(Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Syys 2011 17:26

orgasmienkeli kirjoitti:poika/mies/jätkä
Mä oon luullut et oot tyttö :shock:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2011 00:54

Risto kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:poika/mies/jätkä
Mä oon luullut et oot tyttö :shock:
Aika lesbo tytöksi, vai? [smilie=a_tongue.gif]

No, en oo kovin monessa viestissäni vissiin suoraan sukupuoltani ilmaissut? :shock:
Ja oot sitten sopivasti skipannut ne muutamat missä se on sivulauseessa tullut esiin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

(Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2011 02:31

Nytpä haastan kaikki miettimään, millaiseksi muita foorumilaisia kuvittelette, tai millaiseksi kuvittelitte ennen kun näitte kuvia ym!
Kaikistahan ei toki kuvia olla nähty ;)

Mielikuvia pelkästä avatarista tai viesteistä voi tulla jo monenlaisia, kuten ikään, sukupuoleen tai ulkonäköön liittyvää. Ja joskus voi mennä pieleenkin arvailut!

Eli jos vielä muistatte ensivaikutelmia muista foorumilaisista, paljastakaa ne tässä!
Ja paljastakaa mielikuvanne myös niistä joista ei mitään kuvaa olla nähty, tai joiden ikä/sukupuoli/mikätahansa on piilossa.

Muistakaa leikkimieli, ja ketään ei tietystikään saa alkaa liikaa mollailemaan ;)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2011 02:43

Aloitan parilla hauskalla ja selvällä! Muistakaa silti ettei näin laajasti kenenkään tarvitse ketään kuvailla.

Punde on tyyppi jonka helposti olisin kuvitellut jo keski-ikäiseksi ja hiukan tanakahkoksi jäyhäksi mieheksi, joka on vetänyt pään lähes kaljuksi.
Asustaisi landella poikamieselämää mutta naisystäviä vierailisi sillontällöin.
Punde joisi aina Pohjois-Karjalassa kaljaa auringonnousuun [smilie=a_cool.gif]
Tipahdin maanpinnalle kun huomasinkin Punden olevan hädistuskin 30-vuotias vaaleahiuksinen nuorimies!

Big Mother saa päähän kuvan Täykkäreiden Edien näköisestä, lähes viisikymppisestä bitchistä :tu
Pettymys oli kova kun synttärilistassa lukikin että Big Motherkin on hikisesti ylittänyt kolmenkympin rajan! ;)

Tirkka oli muutamia minuutteja mun silmissäni nainen! Nimittäin Sirkka :twisted: huomasin heti viesteistä sitten, että mieshän tuo!

Spencer on aika mysteeri, mutta 100% varma olen että Spencer on erittäin kiltti ja hoikka blondi mies jolla on TOSI isot silmät!
Hiukset tosiaan blondit, ja sellaiset Kadimaisen kikkurat luonnostaan! Ei tosin yhtä pitkät kun Kadilla.
Spencer muistuttaa luonteeltaan nuuskamuikkusta, eli on sosiaalinen mutta erakoituu sillontällöin ja ainakin tahtoisi matkustaa talveksi etelään!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Syys 2011 16:30

orgasmienkeli kirjoitti:Ja oot sitten sopivasti skipannut ne muutamat missä se on sivulauseessa tullut esiin.
Saattaapi olla. Täällä on aina niin älytön määrä uusia viestejä, etten ihan jokaista jaksa/pysty syväanalysoimaan.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2011 18:29

orgasmienkeli kirjoitti:Spencer on aika mysteeri, mutta 100% varma olen että Spencer on erittäin kiltti ja hoikka blondi mies jolla on TOSI isot silmät!
Hiukset tosiaan blondit, ja sellaiset Kadimaisen kikkurat luonnostaan! Ei tosin yhtä pitkät kun Kadilla.
Spencer muistuttaa luonteeltaan nuuskamuikkusta, eli on sosiaalinen mutta erakoituu sillontällöin ja ainakin tahtoisi matkustaa talveksi etelään!
Hehe! Kuukauden parhaat naurut. Kiitos siitä. :lol: Et sentäs luule mua naiseksi, jotkut ovat nimittäin erehtyneet luulemaan. Vissiin avatar hämää. Kuitenkin aika metsään menee mielikuvat. Pysyn mysteerinä toistaiseksi, enkä paljasta enempää. [smilie=a_teeth.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2011 18:50

^ No en sentään naiseksi luulisi, vaikka avasta tosiaan helposti niin päättelisikin! :D (toisaalta taas kenen tahansa ihmisen kuva viestii että kirjoittaja on nainen, koska miehen kuva on tietysti ihqutuksen kohde ja naisen kuva taas ns. "omakuva" ;) ehkä joku mopon kuva tai iron maidenin logo vaan viestisi miehuudesta)
Sun nimi kyllä paljasti sut :lol: en tähän mennessä naispuolisiin Spencereihin ole törmäillyt!

