Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Pelejä ja muuta ajankulua.
Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja minna » 08 Loka 2009 17:56

Nyt ei kuitenkaan ole kyse mistään WoWeista tms. muista isoista, koska niistä voi keskustella pelipuolella.
Eli harmittomat pikkunettipelit. Laittakaa suosikkinne.

Tässä ainankin addiktoiva jos vaan jaksaa hakata. Jonkin aikaa itse läiskin palloja ja tulokseksi tuli 47440.

http://www.arcade.fi/peli/bubble-shooter.html
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 09 Loka 2009 00:10

Ihan hauska peli kyllä tuo Bubble Shooter. 63920 sain ekalla yrityksellä. Pitänee jossain vaiheessa yrittää parantaa tulosta.


Edit: Sain tokassa pelissäni jo 209040 pistettä. Vähän on liian helppo peli, muuten kyllä hauska ja saahan siinä aikaa kulumaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Sathel
Tuottaja
Viestit: 1124
Liittynyt: 23 Elo 2008 19:40

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Sathel » 09 Loka 2009 00:26

Tätä peliä pelaan joskus ennen nukkumaan menoa iltapalaa napostellessa:
http://pelikone.fi/pelit/aivopahkinat/Mad-Virus/426

Tämä sopii silloin kun on aikaa vähän enemmän kuin hetki:
http://theflashgames.blogspot.com/2008/ ... iez-2.html

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Bna » 09 Loka 2009 00:50

Miten tossa bubbleshooterissa on mahdollista saada 65000 pistettä? :D Itse pääsin parhaimmillani 5000:een :D
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 09 Loka 2009 03:04

Bna kirjoitti:Miten tossa bubbleshooterissa on mahdollista saada 65000 pistettä? :D Itse pääsin parhaimmillani 5000:een :D
Itse sain reilut 6000 :mrgreen: Aika uskomatonta saada 200 000 :!:
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 09 Loka 2009 11:37

Kari-Matti kirjoitti:
Bna kirjoitti:Miten tossa bubbleshooterissa on mahdollista saada 65000 pistettä? :D Itse pääsin parhaimmillani 5000:een :D
Itse sain reilut 6000 :mrgreen: Aika uskomatonta saada 200 000 :!:
Siinä kun pääsee tarpeeksi pitkälle, niin värit vähenee pikkuhiljaa sitä mukaa mitä värejä vielä on kentällä uusien kuplien tullessa. Sitten kun lopussa saa sen kentän tyhjäksi, saa bonuksena kaksinkertaiset pisteet.

Kannattaa myös käyttää niitä seiniä hyväkseen, sieltä voi kuplan kimmottaa vaikeaankin paikkaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja minna » 09 Loka 2009 12:39

Minä en kyllä millään jaksaisi pelata tuonne 200 000 asti :o
Kesti jo sen verran tuo vajaa 50 000 ja siinäkin lopussa ei enää jaksanut niin läiski vaan palloja sinne tänne.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Loka 2009 13:26

Kari-Matti kirjoitti:
Bna kirjoitti:Miten tossa bubbleshooterissa on mahdollista saada 65000 pistettä? :D Itse pääsin parhaimmillani 5000:een :D
Itse sain reilut 6000 :mrgreen: Aika uskomatonta saada 200 000 :!:
Hyvä, kun pääsin yli 16 000. Täähän on selvä kopio entisaikojen "TAITO" -pelistä Bubble Bobble 2. Mutta ei sikäli, sehän oli hupaisa ja addiktoiva pelikokemus. Uudelleenjulkaisuna TAITO Legends 2:ssa oli tämä peli yli 30 muun retron ohella.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja James » 09 Loka 2009 14:26

Onko joku pelannut Facebookissa sellaista peliä kuin "Paf le Chien". Siinä pitää potkaista koira mahdollisimman pitkälle ja matkan varrella on kanoja, jotka pukkaavat lisää vauhtia jos niihin osuu :mrgreen:
On erittäin koukuttava peli, olen nyt pari päivää sitä tahkonnut ja ennätykseni on 3079m.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Bna » 09 Loka 2009 15:08

James kirjoitti:Onko joku pelannut Facebookissa sellaista peliä kuin "Paf le Chien". Siinä pitää potkaista koira mahdollisimman pitkälle ja matkan varrella on kanoja, jotka pukkaavat lisää vauhtia jos niihin osuu :mrgreen:
On erittäin koukuttava peli, olen nyt pari päivää sitä tahkonnut ja ennätykseni on 3079m.
Tosi koukuttava voin myöntää. Oma ennätys on joku 1200m. Aina kun odottaa jotain tiettyä juttua niin näitä minipelejä on aina kiva pelailla niin aika kuluu nopeasti :D
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 09 Loka 2009 15:14

