47. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:02

Dana söi sohvalla. Haluaa Pepsi Maxia. Kätlin lähti hakemaan. Dana nuoli sormiaan ja tippui sohvalta. Kätlin ilmoitti, että Dana lähtee nyt nukkumaan. Dana haluaa syödä loppuun. Kätlin antaa syödä ja sitten vie nukkumaan, "maksais mitä maksaa". Kätlin sanoo Danalle, että pitää miettiä mitä Vappu kysyy huomenna. Danan tukkakin ihan täynnä sohvalla. Danaa harmittaa, että on synttäreillä tällaisessa kunnossa. Kätlin sanoi, että Dana lähtee kohta nukkumaan. Nyt syö niin paljon kuin haluaa. Dana haluaa röökille. Kätlin kielsi.

Minna PK:sta. Jonkun on oltava koko ajan Danan vieressä. Jos Dana viedään nukkumaan, niin kylkiasentoon. Samin pitää hakea ämpäri mahdollista oksennusta varten. Dana haluaa röökille. Kaikki huutaa, ettei saa mennä. Aso ja Toni tuli pitelemään Danan sohvalla. Danan on pakko päästä röökille. Kysyi Minnalta ja Minna kielsi. Sitten vasta uskoi.

Dana jatkaa syömistä sohvan reunalla. Aso siivoaa tippuneita ruokia lattialta. Dana vinkuu edelleen röökistä. Joku tulee vaikka mukaan. Toni sanoi, että Dana lähtee nukkumaan. Toni vei Danan pesemään käsiä. Dana toistelee, että on pahoillaan. Ja taas halutaan röökille. Kaikki sanoo, ettei lähde. Dana haluaa lähteä PK:seen kysymään pääseekö röökille. Toni lähtee mukaan. Kätlin toi ämpärin Danalla. Minna sanoi, että pitää viedä sohvan viereen. Dana on sohvalla kunnes toisin määrätään.

Edit. 23:04 Kätlin haki juomat sisään.

Edit. 23:07 Samilla pyörii silmät päässä, heiluu keittiössä ja syö kanaa(?).

Dana ja Toni PK:sta. Minna kysyi haluaako Dana vielä syödä. Dana haluaa röökille. Toni sanoi, ettei pääse. Toni kertoo muille, että Danan pitää olla sohvalla ja koko ajan vähintään yksi vahtimassa. Kätlin kyselee Danalta mitä haluaa. Lupasi tuoda.

Sami heilui sohvan viereen ja otti 1,5 litran Pepsistä pari huikkaa. Nyt halailee Ason kanssa ja huutolaulaa gay-biisiä.

Dana yritti lähteä liikkeelle, mutta Toni ja Aso laittoivat takaisin istumaan. Nyt lähti ja Toni perässä. Taisi mennä vessaan oksentamaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:12

Toni lähti tupakalle. Sampo totesi, että koittaa pärjätä. Marko sanoi, että kai se nyt pärjää, kun lähtee tupakalle ja jättää Kätlinin huolehtimaan tuosta hempukasta.

Slummilaiset himoitsevat paellaa. On niin hyvin tarjolla keittiön pöydällä. Taas pohditaan, että pitäisikö varastaa. Minna sanoi, että ei siihen rankkuun kuole.

Kätlin ja Dana tuli vessasta. Kätlin sanoi, että Dana lähtee nyt nukkumaan. Oli viemässä makkariin, mutta Minna selvitti, että pitää viedä sohvalle. Kätlin vei siis sohvalle ja kävi itse viereen istumaan.

Edit. 23:13 Sami PK:seen. Dana sössöttää sohvalla, että pyytää lisää siideriä.

Edit. 23:15 Dana noussut sohvan reunalle heilumaan. Selittää, että lähtisi Tampereella nyt niin baariin. On kotona kännissä.

Aso ja Toni keittiössä. Marko, Sampo, Justi ja Minna seisoo rajalla ja suunnittelee paellan nappaamista.

Dana lähti sohvalta ja otti paellaa suuhun. Kätlin tuli hakemaan pois ja sanoi, että pitää olla sohvalla.

