Estonian uppoaminen ei ollut onnettomuus + salaliittoteoriat

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 13 Loka 2006 12:43

gemini kirjoitti:New Yorkin tapahtumista olisi joku voinut aloittaa oman ketjun...nyt tässä ketjussa keskustellaan aivan muusta kuin mikä oli alkuperäinen otsikko "Estonian uppoaminen ei ollut onnettomuus".
No, eiköhän nämä nyt mahdu samaan ketjuun, onhan siitä ylläpitäjänkin periaatepäätös sivulla 1 ;)
Jaake kirjoitti:"+ salaliittoteoriat" lisätty topicin nimen jatkeeksi, meneväthän ne saman aiheen alle kuitenkin hyvin.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 13 Loka 2006 16:08

gemini kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti:
gemini kirjoitti:jotka ovat tyystin kaksi eri asiaa eivätkä oikein millään lailla toisiinsa yhteydessä.
Oletko aivan varma ;)??
Olen.....New Yorkin tapahtumista olisi joku voinut aloittaa oman ketjun...nyt tässä ketjussa keskustellaan aivan muusta kuin mikä oli alkuperäinen otsikko "Estonian uppoaminen ei ollut onnettomuus".
Jos satut huomaamaan niin otsikkoon kuuluu kaikki salaliittoteoriat joten on luonnollista että täällä niistä keskustellaan. Toki alkuperäinen otsikko oli eri.
Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Loka 2006 17:22

Uusimmassa south parkissa paljastettiin 9/11-salaliitto.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 13 Loka 2006 17:29

Punde kirjoitti:Uusimmassa south parkissa paljastettiin 9/11-salaliitto.
South Parkissa piilee totuuden ydin. :wink:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Loka 2006 19:54

Eipäs South Parkkikaan maininnut WTC7 -rakennusta, vaikka "nokkela" yritti ollakin.

Ja tottakai jos olisin entinen cia-agentti Usama, niin haluaisin jenkit oman islamilaisväkeni kimppuun ihan ehdoin tahdoin terrori-iskuja luolasta järjestämällä. Uskokoon ken haluaa. Laatikkoveitsi-kaapparit, voi jeesus.
Lopettakaa toi AKTI! :wink:

9/11 was an inside job.

Marienhof
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 25 Elo 2006 10:28

Viesti Kirjoittaja Marienhof » 15 Loka 2006 23:36

Käykää allekirjoittamassa adressi jossa vaaditaan Estonian nostamista:

http://www.ms-estonia.org/main.php?lang=fin
Älä pingota, ala bingota!

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 16 Loka 2006 12:55

Marienhof kirjoitti:Käykää allekirjoittamassa adressi jossa vaaditaan Estonian nostamista:

http://www.ms-estonia.org/main.php?lang=fin
Kävin jo kirjoittamassa.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 16 Loka 2006 13:07

Miksi Estonia pitäisi nostaa?
Who is she? Where did you find her?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 16 Loka 2006 13:45

Big Mother kirjoitti:Miksi Estonia pitäisi nostaa?
Jotta totuus tulisi julki....siksihän sitä ei alunperin muka "voitu" nostaa! Satuiltiin kuinka nosto tulisi liian kalliiksi. Kylläpä sitä vaan suunniteltiin laivan muuraamista betonilla, joka olisi tullut huomattavasti kalliimmaksi kuin nosto! Betonilla peittämisellähän oli tarkoituksena vain ja ainoastaan salata laivan todellinen uppoamissyy. Lopulta betonipeittämisestä luovuttiin, koska Estonian uhrien omaiset vastustivat sitä niin kovasti.

Aluksi myös väitettiin, että ruumiit vahingoittuisivat nostossa hyvin pahoin, totuus on kuitenkin, että nostamisessa suurin osa ruumiista olisi säilynyt hyväkuntoisina. Kaikkia ruumiita ei tietenkään luultavasti olisi saatu nostettua, mutta suurin osa kuitenkin. Estonian uhrien omaiset kannattivat nostoa ja useat heistä vaativat sitä vieläkin. Mutta eihän laivaa voitu onnettomuuden salaamissyistä johtuen nostaa.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 16 Loka 2006 14:00

Höpöhöpö-juttuja. Lähettäkää ennemmin vaikka rahaa Afrikkaan, aikuiset ihmiset. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 16 Loka 2006 14:04

Big Mother kirjoitti:Höpöhöpö-juttuja. Lähettäkää ennemmin vaikka rahaa Afrikkaan, aikuiset ihmiset. :roll:
Ei ole mitään höpöhöpöä....tutustu asiaan niin huomaat kuinka usean maan viranomaiset ovat yli 12 vuotta valehdelleet ja kuinka monista asioista. Ruotsissahan asiasta on viime vuosina sentään uskallettu puhua jo avoimemmin, siellä on julkaistu useita lehtijuttuja kertoen Estonian salakuljetuksista ym. Suomen lehdistö sen sijaan on tällaiset uutiset jättänyt julkaisematta.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 16 Loka 2006 14:06

