59. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Loka 2009 21:42

Pojat jäi keskustelemaan. Viisi äänestyksessä on vähän ristiriitainen. Toisaalta suuremmat mahdollisuudet jäädä, mutta vituttaa, jos joutuu lähtemään yksin. Sampo laski, että ollut vain kaksi kertaa 1 vs 1 äänestystä. Kätlin - Raksu ja Marko - Justiina.
Sampo: Kansa on todellakin päättänyt.
Toni: Jep. *suu auki ja kädet eteen*
Toni: Se on Samille eka penkki.
Sampo: Saas nähä kuin käy. Koitu Minnan kohtaloks.
Lähtivät sisälle. Taas päästiin keittiöön.

Edit. 21:44 Kätliniltä tulee taas tarinaa. Toni tuli kyselemään onko talossa uusi äitee.

Edit. 21:45 Joku äijä oli yrittänyt Kätliniä. Kätlin ei kiinnostunut, joten äijä alkoi yrittämään Kätlinin äitiä ja kavereita.

Edit. 21:47 Steph keksi, että voisivat leikkiä tänään Kuutamolla. Kysyi tietääkö muut. Ei muistunut. Steph kertoi ja sitten muutkin muistivat. (Hyvä Steph. Tätä olenkin odottanut. :tu)

Edit. 21:50 Kätlin kertoi kikatellen Evestä. Oli ollut Egyptissä jonkun toisen kaverin kanssa. Kaverille oli tarjottu 12 kanaa, jos saa vaihdossa Even. Kätlin jatkoi nauraen vielä kovempaa, että joku tarjosi kaksi kauppaansa, joku vaikka kuinka monta kamelia ja mitä kaikkea muutakin tuli.
Steph: Sitten Suomessa. Missä Eve? No tässä on 12 kanaa.
Dana: Mitäs Evellä, ku saa 12 kanaa.

Edit. 21:52 Dana: Mä haluun saada meidän Luhta-takit.
Aso: Nii vittu muuten! Tai ehkä sä saat, mut mä en.

Edit. 21:55 Aso sanoi, että voisi vaikka lähteä. Alkaa olemaan ikävä. Sitten alkoi kertomaan slummilaisille Iidan ja Tonin peitonheilutteluista. Sampokin innostui. On tosin kuullut vaan Markolta Tonin mielestä muut vaan liioittelee.

Edit. 21:57 Paratiisissa aletaan syömään lettuja. Tytöt kuolaamassa ihan rajalla. Mensakin hiipi taustalle. Tytöt alkoi kikattamaan yht'äkkiä. Danan mielestä Kätlin teki jotain hyvin ja pyysi tekemään uudestaan. Nyt pyörähtelevät slummin käytävällä.

Edit. 22:02 Steph kertoi dipanneensa jogurtissa. Dana kysyi oliko hyvää. Oli tosi hyvää. Dana kysyi uudestaan. Steph pyysi vastauksen jälkeen kysymään vielä kerran. Dana kysyi ja vastaus pysyi samana.
Dana: Mä pyörryn. Noi näyttää niin hyviltä.
Kätlin: Mä rakastan lättyjä.
Dana: Mamma mia! Mä oon niin lättytyttö.
Kätlin: Niin mäki.
Steph pyysi tyttöjä tekemään lettuja, kun ovat joskus slummin puolella. Kätlin lupasi tehdä, voi kertoa. Nyt haaveilevat kermavaahdosta tai moussesta. Kätlin ei tiennyt mitä mousse on ja Steph selitti.
Kätlin: Mul alkaa oikeesti koht kuola valumaa.
Steph ehdotti muillekin, että leikkivät Kuutamolla. Tosin muistivat väärin, että yksi väitteistä on vain totta.

