Yleinen örveltämisketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 11 Touko 2015 00:32

knocker kirjoitti:Dosterilla on muuten kivat verhot, piti mainita jo aiemmin, mutta taisin unohtaa. Ite et ole kuitenkaan valinnut, veikkaan ma.)
No mitenköhä tuoho vastais. Minun verhot, minä valitsin verhovalikoimastani ne ikkunaa peittämään, mut ei oo minun ostamat. Ainii ja kiitos, mä tykkään kans noista verhoista.

Ps. Perjantai raittiina nii paino putos 2,5kg. Wuub wuub.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Touko 2015 00:18

Suomi hävisi, kansa ulisi. Naurattaa. Saattaa johtua alkoholista. Tiedä tuosta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Touko 2015 00:59

Ei oikein tiedä miten päin olisi. Vituttaa tuomonen tuomarifarssi, sit jotkut jatkoaika foorumin ristiinrunkkarit taputtelee toisiaan selkään ja onanoi keskenään miten tuomareita kritisoivat ei ymmärrä jääkiekosta mitään, kuten he jossain vitun kuppasella foorumilla.

Pitäs vetästä pää täyteen viinaa.

Edit. selvennetääs varuilta. En oo siis käyny varmaan siel foorumilla sitten vuoden 2008, mut seurasin tuota #mmkisat twitter feediä ja silmiin pisti heput, joiden kuvauksissa oli jatkoaikaan viittaavaa kirjoitusta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Touko 2015 18:16

Ai ai ai, tästä ei välttämättä kunniankukko laula, otin nyt ekan bissen ja samalla yhden valkovenäläisen. Näin aikaseen ku alottaa, nii on yleensä katast vitun roohvi lopputulos, mut katsellaan. Jonni verra nakertaa vielä toi eilinen tuomarifarssi.

Vittu ku Kanada murskais Tsekin ja sit pronssipelissä jenkit veis tikkarin Jagrin käsistä. En ois uskonu tätä päivää näkeväni, mut toivon että jenkit ja kanada ois molemmat mitaleilla. Ekaa kertaa ever, nii vitusti vituttaa nyt toi Venäjä/Tsekki +tuomarifarssit.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 24 Touko 2015 00:34

En oo koskaan ollut mikään suuri vodkan ystävä mutta onhan tää Russian Standard Platinum niinku maustettua vettä jois.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Touko 2015 15:38

Neljäs tai viides päivä tällä viikolla kun aattelin ottaa vähän häppää. Tänään toki hieman enempi kuin aiempina päivinä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Touko 2015 21:18

Raisto alottaa nii aikaseen aina et ite ei kerkee suihkussa käymään ku raisto on jo juonu 12-päkin.

Toka olut (+2 shottii) alhaalla.

Ps. Fanny takas maitokauppaan!

Image
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Touko 2015 21:48

DosterMan kirjoitti:Raisto alottaa nii aikaseen aina et ite ei kerkee suihkussa käymään ku raisto on jo juonu 12-päkin.
Töistä kauppaan, kaupasta kotiin, sihahdus. Thäts it.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Touko 2015 22:09

Ei huano!

Mul oli isot tavoitteet kesäkaudelle, meinasin palata 13 vuoden tauon jälkeen aamuoluen kantaan, mut nyt sit oon alkanu nihkeilemään sen verran et taitaa kesä mennä ennätysvähillä oluilla.

Jossain iltapaskassa oli joku otsikko et Nuori mies laihdutti 120kg. Kuulin sen otsikon "nuori mies" -osuuden legendaarisen Adolf Ehrnroothin äänellä sanottuna. Mietin tässä et ku ois itelläki tuota läskiä enemmän ku 10kg poistettavana, nii pakko pitää alustava suunnitelma vähemmästä alkoholista, kun ei toi 5 päivän huippu-urheilijan ruokavalio riitä, ku sit kaks päivää vetää keittoo ku ois 70-luvun poliitikko.

Su-to saa 100-220g pudotettua painoa per päivä sit pe-la tulee kilo lisää. Ei toimi pidemmän päälle. Ennen oli hyvä ku tuli niitä maailmanlopun krapuloita ettei voinu syödä ennen tiistaita mitään, nii paino ei noussu. Krapulat on katoavaa kansanperinnettä.

