Joko riittää laulu?

Laulamisen rasittavuusaste

Äärimmäisen karmivaa, Isoveli voisi kieltää jo koko touhun
10
33%
Kohtuu ärsyttävää, mutta meneehän se tuossa sivussa kuitenkin
7
23%
Joskus rasittaa ja joskus ei
8
27%
Ei häiritse ollenkaan, luritusta kuuluu sopivasti
5
17%
Mitä? Lauletaanko siellä? Tahdon kuulla ehdottomasti lisää
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 30

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Joko riittää laulu?

Viesti Kirjoittaja matami » 08 Loka 2005 16:34

Kuten on muutamassakin keskustelussa ihmetelty ja todettu, että jatkuva laulaminen alkaa ilmeisesti ihan oikeasti raastamaan melko monen katsojan hermoja.
Kaikki muutkin hauskuudet pelit ja kirjat on viety rangaistuksena, mutta tämä katsojien ahdistaminen jatkuu ja löylyä heitetty lisää maksimoimalla kyseinen toiminta viikkotehtävän lisukkeena.
Joten nyt tämän kaiken tylsyyden keskellä on pakko tehdä kysely, että kuinka montaa Plazalaista asukkaiden laulaminen rassaa ja minkä verran.
-Oh my god...

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 08 Loka 2005 16:38

Ei oikein sopinut mikään noista. Mutta tuota ensimmäistä äänestin. Laulu itsessään ei ole aina äärimmäisen karmivaa, mutta jonkinnäköinen laulukielto olisi ihan ok.
Toisinaan tullut lauluille naureskeltuakin, mutta parempi olisi, että lopettaisivat edes tietyksi aikaa tuon ainaisen rallattelun.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 08 Loka 2005 16:40

Kenenkään lauluääntä ei siis ollutkaan tarkoitus arvostella :mrgreen: Monet heistähän ovat ihan hyviä laulajia, eli siis sanalla karmivaa tarkoitan nyt nimenomaan vaan yleisesti sitä, että talossa lauletaan niin paljon. Tässä yhteydessä karmivaa=tunne laulun alkaessa "Eih, ei taas" :shock:
-Oh my god...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 08 Loka 2005 16:55

..aavikon laitaa kuljen minä ilman paitaa....
Kyllä ärsyttää lurittelu, mutta kyllähän se siinä sivussa menee. Ei enää laulutehtäviä, kiitos. Idols on erikseen. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 08 Loka 2005 17:02

Aika karsean kuuloista ollakseni rehellinen. Laulu väännetään asiasta kuin asiasta.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 08 Loka 2005 17:15

Ärsyttäähän se.. Mutta ei sitä kieltää tarvitse, kunhan ei enää tule mitään lauluun liittyviä tehtäviä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 08 Loka 2005 21:26

minua taas ei lainkaa ärsytä lauleskelu... melkein kaikki on ihan hyviä laulajia ja muutkin laittavat persoonaansa sopivasti peliin niin sekin on viihdyttävää... :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 09 Loka 2005 12:16

Äänestin toista vaihtoehtoa ylhäältä katsoen. Normaali rallattelu tulee kyllä aika hyvin korvista, puhumattakaan tilanteesta viikkotehtävän aikana. Allekirjoittaneelle koomisimpia ovat kaikista epävireisimpien lauleskelut (mm. Perttu) ja osa hetken mielijohteesta kehitellyistä lauluista. Joten jotain hyvääkin näistä "lauluista" löytyy :)

Kauheaa kankkusta lauleskelee onneksi enää vain Minna ja perselaulukin on tyystin unohdettu (toivottavasti).

Ennen laulukieltoa ottaisin kuitenkin nukkumiskiellon päivisin.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 09 Loka 2005 16:51

Äärimmäisen karmivaa, mutta ei laulamista kuitenkaan tarvitse kieltää... Mä ainakin laitan aina äänet pois livestä, kun joku alkaa laulamaan.. :)

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 09 Loka 2005 18:41

Dailyssä nuo laulut eivät erityisemmin häiritse. Tiinan eilinen mikrokuituliinalaulu oli ihan hauska. Lisäksi porukka Perttua lukuunottamatta laulaa ihan hyvin. Perttua taas sympatiseeraan, koska hän laulaa silti. Itse en osaa erityisemmin laulaa ja häpeän huonoa nuottikorvaani.

Sii
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 19 Syys 2005 14:19

Viesti Kirjoittaja Sii » 09 Loka 2005 20:03

Joskus rasittaa, joskus ei...Enimmäkseen ei, ainakaan vielä, ja tähän asti on riippunut ihan laulusta. Lauleskelen usein mukana :oops: mutta hämähämähäkit ja vastaavat ei riitä ihan siihenkään viihdykkeeseen.

