehtoa mahtui, joten pyrin laittamaan semmoset, jota suomalaisetkin voivat useimmiten tv:stä katsoa. [smilie=new_silly.gif]
Voit valita 5 mieluisinta lajia, joten hajontaa toivon mukaan tulee. :)
Viimeksi muokannut Tirkka, 28 Syys 2011 02:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: Äänestystä päivitetty uudestaan!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
kalleh
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 05 Marras 2008 19:19
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja kalleh » 15 Marras 2008 16:01

autourheilu, alppihiihto, jalkapallo, mäkihyppy, yleisurheilu


1. Autourheilu
Oikeastaan katson ainoastaan formuloita, ja autourheilu on hieman laajempi käsitys. Mutta siis formulat on mieluisin laji kaikista.

2. Jalkapallo
Etenkin Valioliigaa tulee katsottua. Välillä katson myös Bundesliiga, Ligue 1. ja La Liga otteluita, mutta en todellakaan niin usein kuin Valioliigaa. Tietenkin myös Veikkausliigaa tulee silloin tällöin seurattua, vaikka suosikkini eli KooTeePee putosi tämän kauden päätteeksi :( . Niin ja maajoukkueottelut kiinnostavat myös aina.

3. Mäkihyppy
Mäkkihyppyä tulee katsottua aina kun mahdollista. Lentomäet ovat toki mielenkiintoisimpia, mutta aivan normaalimäen kisatkin kiinnostavat todella paljon. Kohtahan se taas alkaa ;)

4. Alppihiihto
Etenkin MM-kisoja ja Olympialaisia odotan aina mielenkiinnolla, mutta myös maailmancupia tulee seurattua. Niin miesten kuin naistenkin omia. Lähinnä pujottelu ja suurpujottelu kiinnostavat.

5. Yleisurheilu
Mietin pitäisikö valita moottoripyöräily vai yleisurheilu, mutta päädyin kuitenkin yleisurheiluun. Mieluisin laji on tietenkin keihäänheitto ;) Myös 100m, 200m ja muuta lyhyemmat juoksumatkat ovat mielenkiintoisia.

Ensi kaudella moottoripyöräily kylläkin nousee listallani, kun Mika Kallio ajaa MotoGP -luokassa. Ja tuleehan sitä muitakin lajeja seurattua kuin ainoastaan noita viittä edellämainittua. Esim hiihtoa, yhdistettyä ja jääkiekkoa katselen arvokisojen aikaan.
Cool. Cool, cool, cool.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 15 Marras 2008 16:55

Yleisurheilu.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja James » 15 Marras 2008 17:18

Ampumahiihto: Mielenkiintoinen laji. Kaikki voi kääntyä hetkessä vaikka olisit minuutin erolla kärjessä. Yksi ammunta huonosti ja takana olevalle puhdas ammunta niin kaikki kääntyy heti. Mielenkiintoa riittää yleensä ihan loppuun asti.

Autourheilu: Formula 1 lähinnä. Formula-hullu jo monta monta vuotta. Vieläkin odotellaan sitä ensimmäistä historiallista suomalaisten kaksoisvoittoa. Jos ja kun se ensi vuonna tulee niin nautin tilanteesta enemmän jos Kimi voittaa ja Heikki on toinen. Toisinpäin olen myös iloinen, mutta enemmän olen Kimin puolella.

Jalkapallo:TV:stä katson kaikki miesten arvokisat erittäin tarkasti. Mestareiden liigan ratkaisupelit yleensä. Valioliigaa nyt hiukan enemmän kun hommasin Canal+:n. Ja Veikkausliigaa seuraan sen verran paljon, että kävin tänä kesänä kahta peliä lukuunottamatta katsomassa kaikki RoPS:n kotipelit.

Jääkiekko:Suurin ja mahtavin laji minulle. Jokerit tottakai lähimpänä sydäntäni kun on Suomesta. NHL:ää olen seurannut lähinnä teksti-tv:n varasssa, mutta tällä kaudella olisi tarkoitus katsoa pelejäkin tv:stä kun Canal+ kanavat hommasin NHL:n takia. Työ vain haittaa niin ei jaksa öitä valvoa. Arvokisat seuraan tarkasti.

Yleisurheilu: Arvokisat kiinnostaa ja suomalaisten lajit + miesten pikamatkat juoksussa. Keihäänheitto on se mielenkiintoisin laji suomalaismenestyksineen.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 15 Marras 2008 17:24

Tähän on helppo vastata. 5 lajia tulee kuin apteekin hyllyltä.

