Nino Hermas

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sathel
Tuottaja
Viestit: 1124
Liittynyt: 23 Elo 2008 19:40

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Sathel » 17 Syys 2009 14:41

Jokke kirjoitti:
Kari-Matti kirjoitti:0/10 tietokilpailusta vahvistaa epäilyjäni :lol:
Nino ei halunnut päälliköksi, ei muuta. sellainen jolla on ajokortti niin tietää varmasti että 50 on rajoitus.
Tais olla ihan vaan sellainen kämmi, ettei huomannut tuota yleinen-sanaa kysymyksessä. Suurimmissa kaupungeissahan tuo 50 km/h laskettiin 40:een joitakin aikoja sitten ja Helsingissä pohditaan rajoituksen laskemista 30:een (vai onko ko. ehdotus jo mennyt läpi?).

Musta Pekka
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 535
Liittynyt: 21 Loka 2008 22:44

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Musta Pekka » 17 Syys 2009 16:27

Sinänsä Ninon tilitys kovasta menneisyydestään oli ihan liikuttavaa, mutta tietty itsekeskeisyys sieltä alta jatkuvasti vaan paistaa ja se syö kyllä sympatiapisteitä. Tuntuu, että Nino kuuluu niihin tyyppeihin, jotka hamaan loppuun saakka syyttävät omasta käytöksestään ja mokistaan milloin muita ihmisiä, milloin olosuhteita jne.. mutta harvemmin päähän pälkähtää, että itsekin voi tehdä paljon ja jotkut ongelmat tulevat loppujen lopuksi omista valinnoista - mitenkään siis hänen kokemuksiaan vähättelemättä.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja acryl » 17 Syys 2009 17:41

Tosi itsekäs, vaikka muuta esittää, ja raivostuttava tyyppi. :evil:
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Riemuidiootti
Tapetti
Viestit: 38
Liittynyt: 26 Elo 2008 23:00

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Riemuidiootti » 17 Syys 2009 19:47

Raivostuttava, mutta eri tavalla kuin Jelena. Nino voisi vielä vetää muutamat kohtaukset nikotiinituskissaan ja parit itkut tirauttaa. Enkä malta odottaa mitä herkullisia läheltä piti -tilanteita sieltä vielä löytyy! Siinä missä jotkut näkevät huumoria ja luonnollisuutta näen minä vähä-älyisyyttä ja jonkinsortin käyttäytymishäiriötä.

Pari viikkoa vielä slummissa ja sitten veke, kiitos.
Love rages wild in my heart.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja acryl » 17 Syys 2009 20:34

Riemuidiootti kirjoitti: Siinä missä jotkut näkevät huumoria ja luonnollisuutta näen minä vähä-älyisyyttä ja jonkinsortin käyttäytymishäiriötä.

Pari viikkoa vielä slummissa ja sitten veke, kiitos.
Ei enää yhtään viikkoa. ADHD:n ei pitäisi ollenkaan tulla tuollaiseen suljettuun tilaan. Kilahtamiset ovat sairauskohtaukseen verrattavia. Kun ei itse ymmärrä lähteä niin pitäis äänestäjien antaa apua hänen hätäänsä.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 17 Syys 2009 22:42

Nino alkaa tehdä itelleen jellut, eli itkee itsensä tupakantuskallaan talosta ulos.
Vaikka Jesa mua muuten ärsyttääkin, niin tässä olen samaa mieltä, ettei Nino käyttäydy ikänsä mukaisesti. Nino on kuin pikkulapsi, kaikkimulleheti ja jos itselle tulee hankaluuksia vastaan, pitää ymmärtää, mutta jos toiset tekee samaa, niin on "pikkuämmä" vai miksi se Lottaa sanoi. Ei taas mitään hyvää sanottavaa. Mietityttää todella, tsemppaisiko Nino taas slummissa vai miten kävisi. Kotiin taitaa olla lähdössä.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
pigporthen
Uimavalvoja
Viestit: 413
Liittynyt: 08 Syys 2008 02:35

