Elina Kottonen

Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Elinasta?

5 - Erittäin hyvä ellei täydellinen!
3
21%
4
4
29%
3
5
36%
2
2
14%
1
0
Ei ääniä
0 - Huonompaa saa etsiä!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 14

Sima
Tapetti
Viestit: 39
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:01

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Sima » 31 Touko 2012 16:04

Kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväinen olen molempiin juontajiin. Kyllä uskon, että Elina hyvin Talkit tulee hoitamaan. Pieni sanahohelluskaan ei niin vakavaa ole, jos muuten kaikki sujuu jouhevasti.
dertsi kirjoitti:Ehkä vähän paremmin istuvia kolttuja voitaisiin Elinalle valita.
Jostain syystä en ole pitänyt Elinan vaatteista tän vuoden promokuvissa ja viime vuoden Talkeissa niin paljoa, kuin Extran ja muiden lehtikuvien asuista.

No, jos niihin Talkkeihin ja pressikuviin pitääkin olla jotain jännempää.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 31 Touko 2012 16:09

^ Suurin syy Elinan hienoihin vaatteisiin Extrassa ja rumiin kolttuihin Talkeissa on se, että Elina sai itse valita Extran vaatteet (omasta kaapista tai jostain muualta), mutta Talkeissa oli stylisti joka valitsi vaatteet (Bubbleroomista kai).
That damn fox!

Kuva

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja plop » 31 Touko 2012 16:22

Mua ei vois vähempää kiinnostaa istuuko ne Ellun vaatteet täydellisesti vai ei :) . Pääasia on, että Ellu juontaa tänä(kin) vuonna. Toki kivat vaatteet on kiva juttu, mutta jos Talk Show on edelleen kaikkea muuta kuin Talk Show (eli äänestä äänestä äänestä äänestä suosikkiasi nyt jo turbolla !) niin homma kusee..

Mut hieno uutinen tuo Elina kyllä!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 31 Touko 2012 16:26

^ Totta, eihän se pääasia ole millaiset vaatteet on päällä, mutta yleensä hyvät vaatteet luo paremman tunnelman.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Marianne » 31 Touko 2012 16:55

Todella mukava juttu, että Susanna lopetti ja vain Elina juontaa Talk Show:t. :)

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 31 Touko 2012 19:55

ihan paras saada elina yksin talkiin :Love: nyt saa muutakin tehtävää ku ilmoittaa äänestystilanteita. itekki oli ihan suruissani ensin, ku uutisissa luki, että juontajat menee vaihtoon, mutta sitten elina jatkaakin, ihan parasta.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja janne » 13 Heinä 2012 11:44

Elina Viitanen: BB-talossa oli turvallista

Big Brother -juontaja Elina Viitanen kertoo BB-talossa tuntuneen turvalliselta ja hyvältä.

Big Brother starttaa elokuussa kahdeksannelle kaudelleen, ja sanavalmis Elina Viitanen jatkaa sunnuntaisin lähetettävän Big Brother Talk Shown luotsaamista tällä kertaa yksin. Viime kaudella Big Brother Extraa juontanut Elina koki elämänsä yllätyksen, kun Big Brother passitti hänet taloon asukkaaksi. Nainen kuvailee Subin haastattelussa talossa oloaikaa sumuiseksi ja absurdiksi.

– Aluksi pelkäsin hirveästi mennä sinne, mutta nopeasti oli hyvä ja turvallinen olla. Se oli täysin oma yhteisönsä. Nyt se tuntuu niin absurdilta, että olen ollut niin sisällä hommassa, Elina sanailee.

Juontaja kertoo lähteneensä taloon täysin avoimin mielin katsomaan, mitä ihmiselle oikeasti tapahtuu siellä. Jos nainen joutuisi uudestaan taloon asukkaaksi, hän yrittäisi skarpata enemmän.

– Koettaisin pysyä enemmän järjissäni. Viimeksi ajattelin vain, että ihan täysillä tulta päin!

Katso haastatteluvideo:


BIG BROTHER alkaa Subilla 28.8. BB 24/7-palvelu aukeaa 27.8.

Seuraa Big Brotheria Facebookissa (Big Brother Suomi) ja Twitterissä @BigBrotherSuomi. Keskustelu Twitterissä hashtagilla #bbsuomi.