Ja asukkaiden omat sanoitukset on ihan viihdyttäviä, ei rasita ollenkaan mutta sen sijaan joskus jopa naurattaa.

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 09 Loka 2005 23:21

Sii kirjoitti:Ja asukkaiden omat sanoitukset on ihan viihdyttäviä, ei rasita ollenkaan mutta sen sijaan joskus jopa naurattaa.
Juuri asukkaiden omat sanoitukset ovat sitä parasta antia noissa lauluissa. Äskenkin asukkaiden pelaillessa ja lauleskellessa erinäisiä juttuja (Mika lauloi mm. sumpeista :D) ilmeni täällä päässä kohtuullisen kovaa repeilyä. Näitä lisää, niitä vakavia lauluja (tahi Minnan vakavaa lauleskelua esimerkiksi tiskatessa) en kaipaa.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 09 Loka 2005 23:30

...Voisivat lopetaa sen laulun. tinttantanttan tallallei, muuten mulla mennee hermo, muuten mulla mennee hermo...ja sitten me kaikki kuollaan, tinttantanttan tallallei, ja sitten me kaikki kuollaan, sitten me kaikki kuollaan..... :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Loka 2005 14:55

Äänestin tuota ensimmäistä. Kyllä tuo laulaminen on nyt jo koettu moneen kertaa, ei enää jookos? Hyvin harvoin löydän mitään viihdyttävää noista lauluhetkistä. Minun puolestani Isoveli voisi jakaa rangaistuksia jokaiselle joka rupeaa lurittamaan. Viime jakson hengelliset laulut olivat ehkä se viimeinen pisara. :evil:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 11 Loka 2005 15:04

olenkohan minä ainoa jota ei tuo lallattelu häiritse sitten yhtään... en voi ymmärtää, mikä siinä nyt on niin raivostuttavaa, hauskaahan tuo on.... ja sanotaanhan euroviisujenkin päätösasiakirjassa että

LAULU PARANTAA MAAILMAN :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Loka 2005 15:09

big.mac kirjoitti:ja sanotaanhan euroviisujenkin päätösasiakirjassa että

LAULU PARANTAA MAAILMAN :D
Juu, en katso Euroviisujakaan. :lol:

Lähinnä omalla kohdallani kyse on laulamisen viihdearvosta. Laulamisen voisi käyttää vaikka keskustelemiseen.

Ja liika on vain aina liikaa...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 11 Loka 2005 16:34

Ei ärsytä. Minulla on mahdollisuus katsoa vain SubTV:n jaksoja, joten en tiedä kuinka paljon asukkaat talossa ollessaan laulelevat, mutta ainakaan näin TV:n välityksellä ei asia ole häirinnyt.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 11 Loka 2005 18:28

Maailman ehkä, mutta yliannostuksella on yleensä tuhoisat vaikutukset.
-Oh my god...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 12 Loka 2005 00:29

gemini kirjoitti: en tiedä kuinka paljon asukkaat talossa ollessaan laulelevat
Liikaa
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Loka 2005 02:19

Sihijuoma(n) kirjoitti:
gemini kirjoitti: en tiedä kuinka paljon asukkaat talossa ollessaan laulelevat
Liikaa
Laulan mielipiteeni:

//Punde se lähti kirjoottammaa, tinttan tanttan tallallei, punde se lähti kirjoottammaa, punde se lähti kirjoottammaa. Mitähän se punde tahtoo, tinttan tanttan tallallei, mitähän se.....//

aaaaarrrrrggggghhhhhh.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 12 Loka 2005 08:40

Punde kirjoitti:
Laulan mielipiteeni:

//Punde se lähti kirjoottammaa, tinttan tanttan tallallei, punde se lähti kirjoottammaa, punde se lähti kirjoottammaa.
kohta me kaikki kuoollaaan, tinttan.... ;)

Avatar
Rauhanmerkki
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 20 Elo 2005 15:17
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja Rauhanmerkki » 12 Loka 2005 19:40

Itseäni ei laulelu haittaa, koska katson vain Dailyn, jossa sitä ei ole häiriöksi asti. Itse olen oppinut hiukan joitain lauluja ulkoakin BB:n katselun takia (Aikuinen nainen mä oon... Tulee usein lauleskeltua koulussa 8) ) Mutta joistain lauluista en pidä yhtään. Esimerkiksi siitä Kauheasta Kankkusesta. :x
Sweet Kisses

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”