Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Keskustelua liittyen Suomen viidenteen Big Brotheriin.
Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Petri » 15 Marras 2009 12:34

PIETRO kirjoitti:
Petri kirjoitti:Ehdottomasti Danan ja Esan puhelut jäävät mieleen - negatiivisessa mielessä. Kenellekään noita puheluita ei olisi pitänyt suoda, mutta kun nyt suotiin niin sitten kaikille asukkaille olisi pitänyt ehdottomasti tarjota samanlainen mahdollisuus.
Jos tuo olisi BB:n toiminnan periaate, niin kaikkien olisi pitänyt päästä myös Filippiineille.
Asukasvaihtoa ei luonnollisestikaan voinut tarjota kaikille asukkaille, mutta valinta olisi toki voinut tapahtua jollain muulla periaatteella. Puhelun pk-huoneessa sentään olisi voinut tarjota kaikille helpostikin.

Asukasvaihto vs puhelu eivät mielestäni ole vertailukelpoisia.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Mama » 15 Marras 2009 13:26

Esan hedelmälautasepisodin, Käpän Filippiinienmatkan ja Cathyn Suomen BB:ssä vierailun ja slummiparatiisin loppumisen lisäksi mieleenpainuvinta on tähän mennessä ollut nyt myös Esan tunnemyrsky tyttiksen puhelun tiimoilta. Se oli yllätys Esalle itselleen ja myös mulle..

Mä luulen (en väitä olevani oikeassa), että tämä kuuluisa puheluepisodi voisi johtua siitä edellisiltaisesta/-öisestä Danan ja Esan kuolemakeskustelusta. Molemmat siinä keskustelussa repivät auki haavojaan isän kuoleman jälkeen ja olivat melkoisen rikki sen jälkeen.

Tuollaisten juttutuokion jälkeisessä pahassa olossa esim. psykologin kanssa keskusteleminen olisi saattanut olla tuotannon mielestä melko raju veto. Joten päätyivät tällaiseen läheisen ihmisen äänen kuulemiseen, ikäänkuin terapiana näille kahdelle.

Ymmärrän toki, että tuo noiden kahden saama puhelu nostaa vastalausemyrskyn täällä kotikatsomoissa ja etenkin suurimmat Käpän kannattajat jaksavat vaan kaivella sitä, että tyttis olisi sanonut jotain Esan suosiosta ulkomaailmassa, mitä ei tietenkään olisi saanut sanoa, :arrow: eikä tyttöystävä niin sanonutkaan, kuten muutamat ystävälliset kirjoittajat ovat kertoneetkin Esan ketjussa.
Tosin tässä on käynyt niin, että osa Käpän kannattajista ei ymmärrä lukemaansa tekstiä, vaikka heille sanasta sanaan tyttöystävän sanomiset on kirjoitettu, mutta sillehän me emme voi mitään :lol: :?

No, mä olen vain tällainen ikäloppu äiti-ihminen, joka täällä teinien keskusteluissa pyörii, ja ehkä omien rankkojen elämänkokemusten kautta peilaan tuota Danan ja Esan saamaa puhelua oikeutettuna, oikeutettuna tapahtuneen keskustelun valossa...
Enkä välttämättä ole oikeassa...
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja effie » 15 Marras 2009 13:59

Mama kirjoitti:Mä luulen (en väitä olevani oikeassa), että tämä kuuluisa puheluepisodi voisi johtua siitä edellisiltaisesta/-öisestä Danan ja Esan kuolemakeskustelusta. Molemmat siinä keskustelussa repivät auki haavojaan isän kuoleman jälkeen ja olivat melkoisen rikki sen jälkeen.

Tuollaisten juttutuokion jälkeisessä pahassa olossa esim. psykologin kanssa keskusteleminen olisi saattanut olla tuotannon mielestä melko raju veto. Joten päätyivät tällaiseen läheisen ihmisen äänen kuulemiseen, ikäänkuin terapiana näille kahdelle.
Saatat hyvinkin olla oikeilla jäljillä. Tai sitten jos tätä oli suunniteltu jo pidempään, niin valinnat puhelun saajista tehtiin yöllisen keskustelun pohjalta.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Petri » 15 Marras 2009 22:52

Ehdottomasti Samin häätö tänään ja Ason sekä Tonin vollottaminen. Todellakin priceless moment nähdä kaksikko itkemässä ja nyyhkyttämässä. :hahaha:

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 15 Marras 2009 23:08

Mama kirjoitti:Esan hedelmälautasepisodin, Käpän Filippiinienmatkan ja Cathyn Suomen BB:ssä vierailun ja slummiparatiisin loppumisen lisäksi mieleenpainuvinta on tähän mennessä ollut nyt myös Esan tunnemyrsky tyttiksen puhelun tiimoilta. Se oli yllätys Esalle itselleen ja myös mulle..