Ampumahiihto
Hyvin, hyvin suosittu laji Keski-Euroopassa, mutta Suomessa on jäänyt mäkihypyn, hiihdon ja alppihiihdon jalkoihin suosiossa. Lajiin tarvitaan vain kunnon suomalainen supertähti ja suosio varmasti nousisi täälläkin. Kaisa Mäkäräisessä on paljon potentiaalia. Erittäin mielenkiintoinen tv-laji.

Hiihto
Hiihtoa olen tykännyt aina katsoa. Suomalainen mieshiihto pitäisi saada uuteen nousuun! Välillä aika turhauttavaa katsoa miesten räpellystä..

Jalkapallo
Jalkapallo ja Englannin Valioliiga on ollut lähellä sydäntä ihan polvenkorkuisesta pikkupojasta saakka. Jostain syystä en ole kuitenkaan Englannin maajoukkueelle koskaan syttynyt. Forza Italia!
Monta muutakin sarjaa tulee seurattua sivusilmällä.
Olen itse pelannut jalkapalloa vuosia harrastusmielessä.

Jääkiekko
Arvokisat kiinnostavat aina ja NHL:ää seuraan aktiivisesti. Saku Koivu ja Montreal ovat ehdottomia suosikkejani.

Yleisurheilu
Arvokisat tulee seurattua hyvin tiiviisti ja Kultaiset Liigat sun muut skabat katson myös useasti. Melkeinpä kaikki lajit kiinnostavat. Vain naisten kuulantyöntö ei oikein nappaa.

+

Vapaaottelu
Nopeimmin kasvava laji maailmassa, ja on jo nyrkkeilyäkin suositumpi Jenkeissä. Myös Briteissä lajin suosio on kasvanut huimasti. Vielä pitäisi vallata muu Eurooppa. Erittäin mielenkiintoinen laji, kunnon mättöä! Haaveena olisi, että parin vuoden päästä Urheiluruudussa/Tulosruudussa pyörisi vapaaottelu-pätkiä. Laji myös kiinnostaisi harrastusmielessä.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Punde » 15 Marras 2008 17:36

1. Koripallo
Mukava laji seurata, jopa suomen korisliigaa katselen mielelläni ja Joensuun Kataja luonnollisesti suosikkiseura ;)

2. Jääkiekko
Arvokisat lähinnä, sm-liigakin kun on lähinnä siellä maksu-tv-osastolla nykyisin. Viime vuoden NHL-finaalit oli kiva kokea jääkiekon emämaassa, olin Anaheimia ja Teemua voittoon kannustavana vähän alakynnessä kun toinen finalisti oli Ontariolainen Ottawa. [smilie=a_chuckle.gif] (Sundinin pelipaita oli Toronton liepeillä muutes melko yleinen asuste, melkeinpä muotia ;) )

3. Mäkihyppy
Saa nähdä miten Suomen nyt käy kun Janne lopetti...

4. Yleisurheilu
Mukavasti tarjontaa myös ilmaisilla kanavilla, leppoisaa katseltavaa.

5. Jalkapallo
Arvokisat ja mestareiden liiga. Bundesliigaa ja Espanjan liigaa välillä. Veikkausliiga kiinnostaa vähemmän kuin pikkukivet, amatöörien leikkimistä se vaan on. MLS:tä katselin pari Toronto FC:n ottelua, mutta taso oli siellä vähän mitä oli.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja minna » 15 Marras 2008 17:39

Enpä oikeastaan seuraa kuin kahta lajia. Autourheilua joka oikeastaan pitää sisällään minulle vain formula 1 ja jääkiekkoa.

Jääkiekkoa tulee katseltua aika satunnaisesti kyllä. Jotain SM-liigan matseja toisinaan. Kaikki mahdolliset Suomen maajoukkuepelit turnauksien,maailmanmestaruuspelien ja olympialaisten aikaan.
Muuten olympialaisten aikaa tulee katseltua vähän kaikenlaista, mutta niitä en nyt tähän laske mukaan.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 15 Marras 2008 17:49

F1, Yleisurheilu, Jääkiekko, Jalkopallo
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 15 Marras 2008 18:55

Ampumahiihto

Tähän ei oikeastaan tarvitse edes kommentoida kun Spencer jo sanoi sen mitä minulla tästä oli sanottavana. Lisäisin ehkä sen että saksalaiset ampumahiihtäjä -tyttöset ovat erittäin viehättäviä. Magdalena Neuner varsinkin. [smilie=a_smitten.gif]

Hiihto

Hiihtoa olen minäkin aina katsellut oikein mielelläni. Jännittävä laji, vaikkakin nämä kaikenmaailman yhteislähtökisat sun muut eivät niin paljoa kiinnosta kuin väliaikalähdöllä suoritettavat kisat mitä ennen oli enemmän.