Edit. 23:16 Slummit puhuvat, että tilanne on nyt ihan 50-50. Mitä sitten jos tulee sääntörikkomus.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 10 Loka 2009 23:14

Aso horjuu jo uhkaavasti.
Dana ei pysy sohvalla. "Ei mul tuu ikinä darraa!", möykkää Dana. "Mä lähtisin Tampereella niiiiiiiiiiiin baariin nyt", jatkaa hän.
Slummi suunnittelee edelleen paellan ryöstämistä.
Slummi ohjailee Asoa paellan kanssa. Aso ei oikein ymmärrä enää...
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:17

Kätlinin mielestä Ason pitäisi myös lähteä nukkumaan. Pyysi Tonia viemään.

Edit. 23:18 Sami tuli PK:sta. Ei mitään. Aso horjuu pitkin kämppää. Dana sanoi, että Aso on enemmän kännissä kuin hän.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 10 Loka 2009 23:18

Toni päivittelee slummeille että ei nuo muut paratiisilaiset kestäis Levillä. kun heillä juodaan vähintään se viikko.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 10 Loka 2009 23:20

Aso pyöri hetken lattialla. Joku puhui, että Aso loukkaantui. Asolla mikrofoni hukassa, BB kuulutti hakemaan mikrofonin. Horjuvin askelin Aso lähti kadonneen mikrofonin metsästykseen. :D
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:23

Toni ja Aso pyörii keittiössä. Justi ilmoitti olevansa ainakin ihan messissä. Minna myös, jos muutkin. Justi ehdotti, että käyvät hakemassa omat lusikat ja ottaa syötävää. Marko on vähän epävarma.

Edit. 23:26 Minna muistutti, että jonkun pitää olla Danan vieressä koko ajan. Sami meni ja alkoi huutamaan jotain sodasta. "Perkele ei kaaduta, vaikka ryssä tuleekin päälle!"

Toni siirsi paellan pois. Slummit käskivät tuoda takaisin. Nelikko seisoo jo haarukat kädessä. Aso veti lautasen pois. Slummilaiset vaativat, että laittaa takaisin. Aso laittoi, mutta sanoi, että kaikki tästä eteenpäin on slummilaisten omalla vastuulla. Paratiisit ei ole antanut. Ja sitten hyökättiin. Kaikki kauhoo suut täyteen paellaa.

Edit. 23:27 Sami nosti lautasen pois. "Nyt oikeesti vittu tää loppuu tää touhu." Slummit lähti naureskellen pois. Oli kova juttu. Aso toi lautasen takaisin. "Jos teillä on munaa, nii syökää loppuu." Kauhominen jatkuu. Sami tuli paikalle huutamaan, että nyt loppuu. Aso huutaa takaisin, että antaa syödä vaan. Sami vei kaikki ruuat pois slummien ulottuvilta.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 10 Loka 2009 23:28

Kuva
Slummit ryöstöretkellä. "Ihan s**tanan hyvää."
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 10 Loka 2009 23:30

Sami sättii Asoa. Toni sanoo "uhot oikeesti pois. Me ollaan kavereita!"
"Jos sä haluat että joku syö täällä, niin sä kysyt multa", sanoo Sami.
"Tarjoilitsä", kysyy Sami. "Koska toi on paskaa vaan niille, saatana!"
"Ite ne vaan halus syyä", toistelee Aso.
"Se on sun vika saatana, kun sä annoit.", sanoo Sami.
Slummi kertoo ettei ole Ason vika. "Mä kerran vein pois sen pannun ja kuka sen toi takaisin. Ason vika."
"EI KUUNNELLA SAMIA YHTÄÄN, HÄH? MILLÄ TAVALLA KUUNNELLAAN SAMIA, HÄH???", korottaa Sami ääntään.