(Sub)
http://www.sub.fi/uutiset/elina-viitane ... ta/1574798

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja JVDS » 14 Heinä 2012 23:58

Olen ollut ihan täpinöissäni siitä asti kun selvisi, että iki-ihana Elina juontaa myös tulevalla kaudella talkit vieläpä yksin tällä kertaa! En jäänyt yhtään kaipaamaankaan Susannaa siihen vierelle hidastamaan tahtia. Elina on aito, sympaattinen ja yksinkertaisesti nappivalinta tähän ohjelmaan. Ehkä jopa se Suomen BB-historian paras juontaja, vaikka ei ollutkaan mukana vielä niillä "mediaseksikkäimmillä" kausilla. Teräspallejakin katsoin pariin otteeseen ihan vain Elinan takia. :love61:
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
O.o
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 11 Syys 2011 01:41
Paikkakunta: Los Santos

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja O.o » 29 Heinä 2012 21:05

JVDS kirjoitti:Elina on aito, sympaattinen ja yksinkertaisesti nappivalinta tähän ohjelmaan. Ehkä jopa se Suomen BB-historian paras juontaja..
Täysin samaa mieltä.

Varmasti pärjäisi juontajana missä tahansa ohjelmassa.
Luonnollinen Elina on omassa hommassaan Suomen eliittiä. Kaiken lisäksi hän on uskomattoman seksikäs nainen..
✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 26 Elo 2012 10:40

Hienoa, että Elina on nyt yksin Talk Show'n juontajana. Hienosti vetänyt tähän mennessä Extroja ja Talkkeja Susannan kanssa. Uskon, että hyvin sujuu jatkossakin.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Anira » 28 Elo 2012 23:44

Elina jatkaa totuttuun tapaan juontamalla hyvin ja tosi luontevasti. :) Toivoisin vaan ettei liikaa soluttaudu massaan ja toistele samoja lauseita värittömästi. Toivottavasti hän osaisi vielä räväyttää!
Mainio juontaja, kaunis nainen ja kyllä hänellä on varmaan nyt edelliskauden jälkeen erilaista perspektiiviä ja tatsia hommaan, kun on talossa kerta vieraillutkin asukkaana. ;) [smilie=a_smitten.gif]

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja dertsi » 29 Elo 2012 18:49

Elina veti omalta osuudeltaan kauden avauksen mainiosti, ja eiköhän sama meno jatku myös Talkeissa. :)

Ihailtavan rauhallisesti Ellu jaksaa vetää, ei hermoile turhia.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 29 Elo 2012 19:46

Ellu oli kyllä taas oma ihana itsensä, eikä hermoillut yhtään. Vähän oikee harmittaa kun sitä näkee vaan kerran viikos Talkis, eikä enää ollenkaa extras, vaikka tykkään mä kyllä Cristalistakin. Mut silti... :?

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Mour » 29 Elo 2012 19:57

Elinalle sylin täydeltä ruusuja syystä että on aivan ihana juontaja. :tu Luonteva ennen kaikkea, oikein miellyttävä ja selkeä tapa puhua, ihastuttavan aurinkoinen ja hyväntuulinen olemus. Huippua.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja pööpö » 30 Elo 2012 01:22

Tänä vuonna mulla ei ole aikaa stalkkaa sitä Lauttasaaren ärrällä, tai täällä, mutta Ellu on mitä on.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja omelia » 30 Elo 2012 01:56

JVDS kirjoitti:Olen ollut ihan täpinöissäni siitä asti kun selvisi, että iki-ihana Elina juontaa myös tulevalla kaudella talkit vieläpä yksin tällä kertaa! En jäänyt yhtään kaipaamaankaan Susannaa siihen vierelle hidastamaan tahtia.
Joo se Susanna oli ihan virhe alun alkaenkin tuohon juontohommaan, ei sujunut niin ei sujunut. Elinalta varmasti homma sujuu yksinkin. Elina on ihan kiva ja hyvä juontaja, mutta edelleen on näitä aiempia Talk-juontajia ikävä, Elinaan en ole vielä samalla lailla tottunut, vaikka hänestä pidänkin. Sitä olen miettinyt joskus, että Elinan asut eivät ole kovinkaan nättejä tuossa Talkissa, että voisiko vähän panostaa niihinkin ja saada jotain nättiä/näyttävää päälle.

