Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Loka 2010 23:27

Mole kirjoitti:Ei helevata noita Nino juttuja. Osaa hautajaisissakin viedä pääroolin ruumiilta.
Jos tossa on puoletkaan totta, en voi kuin kauhulla miettiä vainajan lähiomaisten mietteitä tilanteessa. :shock:
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Loka 2010 23:34

tuusannuuska kirjoitti:
knocker kirjoitti:
Mole kirjoitti:Ei helevata noita Nino juttuja. Osaa hautajaisissakin viedä pääroolin ruumiilta.
Jos tossa on puoletkaan totta, en voi kuin kauhulla miettiä vainajan lähiomaisten mietteitä tilanteessa. :shock:
Missä mitä täh?
Ninon joku kaveri oli kuollut ja hautajaisissa Nino oli nostanut mekkalan. Haukkui kaverinsa kirkossa "miten sä jätit mut noin". Lähtenyt sitten ajamaan ja melkeen ajanut hautajaisväen päälle. Näin lyhykäisyydessään.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Loka 2010 23:38

knocker kirjoitti:Joo, päivittäjiä kaivataan.
Siihenhän nyt kelpaa käytännössä kuka tahansa jolla on 24/7 ja näppis. Ei tartte kertoa edes pitkiä juttuja, ne lyhkäsetkin olis kiinnostavia.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mole » 01 Loka 2010 23:39

Nino oli myös joissain hautajaisissa meinannut tippua vainajan päälle kuoppaan kun oli alkanut mesomaan haudalla. Mummonsa hautajaisiin äitinsä kävi diapam-kuurin ja olivat Ninon kanssa ihan tillintallin hymyssäsuin, koska Ninon isä pelkäsi hänen sekoavan.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 01 Loka 2010 23:42

Mole kirjoitti:Nino oli myös joissain hautajaisissa meinannut tippua vainajan päälle kuoppaan kun oli alkanut mesomaan haudalla. Mummonsa hautajaisiin äitinsä kävi diapam-kuurin ja olivat Ninon kanssa ihan tillintallin hymyssäsuin, koska Ninon isä pelkäsi hänen sekoavan.
Hieno tapa osoittaa kunnioitusta vainajalle, vetää nuppi sekaisin.

Vai syötettiinkö ne pamit Ninolle väkisin?
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mole » 01 Loka 2010 23:44

ElMoronico kirjoitti:Vai syötettiinkö ne pamit Ninolle väkisin?
Ei, mutta piti kuulemma ottaa 10mg?, koska vitoset eivät Ninoon tehonneet. :)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Loka 2010 23:46

ElMoronico kirjoitti:
Mole kirjoitti:Mummonsa hautajaisiin äitinsä kävi diapam-kuurin ja olivat Ninon kanssa ihan tillintallin hymyssäsuin, koska Ninon isä pelkäsi hänen sekoavan.
Hieno tapa osoittaa kunnioitusta vainajalle, vetää nuppi sekaisin.

Vai syötettiinkö ne pamit Ninolle väkisin?
Aika monille itseasiassa tarjotaan noita nappeja, että kestäisivät kasassa hautajaisten ajan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 01 Loka 2010 23:54

tuusannuuska kirjoitti:Aika monille itseasiassa tarjotaan noita nappeja, että kestäisivät kasassa hautajaisten ajan.
Kyllä, mutta itselleni ei vastaavissa tilanteissa olisi tullut mieleenkään vetää nuppia sekaisin. Jos olisin ottanut rauhoittavia niin en olisi ottanut yhtään enempää kuin olisi ollut aivan pakollista. Muuten olisi tuntunut samalta kuin mennä baariin dokaamaan hautajaisten ajaksi. Tunsin että olen kuolleelle omaiselle sen velkaa että suren ja itken ja hoidan hänet kunnioittavasti haudan lepoon.
On kyllä hyvä fiilis.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Punde » 01 Loka 2010 23:56

Tääl on niin hyvät vakipäivittäjät, mainitaan nyt juuso ja lotta, että monikaan ei enää edes ajattele rapojen kirjottamista. Mie mukaanlukien, tulee ne vähät "rapot" laitettua melkee järjestään tänne, vaikka saattais jotkut olla käypiä varsinaiseen rapoketjuun. Mut tulee aina ajateltua "kyl joku tänki rapoaa ni pistetää vaa tänne".

Nyt tosin ei kävis mielessäkää laittaa liveä päälle, kun Nino ilmeisesti vauhdissa ja en voi sietää.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Loka 2010 00:00

Punde kirjoitti:Tääl on niin hyvät vakipäivittäjät, mainitaan nyt juuso ja lotta, että monikaan ei enää edes ajattele rapojen kirjottamista. Mie mukaanlukien, tulee ne vähät "rapot" laitettua melkee järjestään tänne, vaikka saattais jotkut olla käypiä varsinaiseen rapoketjuun. Mut tulee aina ajateltua "kyl joku tänki rapoaa ni pistetää vaa tänne".
Näinhän se on, mutta kyllä minä edelleen rohkaisisin mahdollisimman monia päivittämään. Vaikka sitten vaan jotain pieniä yksittäisiä tapahtumia.