Suukopu jatkuu ja sitten Sami lähtee makkariin. Levittelee käsiään: "ihan sama".
Toni pyytää Samia röökille. "Mua ei kiinnosta lähtee sun kanssa vittu röökille". , sanoo Sami.
"Kuuntele nyt oikeasti!", sanoo Toni.
"Mä en halua kuunnella paskaa. Mä kerran nostin ton pannun pois...", jatkaa Sami.
Toni yrittää selittää, ja selittää. EI mene Samille jakeluun. "Ei mua vittuakaan kiinnosta, mä en lähe sun kanssa tohon. Ihan vittu sama..."

"Syökää nyt saatana, tulkaa nyt vittu kaikki tänne puolelle, kun ootte tulleet , vittu..", uhoaa Sami.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 10 Loka 2009 23:31

Boz kirjoitti:AlfaSami on oikeasti suuttunut Asolle, koska tämä antoi paellan takaisin slummin ulottuville. On käsirysy lähellä nyt.
Kuva
Mä oon tän paikan sheriffi..
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:32

Sami ja Aso huutavat toisilleen.
Sami: "Mä vein ton lautasen pois!"
Aso: "Antaa niiden syödä! Ne söi jo!"
Toni tuli rauhoittelemaan. Sami sanoi Asolle, että Samilta olisi pitänyt kysyä. Aso nosti jo kerran pois viedyn lautasen takaisin. Aso sanoi, että kertoi asian olevan slummilaisten vastuulla. Ei ollut Ason päätös. Sami huutaa, että kenen päätös se sitten oli, jos Aso vei lautasen. Toni rauhottelee taas. Sami huutaa, että ei kuunnella Samia. Ei kuunnella Samia. Toni rauhottelee edelleen. Aso huutaa, että antaa syödä. Ne aloitti jo, niin antaa syödä sitten kunnolla. Sami suuttui. Ihan sama. Ihan vitun sama. Ei kiinnosta lähteä Tonin kanssa tällä hetkellä röökille. Kätlin pyysi Samia sohvalle istumaan. Sami istui säkkituolille. Ei kiinnosta tulla sinnekään. Jos Kätlin tulee säkkituolille, niin ok. Toni tuli puhumaan Samille. Sami huutaa jo siirretystä lautasesta. Ihan vitun sama.

Edit. 23:35 Toni kysyi miksi Sami on vihainen. Koska muut kääntyivät häntä vastaan. Toni selittää, että ei todellakaan mitään sellaista. Dana pyysi Samia sohvalle. Kuiskaili Danalle, että kakku pitää säästää huomiselle. Kätlin kysyi miksi Sami on hänelle vihainen (ei halunnut tulla viereen istumaan). Kätlinin täytyy pitää Danasta huolta. Sami sanoi, ettei ole vihainen. Pidetään Danasta huolta. Tytöt lähtee PK:seen.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 10 Loka 2009 23:35

Toni kysyy, että miksi Sami on vihainen hälle. Tonin mielestä hän ei ole tehnyt mitään. "Sä olet kääntynyt mua vastaan", sanoo Sami. "Ei ole kyse tuollaisesta. Ei todellakaan, " vastaa Toni. "Aso antoi sen pannun, ne otti siitä".
Käpä yrittää ottaa Samin pois tilanteesta. Dana lässyttää Samille jotain. Käpä kysyy, että miks Sami on hälle vihainen. Sami ei ole vihainen Käpälle.
Dana haluaa Käpän mukaan päikkyyn. Ei kuulemma pärjää yksin siellä.
Sami jurottaa olkkarissa, slummilaiset rivissä penkillä katsovat tilanteen kehittymistä.
Dana ulos päikystä, käpä menee vastaan ovelle.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:37

Kätlin vei Danan PK:seen. Sami istuu yksin säkkituolilla selvästi vittuuntuneena ja hengittää raskaasti. Kätlin totesi, että sohva on täynnä riisiä, paellaa ja kanaa. Dana pois PK:sta. Kätlin lähti taluttamaan takaisin sohvalle. Sami istuu edelleen samassa asennossa ja pää nykii hieman.