Edit. 22:03 Iida ihmetteli, että Toni söi jo.
Marko: Ei oo häpee olla nopee.
Iida: Paitsi tietyis asiois.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 22 Loka 2009 22:11

Slummin asukkaita ei ole aika pitkään toviin näkynyt netti 24/7 missään kamerassa eli ei voi raportoida slummin asukkaista kun ei ole näköhavaintoa - viimeinen kuulohavainto kun Kätlin ja Dana lauloivat Irinan Pokkaa taustalla.

Muut paratiisilaiset syöneet lättynsä, paitsi Antti.

Asoa on usein luultu espanjalaiseksi.
Aso toivoo, että sunnuntai tulisi jo äkkiä - Sampo komppaa.

Aso ja Sampo mietiskelevät, että mitä tehdä jos joutuvat sunnuntaina ulos talosta. Sampo arvelee, että ekana iltana ei voi tehdä mitä tahtoo ja toteaa myös, että näistä asioista ei varmaan saa puhua.

Danasta pikainen näköhavainto slummin makkarista - tuli ja meni.

No nyt - slummit istuvat penkillä ja heidän edessään on suuri määrä paratiisin asukkaita istumassa.
* One Day at a Time *

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Loka 2009 22:20

Aso, Sampo ja Toni keittiössä. Puhuvat Ason salaisuudesta. "Olen bi/homo" ei olisi yllätys.

Kuutamolla leikki alkaa oven edessä. Slummilaiset penkillä ja paratiisit säkkituoleilla. Dana aloittaa. Nyt pohtivat oliko se 2 valhetta ja 1 totuus vai toisin päin. Danan mielestä 2 totuutta, mutta muut olivat eri mieltä. No nyt alkaa. 1. Isoäidin isoisä oli samurai. 2. Polvi on leikattu. 3. Moottoripyörä ajoi yli.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 22 Loka 2009 22:22

Aso ja Toni kessulla.

22:24 Aso ja Toni sisälle.

Sami ja Sarana turisevat edelleen sängyssä.
* One Day at a Time *

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Loka 2009 22:24

Nyt kyselevät lisätietoja Danalta. Pokka ei pidä kenelläkään.
Steph: Olikse sun isoäidin isoisä kazakistanilainen?
Sampo: Kazakstanilainen.
Dana: Se oli japanilainen. Samurai.
Dana kertoi, että moottoripyörä oli show juttu Pietarsaaressa messuilla.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 22 Loka 2009 22:30

Mensan heitot:

1) olen järjestänyt koetilaisuuden 150 henkilölle
2) olen kirjoittanut kirjan
3) olen kirjoittanut näytelmän ja näytellyt siinä itse

totuus oli koetilaisuus
* One Day at a Time *

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 22 Loka 2009 22:31

Antin heitot:

1) olen harrastanut perspanoa pellolla kun oli porukkaa töissä
2) olen herännyt putkassa omassa virtsassa
3) olen kaappihomo

totuus oli 2)

Iidan heitot:

1) olen harrastanut seksiä baarin vessassa
2) olen harrastanut seksiä Tuomo Ruudun kanssa
3) olen harrastanut seksiä vanhempien sängyssä

BB: paristojenvaihto

totuus oli 1)
* One Day at a Time *

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Loka 2009 22:40

Dana pieraisi ja Aso kommentoi sitä.
Dana: Hei me ollaa eri puolil. Älä sä kommentoi mitää. Mä saan piereskellä slummis niin paljo ku mä haluun.
Aso: No hei daa.

Steph:
1. Olen leikannut kookosta, mutta varpaasta lähti pala. Se saatiin ommeltua kiinni.
2. Olen harrastanut kimppakivaa.
3. Minut on kidnapattu Suomessa.

Edit. 22:43 3. oli totta, vaikka porukka ei uskonutkaan epämääräiseen tarinaan.

Edit. 22:57 Ason vuoro kertoa.
1. 8 päivän ryyppyputki.
2. Helsinkiin syömään heseruokaa ja takaisin Turkuun.
3. 4 vuoden seurustelu.
Kakkonen oikein.

Edir. 22:59 Piti tulla Helsinkiin baariin. Kävivät ensin syömässä, mutta kukaan ei sitten jaksanut lähteä baariin, joten takaisin Turkuun.