Kyllä mä ymmärrän totuusarvon, mutta en sitä, et asiasta pitää keuhkota. Kyllä se totuus aikanaan tulee julki, jos on tullakseen.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 16 Loka 2006 14:20

Big Mother kirjoitti:Kyllä mä ymmärrän totuusarvon, mutta en sitä, et asiasta pitää keuhkota. Kyllä se totuus aikanaan tulee julki, jos on tullakseen.
Tätä menoa ei saada, kun asiaan kytkeytyneet valtiot salaavat totuutta. Ihmisiä on murhattu ja tuomittu valheellisesti vankilaan asian vuoksi, ettei totuus paljastuisi. Pitäisikö sitten vain odottaa kädet ristissä, että jotain tapahtuisi? Niin kuin näkyy niin esim. Ruotsissa ja Virossa asiat ovat jo edeneet pidemmälle juuri siksi, että ihmiset eivät ole istuneet kädet ristissä vaan itse alkaneet vaatia oikeutta Estonian murhatuille uhreille ja haluavat totuuden julki. Tuon adressinkin on perustanut virolainen kansanedustaja, joka toimiii Estonian asemateriaalisalakuljetusta tutkivassa komiteassa. Suomessa vaan ihmisilläon tapana pitää maataan lintukotona, jossa ei koskaan voisi tapahtua mitään pahaa.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 17 Loka 2006 09:47

Auttaako totuuden julki tulemista kirjoittelu BB-Plazan foorumilla? Tod.näk. ei. Ehkä sinun (tai kenen tahansa muun asiasta kiinnostuneen suomalaisen)kannattaisi kirjoittaa aiheesta itse lehtiartikkeli, tai ihan vaan kirje toimittajille/poliitikoille. Kansalaisvaikuttamiseen on tehokkaampiakin väyliä, kuin iän ikuiset adressit.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 17 Loka 2006 10:01

Big Mother kirjoitti:Auttaako totuuden julki tulemista kirjoittelu BB-Plazan foorumilla? Tod.näk. ei. Ehkä sinun (tai kenen tahansa muun asiasta kiinnostuneen suomalaisen)kannattaisi kirjoittaa aiheesta itse lehtiartikkeli, tai ihan vaan kirje toimittajille/poliitikoille. Kansalaisvaikuttamiseen on tehokkaampiakin väyliä, kuin iän ikuiset adressit.
Kyllä auttaa. Tällaisellakin palstalla on paljon ihmisiä, jotka eivät ole vaivautuneet itse ottamaan selvää asioista. Asioiden julkitulo kaikenlaisten ihmisten pariin on aina hyväksi ja näin ollen tietoisuus asiasta leviää.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 17 Loka 2006 15:10

gemini kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:Auttaako totuuden julki tulemista kirjoittelu BB-Plazan foorumilla? Tod.näk. ei. Ehkä sinun (tai kenen tahansa muun asiasta kiinnostuneen suomalaisen)kannattaisi kirjoittaa aiheesta itse lehtiartikkeli, tai ihan vaan kirje toimittajille/poliitikoille. Kansalaisvaikuttamiseen on tehokkaampiakin väyliä, kuin iän ikuiset adressit.
Kyllä auttaa. Tällaisellakin palstalla on paljon ihmisiä, jotka eivät ole vaivautuneet itse ottamaan selvää asioista. Asioiden julkitulo kaikenlaisten ihmisten pariin on aina hyväksi ja näin ollen tietoisuus asiasta leviää.
Totta. Jos kaikki ottavat saman asenteen, ei mitään saada ikinä selville.

Esim Kennedyn murha on jo pitkälle todistettu vääristellyksi ja varmasti kaikki tietävät että kaikki ei siinäkään mennyt niinkuin kerrottiin.

Ei tämmöiset jutut tule ilmi jos kaikki ovat hiljaa.

"Siksi ei kenties olekaan tärkeää tietää vastausta kysymyksiin kuka, miten ja miksi. Tärkeämpää onkin ehkä miettiä, kuinka salaliitto(?) vaikutti kaikkeen siihen, mitä sen jälkeen on maailmassa tapahtunut. Mutta se on jokaisen tehtävä itse omassatunnossaan."
Kuva

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 18 Loka 2006 08:36

Minun mielestäni maailmassa on edelleenkin parempia kanavia, kuin nettifoorumi tiedon levittämiseen. Sori nyt vaan, mutta niin se vaan menee (terhismi). Vaikkakin tällä foorumilla on paljon rekisteröityjä käyttäjiä ja monia ulkopuolisia käyttäjiä, niin luulen silti useimpien lukevan vain Big Brotheriin liittyvät uutiset. Täällä yleistä keskustelua BB:n ulkopuolelta osiossa vaikuttavat lähinnä foorumin aktiivisimmat käyttäjät.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 18 Loka 2006 12:03

Big Mother kirjoitti:Minun mielestäni maailmassa on edelleenkin parempia kanavia, kuin nettifoorumi tiedon levittämiseen. Sori nyt vaan, mutta niin se vaan menee (terhismi). Vaikkakin tällä foorumilla on paljon rekisteröityjä käyttäjiä ja monia ulkopuolisia käyttäjiä, niin luulen silti useimpien lukevan vain Big Brotheriin liittyvät uutiset. Täällä yleistä keskustelua BB:n ulkopuolelta osiossa vaikuttavat lähinnä foorumin aktiivisimmat käyttäjät.
Selvennettäköön, ettei tämä todellakaan ole mikään "pääfoorumi", mutta kyllä tännekin voi tällaisen pienen keskustelun asiasta laittaa sekä mm. linkkejä muille sivuille jne.

