Elina Kottonen

Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Elinasta?

5 - Erittäin hyvä ellei täydellinen!
3
21%
4
4
29%
3
5
36%
2
2
14%
1
0
Ei ääniä
0 - Huonompaa saa etsiä!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Elina Kottonen

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 06 Touko 2010 17:01

Elina on ihana! Hyvät valinnat. Mukavaa myös nähdä uusi talo uudella paikalla.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Bna » 06 Touko 2010 17:01

Kuvasta päätellen rempseän näköinen juontaja. Toivottavasti uudesta Extrasta tulee Elinan näköinen, toivotaan parasta!
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 06 Touko 2010 17:03

Radiossa Elina on kyllä sellanen suht ärsyttävä, mutta johtunee siitä Voicen typerästä aamushowsta sekin.. Mukavaa vaihtelua silti ehdottomasti.
You're not bored, you're boring.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 06 Touko 2010 17:05

Vappu on ärsyttävä radiossa, vielä ärsyttävämpi teeveessä.
Elina on ärsyttävä radiossa.... toivotaan muutosta edelliseen.
Noh Elina on vaan extrassa.
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Myöskään Jani ei jatka kaudella 2010 - kuka seuraajaksi ?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 06 Touko 2010 17:06

Jossain viime syksynä toivoinkin tätä Elinaa bb-juontajaksi. :) Hänhän oli mm. juuri näissä Voicen aamulähetyksissä juontajana joissa haastateltiin pudonneita BB-kilpailijoita ja sen perusteella ainakin on rempseän oloinen neitonen kyseessä. Varmasti suoriutuu hommastaan erinomaisesti.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja mrj » 06 Touko 2010 17:38

hmmm, taitaa olla ihan hyvävalinta extraan :) diggaan ainaki tästä
JuHu - :drink55:

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja James » 06 Touko 2010 18:08

Mulle kelpaa. Sen mitä Voicea olen katsellut niin tykkään kyllä Elinasta juontajana. Varmasti tulee nyt parempi Extra kuin viime vuonna. Jannen tasolle lienee vaikea yltää, mutta katsellaan.

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja effie » 06 Touko 2010 19:24

James kirjoitti:Varmasti tulee nyt parempi Extra kuin viime vuonna.
Tähän nyt ei kovin paljoa vaadita. :D
Jolanne kirjoitti:Radiossa Elina on kyllä sellanen suht ärsyttävä, mutta johtunee siitä Voicen typerästä aamushowsta sekin..
Toivottavasti suurin osa ärsytyksestä johtuu nimenomaan aamushowsta. Katsellaan, mitä BB-syksy tuo tullessaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Touko 2010 20:53

Ihan hyvä homma paluu taas kahteen naisjuontajaan. :tu Lähinnä telkkarista on tullut joskus seurattua Voicen aamua ja juttu luistaa.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Touko 2010 22:40

Itse odotan Elinan juontamia Extroja erittäin positiivisella mielellä, hän tuntuu olevan kiinnostunut ja jopa innostunut Big Brotherista, mikä on minusta hyvin tärkeää.
Tyylinäytteitä viime syksyltä, BB5-Minna:
Video 1.
Video 2.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 06 Touko 2010 22:48

www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/big_brother/uutiset?1116951 kirjoitti: BB Extran Elina Viitanen: Saatan itkeä tai aukoa päätä!

Kuva
BB Extran juontaja Elina Viitanen

BB Extraa luotsaava Elina Viitanen, 26, heittäytyy uuteen tv-pestiin täysillä.– Toivottavasti minut otetaan hyvin vastaan. Nainen on usein ärsyttävämpi kuin mies, ja nainen on hyvin harvoin hauska, mutta yritän parhaani! Elina nauraa.

BB Extran miesten valtakausi päättyy, kun hurmaava ja tatuoitu platinablondi Elina Viitanen tarttuu ensi syksynä juontotehtäviin. Nainen onkin aivan pähkinöinä siitä, että pääsee kokeilemaan siipiä tv-tuotannossa.

– Odotan innolla kesää ja erityisesti syksyä. Olen innoissani juontopestistä ja uskon, että se on juuri minulle passeli tv-ohjelma. En ole koskaan aiemmin tehnyt oikeaa tv-tuotantoa, Voicelta tuttu neitokainen juttelee.

Voicen Heräämössä radiojuontajana ollut Elina on omasta mielestään tottunut puhekone tilanteessa kuin tilanteessa.

– Puolitoista vuotta olen tehnyt joka arkiaamu neljä tuntia suoraa lähetystä. Puhetta on pitänyt riittää, enkä jännitä kameroita. Olen itse aamun torkku ja illan virkku, joten aamuheräämisiä ei tule ikävä! hän nauraa.

Elina: Yritän rajoittaa veemäisyyttä

Big Brother on koukuttanut Elinan jo aiemmilla kausilla, ja tulevalta syksyltä hän odottaa vaiherikasta menoa sekä kiinnostavia asukkaita, joilta löytyy monenlaista elämäntarinaa.

– On jännää nähdä taas kehen siellä kiintyy ja ketä inhoaa. Uskon, että tulen myötäelämään ihan täysillä kaikissa BB-talon käänteissä, hän hehkuttaa.

Kuva

Räväkkä ja tatuoitu Elina aikoo olla oma aito itsensä juontotehtävissä.