Kätlin ei ole vielä kertonut. On kertonut niin monia tarinoita, ettei tiedä mikä olisi vielä kertomatta.

Antti heittää uudet kehiin:
1. Olen pudonnut kaivoon.
2. Olen keksinyt kaupalle nimen.
3. Olen voittanut lotossa 6+1.
Antilla on hyvin epämääräiset ja kiertelevät selitykset. Kaikki nauraa.

Edit. 23:01 Kauppa oli oikein, vaikka kaivo keräsikin eniten kannatusta. Kätlin kertoo seuraavaksi.

Edit. 23:03 Kätlinin väitteet:
1. Päätä leikattu niin, että sinne tuli kaksi kaljua kohtaa.
2. Olen ajanut autolla ojaan.
3. Olen ollut vieressä, kun tapahtui murha.
Dana sanoi tietävänsä. Sampo sanoi, että Dana paljasti viimeisen olevan oikein. Kätlin pyysi nyt kuitenkin kyselemään.

Edit. 23:05 Vähän korjailtu noita väitteitä. Kakkosen sulkivat pois heti. "Niin varmaan." Kätlin selitti, ettei osaa ajaa manuaalilla. Auto oli kaverin. Pääleikkaus kesti 15 minuuttia. Porukka kannattaa viimeistä. Aso ja Steph ekaa. Se olikin sitten totta. Päästä leikattiin 2 luomea. Murhakin tapahtunut, mutta ei ollut vieressä.

Edit. 23:06 Dana:
1. Olen nukahtanut omaan oksennukseen.
2. Olen syönyt 3 heseateriaa putkeen.
3. Olen löytänyt kadulta 300€.

Edit. 23:07 Rahat oli lompakossa. 100€ seteleitä. Ranskalaiset oli suolaisia. Heräsi kotona eteisestä oman oksennuksen keskeltä.

Edit. 23:10 Oksennus oli Tampereen Onnelan baarireissun jälkeen. Ateriat ei ollut mikään veto. Aso veikkaa, että kaikki on totta. Löysi 300, meni Onnelaan, söi matkalla ateriat ja sammui omaan oksennukseen. Heseateriat oli totta.

Edit. 23:11 Toni vielä ennen taukoa:
1. Pelkään seksuaalisesti aggressiivisia naisia.
2. Omistan Antti Autin nimmarilla varustetun lumilaudan.
3. Olen juonut 19 valkovenäläistä putkeen.

Edit. 23:12 Sai nimmarin omaan lautaan Rovaniemellä nimmarinjakotilaisuudessa. Steph tiedustelee kaikkia yksityiskohtia. Oliko Antilla tussi vai Tonilla.

Edit. 23:16 Aso: Onko nainen tunkenu sormia sun perseesee.
Toni: On. Yrittäny.
Kätlin: Tykkäsitkö?
Toni myhäilee hiljaa.
Steph: Kolumbiassa sanotaa, että jos haluaa selvittää onko mies homo pitää tunkea sormet perseeseen. Jos se tykkää siitä se on homo!
Äänestys pystyyn.
Kätlin: Mä uskon siihe persejutu!
Autti oli totta.

Steph:
1. Olen menettänyt pöksyni ja huomannut vasta jonkun ajan päästä.
2. Olen varastanut kaupasta ostoskärryt.
3. Olen harrastanut seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa.
Toni päätti sitten pamauttaa kunnon pierut heti alkuun. Syyttelee Danaa.
Dana: Tunkekaa sormet sen perseesee nyt.

Edit. 23:18 Ostoskärryt vaan kotiin jostain syystä. Löysi pöksyt laukusta. Ihmetteli kavereille miksi ne on kädessä eikä jalassa. Tuntematon mies baarikeikan jälkeen. Ei kysynyt edes seuraavana päivänä nimeä.

