BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Keskustelua liittyen Suomen kuudenteen Big Brotheriin.
Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja realityfan » 20 Marras 2010 00:12

Oletko kokenut, että sinä/joku muu olisi joutunut tänä vuonna isoveljien silmätikuksi? (Tästä on aiemmin ollut puhetta)
Itse en ole kokeneeni joutuneeksi kenenkään silmätikuksi. Sen verran leveät virtuaaliset hartiat omistan, että isommatkin haukut olisin kestänyt. Muista foorumin jäsenistä en tiedä. Luulen, ettei mitään elämää suurempia haavoja ole kuitenkaan kenellekään jäänyt.

Oletko tyytyväinen foorumin aihealueisiin? Löytyykö kaikki tarvittava?
Olen enemmän kuin tyytyväinen foorumin aihealueisiin. BB-aiheisia keskusteluja on joka lähtöön. Ei tule mitään BB-aihetta mieleeni mikä puuttuisi. Ja jos puuttuu, niin keskusteluja voi avata rivijäsenkin.

Myös Off-season kauden asioita on kivasti esillä. Kiva repostella esim. matkaoppaat ym. sarjojen tapahtumista kun varsinainen bb on tauolla.

Onko mielestäsi keskustelua rajoitettu liikaa?
Ei. Kaikista asioista joista mielipiteeni olen halunut sanoa on tainnut päästä eetteriin.


Yleisesti hyviä asioita?
Hakemistorakenne on todella selkeä. Kaikki alaosiot löytyy suuremmitta ponnisteluitta. Ja jos talossa jotain tapahtuu (esim. asukasvaihto) niin, foorumin aihealueet saadaan tosi nopeaan järjestettyä uutta tilannetta vastaaviksi.

Yleisesti huonoja asioita? (parannettavan varaa)
Foorumin ainut nega tulee mieleen silloin kun kausi ylittää puolen välin. Tällöin joidenkin asukkaiden fanitus on paisunut sellaisiin mittasuhteisiin, että rakentava normikommentointi ko. asukkaasta saa melko tylyn tuomion.
Mutta kolikon kääntöpuoli tässä on se, että kipakkaa foorumikeskustelua on aina kiva seurata.

Eli kaikki voittaa.

Anna arvosana foorumille: (4-10)
9+.

Osaisitko itse paremmin?
En. Yksin ei kukaan osaa mitään. Mutta isossa ryhmässä luomme hyvän foorumin.

Kiitos.

Avatar
Mortimer
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2010 00:42

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja Mortimer » 20 Marras 2010 05:07

Oletko kokenut, että sinä/joku muu olisi joutunut tänä vuonna isoveljien silmätikuksi? (Tästä on aiemmin ollut puhetta)
En ole missään määrin kokenut henk koht näin, muiden osalta en osaa sanoa koska olen ollut aktiivisena palstalla vain vähän aikaa, mutta tänä aikana en ainakaan ole mitään sellaista havainnut.

Oletko tyytyväinen foorumin aihealueisiin? Löytyykö kaikki tarvittava?
Olen. Tosin toivoisin että Yleiseen keskustelu-osioon perustettaisiin yleinen, laaja-alainen, ei kausiin sidottu ketju "Yleistä keskustelua kaikista BB-asukkaista." Samaten toivoisin yleistä elokuva-aiheista ketjua viihdepuolelle.
Kutkuttaisi myös perustaa "Teoreettinen pelikirjanne talossa"- ketju (vaikka miten olisi aitoa talossa, silti jokainen varmaan pähkii mielessään tiettyjä "linjanvetoja"), mutta en tiedä olisiko tällä kysyntää/vastantaa.

En ole itse perustanut näitä ketjuja koska en halua antaa vaikutelmaa että olisin täällä alokkaana heti "suuna ja päänä".

Onko mielestäsi keskustelua rajoitettu liikaa?
Ei. Mielestäni teillä on erittäin hyvä linja moderoinnissa. Tärkeintä se että asioista keskustellaan mutta kirjoittajiin ei mennä henkilöinä, vaikka se toinen kannattaisi omaa inhokkia jne. Nämähän ovat vaan makuasioita.

Yleisesti hyviä asioita?
Hyvin järjestetty palsta.

Yleisesti huonoja asioita? (parannettavan varaa)

Anna arvosana foorumille: (4-10)
9.