Kaikki kirjoittavat vähän eri kantilta näitä ja varsinkin nettilivessä on myös useita kameroita käytössä ja helposti saisi raportoitua sellaista mitä esim. kaapelin katsojat eivät edes näe.

Eli kokeilkaa nyt vaan kaikki 24/7:n omistajat heittäytymistä ja näpytelkää kokeeksi muutama lause liveraporttia! Osaatte varmasti! Hyvä te!
The reason I swear so much is because fuck you.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 02 Loka 2010 00:03

Pitkittikö tuotanto tota nimeämisten julkaisua, jotta aika häätöön olisi alle 48 h . Pelkäävät , että nimetyt nostavat kytkintä... ?

Tää seuraa kyllä aika intensiivisesti 24// , mutta hidas ja laiska kirjottaan, joskus yllä vähän raponnut, kun ei oo tuntunut muita kirjoittajia olevan.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Loka 2010 00:06

tuusannuuska kirjoitti:Eli kokeilkaa nyt vaan kaikki 24/7:n omistajat heittäytymistä ja näpytelkää kokeeksi muutama lause liveraporttia! Osaatte varmasti! Hyvä te!
Homman vois aloittaa vaikka sillä, et kun päättää tänne laittaa et vaik "voi lol tota Ninoa taas, ei ziisus mikä röhkäle", ni lisäis edes jonkunmoisen lyhyen maininnan tai jopa lyhyen lauseen parin tiivistelmän että mitä tapahtu.

edit: ja ennenku kaikki menee pikku kätösineen meikän viestihistorian kimppuun, niin myönnetään et iteki heittelen joskus kommentteja ilman selityksiä. Mut oon raponnu kans ihan aikuisten oikeesti välil!1

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Loka 2010 00:07

ElMoronico kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:Aika monille itseasiassa tarjotaan noita nappeja, että kestäisivät kasassa hautajaisten ajan.
Kyllä, mutta itselleni ei vastaavissa tilanteissa olisi tullut mieleenkään vetää nuppia sekaisin. Jos olisin ottanut rauhoittavia niin en olisi ottanut yhtään enempää kuin olisi ollut aivan pakollista. Muuten olisi tuntunut samalta kuin mennä baariin dokaamaan hautajaisten ajaksi. Tunsin että olen kuolleelle omaiselle sen velkaa että suren ja itken ja hoidan hänet kunnioittavasti haudan lepoon.

Täytyypä tähän puuttua nyt sen verran, että huomenna on äidin hautajaiset. Ja otan kyllä diapamin. Ihan jo sen takia etten mene hysteeriseksi. Itselläni ei ainankaan kyseisestä lääkkeestä "mene nuppi sekaisin" vaan tulee rauhallisempi olo.
Jos tämä sitten on mielestäsi huono asia, että olen rauhallisempi kuin varmasti normaalisti olisin kyseisessä tilaisuudessa niin olen sitten paha ihminen.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 02 Loka 2010 00:15

minna kirjoitti:Täytyypä tähän puuttua nyt sen verran, että huomenna on äidin hautajaiset. Ja otan kyllä diapamin. Ihan jo sen takia etten mene hysteeriseksi. Itselläni ei ainankaan kyseisestä lääkkeestä "mene nuppi sekaisin" vaan tulee rauhallisempi olo.
Jos tämä sitten on mielestäsi huono asia, että olen rauhallisempi kuin varmasti normaalisti olisin kyseisessä tilaisuudessa niin olen sitten paha ihminen.
Ei, se ei ole huono asia. Kuten edellä kirjoitin olisin itsekin voinut ottaa jos siltä olisi tuntunut. Kyse on siitä paljonko ottaa. Nino kertoi olleensa tillintallin. Yläpuolelta voi lukea miksi itse en niin tekisi.

Sinulle voimia. Otan osaa.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Loka 2010 00:17

Kyllähän siitä toisaalta jo ihan vahingossa voi mennä tillintallin. Toiset ehkä sen haluavatkin, pystyvät kestämään paremmin.
Minusta tähänkään ei ole oikeaa eikä väärää. Jokainen tekee parhaaksi katsomallaan tavallaan.