Edit. 23:19 Tasainen kannatus jokaiselle. Ostoskärryt oli totta. Slummin tytöt + Marko arvasi oikein.
Aso: Voi tsiisus kreisi.
Steph kertoo, että ne kärryt oli vaan siinä otettavissa. Ne oli varastettu jo ja otti kotiin.

Edit. 23:20 Kätlinillä valmiit tarinat. Nyt unohtui jo yksi. Yrittää miettiä.

Edit. 23:22 Nyt tuli mieleen:
1. Olen "vahinkoittanut" kaverin sairaalakuntoon.
2. Bileissä ollut niin kännissä, että oksensi huppuun ja laittoi päähän.
3. Olen ottanut suihin, kun on ajettu autolla.
Toni: Ai siekö?!

Edit. 23:26 Poikaystävä ajoi. Tuli. Nieli. Kaverin selkä tosi kipeä. Olivat messuilla ja halusi "säikähdää" sitä. Pomppasi selkään ja sairaalaan. Toni haluaa tiedustella vielä suihinotosta. Se vaan tuli mieleen. Kumpikaan ei ollut kännissä. Aina kuuntelevat musiikkia autossa.
Toni: Tykkäätkö ottaa?
Kätlin: Liittyykö se tähä?
Toni: Liittyy.
Kätlin nyökyttelee.
Äijät alkoi kyselemään oliko auton öljyt vaihdettu ja sellaista.
Luokan joulubileet oli saunassa. Oli oksentanut vaan huppuun ja ei tajunnut yhtään vetäessään sen päähän.
Toni ei usko, että Kätlin ottaisi suihin. Stephin mielestä Kätlin ei myöntäisi sitä. Aso ja Sami uskoo. Tonin mielestä Kätlin ei ota edes kiveksiä käsiin. Muka nielikin vielä. Kätlin ihmetteli miten miettivät sellaista. Tykkää oikeasti ottaa suihin. Äänestys alusta. Huppu saa eniten kannatusta. Kaverin selkä oli totta. Mutta oikeasti tykkää ottaa suihin. "Kaikki vaan, että Kätlin ei ikinä."

Edit. 23:27 Steph:
1. Olen omistanut 6(?) pupua.
2. Olen syönyt oman oksennukseni.
3. Olen työntänyt dildon kaverin pimppiin.

Edit. 23:30 (Kakkonen korjattu.) Tonin mielestä puput ei ole totta, koska Steph ei muistanut nimiä. Tytöt muistaa aina, vaikka olisi 100 lemmikkiä. Oksentaminen autossa suuhun.. Ei kerennyt pysähtyä. Dildo jatkojen jatkoilla. Kaveri pyysi vaan apua. Ehdotti myös hänelle. Dana näytti jotain dildoliikkeitä. Muut kauhistelivat. Dana pierasi päälle. Sitten äänestetään. Tasainen kannatus taas. Oksennus totta.

Edit. 23:31 Sampolla seuraavaksi:
1. Olen ollut alasti laivan putkassa.
2. Olen tavannut yhden parhaista kavereista niin, että olen auttanut sitä oksentamaan vessassa.
3. Olen harrastanut seksiä kaverin autossa.

Edit. 23:33 Kaverin autossa festareilla. Exän (tyttö) kanssa. Kukaan ei varmaan nähnyt. Laivan putka päätyi vielä IS:n etusivulle. Viuhahtivat porukalla laivalla. Varoituksen jälkeen 3 putkaan.

Edit. 23:34 Oksennus heillä kotibileissä. Muutama tuntematon tyyppi. Joku laattasi vessassa ja meni huutamaan. Pahoitteli tosi paljon ja heistä tuli ystäviä. Nykyään ihan bestiksiä. Laivassa olivat kylmissään vielä alasti eri putkissa.

Edit. 23:36 Vain Marko uskoi laivaan. Kahdelle muulle tasaisesti kannatusta. Laiva oli täysin totta, mutta ei vaan ollut itse mukana. Totuus oli se laattaus vessassa. Festarit myös melkein totta. Aso veikannut omasta mielestä aina oikein.