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja pigporthen » 18 Syys 2009 01:16

Talon ainoita hahmoja joka luo tuonne tilanteita ja luo keskusteluja. Heittää läppää ja tilittää. Noussut yhdeksi suosikeista. Toivotaan että ei joudu näin aikaisin pois.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Goofy » 18 Syys 2009 08:13

Toivottavasti ei joudu ulos kun tosiaan jelluilee tupakan kanssa. Ois NIIN sääli. Puhui illalla ettei kuuppa kestä jos joutuu taas slummiin ja lähtisi mieluummin kotiin...
Taviskausi rules

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja sally » 18 Syys 2009 12:10

syy miksin ninon pisteet mun silmissä on laskenut jyrkästi ei ole lotalle pään rääpiminen, koska lotta tyhmänä vastaa ninon teiniprovoon tyhmällä teiniprovolla. mutt ninon pisteet laskee ihan tuon ikäjutun takia. juurikin ett miten kundi kuka kailottaa olevansa kolmekymppinen voi olla noin saakelin naurettava teinipelle. mä oon samana vuonna syntynyt ja olen aina 19-veen ohituttua kokenu olevani just 19-vee enkä turhaan ole aikuistumisesta huolehtinut, jonkinlainen peter pan-syndrooma kai meneillään mutt jopa mä henkisenä 19-veenä en ymmärrä miten voi olla noin lapsellinen, koska se ei oo millään lailla hirveen taktista ninon puolelta.

Musta Pekka
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 535
Liittynyt: 21 Loka 2008 22:44

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Musta Pekka » 18 Syys 2009 12:22

On mielenkiintoista seurata miten Ninon äänestyksessä käy. Itse olen kahden vaiheilla, mutta en osaa kantaani päättää: toisaalta miehessä on juuri se hauska, iloinen ja energinen puoli, mutta sitten pahimmillaan mies on itsekäs, lapsellinen ja turhan valittaja. Ja ilkeyttäkin on ollut havaittavissa. Myös Ninon asenne omaan käytökseensä on mielestäni väärä; hänhän kommentoi esimerkiksi eilen, että: "tällainen mä vaan oon ja sillä selvä", mikä on tietysti ihan totta, mutta ei ole peruste käyttäytyä törkeästi ja typerästi, sillä persoonallisista erityispiirteistään huolimatta jokaisen on toimittava tiettyjen alkeellisten sosiaalisten normien mukaan tai tuo "peroonallisuus" menettää täysin merkityksensä.

Saakeli kun tuli pitkiä lauseita.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Bna » 18 Syys 2009 12:48

Nino ei saa lähteä vielä! Ninolla on vielä paljon enemmän annettavaa talossa kuin Lotalla ja Tuijalla. Silloin kun Nino on hyvällä tuulella, hän on yksi talon viihdyttävimmistä asukkaista. Ja usko, että jos Lotta lähtee, Ninon huonot hetket vähenevät huomattavasti.
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

peteboy
Peitonheiluttaja
Viestit: 163
Liittynyt: 19 Syys 2008 09:00

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja peteboy » 18 Syys 2009 12:54

Pelastetaan Nino! Lotta ja Tuija ulos! Nino on liian iso persoona menetettäväksi tässä vaiheessa. Ei kai kukaan halua sitä samaa viimekauden tapettirullameininkiä taas?

<painajainen>
BB, päivä 42.
Esa J mököttää. Minna vonkaa Esa J:tä, turhaan. Sami ja Aso pelaavat jyvillä jätkänshakkia. Lotta hiplaa Sampoa. Dana laulaa Mambo No. 5:ttä...
And it keeps going and going and going... :shock: :cry:
</painajainen>
TOP: Sampo, Esa A, Dana
BOTTOM: Toni, Saranna, Aso, Sami

Nino <3

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Bna » 18 Syys 2009 12:57

peteboy kirjoitti:Pelastetaan Nino! Lotta ja Tuija ulos! Nino on liian iso persoona menetettäväksi tässä vaiheessa. Ei kai kukaan halua sitä samaa viimekauden tapettirullameininkiä taas?