Koripallo

Koripalloa tykkäsin pelata itsekin koulun liikuntatunneilla. Pelaisin harrastsmielessä varmaan vieläkin jos olisi mahdollisuus ja jos olisin vähän pidempi. :D Lisäksi koripallo on ehdottomasti mielenkiintoisin TV-laji kaikista palloilulajeista.

Lentopallo

Äitini pelasi aikaisemmin harrastusmielessä lentopalloa joskus ja sai tartutettua kiinnostuksen itseenikin. Sen jälkjiltä katselen nykyäänkin mielelläni lentopalloa. Varsinkin naisten, naispuoliset lentopalloilijat kun ovat yleensä aika hyväkroppaisia ja nättejäkin. ;)

Suunnistus

En oikeastaan osaa sanoa miksi vastasin tämän. Urheilukanavalta olen kuitenkin katsellut viime vuosina suunnistuskisoja aina silloin kun olen niitä sieltä bongannut. Edelliset suunnistuksen arvokisatkin tuli tarkkaan katseltua kun niitä näkyi oikein ylen kanavilta. Lisäksi muutamana vuonna olen valvonut kesäöitä Jukolan viestiä katsellessani. Yllättävän mielenkiintoinen laji seurata televisiosta, suosittelen. :tu

Noista muista lajeista listassa olisin voinut vastata myös Yleisurheilun (silloin kun sitä ei selosta Bubi eikä Mertaranta) ja Uinnin (silloin kun ei tarvitse kestää Jani Sievisen pullamössöääntä kommentaatorina). Mutta muutenkin seuraan mielelläni urheilua televisiosta, eikä kaikki kiinnostavat lajit mahtuisi äänestysvaihtoehdoiksikaan jos niitä alkaisi luetella.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja James » 15 Marras 2008 18:57

Punde kirjoitti: 3. Mäkihyppy
Saa nähdä miten Suomen nyt käy kun Janne lopetti...
Onhan meillä Rovaniemen lahja mäkihyppy-maailmalle, Harri Olli :cheers

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 15 Marras 2008 19:14

Tirkka kirjoitti:Lisäisin ehkä sen että saksalaiset ampumahiihtäjä -tyttöset ovat erittäin viehättäviä. Magdalena Neuner varsinkin. [smilie=a_smitten.gif]
oooooOOOOOOOOOOoooooo, kyllä KYLLÄ! [smilie=a_chuckle.gif] Neuner on varsin kuuma pakkaus.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Tapio » 16 Marras 2008 04:10

Mäkämäkä: Tästä puuttuu EVVK-vaihtoehto.

Valitsen golf, koska se on älyttömän unettavaa, ja tulee kaiken lisäksi vielä sellaiseen aikaan yleensä, ettei jos ei mutten saa unta niin kannattaa vilkaista. Nukahdan itse yleensä 15 minuutin sisään.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Maligne » 16 Marras 2008 13:00

Itse en ala seuraamaan koskaan mitään urheilulähetyksiä tv:stä, mutta jos joku toinen on jo katsomassa ni kyllä sitä tulee liityttyä seuraan, ei se urheilu tylsää kuitenkaan ole. :)

Jalkapalloa ja jääkiekkoa mieluiten.

Mäkihyppyä ja yleisurheilua on myös mukava seurata.

Lisämainintana vois kertoa et pienenä katselin aina keilailua telkkarista [smilie=a_chuckle.gif]
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Jurve
Päivystävä meribiologi
Viestit: 604
Liittynyt: 29 Syys 2006 00:34

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Jurve » 16 Marras 2008 15:41

Jääkiekkoa, yleisurheilua, autourheilua, mäkihyppyä ja hiihtoa.

Arvokisojen aikaan naulliinnun television ääreen olipa oikeastaan laji melkein mikä tahansa. Autourheilun seuraaminen _televisiosta_ on jäänyt vähemmälle viime aikoina.. Snookeria katsoisin, jos eurosport vielä näkyisi..

Avatar
Sathel
Tuottaja
Viestit: 1124
Liittynyt: 23 Elo 2008 19:40

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Sathel » 16 Marras 2008 15:58

Ainoastaan formuloita, muuten vihaan urheiluohjelmia (lue: kilpaurheilua) yli kaiken. Minulle riittää urheilutiedoksi sanomalehdestä luetut otsikot, jotta pysyn edes vähän hajulla tärkeimmistä tapahtumista.