Koitin kanssa tota koiran potkaisua, 700m meni parhaalla.
Pitkälle varmaan menis kun tarpeeks potkis ja joku 100m korkea tipahtais suoraan kanaan...
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja James » 09 Loka 2009 15:20

Kari-Matti kirjoitti:Koitin kanssa tota koiran potkaisua, 700m meni parhaalla.
Pitkälle varmaan menis kun tarpeeks potkis ja joku 100m korkea tipahtais suoraan kanaan...
Ei tuo 100 metrin korkeus ole vielä mitään tässä pelissä. Minulla tuossa ennätyksessä koira lähti 400 km/h ja kimposi ensimmäisestä kanasta 500m korkeuteen ja putosi kilometrin kohdalla suoraan kanan päälle :D

E. niin ja sanottakoon, että pelissä voi pisimmillään potkaista koiraa 8000m. Rankingia kun katsoo niin niitäkin ihan kiitettävä määrä.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 09 Loka 2009 16:05

I`m a loser :blackeye

Pitääpä kokeilla lisää :)
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja calderyon » 10 Loka 2009 15:22

Bubbleshooter:

108680 pts.

Edit. Tulosta parannettu lukemiin 176730 pts.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Joanna » 10 Loka 2009 15:32

Paf le Chienissä tänään 1500 pts, paras tähänastisista. Olen enemmän koukuttunut Facebookin Farmvilleen ja Bejeweled Blitziin, jossa minulla paras tulos 245 000. :)
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja minna » 10 Loka 2009 16:22

Ooh. Sain laudan tyhjäksi bubbleshooterissa ja siihen bonukset päälle niin: 205 740
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Paali » 10 Loka 2009 16:36

Ite pelaan noita Farmvilleä ja Happy Aquariumia ja Fish Worldia. Rollercoaster kingdomia pelaisin jos vaan latais pelin nopeesti :|

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja effie » 10 Loka 2009 17:41

Minäkin olen koukuttunut Facebookissa Farmvilleen ja nyt aloittelin myös Yovillen pelaamista. Bubbleshooteria olen myös pelannut silloin tällöin. Pisteistä ei tosin ole mitään hajua, mutta olen saanut ruudun tyhjäksi useampaankin kertaan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Loka 2009 18:16

Facebookissa myös koukussa noihin perhanan peleihin. Ensin pelasin FarmTownia, sen jälkeen Restaurant Cityä ja FarmVilleä ja nyt on vuorossa Fish World ja pienemmässä määrin myös Happy Aquarium. Edelleen jossain määrin vieläkin sekakäytän noita kaikkia muita paitsi ensimmäistä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Loka 2009 19:45

Mä tykkään pelata MSN:n TextTwistia. Siinä yhden pelin ennätykseni on 249700. Siinä oppii myös hyvin uusia englanninkielisiä sanoja.

PS. Sain Bubbleshooterissa 343520 pistettä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Loka 2009 19:58

Koukussa ollaan täälläkin Facebookin peleihin. Ensin pelailin Pet Societyä, joka oli kuitenkin todella tylsä enkä jäänyt koukkuun. Sitten aloitin pelaamaan Farm Townia, jonka sain pari päivää sitten viimein "läpi" ja pääsin tasolle 34. Helpotus! ;) Farmvilleä olen myös pelannut mutta se ei ole yhtään niin kiva minusta kuin Farm Town. Nyt olen koukussa lähinnä Mafia Warsiin, muttam yös tuota Farmvilleä tulee pelattua, samoin kuin Pirates-peliä.

Se mikä noissa Facebook-peleissä ärsyttää on se että niissä yritetään lähes äkisin saada käyttäjiä kuluttamaan kyseisiin peleihin oikeaa rahaa; pelissä saatavat "Coinit" eivät kelpaa kaikkeen vaan pitäisi ostaa "Cashia" peliin.

Toivottavasti en jää koukkuun enää mihinkään Facebook-peliin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Nettipelit ja foorumilaisten pisteet

Viesti Kirjoittaja minna » 16 Loka 2009 19:21

Kokeilin facebookissa paf le chieniä. Ei ollut oikein minun peli. Jotenkin tympii nuo jonkun potkaisemispelit.
Facebookissa pelailen enää randomisti bejeweld blitchiä. Sitäkin harvemmin kun ketuttaa kun kaikki muut on parempia :P
Mafia warssia pelailin joskus, mutta siitäkin meni loppujen lopuksi maku.

PS. Bubbleshooterissa 422 660.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ajantappoa”