Marienhof
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 25 Elo 2006 10:28

Viesti Kirjoittaja Marienhof » 18 Loka 2006 13:29

Estonia olisi todellakin nostettava ja puheet siitä että nostaminen on mahdotonta ovat täysin naurettavia ja vääriä.
Esimerkiksi Indonesiassa on nostettu Estoniaa paljon suurempi laiva 300 metrin syvyydestä, samoin Norjassa nostettiin Alexander Kielland -öljynporauslautta 3 vuotta uppoamisen jälkeen. Italiassa nostettiin albaaneja kuljettanut laiva uhreineen 850 metrin syvyydestä ja köyhä Tansania etsi Bukoba-laivan uhrit Viktoriajärvestä.
Tuossa vain muutamia esimerkkejä siitä kuinka muualla on toimittu. Estonian tapauksessahan laitettiin sukelluskielto hylylle joidenkin valtioiden kansalaisille vaikka itse hylky sijaitsee kansainvälisellä merialueella.
Älä pingota, ala bingota!

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 18 Loka 2006 15:22

Marienhof kirjoitti:Estonian tapauksessahan laitettiin sukelluskielto hylylle joidenkin valtioiden kansalaisille vaikka itse hylky sijaitsee kansainvälisellä merialueella.
"Maiden rannikkovartiostot ovat myös pyrkineet estämään esim. saksalais-amerikkalaisen sukellusryhmän tutkimuksia hylyllä, vaikkei tämä suoranaisesti olekaan kiellettyä näiden kansalaisilta." Ihme pelleilyä...
Kuva

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 18 Loka 2006 15:24

Marienhof kirjoitti:Estonian tapauksessahan laitettiin sukelluskielto hylylle joidenkin valtioiden kansalaisille vaikka itse hylky sijaitsee kansainvälisellä merialueella.
Wikipedia kirjoitti:"Maiden rannikkovartiostot ovat myös pyrkineet estämään esim. saksalais-amerikkalaisen sukellusryhmän tutkimuksia hylyllä, vaikkei tämä suoranaisesti olekaan kiellettyä näiden kansalaisilta"
Ihme spedeilyä ja salailua...
Kuva

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 20 Loka 2006 07:59

Mole kirjoitti:
Boost kirjoitti:Estonia ei uponnut luonnollisesti. Onko kukaan tutustunut Wtc tornien ja pentagonin "iskuihin" Katu kameroista ja ihmisten mukaan syöksyvä "kone" ei ollut lentokone vain ohjus. 5min iskun jälkeen kuitenkin filmit takavarikoitiin.

Suosittelen lukemaan: http://www.kominf.pp.fi/3index.html
Olen tutustunut ja virallinen tarina ei pidä paikkaansa. Minimissäänkin jenkit antoivat iskujen tapahtua ennakkovihjeistä huolimatta. Todennäköisesti auttoivat erittäin aktiivisesti. "Kaapparit" olivatkin CIA:n palveluksessa olevia arabeja, jotka luulivat ottavansa osaa terrorisminvastaiseen harjoitukseen.

Kaikki hallituksen jäsenethän eivät ole tässä mukana, pelkästään pieni elementti. Muutenkin homma hoidettiin need-to-know taktiikalla, jossa kukaan paitsi ylimmän tason toteuttajat eivät tieneet operaation koko laajuutta. Yhä enemmän ihmisiä, jotka epäilevät tarinaa, alkaa tulla julkisuuteen mm. omaisia, jotka uskovat hallituksen osallisuuteen.
Ja yhä enemmän ihmiset alkavat heräämään myös USA:ssa, viimeisten tietojen mukaan noin 80% Amerikan kansasta ei usko USA:n hallituksen virallista selitystä iskuista. And indeed, virallinen selitys on täyttä potaskaa. Tekisi mieleni mennä vielä pidemmälle ja sanoa ettei arabeilla ollut loppujen lopuksi mitään tekemistä WTC iskujen kanssa, vaan tapaus oli false flag operaatio (jollaisen myös. esim Hitler toteutti pästäkseen valtaan), joka tavalliselle kaduntallaajalle oli jotain niin käsittämätöntä ettei selityksiä osata edes etsiä. Kuinkahan moni esim tietää, että CIA suunnitteli iskun WTC torneihin jo 70 luvulla, ja yksi näistä suunnittelijoista on tullut julkisuuteen ja kertonut tapauksesta mutta mainstream media ei ole raportoinut asiasta??

En lukenut kuin pari ensimmäistä postausta koko ketjusta joten en tiedä mistä täällä on jo ollut puhetta, sorke.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”