Hyötyliikunnan/kuntourheilun ymmärrän, kilpasellaista en.

( Meillä tuo siippa taas tuijottaa lähes kaikkea, joten siinäkin meikäläisen yksi syy BB 24/7-kaapelin:n rajoitettuun seuraamiseen.)

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Joanna » 16 Marras 2008 19:24

1. Jääkiekko
SM-liiga, NHL, MM-kisat... Kaikki käy! Isältä varmaan olen perinyt jääkiekkohulluuteni. SM-liigasta kannatan tietysti pohjoisen poikia eli Kärppiä ja NHLssä ei ole varsinaista suosikkia, mutta Pittsburg Penguins on aika kova sana mulle.

2. Mäkihyppy
Tämänkin olen varmaan isältäni perinyt. 6-vuotiaasta asti olen kaikki mahdolliset kisat kattellu televisiosta ja pari kertaa ollut Lahdessa katsomassa paikan päällä. Ei se kuitenkaan minun mielestäni kotisohvaa ja televisiota voita (toisin kuin jääkiekon kohdalla).

3. Hiihto/ampumahiihto
Turha varmaan mainita, keneltä olen näidenkin lajien seuraamisen perinyt. Hiihdossa ei ole varsinaisia suosikkeja.

4. Jalkapallo
Jalkapalloa en niin orjallisesti seuraa kuin ylempänä olevia, mutta mielelläni katson kuitenkin. Tosin, kun jalkapallon EM-kisat oli täydessä terässä niin harva se yö kun tuli niitä katsoessa valvottua.

5. Melkein mikä tahansa muukin urheilu

Ihan oikeasti, melkein kaikki käy! :D Golf, biljardi, keilaus ja nämä tämmöiset tosin eivät oikein sytytä.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
nansqi
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Touko 2008 15:17
Viesti:

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja nansqi » 16 Marras 2008 19:33

Jääkiekko, jalkapallo, mäkihyppy.. Siin aiva ykkösiä jota tulee paljonpaljon seurailtua. Yleisurheilua seuraan paljon myös, silloin kun sitä sattuu tulemaan.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 16 Marras 2008 20:42

Rantalentopallo, Tennis, Uinti, Uimahypyt, Aerobic, Kilpatanssi ja Taitoluistelu.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja acryl » 19 Marras 2008 18:05

Formulat, mäkihyppy, aerobic, eril. voimistelut, tanssi...
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 19 Marras 2008 18:51

Alppihiihto. Taitoluistelu, muodostelmaluistelu, voimistelu, joukkuevoimistelu, cheerleading ei olleet listalla.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 19 Marras 2008 18:58

Selvästi eniten seuraan jalkapalloa. Kuningaslaji. KTP:n ottelut paikan päällä (kotona ja vieraissa). Maajoukkueen pelejä TV:stä ja muutama paikan päällä. Vielä viime kaudella KooTeePee, mutta meni maku siihen puppelointiin. Nyt kun Liiga-status on pois niin ei kiinnosta. Toivottavasti ei olisi koko joukkuetta 2009. Barcelonan pelit katson aina streaminä, jos ei Urheilukanava näytä. Suosikkini ulkomailta. Pitkästä aikaa menee hyvin. 8) :tu

Seuraavana tulee koripallo ja jääkiekko. Paikan päällä ehkä pari peliä vuodessa, kun Kotkassa niitäkin pelataan (KTP Korisliigassa ja Titaanit Mestiksessä).

Yleisurheilu on ihan ok, koska siinä vaihtelee lajit, niin ei ole samaa koko ajan.

Viimeiseksi laitetaan vaikka mäestätippuminen, vaikka se on todella yksitoikkoista.

Avatar
J-esse
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 16 Syys 2008 17:50
Paikkakunta: Nummela

Re: Mitä urheilulajia katsot mieluiten?

Viesti Kirjoittaja J-esse » 21 Marras 2008 09:56

Jalkapallo ehdoton ykkönen! Chelsean matsit tulee seurattua aina sekä muiden "isojen" keskenäisiä otteluita tulee väijyttyä. Jääkiekko hyvänä kakkosena, Jokereiden matseissa pyrin käymään aktiivisesti, mutta viime aikoina kiinnostus on tipahtanut. Jos kerran jaksaisi raahautua Areenalle niin siitä se sitten taas lähtisi :thumbsup Kolmantena tulee tennis.

+Niko, Petri, Elisabet

- Eetu, Marika

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Urheilu”