Pitäisikö Sorella Häätää Myös?

Pitäisikö Sorella Häätää myös

ei missään tapauksessa
32
64%
kyllä
11
22%
ei mielipidettä tai en osaa sanoa
7
14%
 
Ääniä yhteensä: 50

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 27 Syys 2006 08:32

gemini kirjoitti:Onko siis kaikki naisen vika, kun hän vain NUKKUU!
Tätä minäkin olen ihmetellyt? Onko nyky-yhteiskunnan moraali todellakin niin löysä, että ihmiset ovat tätä mieltä? Hävettää kuulua ihmiskuntaan. En voi muuta sanoa. :evil:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 27 Syys 2006 16:26

Siru84 kirjoitti:Sorella oli tähän Mika/Sorella-tapaukseen myös syyllinen, joten mua vituttaa se että hän pääsee kuin koira veräjästä :evil: Sorella itse tarjosi itseään Mikalle ym. joten on myös osasyyllinen tähän soppaan :roll:
Eli jos juo, pussailee miehen kanssa sängyssä ja sitten nukahtaa, niin toisella on oikeus kosketella ja riisua housut? Vaikka siihen on lakikin, ettei näin käyttäydytä? Osasyyllisiä sitten ovat varmaan kaikki minihameiset neitokaiset, kun heidät on raiskattu? "SEHÄN KERJÄS SITÄ MELAA MEKKOON!!!"

Kuinkas moni teistä tytöistä on juonut ja nukahtanut toisen viereen?! Minulle tuli ihan helvetin huono olo kun näin mitä Mika teki, mistä minä voin tietää jos joku hullu on tehnyt samoin (ja ehkä enemmänkin) minulle ja päässyt kuin koira veräjästä.
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 27 Syys 2006 16:29

Pitäis. Mutta ei mitään muuta kautta, kuin normaalin nimeämisen ja häätöäänestyksen kautta. Tämä tapahtuu sunnuntaina.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 27 Syys 2006 16:43

Tämän voi sulkea, koska Sorella on nyt häätöäänestykessä ja häntä ei erikseen tulla sieltä poistamaan.

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”