Eit. 23:42 Kätlin: "Onko kaikki hyvin?"
Sami: "Ei."
Kätlin: "Mikä on vialla."
Sami: "Kaikki. Ei ole mitään luottamista. Kaikki on päin persettä."
Kätlin: "Etkö sä luota muhun?"
Sami: "Suhun mä luotan. Muihin en."
Kätlin: "Sä voit puhuu mulle."
Sami: "Mä voin puhuu sulle myöhemmin."
Kätlin: "Okei."
Dana kyselee miksi Sami on masentunut. Miksi Aso on masentunut (istuu makkarin vieressä kädet kasvoilla). Miksi kaikki on masentunut. Dana pieraisi. Pitää tuulettaa. Toni sanoi, että tätä ne haluaa. Aso ei olisi ikinä uskonut, että Sami huutaa hänelle. Aso tilittää, että Sami on ollut kuin isoveli. Sami sanoi, että Aso on ollut kuin pikkuveli. Aso kertaa miksi siirsi lautasen. Sami raivoaa, että nosti lautasen pois, ettei sääntöjä rikota enää. Ihan vitun sama. Yritti pitää päällikkönä homman kasassa, mutta lopulta ihan vitun sama. Tehkää vittu mitä haluatte. Tehkää oikeasti ihan mitä vittu haluatte. Vitun... Aso nyyhkyttää.

Avatar
Boz
Television orja
Viestit: 756
Liittynyt: 15 Elo 2007 02:12

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja Boz » 10 Loka 2009 23:42

Aso itkee kun päälikköapina haukkuu hänet muun lauman nähden.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 10 Loka 2009 23:42

Dana selittää, että haluaa röökille.
Käpä kysyy Samilta, että onko kaikki hyvin. Ei kuulemma ole. "Ei ole mitään luottamusta mihinkään suuntaan, kaikki on päin persettä.", sanoo Sami.
"Etkö luota muhun", kysyy Käpä. "Suhun luotan, mutta... ", sanoo Sami.
"puhu mulle", pyytää Käpä. " Mä puhun sulle sitten joskus myöhemmin", vastaa Sami.
Dana kyselee, että miksi kaikki on masentuneita. "Miks kaikki on masentuneita, mua pierettää nyt...", sanoo Dana.

"Tätä ne oikeesti hakee", toteaa Toni.
Aso ihmettelee, että miksi Sami huutaa hälle. "Sä kun olit mulle kuin veli!", sanoo Aso Samille.
"Sä olit mulle kuin pikkuveli", vastaa Sami.
ja alkaa taas huutamaan kuinka hän kerran jo nosti padan pois ja Aso sitten taas nosti sen takaisin. Ja että kun hän on päällikkö , niin hän voisi yrittää pitää huolta asioista, mutta toistaalta ihan vittu sama...

Nyt sitten Sami pyytää Asolta anteeksi. Aso sanoo, ettei tarvii. "Miksei tarvii.." Ei tarvii, koska saa kuitenkin anteeksi, sanoo Aso.
Ja sitten jauhetaan sitä, että pitääkö pyytää anteeksi.
Ja sitten Sami taas huuuuuuutaa, että MÄ YRITIN NOUDATTAA VAIKKA VITTU TALON SÄÄNTÖJÄ!!
Sami ja Aso menee makkariin.
"Älä pyydä kaikkien nähden anteeksi, ole mies. Pyydä vaikka nurkan takana, ole mies...", sanoo Aso.

Sami selittää, että kaikki on ollu slummissa ja jauhaa viime viikosta kun slummilaiset sai alkoa ja ruokaa... (unohtaa, että mm. Aso oli siellä...;) )

"Mitä mä teen väärää nytte, kun mä noudatan vittu talon sääntöjä..", tinkaa Sami.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 10 Loka 2009 23:43

Slummit istuu rivissä ja naureskelee raivoavalle Samille.
Voittaa varmasti huonot lauantai-illan viihdeohjelmat.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:43

Sami pyytää Asolta anteeksi. Ei olisi halunnut huutaa. Dana kyselee mitä on meneillään. Sami sanoi, ettei tarvitse tajuta. Kätlin selittää, että antaa olla. Aso sanoi, että ei tarvitse pyytää anteeksi. Sami lähti ihan eteen pyytämään anteeksi. Aso toisti, ettei tarvitse. Sami huusi, että hän vain yritti noudattaa talon sääntöjä vittu anteeks. Lähti makkariin. Aso perässä. Jankkaaminen jatkuu.