Osaisitko itse paremmin? ;)
Enpä tiedä. Kiitos vaan teille.
Maybe next time

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2010 08:23

Xanten kirjoitti:Tässä äkkiä heitettynä, tuntuu että Moderaattoreista...
Kai tämänkin voisi linkittää tänne, eli jos jollain on antaa henkilökohtaisia risuja tai voikukkia, tuonne saa vapaasti kommentoida:
http://bbplaza.net/forum/viewtopic.php?f=54&t=3767
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
kivahanna
Mökkiläinen
Viestit: 236
Liittynyt: 14 Syys 2010 19:26
Paikkakunta: jossai Korsos niinku

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja kivahanna » 21 Marras 2010 18:39

Minä en ole kirjoitellut täällä erityisen paljon, mutta luen keskusteluita mielelläni.
Paras BB-foorumi, jonka olen löytänyt. Gallupeja, erilaisia aiheita ja etenkin 24/7. On hyvä, että modeja on niin paljon - muuten tämä ei pysyisi mitenkään aisoissa.
Aihealueita on ihan jumalattomasti, niiden kanssa menee ihan sekaisin, mutta keskusteluakin on paljon. Jotkut osiot ovat vanhoja eikä niitä enää päivitetä - se on vähän harmittanut. Etusivun häätöäänestyksestä iso plussa.

Arvosana 9.
Onnea voittajille ja kaikkea hyvää niille, jotka eivät voittaneet.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja dertsi » 24 Marras 2010 19:47

Oletko kokenut, että sinä/joku muu olisi joutunut tänä vuonna isoveljien silmätikuksi? (Tästä on aiemmin ollut puhetta)
En ole huomannut mitään tällaiseen viittaavaa.
Oletko tyytyväinen foorumin aihealueisiin? Löytyykö kaikki tarvittava?
Kyllä täältä löytyy kaikki tarvittava siihen, mistä minä tykkään keskustella.
Onko mielestäsi keskustelua rajoitettu liikaa?
Enpä ole tällaiseen kiinnittänyt huomiota. Ei kukaan ainakaan minulle ole tullut sanomaan, että voisin jo lakata jostakin aiheesta puhumasta. :)
Yleisesti hyviä asioita?
Hyvä juttu on palstan "siisteys". Täällä on asiallisia kommentteja, joissa suhteellisen monessa on jotakin sisältöäkin. Ja pidän myös pirtsakasta vihreästä ulkoasusta. :)

Toinen tärkeä, hyvä asia on se, että täällä palstalla on keskustelijoita. :)
Yleisesti huonoja asioita? (parannettavan varaa)
En näe palstan toiminnassa suoranaisesti mitään "huonoa" tai sellaista, mitä erityisesti pitäisi parantaa. Tietysti netissä pyörii jos jonkinlaista sakkia, mutta ei täältä nyt keskustelijoita kannata karsia pois.

Äänestysosiossa tuo kommentointi on vähän kyseenalaista, koska aika moni kommenteista sisältää vain se, mitä vaihtoehtoa on kussakin äänestyksessä äänestänyt sen kummemmin perustelematta sitä.
Anna arvosana foorumille: (4-10)
Annan arvosanan 8. Ja se on minulta oikein hyvä arvosana, tarkoittaa, että palsta on hoidettu hyvin ja täällä viihtyy. :cheers
Osaisitko itse paremmin? ;)
En osaisi. Ei minulla riittäisi energia tällaisen palstan ylläpitämiseen. Riittäisikö taitokaan, siihenkään en osaa sanoa. Minusta on hyvä, että täällä on moderaattoreilla selkeä linja ja vaatimustaso viestien suhteen. Mitään turhia spämmäysviestejä (tyyliin "Joo lol xd) ei löydy. Tai no äänestysketjussa on aika lyhyitä viestejä silloin tällöin. :D

Olen eräällä palstalla aikanaan toiminut hetken aikaa moderaattorina, ja tiedän sen olevan suhteellisen raskasta hommaa, jos kävijöitä ja viestejä on paljon. Eli tsemitsemii vaan jatkossakin. Hyvä foorumi tämä on. :thumbsup
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 24 Marras 2010 20:13

Oletko kokenut, että sinä/joku muu olisi joutunut tänä vuonna isoveljien silmätikuksi? (Tästä on aiemmin ollut puhetta)

Ei.

Oletko tyytyväinen foorumin aihealueisiin? Löytyykö kaikki tarvittava?


Olen.

Onko mielestäsi keskustelua rajoitettu liikaa?

Ei.

Yleisesti hyviä asioita?

Yleisesti mukava foorumi.

Yleisesti huonoja asioita? (parannettavan varaa)

Njaa-a.. Enpä nyt keksi mitään.

Anna arvosana foorumille: (4-10)

9

Osaisitko itse paremmin? ;)

En.

