BBPlazan tulevaisuus - 2022 jne.

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja Risto » 31 Heinä 2015 16:09

Hieno homma että apua löytyi. Itse en viitsinyt nyt lahjoittaa rahaa koska olen kusipää. Mukava kuitenkin ettei Plaza kuollut. Vielä.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 16 Huhti 2016 04:42

Risto kirjoitti:Hieno homma että apua löytyi. Itse en viitsinyt nyt lahjoittaa rahaa koska olen kusipää. Mukava kuitenkin ettei Plaza kuollut. Vielä.
Itse en aio lahjoittaa mitään. En ilkeyden takia, tai vastaavan. Yksinkertaisesti sen takia että banneja satoi aikanaan sen takia että moderaatorien suosikkeja en kannattanut. Ja mikä oli parasta, oli se että aina bannien päälle moderaattorien suosikit äänestettiin ulos, se oli parasta hupia aina :bidmouth: Ja olin muuten 99 prosenttisesti oikeassa aina ulos lähtevistä asukkaista :)

Katkeruutta en toki kanna, mutta jos joku ihmettelee miksi bbplaza ei ole kunnolla elossa, löytyy kaksi syytä. Toki se että bb Suomi on hiljaisena. Toinen syy on, kuten sanoin, se että moderaattoreiden suosikkiasukkaita ei saanut liikaa arvostella. Väkeä laitettiin ahkerasti ulos moderaattoreiden toimesta. Sen sijaan jos moderaattoreiden inhokkiasukkeja haukuttiin putkeen urakalla, ei mitään väärää nähty siinä ylläpidon puolelta. Veikkaan että jos suomen BB ei palaa, tämä sivusto kuolee pikkuhiljaa. Mutta jos jatkoa on tiedossa joskus Suomen Big Brotherille, älkää moderaattorit olko liipaisinherkkänä aina jos teidän suosikeista ei kaikki tykkää. Meinaten että jos haluatte saada väkeä sivulle, ainakaan mielipide ero ei ole loistava syy bannata keskustelijoita.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Huhti 2016 23:17

Täytyy kyl olla semisti eri mieltä. Oon ollu monesti vahvasti kannattamassa tai vastustamassa yleistämielipidettä vastaan ja varmisti oon ollu moden jos toisenkin piikkinä lihassa, mut ei mua olla bannattu koskaan? Tuskin oon niin kännis ollu etten muista bannejani.

Yhtään JMC tuntemuksia väheksymättä, täytyy sanoa et sillä on merkitystä myös miten asiat ilmaisee.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 17 Huhti 2016 00:52

DosterMan kirjoitti:
Yhtään JMC tuntemuksia väheksymättä, täytyy sanoa et sillä on merkitystä myös miten asiat ilmaisee.
Joka tapauksessa, toivotaan että suomen BB jatkuu. Toki paljon on ohjelmalla meidän maassa skarppaamista. Joku kaltereilla eristäminen asukkaiden kesken on jo tylsä ja kulunut aihe vuosien ajan. Ja ei minua sinänsä haittaa onko bbplazaa olemassa vai ei. Ja hyväksytäänkö kommenttejani. Mutta hyvin pieniksi käy väkipiirit jos vähän tulisempaa mielipidettä ei asioista saa sanoa. Edelleenkin, Englannin BB on minulle se ainoa oikea. Pienet suomen kuviot ja selkäänsä toisiaan taputtavat moderaattorit voivat pitää oman pienen sulkeutuneensa piirinsä jos niin haluavat. Kyse ei voi olla pelkästään siittä että "miten asiansa ilmaisee". Aikanaan riitti jo pelkästään se että moderaattoreiden suosikkeja mollasi.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 27 Heinä 2016 15:50

JohnMcCririck kirjoitti:
DosterMan kirjoitti:
Yhtään JMC tuntemuksia väheksymättä, täytyy sanoa et sillä on merkitystä myös miten asiat ilmaisee.
Joka tapauksessa, toivotaan että suomen BB jatkuu. Toki paljon on ohjelmalla meidän maassa skarppaamista. Joku kaltereilla eristäminen asukkaiden kesken on jo tylsä ja kulunut aihe vuosien ajan. Ja ei minua sinänsä haittaa onko bbplazaa olemassa vai ei. Ja hyväksytäänkö kommenttejani. Mutta hyvin pieniksi käy väkipiirit jos vähän tulisempaa mielipidettä ei asioista saa sanoa. Edelleenkin, Englannin BB on minulle se ainoa oikea. Pienet suomen kuviot ja selkäänsä toisiaan taputtavat moderaattorit voivat pitää oman pienen sulkeutuneensa piirinsä jos niin haluavat. Kyse ei voi olla pelkästään siittä että "miten asiansa ilmaisee". Aikanaan riitti jo pelkästään se että moderaattoreiden suosikkeja mollasi.
Hyvä, jos ei haittaa!

Nyt on tosiaan pari päivää aikaa selvittää onko jatkolle sponsoreita? (vuodeksi)

Serverin lasku tulevalle vuodelle olisi €123.79, itselläni ei ole varaa maksaa, kuin pieni osa tuosta eli korkeintaan 40e.

