Sandra Auer

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja Evalds » 03 Marras 2010 23:37

Hmm....pikkinättikiva, mutta kuten tossa asukasvaihtotopiikissa kirjoitin (muistaakseni) että voitettiin tässä vaihdossa. Mut okei ei enää ensi vuonna tällä mallilla!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Marras 2010 23:39

Mä pidättelen vielä sanomasta mielipidettä, olen niin vähän ehtinyt seuraamaan liveä. Mutta ei missään tapauksessa tullut sellaista tunnetta, kuin Cathyn suhteen heti alkussa. Cathy vei sydämen (olen täyshetero kuitenkin) heti kättelyssä loistavalla persoonallaan.
Mutta katsellaan. Jotenkin tämä vkotehtäväkin häiritsee, kun Sandra on pissityksen varassa monessa asiassa.

Pakko lisätä kuitenkin se, että mieluummin olen Sandran oloa seurannut talossa, kuin Nikon.
a walking disaster

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja calderyon » 03 Marras 2010 23:42

Sandra = Puhuu kohtuullisen paljon ja on positiivinen, iloinen ja nätti persoona. Tyypissä ei ole ehkä ihan samanlaista viatonta ja puhdasta kauneutta kuin mitä Cathyssä oli, mutta on mielestäni ihan kelpo vaihdokki kuitenkin.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja sunday » 04 Marras 2010 00:01

Tosi symppis tyttö tää Sandra. En tiedä, mikä siinä on, kun Suomen BB:ssä ei ikinä tunnu olevan tällaisia aidosti herttaisia ja suloisia naisia. Kai se tosiaan vaikuttaa asiaan, että Sandra on täällä niin lyhyen ajan, ja kaikkihan vaihtoasukkaana varmaan hyvin käyttäytyisivät. Mutta siitä huolimatta hirveen ihanan oloinen neiti, ois kiva, jos vois jäädä pidemmäksikin aikaa.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja gemini » 04 Marras 2010 00:26

Näitä vaihtoasukkaita on ihan turha verrata ns. normaaliasukkaisiin. Vaihtoasukas usein kokee edustavansa myös omaa maataan ja on talossa vain sen kuutisen päivää, joten harva siinä muuta edes ajattelee kuin antaa mahdollisimman hyvän kuvan itsestään ja maastaan.

Olihan se Munyakin sellainen, että piti kaikesta ja ei pahaa sanaa sanonut, mutta heti kun palasi Afrikkaan, niin oli siellä haukkunut hirveästi Suomen bbläisiä ja Suomea. En usko, että Sandra samalla tavalla haukkuisi, mutta tarkoitus oli vain todeta, että Sandraa vaihtoasukkaana ei voi samalla tavalla arvioida kuin tavallista asukkaita.

Sandraa on kuitenkin ollut mukavampi seurata, kun tunnelma talossa on nyt vapaampi ja useampi asukas uskaltaa puhua enemmän englantia.

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 04 Marras 2010 00:48

Tykkään Sandrasta, Sandran tisseistäkin, mutta enemmän yleisestä kiinnostuneisuudesta. Osa asukkaistakin kokee piston sydämessään, että kauheaa valehdella, kun toinen osoittaa niin vilpitöntä kiinnostusta.

Jos nyt vaihtoasukkaisiin verrataan, niin Munya oli sellainen löysä jätkä, joka olisi mielellään sutaissut Pohjolan neitoa ja mennyt kertomaan kavereille. Cathy taas oli sellainen pikkutyttö, joka oli kaikesta haltioissaan. Sandrassa on kuitenkin kivasti luonnetta ja olisi varmaan ilman kohteliaisuuttakin mukava ihminen. Ei ainakaan vaikuta teeskentelijältä.

Sandra ei kuitenkaan vaadi mitään totaalihallintaa itselleen, kuten Satu, Viltsu tai Piia. Ei ole pakko hallita kaikkea ja voi silti olla itsenäinen.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Avatar
Mortimer
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2010 00:42

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja Mortimer » 04 Marras 2010 01:48

Ainoa seikka mikä ehkä pisti mulla silmään hänen tähän astisessa olemisessaan talossa oli se, kun oli oikein innoissaan jääkarhun syöntimahdollisuudesta.