Muistakaa ihmiset nyt myös lisäillä omia mielikuvianne! Ihan vaikka pelkkä "luulin sitä ja sitä naiseksi" riittää [smilie=a_cool.gif]

Avatar
kivahanna
Mökkiläinen
Viestit: 236
Liittynyt: 14 Syys 2010 19:26
Paikkakunta: jossai Korsos niinku

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja kivahanna » 14 Syys 2011 22:22

Spencer: Luulin naiseksi

Orgasmienkeli: Luulin transnaiseksi

knocker: mies 25 v, tietokonealalla, sinkku

Käpsytin: Nuori nainen, melko paljon samaa näköä kuin Kätlinissä

Vain ovelimmat saavat tästä tekstistä selvää
Onnea voittajille ja kaikkea hyvää niille, jotka eivät voittaneet.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Syys 2011 00:02

Trans-nainen [smilie=thefinger.gif]
ei ihan nappiin, mutta hyvä yritys ;)

Mun sukupuoli itse asiassa on netissä useinkin mennyt väärin ihmisillä!
Olin joskus kauan kauan sitten tosi tyttövaltaisella foorumilla missä ehkä 90% oli alussa tyttöjä, ja usein huomasi että osa pyytelee meseä ihan siksi että olin harvoja poikia sieltä, mutta osa jotka sitten lisäsi sinne meseensä ennen kun tiesi, niin poistikin sieltä, kun järkyttyi että jutteli POJAN kanssa vaikka luuli herttaseksi ja kivaksi tytöksi :blackeye
Usein siellä tulikin jotain kyselyitä "oho säkin oot poika vai?"

Onkohan se kirjoitustyyli, avat, juttujen taso vai joku muu säteily mikä hämää näissä nettifoorumeissa luulemaan vääriä tyyppejä väärään ikään tai sukupuoleen? :D

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Burph » 15 Syys 2011 10:33

Spenceriä luulin minäkin naiseksi.

Orgasmienkeliä luulin myös naiseksi.. Tai siis tosi nuoreksi tytöksi. Tuo sukupuoli vissiin meni väärin.

En nyt muista mitä muita mielikuvia mulla kenestäkin on ollut, vai onko kenestäkään. En ole hirveesti miettinyt. Mullahan siis on elämä. Kai.. :lol:

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Syys 2011 11:03

kivahanna kirjoitti:Spencer: Luulin naiseksi

Orgasmienkeli: Luulin transnaiseksi

knocker: mies 25 v, tietokonealalla, sinkku

Käpsytin: Nuori nainen, melko paljon samaa näköä kuin Kätlinissä

Vain ovelimmat saavat tästä tekstistä selvää
Tää on kyllä nainen. Muutoin osui aika hyvin, mutten tarkenna ikäasiaa ;)
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Syys 2011 18:21

^ Knockerin arvasin oikein! :D iän oon kuvitellut aina jonnekin 30 kieppeille.
Burph kirjoitti:Orgasmienkeliä luulin myös naiseksi.. Tai siis tosi nuoreksi tytöksi. Tuo sukupuoli vissiin meni väärin.
Miten nuoreksi? :shock: toivottavasti en ihan 15v tytöltä vaikuta! :lol:

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja JVDS » 15 Syys 2011 18:41

orgasmienkeli kirjoitti:toivottavasti en ihan 15v tytöltä vaikuta! :lol:
Tässä oli oma ensivaikutelmani. Näemmä oppia ikä kaikki. :o

Monta muutakin käyttäjää varsinkin alkuaikoina erehdyin luulemaan naiseksi avatarin perusteella. Pettymys oli suuri. [smilie=imslow.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Syys 2011 18:43

^ JDVS taas oli mun silmissäni alkuun 15-vuotias poika :lol:
sukupuoli sentään meni oikein!

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Taika » 15 Syys 2011 23:47

Mielikuvia, hmm.

Jos aukoisin itseni pulaan nakkikioskin jonossa klo 4 aamuyöllä, ni haluisin puolustajakseni DosterManin.

En haluaisi joutua puhdistamaan Punden jääkaappia tai kylppäriä. [smilie=a_teeth.gif] (tämä on siis sellanen stereotypinen poikamies -vitsi)

Tyttöjen(?)ilta tuusannuuskan, Minnan, Spencerin, Burphin, Swoonin, Knockerin ja merrin kanssa kelpais.