Toki mielipiteitä saa olla ja pitääkin, mutta pitää myös kunnioittaa sitä, että jos tuntuu ettei kestä jotain asiaa ja on ennemmin tillintallin (kunhan ei sitten häiritse muita vieraita) niin minusta näin voi ihan hyvin tehdä.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Loka 2010 00:23

siiri.x kirjoitti:
knocker kirjoitti: Joo, päivittäjiä kaivataan.
Sain kirjoituksestasi käsityksen että näet livenä. Joten miksi et päivitä?
En missään nimessä tarkoittanut kommenttiani negatiivisena. Nostan hattua kaikille, jotka pystyvät päivittämään liveen. Voisin jonkun verran ajoittain tehdä sitä ehkä, mutta siellä on paljon kokeneempia päivittäjiä, joita ihan oikeesti välillä kaipailee, kun tekevät jotain muuta turhuutta. :wink:
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Loka 2010 00:27

knocker kirjoitti:mutta siellä on paljon kokeneempia päivittäjiä
Tekosyy! Antaa palaa vaan, ei minua ainakaan haittaa pätkääkään vaikka tulis sama asia kolmeen kertaan. Jokainen kuitenkin näkee tilanteet aina vähän eritavalla ja raportoi eri sävyllä -> tulee selkeämpi/luotettavampi kuva tapahtumasta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Loka 2010 00:29

Sitäpaitsi jos kaikki olettaa, että "joku muu kuitenkin kertoo, ei mun kannata" niin sitten ollaan juuri tässä tilanteessa. Ja jos ne vakkaritkin väsyy kun niiden pitää aina rapota kaikki, niin sit me jäädään kokonaan ilman liverapoja.

Olisko kivaa se.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Taika » 02 Loka 2010 00:51

Nino sanoi, että hänen äitinsä oli tillintallin, koska ei juuri mitään lääkkeitä koskaan käytä. En kuullut Nino sanovan, että HÄN itse olisi ollut tillintallin. 10mg Diapamia on monelle ihan tavallinen annos. Nino otti lääkettä, ettei sekoa. Näin mä ton homman ymmärsin. Muuten tuli kyllä sen laatusta juttua hautajaisista, että mun bullshit-o-meter rupes vähän värähtelemään. Mun on esimerkiks kauhean vaikea uskoa, että kaikki hänen ystävänsä raahaa hänet äitiensä hautajaisiin, ku tietää Ninon historian seota hautajaisissa. Puhui nimenomaan ystäviensä äitien hautajaisista omien ystävien ja mummon hautajaisten lisäksi.
Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Loka 2010 00:53

Taika kirjoitti:Nino sanoi, että hänen äitinsä oli tillintallin, koska ei juuri mitään lääkkeitä koskaan käytä. En kuullut Nino sanovan, että HÄN itse olisi ollut tillintallin. 10mg Diapamia on monelle ihan tavallinen annos. Nino otti lääkettä, ettei sekoa. Näin mä ton homman ymmärsin. Muuten tuli kyllä sen laatusta juttua hautajaisista, että mun bullshit-o-meter rupes vähän värähtelemään. Mun on esimerkiks kauhean vaikea uskoa, että kaikki hänen ystävänsä raahaa hänet äitiensä hautajaisiin, ku tietää Ninon historian seota hautajaisissa. Puhui nimenomaan ystäviensä äitien hautajaisista omien ystävien ja mummon hautajaisten lisäksi.
Joo, mun oli jossain kohtaa pakko laittaa äänet pois. Jos jutut olikin totta, niin liian rankkaa kuultavaa.
a walking disaster

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja jaiba » 02 Loka 2010 00:56

Ei taida tälle yölle enää paljon raportoitavaa tulla. Porukat kömpineet peteihinsä ja normaali älämölö ennen nukkumista käynnissä.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 02 Loka 2010 01:00

Taika kirjoitti:Nino sanoi, että hänen äitinsä oli tillintallin, koska ei juuri mitään lääkkeitä koskaan käytä. En kuullut Nino sanovan, että HÄN itse olisi ollut tillintallin. 10mg Diapamia on monelle ihan tavallinen annos. Nino otti lääkettä, ettei sekoa. Näin mä ton homman ymmärsin. Muuten tuli kyllä sen laatusta juttua hautajaisista, että mun bullshit-o-meter rupes vähän värähtelemään. Mun on esimerkiks kauhean vaikea uskoa, että kaikki hänen ystävänsä raahaa hänet äitiensä hautajaisiin, ku tietää Ninon historian seota hautajaisissa. Puhui nimenomaan ystäviensä äitien hautajaisista omien ystävien ja mummon hautajaisten lisäksi.
Jokainen kokee surut omalla laillaan. Tuskin Nino tarkoittanut loukata ketään. Huumori on yksi tapa päästä asioista yli. Joku voi moralisoida että miten kehtaa puhua moisista asiosta BB talossa, mutta mikä sitten on parempaa? Ehkä se on tiettyä ulostuslääkettä henkiselle pahoinvoinnille. Talossa osa asukkaista kuten Niko ei voisi julkisesti myöntää moista asiaa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”