<painajainen>
BB, päivä 42.
Esa J mököttää. Minna vonkaa Esa J:tä, turhaan. Sami ja Aso pelaavat jyvillä jätkänshakkia. Lotta hiplaa Sampoa. Dana laulaa Mambo No. 5:ttä...
And it keeps going and going and going... :shock: :cry:
</painajainen>
Niin, ehdottomasti pikku AD/HD Ninon täytyy jäädä. Tuo paljon menoa taloon, niin hyvässä kuin pahassa.
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Aromi
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 03 Loka 2008 07:26
Paikkakunta: Lontoo

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Aromi » 18 Syys 2009 14:13

Rasittava ihminen ja käy päivä päivältä rasittavammaksi. Moittii toisia lapsellisiksi iän perusteella, mutta vaikuttaa itse teini-iän kriisistä kärsivältä murkulta.

En silti toisaalta halua häntä ulos, sillä saa aikaan säpinää.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 18 Syys 2009 14:36

Nino sais jäädä nyt mutta ei missään nimessä saa voittaa.
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
bb789
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 01 Syys 2009 13:33

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja bb789 » 18 Syys 2009 14:42

Kari-Matti kirjoitti:Nino sais jäädä nyt mutta ei missään nimessä saa voittaa.
Ei voitakkaan mutta jää. Päälähetykset kertoo tunnin ohjelmassa paljon Ninossa viihdyttävää seurattavaa, tosin huonookin jonku verran.

Vaikka joutuis slummiin tänään nii en usko että se kilahtaa millään tavoin. toivotaan että pitkään talossa kertomassa hauskoja letkautuksia. niih.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 18 Syys 2009 16:22

subtv kirjoitti:– Mä oon enemmän järkyttynyt kuin ketään. Mä oon ihan lukossa, mä oon ihan lukossa! Mä olen niin pahoillani Sampon puolesta, Nino rutisti Sampoa.
Hetikö Ninon piti kerätä kaikki huomio itseensä, vaikka hänelle ei tapahtunut mitään kauheaa?

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja sandman » 18 Syys 2009 16:38

Taidan tänään katsella kauden kolmannen extrani, ihan vaan nähdäkseni Ninon palkin.
Menneekö pohjasta läpi vai huiteleeko taivaita.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 18 Syys 2009 16:40

sandman kirjoitti:Taidan tänään katsella kauden kolmannen extrani, ihan vaan nähdäkseni Ninon palkin.
Menneekö pohjasta läpi vai huiteleeko taivaita.
Jos näytetään enää. Viime viikollahan ei näytetty.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja sandman » 18 Syys 2009 16:47

[juuso] kirjoitti:
sandman kirjoitti:Taidan tänään katsella kauden kolmannen extrani, ihan vaan nähdäkseni Ninon palkin.
Menneekö pohjasta läpi vai huiteleeko taivaita.
Jos näytetään enää. Viime viikollahan ei näytetty.
Jaa niin sekin vielä :shock:

Helvetin tuotannon pitää näittenkin kanssa säätää, tympeetä touhua kun ei voimasuhteita tiedä ennen talkkaria :evil:

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja acryl » 18 Syys 2009 16:52

Ei vois olla vastenmielisempi kuin Nino. En oo katsonut 24/7 enkä muutakaan ihan Ninon takia. Toivottavasti riesa loppuu sunnuntaina.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Nino

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 18 Syys 2009 16:53

sandman kirjoitti:Taidan tänään katsella kauden kolmannen extrani, ihan vaan nähdäkseni Ninon palkin.
Hyi, hyi, hyi likaista mielikuvitustani.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”