Edit. 23:45 Aso yrittää rauhoitella. Halasi Samia ja sanoi, että ei saa olla tuollainen. Tilanne näytti olevan jo ohi, mutta Sami alkoi taas huutamaan.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 10 Loka 2009 23:47

Sami selittää taas, että hän on päällikkö ja liibalaaba...
Aso selittää Samille, että ne slummilaiset on nyt sitten syöny ja hyvä, jos ovat nyt vatsat täynnä. Tulee rankku kummiskin, söi sitten yks tai useamman lusikallisen.
Sami menee slummin rajalle selittämään, että hän toivoi ettei tulis rankkua ei sen enempää slummiin kuin parasiittiin.
Aso selittää, että ei varmasti tule maha täyteen yhdestä lusikallisesta. Ja että siksi siirsi takaisin sen padan.
Ja Sami huutaa, että on joku vitun päällikkö, ja on myös näivistellyt nälissään slummissa...
Samille on kaikkein hankalinta se, että hänen pois siirtämänsä pata siirrettiin takaisin slummin ulottuville.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:48

Lähtivät takaisin muiden pariin. Aso selittää, että viimeksi meinasivat varastaa tupakat, muttei uskaltaneet. Nyt slummilaiset uskalsi tehdä sen. Jos tulee rankkua, niin sitten tulee. Justiina sanoi, että Aso on oikeassa. Sami huutaa taas ihan vitun samaa ja päällikköä. Aso totesi, että ole vaikka pääministeri. Sami tönäisi Ason pois ja jatkoi huutamista.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:50

BB rauhoitti tilanteen pyytämällä Samin PK:seen. Sami selitti ottavansa kaikki huomioon. Aso heitti, ettei käytä enää Samin pipoa. PK:n ovi meni kiinni ja Dana alkoi kikattamaan heti. Slummit naureskelee, että voiko olla tosissaan.

Edit. 23:51 Kätlin pyysi Tonia tulemaan kohta vahtivuoroon. Haluaa lähteä käymään vielä saunassa. Dana kyseli suuttuiko Sami oikeasti. Muut kertoo, että kilahti ihan kunnolla. Slummien mielestä Ason selitys oli hyvä. Juuri näin se asia on.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 10 Loka 2009 23:50

Sami pyydettiin päikkyyn.
"Ottaen huomioon teidän kaikkien eepokset...", sanoo Sami mennessään päikkyyn.
Slummin väki nauraa tilanteelle.
Aso juttelee Slummin väen kanssa.
Käpä haluaa saunaan, ja pyytää että Aso/Toni pitäis sen aikaa huolta Danasta.
Justi on sitä mieltä, että Aso käyttäytyi ihan oikein. Sami ei.

Toni tuli paikalle ja sanoo ihmettelevänsä, että ihmiset tappelee kananpaloista ja riisistä. "Oikeesti hei... miekii oon ollu nuori, vittu oikeesti miettikää".
Toni sanoo, että jos hän joutuu nyt toiselle puolelle, niin ihan sama.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 47. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 10 Loka 2009 23:54

Justiina sanoi, että Aso laittoi kaikki niin nätisti heille. Sen kakunkin. Dana sanoi, että anteeksi vaan, mutta se on hänen kakku. Justiina sanoi, että kyseessä oli se ruma kakku. Kätlin huusi, että vai ruma kakku. Se oli sydämellä askarreltu keskellä yötä. Kaikki nauraa. Toni tilittää, että miten yhdet tappelee jostain vitun kanasta ja riisistä. Vittu mikä elämä. Aso kertoo selityksensä. Toni ei ymmärrä. Vittu jos joutuu slummiin nyt. Ihan sama. Tuo on riisiä ja "kannaa". Aso sanoi, että siinä on "valakosipulia".

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”