Edit. 23:37 Steph:
1. Olen ottanut suihin tanssilattialla ja päätynyt lehteen.
2. Olen ollut perse paljaana baarissa.
3. Olen ollut vähän kuin kauneusleikkauksessa, mutta leikattiin kurkku.

Edit. 23:39 Ääni oli liian käheä, niin piti leikata. Perse paljaana Baarikärpäsessä Helsingissä. Hame ei noussut tanssilattialla. Olivat poikien vessassa. Ei laittanut ovea lukkoon ja kaatui pöntöltä. Suihinotto NYT-liitteeseen. Yllytysjuttu.

Edit. 23:40 Suurin osa uskoo leikkaukseen. Toni uskoo suihinottoon. Kätlin vaihtoi leikkauksesta persejuttuun. Steph paljasti, että piti joutua leikkaukseen, mutta ei joutunut. Suihinotto tapahtui kaverille. Eli perse paljaana totta.

Edit. 23:42 Ainakin pieni tauko. Tehotrio kajautti gay-biisin ilmoille.

Edit. 23:43 Tehotrio sen jälkeen tupakalle. Aso pieraisi. Toni kuullut jo monta kertaa.
Aso: Vittu pierukoneiden seurassa saatana tarttuu.
Sami: Onkohan se vika ilta paratiisissa?
Ovat varmoja, että joku heistä lähtee sunnuntaina.

Edit. 23:45 Aso: Vittu jälkeepäin sit miettii, et yhen hörpyn takii menetti 50 000€!
Vielä ainakin naurattaa. Toni sanoi, että jos nyt tippuu, niin ei oikeasti olisi ollut mitään saumoja voittoon. Aso sanoi, että se oli vain heitto. Saranna terassille.

Edit. 23:46 Saranna: Mul oli laatikos röökii ja joku on ottan niit.
Aso: Joo. Ne on tääl.
Hekohekoheko. Steph tuli ihmettelemään, ettei ole muka röökiä enää.

Edit. 23:49 Kätlin tuli huikkaamaan hyvät yöt. Tehotrio alkoi huutelemaan "Hyvää yötä, käsille työtä. Kauniita unia, karvaisten miesten kuvia. Ja autojen. Muista käyttää liukuvoidetta." Danakin tuli hetken päästä.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 22 Loka 2009 23:51

Slummissa Dana harrasti hetken omaa kiinalaista kiljuntaansa ja meni Kätlinin kanssa makkariin jatkaen tovin opperalaulua ja sen jälkeen Hey Mickyllä.

Tytöt peilin edessä poistamassa meikkejään ja kameran zoomailut pistivät Kätlinin hymyilemään.
* One Day at a Time *

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Loka 2009 23:54

Aso alkoi laskemaan jotain: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 8.
Sehän olikin sitten hauskaa kaikkien mielestä. Aso selitti, että laskut meni sekaisin, kun BB laskee aina toisin päin.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 22 Loka 2009 23:55

Danalla on tosi kipeä huuli.

Kätlin levittää kasvoilleen kosteusvoidetta tms.
* One Day at a Time *

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Loka 2009 23:57

Aso selittää taas äijäparatiisista. Kolme muijaa ja kaikki slummissa. Oli tosi hauskaa. Sami naureskelee ja Aso selittää. Samin vuoro kertoa, että tuli sellainen fiilis, että piti repäistä ja olla jätkien kanssa. On ollut tosi paljon vain bändin jätkien kanssa jne. Oli terapeuttinen kokemus. Saivat olla pari päivää.

Edit. 23:58 Nyt tajusivat, että kaikki äijäparatiisilaiset ovat äänestyksessä.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 59. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 23 Loka 2009 00:00

Kätlin puristelee finniä tms ja ihmettelee, että onpa Danalla paljon tampooneja.

Danalla on pahat ilmavaivat, johon Kätlin: pierase vaan :wink:
* One Day at a Time *

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”