Maryn olen kerran tavannutkin ja hänestä mulla on rauhallisen ja toisille kiltin ihmisen kuva.

Orgasmienkeli on emokid. Itsekin luulin ensin nuoreks tytöks, sit hetken lesboks ja lopulta tajusin pojaksi. Käy varmaan Pridessä joka vuosi.

Kun joutuisin selittämään jotain asiaa joukolle ääliöitä, haluisin avukseni BrutalGentlemanin, realplayerin ja Juuson.

Kelpaisko noi? Lisää ehkä luvassa joskus. :)
Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Syys 2011 00:02

^ Emokid-aika on kuules jo ohi, vaikka musta tucca on takasin tulossakin ;)
Pridessä kävin tänä vuonna kolmatta kertaa, mutta en mä siinä kulkueessa koskaan käy, paitsi ekalla kerralla kun kaverit "painosti" :D

Taika on hippityttö! Iloinen ja hassutteleva ja keijumainen. Valkoiset rastat joissa on muutama vaaleanpunainen, vaaleanvihreä ja muita vaaleita neonsävyjä olevia rastoja.
Rauhallinen luonne eloisuudesta huolimatta.

tuusannuuska on noh... mitenhän sen kauniisti sanoisi. No, tuusannuuska on kropaltaan kuin Mörkö :D siltikin erittäin kaunis nainen jolla on punaruskeat hiukset.

Sihi on luultavasti tosi kaunis 30v nainen! Ja luulin tosiaan että asuu miehen kanssa avoliitossa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Syys 2011 00:10

Minäkin luulin o.enkeliä naiseksi ja knockeria mieheksi. Taikaa saatoin myös luulla mieheksi alkuun, koska jotenkin olisi sellanen hämärä muistikuva, että naiseutuminen jäi mieleen.
orgasmienkeli kirjoitti:tuusannuuska on noh... mitenhän sen kauniisti sanoisi. No, tuusannuuska on kropaltaan kuin Mörkö :D siltikin erittäin kaunis nainen jolla on punaruskeat hiukset.
Heh, kaikki luulee mörkökokoiseksi! En onneksi ihan vielä (ainoa palstalle laittamani "omakuva" taitaa olla tässä mainittu). Koiralle kiitos liikunnasta. Tukka on kyllä tosiaan nykyään sellanen lämpimän ruskea. Siitä erittäin kauniista olen kyllä vähän eri mieltä, ehkä jollain tavalla söpö... Sellasella mörkömäisellä tavalla.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 16 Syys 2011 00:23

Taika kirjoitti: Tyttöjen(?)ilta tuusannuuskan, Minnan, Spencerin, Burphin, Swoonin, Knockerin ja merrin kanssa kelpais.
Miksi Spencer saa kutsun tällaiseen hauskalta kuulostavaan iltaan?? :keineahnung:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Syys 2011 00:28

Taika kirjoitti:

Tyttöjen(?)ilta tuusannuuskan, Minnan, Spencerin, Burphin, Swoonin, Knockerin ja merrin kanssa kelpais.
Tästä vos tulla hauskaa, mutta mitähän Spence tuumais tyttöjen illasta ;) No, luultavasti tykkäis. :lol:
a walking disaster

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Syys 2011 00:30

^ Tyttöjen ilta kuulostaa hyvältä! Kuva Sinkkutyttöjen ilta ois vielä parempi, mutta ainakin tuusis taitaa olla varattu.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 16 Syys 2011 00:31

Jason S. kirjoitti:
Taika kirjoitti: Tyttöjen(?)ilta tuusannuuskan, Minnan, Spencerin, Burphin, Swoonin, Knockerin ja merrin kanssa kelpais.
Miksi Spencer saa kutsun tällaiseen hauskalta kuulostavaan iltaan?? :keineahnung:
No Spencerhän on nyt ylläpitäjä ja pääsee paikkaan kuin paikkaan :blackeye
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Syys 2011 00:31

tuusannuuska kirjoitti:Minäkin luulin o.enkeliä naiseksi ja knockeria mieheksi.
Heh, kaikki luulee mörkökokoiseksi! En onneksi ihan vielä (ainoa palstalle laittamani "omakuva" taitaa olla tässä mainittu). Koiralle kiitos liikunnasta. Tukka on kyllä tosiaan nykyään sellanen lämpimän ruskea.
Miksi mä olen niin miehinen?
Mutta tosta Tuusiksen kuvasta Adamin kanssa tulen olemaan koko ikäni katkera. Vaikka happy tuusiksen puolesta kuiteskin. :blackeye
Onko Adamilla näkynyt sitä sulkakaulakorua?
a walking disaster

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”