Mä luulen (en väitä olevani oikeassa), että tämä kuuluisa puheluepisodi voisi johtua siitä edellisiltaisesta/-öisestä Danan ja Esan kuolemakeskustelusta. Molemmat siinä keskustelussa repivät auki haavojaan isän kuoleman jälkeen ja olivat melkoisen rikki sen jälkeen.

Tuollaisten juttutuokion jälkeisessä pahassa olossa esim. psykologin kanssa keskusteleminen olisi saattanut olla tuotannon mielestä melko raju veto. Joten päätyivät tällaiseen läheisen ihmisen äänen kuulemiseen, ikäänkuin terapiana näille kahdelle.

Ymmärrän toki, että tuo noiden kahden saama puhelu nostaa vastalausemyrskyn täällä kotikatsomoissa ja etenkin suurimmat Käpän kannattajat jaksavat vaan kaivella sitä, että tyttis olisi sanonut jotain Esan suosiosta ulkomaailmassa, mitä ei tietenkään olisi saanut sanoa, :arrow: eikä tyttöystävä niin sanonutkaan, kuten muutamat ystävälliset kirjoittajat ovat kertoneetkin Esan ketjussa.
Tosin tässä on käynyt niin, että osa Käpän kannattajista ei ymmärrä lukemaansa tekstiä, vaikka heille sanasta sanaan tyttöystävän sanomiset on kirjoitettu, mutta sillehän me emme voi mitään :lol: :?

No, mä olen vain tällainen ikäloppu äiti-ihminen, joka täällä teinien keskusteluissa pyörii, ja ehkä omien rankkojen elämänkokemusten kautta peilaan tuota Danan ja Esan saamaa puhelua oikeutettuna, oikeutettuna tapahtuneen keskustelun valossa...
Enkä välttämättä ole oikeassa...
Olen täysin samaa mieltä joka sanasta mitä kirjoitit.
Nuo fanaattiset Käpän kannattajat eivät pysty ajattelemaan enää realistisesti, he eivät erota faktoja fiktiosta, koska tunne ohjaa niin voimakkaasti ajatusmailmaa, että faktat jäävät oman uskomuksen varjoon ja uskomuksita tulee heille faktoja.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja realityfan » 16 Marras 2009 13:38

Mensan hedelmälautasen ojentaminen alkaa jäädä taka-alalle kun vertaa sitä Esan talouspaperin ojentamiseen tosimiehille Asolle ja Tonille. Miehet pillittivät kuin pikkutytöt, joilta tikkari on tippunut lattialle.

Kyllä oli huvittavan näköistä kun nämä kaksi Samin matkamittaria ei tiedä kumpikaan mitä pitäisi tehdä kun päällikkö lähtee. Pasmat sekosivat aivan täysin.

Aivan varmasti kaikkien kausien top-ten kamaa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Marras 2009 13:43

Samin häätö ja jäljelle jääneiden Ason ja Tonin reaktiot ovat myös yksi mieleenpainautuva tapahtuma tältä kaudelta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Marianne » 16 Marras 2009 18:40

Mieleenpainuvinta tässä kaudessa on se, ettei minulla ole jäänyt mitään mieleen. Aikaisempien raivoamisieni jälkeen otan liiankin rennosti. Jos olen kattonut BB:tä/lukenut uutisia ja joku tulisi kysymään mitä tapahtui, sanoisin että en minä tiedä! Ööh, ne vain löhösi?

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 16 Marras 2009 22:25

°Tuijan häätö :evil:
°Hedelmälautanen
°Esan, Danan ja Kätlinin salatehtävä
°Cathyn vierailu/vaihto kokonaisuudessaan parempi kuin viime vuonna. :thumbsup
°Esan itku
°Ason ja Tonin itku Samin lähdön jälkeen
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Bna » 16 Marras 2009 23:45

Ason päiväkirjahuoneen itkuinen soperrus Samin lähdön jälkeen kuuluu myös omalle listalleni :D
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Joulu 2009 16:42

Eniten on jäänyt mieleen Ason ja Tonin voimakas reaktio Chief-Samin poistuttua talosta, vaikka näin tuon vasta jälkikäteen. Ason itku oli liikuttavaa seurattavaa.