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 30 Elo 2012 10:21

Mä just tykkään Elinan pukeutumisesta ja tyylistä kaiken kaikkiaan. Se on vaan niin täydellinen kokonaisuus! Mihin täydellistä muuttamaan..? Nyt ekaa kertaa koko BB:n historiassa odotan sunnuntaita kuin kuuta nousevaa! SUUKKOJA ELINALLE!
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 04 Syys 2012 15:05

Taika kirjoitti:Vaikka Elina muutoin mukava onkin, niin se vaikutti (talovierailustaan huolimatta) kauheen etäiseltä - - -
Voi että miten hyvä että joku muukin on tätä mieltä. En ole saanut aikaiseksi lähteä Elinaa kritisoimaan kun se on niin huippu koskematon.

Olen alusta saakka pitänyt Elinaa käsittämättömän viileänä, paikka paikoin jopa kylmänä. Tämä korostui viime kauden loppupuolella, kun asukkaita kidutettiin uima-asuissa huonolla ruoalla. Juontajalla aina sama ote ja hymy. Ehkä Elina itse sanoisi, että on niin professional, mutta ei USA:ssakaan enää muovisuus ole in.

Sande
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 23 Syys 2011 21:02

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Sande » 04 Syys 2012 15:43

Elina on kyllä mukava ja ammattitaitoinen, mutta minullakin Elinan pisteet laskivat hiukan viime kauden talovierailun vuoksi.

Vaikka se kiellettiinkin, että Elinalla olisi ollut jokin tuotannon antama tehtävä tai että hän olisi toiminut "tuotannon kätyrinä", niin siltikin hänen käyttäytymisestään jotenkin heijastui se, että käsikirjoitus oli hyvin sisäistetty ja sen mukaan toimittiin.

Päiväkirjahuoneesta asukkaille annettavat käyttäytymisohjeet, roolitus ja tapahtumien lavastaminen pitäisi mielestäni kyllä riittää.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja scorchio » 06 Syys 2012 10:36

Minäkin olen Juutas Toisinajattelija (vai oliko se Väärinajattelija?). Itse itseäni siteeraten:

" Lähetetty: Ti 04.09.2012 10:42
Elinaa mä en viime vuotisen talovierailun jälkeen oikein enää siedä silmissäni. Koko juontaja taloon asukiksi-schaiba oli Suomen BB:n ala-arvoisimpia juttuja. Olen tässä suhteessa (poikkeuksellisesti) konservatiivi ja Vanhan Liiton Änkyrä, ja mielestäni BB:n alkuperäistä ideaa raiskattiin huolella. No, ideahan on viime vuosina ollut muutenkin hukassa (sukulaistenkumminkaimojen talovierailut ja tunnemyrskyjen lypsämiset), eikä katsojat ilmeisesti ole olleet pahoillaan asiasta. Vain minä.

No, Elinasta meni maku, muistot sen itkuntuhertamisista (niin siis se on niin rankkkaa olla talossa, blaa blaa) saavat vieläkin ihokarvat pörhölleen inhosta. Palkintona tosta khröm´aamisesta oli ilmeisesti talk-juontajan pesti."

Mutta nätti on. Tosin se kestovirnekin jo tympii (tyyliin: talossa asukas A itki ikäväänsä [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif] ...jne)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Syys 2012 08:02

Itsellänikin tökkii Elina juuri tuon takia. Itsellä oli niiiiiiin rankkaa olla talossa muutama päivä ja itsestään ei antanut yhtään mitään, mutta sitten Talk Showssa kelpaa olla hymy korvasta korvaan selostamassa kuinka seuraavalla viikolla BB valitsee asukkaista yhden jonka täytyy asua loppukausi roskalaatikossa siihen asti kunnes hänet häädetään ja studioon pitää tulla pelkästään vanhoista sanomalehdistä tehdyt shortsit jalassa. [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif]

Ja toki mitä tunkeilevampia kysymyksiä (joihin ei olisi "asukkaana" missään tapauksessa itse vastannut) pitää kysellä asukkailta, joita ei edes tunnista kun ei ole edes viitsinyt seurata ohjelmaa muuten kuin lukemalla pari uutista sillon tällön ja kuuntelemalla Sainion preppauksen sunnuntaina ennen talkkarin alkua.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja sjoku » 11 Syys 2012 06:10

Ihanaa Ellua pääsee ihastelemaan myös huomenna, kun neitokainen juontaa Maikkarin Elämä Lapselle- konserttia. :thumbsup

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Arkisto”