Siis joo, pitää olla tietty kohtelias ulkomailla kyläiltäessä mutta yleissivistykseen kuuluisi tietää että jääkarhu on eläimenä aika lailla uhanalaisen rajamailla, lööpeissä on ollut ilmastonmuutoksista ja miten uhkaavat jäätiköitä jne. Vai kuuluuko tämä tietää, en minä tiedä enää, kun tuntuu etteivät asukkaat aina tiedä mikä on edes "perustuslaki".

En ole nipo, mutta jos mulle tarjottaisiin jääkarhua, sanoisin ei kiitos.

No ehkä tommonen voi myös unohtua "in the heat of the moment." Mikä pistää myös miettimään, mitä kaikkea Sandra olisi tehnytkään "in the of the moment":issa. Syönyt vaikka Räiskäleen grillattua jalkaa, mikäli Suomessa olisi viikkotehtävän mukaisesti tapana pistää kannibalismit käyntiin juhlailtoina.
Maybe next time

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja omelia » 04 Marras 2010 02:07

Sandra on tosi mukava ja sympaattinen. Kivasti tulee juttuun kaikkien kanssa ja juttelee ja kyselee. Ihanasti innostuu helposti kaikista tavallisistakin asioista, vaikka on "julkkis". Onneksi saimme tuolta Sloveniasta juuri Sandran, nuo muut sielä ovat niin eri planeetalta. Toisaalta olisi Nikollekin ollut varmasti tuolla Sloveniassa seuraa sosiaalisesta Sandrasta, jos Sandra ei olisi tullut meille vaihtoon. Toivottavasti Sandra ja asukkaat pitävät yhteyttä tämän asukasvaihdon jälkeenkin.

Avatar
Mortimer
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2010 00:42

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja Mortimer » 04 Marras 2010 02:18

On ihan mukavan ja sympaattisen oloinen. Tämä yleistunteena hänestä.

Enempää ei voi sanoa, koska kuten muutkin ovat perustelleet..., tämä asukasvaihto vaikuttaa henkilön olemiseen ja käytökseen. Ollaan vähän niinkuin Teneriffa-vaihteellla. :)
Maybe next time

caroline
Tapetti
Viestit: 34
Liittynyt: 11 Syys 2010 03:32

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja caroline » 04 Marras 2010 02:52

Kuten yritin jo asken sanoa, niita ajatellen jotka epailee Sandran olevan vain vieraskorea, ja et jos ois siella pidempaan niin saattais todellisuus tulla jo esille...

Sandra on ollut jo pitkaan Slovenian BB talossa esilla, ja lukemani ja ymmartamani mukaan han on siellakin ollut samanlainen, tai ainakin perusmukava. Ja siellahan vasta urpoa jengia onkin talossa. Joten jos siella jaksaa olla mukava, niin eikohan sitten hyvin vastaanottaneessa Suomen BBssa ois helppoa olla kiva.

Mika siina oikein on suomalaisessa perusluonteessa, etta jengi ei Elisabetin tapaan osaa luottaa et jotkut ihmiset vain yksinkertaisesti ovat KIVOJA?! Sita heti pidetaan jonkinlaisena pelaamisena tai epa-aitoutena.

Todella negatiivista sakkia tuommonen, hyi. Nakihan esim. sen, miten Sandra ei vain ottanut olankohautuksella kun Marika itki ja sanoi etta hanta masentaa (kuten muut teki)... han ymmarsi etta nyt on jotain oikeasti huonosti, ja halusi tietaa missa mennaan ja miksi Marikalla on niin paha mieli. Han ei heti haukkunut Marikaa "piripaaksi" tms, kuten muut Suomen BB-asukkaat tekivat saman tien, vaikka onkin ns. vieraskorea vaihe meneillaan.