Muita mieleen jääneitä:
Ason tosimies-kilahdukset ensimmäisellä viikolla.

Esa A:n viilipyttymäinen asenne toisten suorittaessa seisomarangaistusta alusvaatteisillaan Esojen mikrofonitekniikkapuheista. Ninon johtamat lastenlaulut muiden ajankuluksi rangaistuksen aikana.

Esa A:n tuijotusmaraton päiväkirjahuoneessa Big Brotherin vaikenemispäivänä.

Jelenan uskomaton tupakanpuuteitkupotkuraivari.

Minnan ja Jesan panot. Parhaiten muistan 5.9 puolilta päivin sviitissä olleen, mitä katsoin 24/7:sta. Meno oli niin rynkyti-rynkyti, että pelkäsin sponsorisängyn hajoavan. Peitto kesti päällä, mutta äänet olivat valaisevia. Toisena live-esitys Danalle, Markolle ja Sampolle, jonka sijasta saimme katsella kattoa.

Slummilaisten taitava toiminta hämäystehtävässä, paratiisilaisten käytös ja Esa A:n heltyminen hedelmälautasineen.

Paellaepisodi, etenkin Chief-Samin totaalikilahtaminen.

Salatehtäväviikon loistavat suoritukset, etenkin Esa A:n hämäys Samin, Ason ja Tonin saamiseksi mukaan salatehtävän suorittamisen varmistukseen (Kätlinille ja Danalle työrauha).

Asukasvaihto, Cathyn ensi kerran näkemä lumi,

Tuijan salatehtävä, missä olisi ollut aineksia parempaankin.

Ason kiri finaalissa Kätlinin ja Esa A:n ohi.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 30 Joulu 2009 18:29

Katsossa oli vähän tähän ketjuun liittyvä juttu:
Katso 48/2009, s. 18 kirjoitti: Mikä on ollut kauden parasta viihdettä?
a. Runsas seksi, 12%.
b. Jako slummiin ja paratiisiin, 22%.
c. Kätlinin ja Cathyn vaihto Filippiineillä ja Suomessa, 46%.
d. Rankat rangaistukset, 20%.

Kuka on ollut talon huonokäytöksisin asukas?
a. Nino, 33%.
b. Lotta, 4%.
c. Jelena, 36%.
d. Justiina, 27%.

Ketä jo pudotettua kaipaat eniten?
a. Marko, 25%.
b. Sami, 24%.
c. Nino, 39%.
d. Minna, 12%.

Kuka ansaitsisi voittorahat eniten ja osaisi käyttää ne järkevimmin?
a. Kätlin, 20%.
b. Esa A, 55%.
c. Aso, 9%.
d. Sampo, 16%.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

luputupu
Juonittelija
Viestit: 193
Liittynyt: 10 Marras 2009 21:45

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja luputupu » 30 Joulu 2009 18:38

Eniten on jäänyt mieleen Kätlin Laas.Ilman kätliniä koko kausi
olisi ollut tylsä seurattava.Varmaan on Kätlinistä eniten puhetta riittänyt
ja en usko et yhtä valovoimaista asukasta tulee enään.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja realityfan » 27 Maalis 2010 11:58

Kvartaalin verran kaudesta toivuttuani suljin silmäni ja mietin mikä tulee mieleen kaudesta ensimmäiseksi. Tulos oli yllättävä: - Tauski.

Tauski tumma puku päällä, selkä viivotin suorana lauloi aivan uskomattoman setin hääparille.

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja effie » 02 Huhti 2010 19:31

realityfan kirjoitti:Kvartaalin verran kaudesta toivuttuani suljin silmäni ja mietin mikä tulee mieleen kaudesta ensimmäiseksi. Tulos oli yllättävä: - Tauski.

Tauski tumma puku päällä, selkä viivotin suorana lauloi aivan uskomattoman setin hääparille.
Ja sitten Aso jatkoi siitä mihin Tauski jäi. Ei ehkä yhtä puhtaasti, mutta määrä korvasi laadun... :mrgreen:

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Kauden 2009 mieleenpainuvin hetki/tapahtuma ?

Viesti Kirjoittaja Dille » 09 Kesä 2010 15:32

Ensimmäisenä iltana kun rivi ulkopuolisia kantoi tavaralaatikot sisään- siihen loppui eristettyinä olo.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2009”