Ota yhteyttä privalla, jos haluat tukea vielä toimintaa.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 27 Heinä 2016 19:09

Kiitos tuesta eli rahoitus nyt kunnossa. :thumbsup

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Heinä 2016 22:29

rink kirjoitti:Kiitos tuesta eli rahoitus nyt kunnossa. :thumbsup
Ohhoh! Hieno homma vaikka kyllähän tää mesta pientä piristystä kaipais. Aikasta on ollu hiljasta viime aikoina.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 28 Heinä 2016 04:34

Hyvä juttu, että tukea löytyi. Kävin 26.7 kurkkaamassa, mikä on tilanne, menikin jälleen aika vikkelästi ohi. Jospa ensi vuonna sitten taas tukisi.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Heinä 2016 11:11

No tämä on joka vuosi edessä eli heinäkuun lopussa tulee seuraavan vuoden lasku. Ja niin pitkään kun olen köyhä kuin kirkonrotta, ei tämä hoidu itseltä eli tarvitaan talousapuja. Onneksi siirryttiin aikanaan melko halvalle serverille. (ja toimii vielä kuormankin kanssa ok).

Niin ja oma vika oli, että jäi näin myöhäiseksi tiedottaa. Ja joka kerta näin tapahduttua päätän, että ensi vuonna otan asian ajoissa esiin. [smilie=a_makeitstop.gif]

Ja tosiaan melko hiljaistahan täällä on...eikä taida olla uudesta suomi-bb:stä tietoakaan.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 02 Heinä 2017 16:20

Nyt aavistuksen verran aikaisemmin liikenteessä. Lasku tulossa ja tili tyhjä. [smilie=a_doh.gif]

Summa samaa luokkaa (2016: €123.79), kuin viimeksi.

Vieläkö löytyy lahjoittajia vai laitetaanko pillit pussiin. Olen hyvin skeptinen, että Suomi bb saisi enää jatkoa. :scratch

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Heinä 2017 17:54

Itse voin osallistua.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Heinä 2017 09:25

Hyvä. Laittelen tietoa, jos saadaan lisää sponsoreita. :thumbsup

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 05 Heinä 2017 04:40

rink kirjoitti:Hyvä. Laittelen tietoa, jos saadaan lisää sponsoreita. :thumbsup
Minäkin voin osallistua.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 05 Heinä 2017 16:46

Kiitokset. Edellinen lasku tuli 27.7.2016. Tässä on vielä aikaa odotella mahdollisia lisäsponsoreita.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 26 Heinä 2017 14:13

Uusi lasku on nyt tullut (30.7 maksettava):

The invoice amount is € 123.79

Löytyykö lisää sponsoreita?

McPupu
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:45

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja McPupu » 27 Heinä 2017 11:40

Itsekin voin osallistua, jos ei muuten niin menneiden vuosien/bb-kausien vuoksi :)

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 31 Heinä 2017 01:09

McPupu kirjoitti:Itsekin voin osallistua, jos ei muuten niin menneiden vuosien/bb-kausien vuoksi :)
Sorry, että kestänyt vastata. Tässä on pientä sotkua pankkiryhmien välisten siirtojen hitaudesta johtuen.

Ilman muuta voit osallistua. Realcowboy (tuplana1) ja Jyrtam ovat nyt maksaneet osuutensa. Voit siis pyytää Realcowboyn ja Jyrtamin tilinumeroa ja maksaa heille. (20e eli yhteensä 40e)

McPupu
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:45

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja McPupu » 01 Elo 2017 09:01

rink kirjoitti:
McPupu kirjoitti:Itsekin voin osallistua, jos ei muuten niin menneiden vuosien/bb-kausien vuoksi :)
Sorry, että kestänyt vastata. Tässä on pientä sotkua pankkiryhmien välisten siirtojen hitaudesta johtuen.

Ilman muuta voit osallistua. Realcowboy (tuplana1) ja Jyrtam ovat nyt maksaneet osuutensa. Voit siis pyytää Realcowboyn ja Jyrtamin tilinumeroa ja maksaa heille. (20e eli yhteensä 40e)
Jees, molemmille herrasmiehille maksu suoritettu :)

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 01 Elo 2017 09:12

Kiitokset kaikille sponsoreille eli palvelin maksettu ajalle 30.07.2017 - 29.07.2018.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja rink » 23 Heinä 2018 12:10

Ja sama vanha ongelma. Laskua ei ole vielä tullut, mutta on noin 120e suuruinen.

Jos löytyy vielä kiinnostusta, vaikka hiljaista tuntuu bb-rintamalla Suomessa olevan. Huomasin juuri, että näköjään joku on tehnyt vanhalle bbplaza.net:lle sisältöä. Kuinkakohan kauan on ja kukakohan?

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 16 Loka 2018 00:22

rink kirjoitti:Ja sama vanha ongelma. Laskua ei ole vielä tullut, mutta on noin 120e suuruinen.
Joko lasku on tullut?
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Tammi 2019 18:29

Onks lasku nyt jo tähän mennessä tullut ja maksettu? Vois luulla että tänä vuonna liikennettä tulee reiluhkosti enemmän kuin viimeisten neljän vuoden aikana yhteensä. :thumbsup
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”