BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Vastaa Viestiin
Avatar
5AL
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 11 Syys 2008 01:14

BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja 5AL » 11 Syys 2012 22:22

Tehtävänä on järjestää BB-aiheiset kaveripiirin juhlat. Kyselenkin nyt teidän BB-asiantuntijoiden ideoita näihin juhliin. Käytettävissä on kerrostalokolmio normaaleine varusteineen (mukaanlukien sauna ja parveke) sekä kamerajärjestelmä jolla BB-talon tunnelmaa luodaan (kuvat steamataan juhlijoiden näkyviin ruudulle).

Mitä voisivat olla:
- Big Brotherin kuulutukset (tyyliin: Tämä on Big Brother. Muistakaa juoda.)
- Big Brotherin antamat tehtävät
- Muu BB-rekvisiitta / ohjelma

Kaikkia hulluja ideoita kaivataan [smilie=a_happyhappy.gif]

- Luv: 5AL :abow:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 11 Syys 2012 23:06

Pullonpyöritys ja joko pallienpaukuttelu (eli kivespusseille luunappeja) tai sitten "cocktorture" -peliä miesten kesken kuuluvat toki ainakin asiaan. :icool:

BB-aiheinen lautapelikin on olemassa mutta en tiiä saako sitä enää oikein mistään.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 11 Syys 2012 23:33

Pistäkää laadukkaalla web kameralla live kuvaa bileistä nettiin.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja JVDS » 11 Syys 2012 23:38

Jutelkaa mukavia kiukaalle ja vetäkää oikein kunnolla överiksi emt. Pääsiskö mukaan? ;)
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 12 Syys 2012 00:55

Ei mulla oo ehdotuksia, mut voix mä tulla mukaan. Lupaan juoda kovan kännin.

No voin mä ehdottaa. Pyytäkää mukaan lihava tai vanha nainen, jos ei muuten, niin koittaan estämään nuorten miesten iskemismeininkiä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 12 Syys 2012 01:07

Harmi kun eivät taida olla tällä paikkakunnalla. Tuollaisiin bileisiin ois mukava osallistua (kunhan kukaan ei keksisi kutsua paikkakunnalla asuvaa kaiken ilon pilaajaa Sebastiania paikalle). [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 12 Syys 2012 02:04

Jos tulis zygerö kuskiks ja bb-janita kaikkeen sille väliks.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 12 Syys 2012 11:16

DosterMan kirjoitti:Jos tulis zygerö kuskiks ja bb-janita kaikkeen sille väliks.
No ilman muuta, jos vaan järjestyy auto käyttöön, koska sellasta mulla ei ole. Janita voidaan hakea tuolta Kilosta aidan yli.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 12 Syys 2012 11:49

Zygerö kirjoitti:
DosterMan kirjoitti:Jos tulis zygerö kuskiks ja bb-janita kaikkeen sille väliks.
No ilman muuta, jos vaan järjestyy auto käyttöön, koska sellasta mulla ei ole. Janita voidaan hakea tuolta Kilosta aidan yli.
Hommatkaa joku iso auto millä ajatte seinästä läpi. Tytöt (Sarah ja vänskä mulle) ja pari lammasta kyytiin.

BB-aiheiset juhlat pitää aloittaa siten että ensin kaikki ahtautuu parvekkeelle odottelemaan kun joku laittaa kämpän bilekuntoon. Ulkona pitää olla niin kauan että kaikilla on kylmä ja jokun on vielä kusettava pulloon.

Verhot kun aukeaa niin helvetillinen huuto ja ryntäys kohti pöydällä odottavia juomia. Kaikille torpöt käteen ja pikapikaa känniin. Nousuissa kehutaan kaikkia ja koko porukkaa maailman parhaaksi. Saunomista, ammeessa killumista, tanssimista, röökillä ravaamista ja muutakin perussettiä. Jossain vaiheessa kaikki änkäytyy vaikka vessaan ja tehdään se pakollinen luokkakuva (kännivideo) PK:ssa. Sekoilua...sekoilua

Tänä vuonna tullut kaksi uutta ja varsin piristävää ohjelmanumeroa. Nimittäin pallien paukuttelu ja kermavaahdon nuoleminen kaverin persvaosta :thumbsup
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja realityfan » 12 Syys 2012 12:00

Ja häätö pitää järjestää myös. Eli kaikkein vittumoisin tyyppi kipataan vaan tylysti klo 22:30 kerrostalon käytävään. Uusia asukkaita pitää taloon myös tulla. Lähikadulta vaan joku aivan randomi tyyppi puhumalla mukaan bileisiin. Toki tyypillä joku erikoistaito pitää olla, mieluiten joku kivesfetissi tai vastaava.

Ja linkki tänne foorumille mistä livefeediä voi seurata.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 12 Syys 2012 12:29

Livefeed maksaa 3e/h, tuotoilla ostetaan lisää olutta ja tilataan sponsorifirmalta pitsoja.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 12 Syys 2012 12:45

realityfan kirjoitti:Ja häätö pitää järjestää myös. Eli kaikkein vittumoisin tyyppi kipataan vaan tylysti klo 22:30 kerrostalon käytävään.
:bidmouth: Toi olis paha.

Heti bileiden alussa kaikki kokoontuis sohville ja kirjottais tauluun häädetyn nimen.

BB: Pasi! Sinut on häädetty BB-bileistä
Pasi: Mitä vittua?, mä toin juomia ja sipsejä....
BB: 9...8...7...6...
Muut: Hei, pidä lippu korkeella!
Pasi: Vitun mulkut!
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: BB-aiheiset Juhlat / Bileet / Partyt

Viesti Kirjoittaja Marianne » 12 Syys 2012 14:25

Lösötkää puolikaaressa lattialla katselemassa kun yksi pariskunta paneskelee. Panopareja voi myös vaihtaa. Siihen kohtaan jossa kukaan ei istu niin laittakaa kamera ja sitten ladatkaa tämä video nettiin.
QL 2014: kakkonen on ykkönen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Arkisto”