JuupasEipäs
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Marras 2010 22:24

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja JuupasEipäs » 26 Marras 2010 14:05


Oletko kokenut, että sinä/joku muu olisi joutunut tänä vuonna isoveljien silmätikuksi? (Tästä on aiemmin ollut puhetta)


En

Oletko tyytyväinen foorumin aihealueisiin? Löytyykö kaikki tarvittava?

Kyllä

Onko mielestäsi keskustelua rajoitettu liikaa?

Liian vähän. Asukkaan solvaamista on sallittu liikaa erinäisissä ketjuissa. Monesti myös saman kirjoittajan taholta.

Yleisesti hyviä asioita?

Foorumi kokonaisuudessaan

Yleisesti huonoja asioita? (parannettavan varaa)

Keskustelun tason lasku aikasemmista vuosista.

Anna arvosana foorumille: (4-10)

7

Osaisitko itse paremmin? ;)

Mahdollisesti

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 29 Marras 2010 01:20

Oletko kokenut, että sinä/joku muu olisi joutunut tänä vuonna isoveljien silmätikuksi? (Tästä on aiemmin ollut puhetta)


En ole joutunut.

Oletko tyytyväinen foorumin aihealueisiin? Löytyykö kaikki tarvittava?


Kyllä löytyy. Kaikkea en ole edes tarvinnut.

Onko mielestäsi keskustelua rajoitettu liikaa?

Ei ole. Olen käyttänyt vihamieslistoja joidenkin toistajien filtteröimiseksi.

Yleisesti hyviä asioita?

Kaikki.

Yleisesti huonoja asioita? (parannettavan varaa)

Anna arvosana foorumille: (4-10)

9

Osaisitko itse paremmin? ;)

En osaisi tämänkään vertaa.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja Karhu » 30 Marras 2010 05:07

DosterMan kirjoitti:Ignore-nappi tietyille aluelle olisi ihan jees. ... Varmaan jotain muuta ärsyttää nuo BB:n +- -pelit samalla tavalla.
Kyllä vain. [smilie=rlp_smilie_130.gif] Sitten vielä jos foe-listalaisten horinat ei sytyttäis ketjun "uusia viestejä"-lamppua pissisin hunajata. Vaikka housuihin jos se siitä on kiinni.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 30 Marras 2010 14:48

^Minä käytän oikeastaan pelkästään tätä sivua foorumin selaamiseen:
View new posts (löytyy foorumisivun oikeasta ylälaidasta)

Helppo hyppiä kaikkien niiden keskusteluiden yli jotka eivät kiinnosta. Tuohon foe-ongelmaan se ei tietenkään auta, mutta "+/-"-peliongelmaan kyllä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Marras 2010 17:43

DosterMan kirjoitti:Ignore-nappi tietyille aluelle olisi ihan jees. ... Varmaan jotain muuta ärsyttää nuo BB:n +- -pelit samalla tavalla.
Voisi poistaa tuon ala-alueen Yleistä keskustelua-alueelta, ja tehdä ihan oman alueen noille peleille ja veikkauksille. Häiritsee vähän, että näyttää olevan uusia viestejä Yleistä keskustelua-alueella, mutta eipä sieltä löydy kuin näitä peliviestejä.

Tähän tyyliin:

Yleistä keskustelua
Yleistä keskustelua Suomen Big Brotherista. Tapahtumista puhutaan sitä mukaa kun niistä kuulee.

Asukkaat
Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.

Live 24/7
Keskustelua Live 24/7-palvelun käyttäjille ja toki muillekin innokkaille.

Äänestykset
Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä.

Pelit ja veikkaukset
Big Brother -aiheiset pelit ja veikkauskilpailut.

Kannattaako kukaan?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Marras 2010 17:51

Mä ainakin kannatan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 30 Marras 2010 18:03

Mielestäni loogisin paikka olisi laittaa äänestyksien kanssa samaan. Sinne kun pääsääntöisesti tulee ihan samanlaisia "turhia" postauksia. Vaikka sitten tuollaisena alakategoriana, jos sekoittaa liikaa.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja playtupus » 30 Marras 2010 18:05

Spencer kirjoitti: Kannattaako kukaan?
Kannatan.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja JVDS » 30 Marras 2010 18:18

^Kuin myös ja jotain tuollaista olen itsekin pähkäillyt.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja mrj » 10 Joulu 2010 09:17

kannatan..
JuHu - :drink55:

Avatar
Hekku
Tuotantoassistentti
Viestit: 54
Liittynyt: 06 Heinä 2010 19:45
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: BBplazan tyytyväisyysgallup 2010

Viesti Kirjoittaja Hekku » 19 Joulu 2010 03:11

niin miekin

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2010”