– Toivon, että ohjelman seurassa viihtyvät sekä äijäporukat että naiset tyttöjenillassa. Että siinä olisi jokaiselle jonkinlaista meininkiä. Niin kliseiseltä kuin se voi kuulostaakin, niin olen juontajana aito. Mä en hirveästi esitä, hän täräyttää.

– Olen suorasanainen, mutta en ole tyly tai inhottava. Juontaja saa herättää tunteita, ei semmoista kannata pelätä. Saatan olla herkkäkin ja mennä syviin sfääreihin ja keskusteluihin, saatan myös aukoa päätäni ja kuulostaa veemäiseltä. Sitä pitää yrittää rajoittaa, Elina miettii.

Big Brotherissa kohdataan aitoja tunteita, itkua ja naurua. Juontaja ei aio itsekään pidätellä tunteitaan.

– Saatan itsekin parkua, ei sitä tiedä. Ja jos luvan saan, niin sanon asukkaille suorat sanat!

BB-blondit vauhdissa - kaaosta luvassa!

Kuva

BB Talk Shown juontaja Susanna Laine ja Extraa luotsaava Elina Viitanen ovat tuttuja entuudestaan. He ovat jo kolmen vuoden ajan jakaneet samat työtilat, joten yllätys oli molemmille naisille iloinen, kun he kuulivat tekevänsä myös ensi syksynä samassa paikassa töitä.

– Meitä on kaksi pohjalaista blondia, se ei ole hullumpi yhdistelmä. Voi olla, että kaaosta on luvassa, varmasti myös hauskaa. Meille saa nauraakin, Elina hymyilee.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 07 Touko 2010 00:05

En kuuntele radiota juurikaan, joten tää on vähän outo mulle, Maikkarin viihdesivulla tämä jakaa "kansaa".

Mutta on ainakin kohtuu uusi kasvo telkassa ja tässkin on hyvä ettei valittu mitään BB-ihmiskuonaa tähän virkaan, Sampohan oli kait juuri tähän pestiin hakemassa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 07 Touko 2010 00:46

En ole koskaan kuullutkaan, mikä on todennäköisesti hyvä asia. Odotan selkeää parannusta viime vuoteen, tosin Effien sanoin, siihen ei paljoa vaadita, mutta olisi mukava katsella hyvää Extraa tänä vuonna. Toivotaan parasta. Pitää vissiin väkipakolla katsella vähän aikaa Voicen Heräämöä joku aamu, että sais edes jonkinlaisen kuvan tytöstä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Fossu
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Syys 2008 13:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Fossu » 07 Touko 2010 17:23

Zygerö kirjoitti:En ole koskaan kuullutkaan, mikä on todennäköisesti hyvä asia. Odotan selkeää parannusta viime vuoteen, tosin Effien sanoin, siihen ei paljoa vaadita, mutta olisi mukava katsella hyvää Extraa tänä vuonna. Toivotaan parasta. Pitää vissiin väkipakolla katsella vähän aikaa Voicen Heräämöä joku aamu, että sais edes jonkinlaisen kuvan tytöstä.

Jos päästään edes lähelle Vapun extran tasoa (mikä ei ole vaikeaa), niin hyvä tulee. Kataja ja Jani olivat :tired
ihQin, teitin rinsessa :D

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 07 Touko 2010 22:48

Elina on ihana! Odotan innolla hänen Extrojaan.
Who is she? Where did you find her?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Touko 2010 16:05

Kun en tiedä tyypistä yhtään mitään enkä ole radiossakaan kuullut, niin sanotaan vain että vähän häiritsee toi sen "fiftari" tms. lookki. Toivottavasti vaihtaa stylistiä extraan.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Spencer » 08 Touko 2010 17:14

Elina on minullekin aika uusi tuttavuus. Voicen BB-videoita olen jonkin verrran katsellut, ja niiden perusteella ei ole pahaa sanottavaa. Joka tapauksessa parempi varmasti kuin Toivolan Jani.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja VeePee » 11 Touko 2010 20:06

Näin etukäteen ei mikään surkea valinta. Saa sitten nähdä millanen on itse ohjelmassa

Avatar
bigbrother2006
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 08 Elo 2006 19:49
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja bigbrother2006 » 21 Heinä 2010 18:44

*******************************
**Tämä on Big Brother. Menkää ulos!**
*******************************

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja realityfan » 21 Heinä 2010 20:14

^
mtv3 kirjoitti: – Onneksi saan tehdä Extrasta oman näköiseni. Tuotantoyhtiöstä sanottiin, että missityylisiä juontajia on Suomessa ihan tarpeeksi, eikä musta mitään muuta saakaan kuin mitä olen.
Pidän erityisesti uutisen tästä kohdasta. Oman näköinen juttu pitää tehdä, eikä yrittääkään kopioida mitään edellisten yrittäjien tyyliä. Erityisesti Toivolan tyyliä pitää välttää viimeiseen saakka.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja JVDS » 22 Heinä 2010 00:42

Voicessa olen pitänyt ainakin Elinasta eikä kukaan nyt Vappua huonompi voi enää olla... Muutenkin hyviä valintoja nämä uudet. Innolla odotan hänen Extrojaan!
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 22 Heinä 2010 22:38

Odotan Elinalta paljon, toivottavasti pääsee vaikuttamaan Extran sisältöön, ettei se liikaa muistuta menneitä kausia. Toki tuo maanantaiosuus menee varmasti tuttuja latuja eli se pudonneen (turha) haastattelu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Arkisto”