Mut vois juoda tuon äsken avatun Sandelssin ja lopettaa itkut.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Touko 2015 22:37

DosterMan kirjoitti: Tää on aika longshotti, mut muistaako joku sen bändin/biisin/videon muutaman vuoden takaa, jossa oltiin koko ajan pienessä huonessa ja ilmassa lensi vitusti maalia. Jotain Metalcore/ostoskeskushyppyheviä periaatteessa genre, mut genrensä parhautta ylivoimaisesti.
Muuten. Löysin sen sieltä mistä alunperinkin. Ei oo paljo radioissa soinu.
Voice vai mikä Kutonen se nykyää on.

https://www.youtube.com/watch?v=_4VCpTZye10
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Touko 2015 22:45

DosterMan kirjoitti:
DosterMan kirjoitti: Tää on aika longshotti, mut muistaako joku sen bändin/biisin/videon muutaman vuoden takaa, jossa oltiin koko ajan pienessä huonessa ja ilmassa lensi vitusti maalia. Jotain Metalcore/ostoskeskushyppyheviä periaatteessa genre, mut genrensä parhautta ylivoimaisesti.
Muuten. Löysin sen sieltä mistä alunperinkin. Ei oo paljo radioissa soinu.
Voice vai mikä Kutonen se nykyää on.

https://www.youtube.com/watch?v=_4VCpTZye10
No en olis kyllä ikinä osannut noita vinkkejä yhdistää tähän bändiin koska ei tolla oo kyllä mitään tekemistä metalcoren kanssa.

August Burns Red - Backburner Tässä sitä oikeesti genrensä parasta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Touko 2015 23:00

Mä saatoin metalcoren kans vähä lavennella genree, mut eikös toi ollu ees ostoskeskushyppyheviä? Ja kyllähän tuos välillä vähä huuretaankin, notta nii!

Join ainoon Sandelssin. Nyt ois vaan Lapinkulta III ja Karhu IV +tietty liemet ja lonkerot.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Touko 2015 23:28

DosterMan kirjoitti:
Mul oli isot tavoitteet kesäkaudelle, meinasin palata 13 vuoden tauon jälkeen aamuoluen kantaan, mut nyt sit oon alkanu nihkeilemään sen verran et taitaa kesä mennä ennätysvähillä oluilla.

Jossain iltapaskassa oli joku otsikko et Nuori mies laihdutti 120kg. Kuulin sen otsikon "nuori mies" -osuuden legendaarisen Adolf Ehrnroothin äänellä sanottuna. Mietin tässä et ku ois itelläki tuota läskiä enemmän ku 10kg poistettavana, nii pakko pitää alustava suunnitelma vähemmästä alkoholista, kun ei toi 5 päivän huippu-urheilijan ruokavalio riitä, ku sit kaks päivää vetää keittoo ku ois 70-luvun poliitikko.

Su-to saa 100-220g pudotettua painoa per päivä sit pe-la tulee kilo lisää. Ei toimi pidemmän päälle. Ennen oli hyvä ku tuli niitä maailmanlopun krapuloita ettei voinu syödä ennen tiistaita mitään, nii paino ei noussu. Krapulat on katoavaa kansanperinnettä.
Kerronpa tähän tarinan yhdestä duunikaverista. Sai kuulla, että on diabetes lähellä ja kolesterit huipussa. Toi sitten lekurin kanssa juteltuaan jätti karkit minimiin ja hiilareita vähensi reippaasti. Ei siis karppaajaksi alkanut, mutta vähensi perunan, riisin ja pastan käyttöä ja syö niitä vain pieniä määriä. Pastan vaihtoi muistaakseni kaurapastaan, ettei ihan ilman tarvinnut olla.
Sidukka maistuu kuitenkin edelleen, mutta painoa on tippunut kiitettävästi (sen oikeesti huomaa) ja veriarvot parantuneet todella paljon.
Tietty raavaan miehen voi olla vaikeeta vaihtaa hiilareita salaattipitoisempaan kamaan, mutta varmasti kannattaa edes yrittää.
Ja sitten se liikunta tietty olisi vielä parempi vaihtoehto.
Edit: Ainiin, tää oli ördäysketju, eikä dieettivinkit. Lappalaista hiukan, tai silleen sopivasti pitkän viikon jälkeen
a walking disaster