Se on aitoa empatiaa, eika ihminen jolta se puuttuu olisi alynnyt tehda kuten Sandra teki.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja gemini » 04 Marras 2010 13:35

Itse olen sellainen ihminen, etten oikein osaa muodostaa parin päivän perusteella mitään kovin pätevää mielikuvaa ihmisistä. Sandra on ollut ihan mukava ja hyvän kuvan olen hänestä saanut, mutta hän on myös julkkis Sloveniassa ja nyt myös maansa "edustaja" tässä asukasvaihdossa. Sandrahan kertoi, että on tullut BB:hen sen takia, että haluaa näyttää slovenialaisille, että pärjää itsekin eikä ole mikään lellikki, joka elelee isän rahoilla.

Muutenkin näistä julkkiksista on vaikea saada todellista kuvaa, kun heillä on se julkisuus mukana ja harva kai haluaa julkisuuteen antaa huonoa kuvaa. Sandrallakin on se laulajanura ja ei varmaan hyvää tekisi, jos käyttäytyisi talossa kuin porsas.

Mutta silti voi olla totta tuokin, että Sandra on aidosti hyväsydäminen ja mukava ja kaikkea. Mutta vaikea ottaa kantaa suuntaan tai toiseen, kun ei tyttöä muuten tunne kuin telkkarin kautta.

Avatar
Mortimer
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2010 00:42

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja Mortimer » 04 Marras 2010 16:20

Caroline, mulla on mennyt ohitse Sandran aito toiminta Marikan kanssa. En katso kuin silloin tällöin BBia. Tuosta tietenkin :tu.
Maybe next time

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 04 Marras 2010 17:46

Ei tuon Sandran yleissivistys kovin korkea ole, kun menee täydestä vedätys kuin vedätys. Mutta ystävällinen positiivinen tyttöhän hän on. Saapa nähdä, osaako ottaa hyvänä vitsinä kokoviikkoisen vedätyksen.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja sally » 04 Marras 2010 17:48

Noin kun tuo Sandra puhuu paljon ja ikään kuin johtaa keskustelua niin kielitaito on ihan kohtuu hyvää. Mutta sitten kun on oikeasti joutunut kysymään tulkkausta tms meidän asukeilta ja kun se tulee Marika/Jani/Elisamaisesti melkein täysin päin helvettiä niin tuntu että Sandrankin kielitaito taantuu niiden tasolle. Olen kyllä itsekin huomannut samaa joskus töissä missä meillä on työkieli englanti ja voisin sanoa puhuvani erittäin sujuvaa englantia, mutta jos joutuu keskustelemaan jonkun kunnon mongertajan kanssa niin kyllä siinä alkaa itsekin takeltelemaan.

Harmi että Sandra lähtee, on tosi kiva plikka!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 04 Marras 2010 18:16

Dimangi kirjoitti:Ei tuon Sandran yleissivistys kovin korkea ole, kun menee täydestä vedätys kuin vedätys.
No eihän sillä nyt ole mitään tekemistä yleissivistyksen kanssa. Paljonko keskivertoyleistiedon omaavista suomalaisista tietää Slovenian legendoista/historiasta/kulttuurista/tavoista/ym. Veikkaisin, ettei paljonkaan. Kyllä eri maiden kulttuureista oppii tietämään vasta, kun siellä itse käy tai sitten ihan varta vasten niistä jostain lukee. En siis itse vetäisi Sandran epäilemättömyydestä mitään johtopäätöksiä, mutta saahan niin toki tehdä, jos haluaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja maumiu » 04 Marras 2010 19:02

Voi ei, käy sääliks Sandraa :thumbsdown
Älytöntä miten tuo vedätys meni täydestä mutta toisaalta ihan sairasta tollanen viikkotehtävä koska nyt Sanda ei kerkee enää omaksua oikeeta tietoa suomesta..
Onhan tuo järkyttynyt mutta toivottavasti ei suutu asukeille :|
Sanoihan Sandra että ymmärtää et tää oli viikkotehtävä ja näin mutta toivottavasti saa paremman mielen kun kotiinlähtökin on jo ylihuomenna..
Kiva kun toinen itkee kylppärissä et haluu lähtee kotiin :(
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja jokeri » 05 Marras 2010 01:04