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Touko 2015 23:50

Diettivinkeistä sen verran vielä, et mulla on ollu siunaus ja kirous että ei oo juuri näkyny paino ikinä ulospäin. Muistan joskus teinivuosina et kaverit suuttu, kun kerroin painoni. Eivät millään uskoneet, sit ku hyppäsin vaa'alle nii järkyttyivät. Sisäelimiin kertyvä rasva on vaan just se kaikista vaarallisin rasva. Toki mä myös oon aina punttia repinyt, osa ollut aina myös lihasta, mut en oo koskaan bodannu ja pumpannu lihaksia esille. Onneks se ei oo ku ajankysymys, ku itsehillintä pitää. Monesti on jo lähes ketkuteltu ylimääräiset läskit pois, mut sit syystä tai toisesta repsahtaa. Pari kertaa jo ollu 5-10kg päässä tavoitepainosta, mut sit on repsahdeltu erilaisista syistä.

Mut rai rai, Lappari III ja Karhu IV vieläki huudil. Zai zai zai zai!
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Touko 2015 20:52

IIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!! IIISak Elliot! IIIIIIIIK!

Katon sivusilmällä siis ylexpop ja lihottelen atleettista vartaloani KARHU IV oluilla.

Ps. en muista oonko sanonu, mut mä en voi kirkua. Siis fyysisesti mahdotonta. Äänenmurroksen aikoihin viimeksi kirkaisin ja nykyään ei onnistu, koitin muutaman kerran. Varmaan jotain surkastunut, ku oon vaa mörissy vuosikymmenen ja päälle.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Touko 2015 22:20

Unohdin yhden yksinäisen Sandels-tölkin liian pitkäksi aikaa pakkaseen. Pakko toi on juoda vaikka jäähilettä kerkesikin jo muodostua. Vittu mikä amatööri.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Touko 2015 22:38

En oo muute koskaan EHKÄ unohtaa Sandelssii pakastimeen, mut lähes kaikkia muita laatikoittain ostamia oluita oon.

Sandelssi on liia hyvää et unohtas
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 01 Kesä 2015 11:28

Risto kirjoitti:Unohdin yhden yksinäisen Sandels-tölkin liian pitkäksi aikaa pakkaseen. Pakko toi on juoda vaikka jäähilettä kerkesikin jo muodostua. Vittu mikä amatööri.
Jaaha, joku muukin harrastaa sitä. Miedosti humaloidut lagerit ovat parhaimmillaan muutaman asteen lämpöisinä.
Itse olen sitten superamatööri, koska ainakin kolme kertaa tölkki on unohtunut pakastimeen niin pitkäksi aikaa, että on poksahtanut ja pakastin mennyt sulatukseen ja pesuun. Jäätynyt, mutta poksahtamaton tölkki sulaa hyvin jääkaapissa parin muovipussin sisällä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Kesä 2015 22:23

Hei. Olen Risto ja olen alkoholisti.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 05 Kesä 2015 22:53

Hei Risto! Tässä tapauksessa tämä on juuri oikea ketju sinulle.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Kesä 2015 22:55

Mukava kuulla. Tämä vaikuttaa ihan kivalta paikalta.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Kesä 2015 00:35

Risto kirjoitti:Mukava kuulla. Tämä vaikuttaa ihan kivalta paikalta.
Kyllä. Tervetuloa minunkin puolesta, Risto. Täältä saa vertaistukea ja elämä tuntuu sen takia ihanalta.
Meitä ei täällä ole enää kovin montaa, mutta sitäkin laadukkaampaa seuraa löytyy nykyään melko harvoissa istunnoissa.
Kutsu vain reilusti mukaan muutkin alkoholistiystäväsi.
Mun pitää nyt ruokkia mun kissa, koska se päätti, että nyt on nälkä, mutta seuraavaan kokoukseen tulen mukaan.
a walking disaster

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”