Ei ehkä mikään maailman fiksuin tyttö tää Sandra. Luulin oikeesti, että feikkas vaan noita valheellisia Suomi-juttuja kuunnelles, mut ei sit näköjään. Tasapalkka ja kaikki meni heittämällä läpi.
Cool like Teppo.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Marras 2010 01:12

^No mä haluaisin kyllä nähdä sen vaihtarin, joka alkais päin naamaa naureskelemaan, että älkää nyt puhuko paskaa, ainakaa ilman satavarmaa tietoa asiasta. Kynnys on varmaan aika suuri edes pk-huoneessa alkaa epäilemään niitä juttuja. En siis itse pidä Sandraa mitenkään tyhmänä, ehkä hieman sinisilmäisenä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 05 Marras 2010 01:19

^samaa mieltä. Voipi olla että nyt harmittaa enemmänkin juuri oma sinisilmäisyys ja kohteliaisuus ja pohjalla se, että miten tämä kaikki esitetään kotipäässä. Ja paljonko taas lehdistö naureskelee tälle.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 05 Marras 2010 01:23

Kyllä jollakin nokkelalla pokkelalla olis siinä kohtaa ruvennut raksuttamaan, kun puhutaan kuningaskunnasta, jossa kuninkaalla on oikeesti valtaa ja maasta, jossa sotilaat ylläpitää järjestystä. ( ei poliisia...eihän sellaista maata olekkaan ). Siis maasta joka kuuluu euroopan unioniin. Kuolemanrangaistukset, tasapalkkaus....Santtu on käynyt isin maksaman katolisen yksityiskoulun, en tiedä onko koulussa vai oppilaassa vika. Lisäksi on käynyt aika monessa Euroopan maassa. Taitaa olla oikeasti Slovenian Paris Hilton vain yökerhot on tullut tutuiksi kussakin maassa.

Onhan tämä Sandra ihan fiksu likka ja tunsi varmaan itsensä vähän höntiksi, kun kusetus meni läpi.
Vastaava kusetus olisi mennyt kyllä läpi melkein kaikille suomen BB:n asukeille...jos se nyt yhtään lohduttaa.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja jokeri » 05 Marras 2010 01:38

Zygerö kirjoitti:^No mä haluaisin kyllä nähdä sen vaihtarin, joka alkais päin naamaa naureskelemaan, että älkää nyt puhuko paskaa, ainakaa ilman satavarmaa tietoa asiasta. Kynnys on varmaan aika suuri edes pk-huoneessa alkaa epäilemään niitä juttuja. En siis itse pidä Sandraa mitenkään tyhmänä, ehkä hieman sinisilmäisenä.
No joo, mut Sandrakin sanonut, että on todella kiinnostunut politiikasta, jne. Mäkin oon ja vaikken tunnekaan kaikkia Euroopan maita läpikotaisin, niin voin lyödä vaikka mistä vetoa, että MISSÄÄN ei ole olemassa tasapalkkaa. Ei Euroopassa, ei missään.

Ja esim. Nikohan epäili tuolla Slovenian BB:n päikkärissä jo aika alkuvaiheessa, että porukka vedättää sitä. En usko että sellasten epäilysten ilmaisemiseen voi olla mitään kynnystä pk-huoneessa.
White Rabbit kirjoitti:Voipi olla että nyt harmittaa enemmänkin juuri oma sinisilmäisyys ja kohteliaisuus ja pohjalla se, että miten tämä kaikki esitetään kotipäässä. Ja paljonko taas lehdistö naureskelee tälle.
Aivan varmasti.
Cool like Teppo.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Sandra

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 05 Marras 2010 12:59

^Tosin nikohan oli täällä harjoitellut vajaan viikon ajan feikki-Suomen tarinaa, joten oletti automaattisesti että myös Sloveniassa on sama tehtävä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”